Gönderen Konu: 2013 Toyota Auris Şubat Ayında Yollarda  (Okunma sayısı 14518 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: AB+
  • Model Yılı: '12
  • 7 kere teşekkür etti
  • 3 kere teşekkür edildi
Ynt: 2013 Toyota Auris Şubat Ayında Yollarda
« Yanıtla #100 : Şubat 19, 2013, 20:52:36 »
Geri Geri gitme Sistemi dimi..
Yok Kemal abi geri geri gitmeyi ben her türlü halledebiliyorum da çocuğu uyutmayı halledemiyorum  :)
Araç durduğunda hemen uyanıyor  :( gidiyormuş gibi sistemi komik olmuş  :)
TODAY TOMORROW TOYOTA

Toyota Club Türkiye

Ynt: 2013 Toyota Auris Şubat Ayında Yollarda
« Yanıtla #100 : Şubat 19, 2013, 20:52:36 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 100
  • Model Yılı: '10
  • 367 kere teşekkür etti
  • 316 kere teşekkür edildi
Ynt: 2013 Toyota Auris Şubat Ayında Yollarda
« Yanıtla #101 : Şubat 19, 2013, 21:42:38 »
MMT veya şimdilerde MM diye adlandırılan otomatik şanzıman türünde yapısal bir sorun bulunmamakla birlikte iyileşmeler yapılmıştır.

Halk arasında tam otomatik diye tabir edilen hidrolik tork konvertörlü otomatik şanzıman türü bazı markalarda diesel motorlarıyla birlikte uygulanmakta ama gerekli yakıt tasarrufu sağlanamamaktadır, o zaman neden diesel motor? diye bir soru çıkıyor ortaya, bence Toyotanın MM şanzımanının diesel motorla birlikte üretmesi, doğru bir karar.

Toyotanın kendi teknolojisi olan D-4D-DPF teknolojisi günümüzde motor teknolojilerinin geldiği en son noktadadır. Hala uygulanıyor olması teknolojide geri kaldığı anlamına gelmez.


+1

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • 2013 Corrola Advance 1.6 CVT /İnci Beyazı
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • 222 kere teşekkür etti
  • 102 kere teşekkür edildi
Ynt: 2013 Toyota Auris Şubat Ayında Yollarda
« Yanıtla #102 : Şubat 19, 2013, 22:53:57 »
MMT veya şimdilerde MM diye adlandırılan otomatik şanzıman türünde yapısal bir sorun bulunmamakla birlikte iyileşmeler yapılmıştır.

Halk arasında tam otomatik diye tabir edilen hidrolik tork konvertörlü otomatik şanzıman türü bazı markalarda diesel motorlarıyla birlikte uygulanmakta ama gerekli yakıt tasarrufu sağlanamamaktadır, o zaman neden diesel motor? diye bir soru çıkıyor ortaya, bence Toyotanın MM şanzımanının diesel motorla birlikte üretmesi, doğru bir karar.

Toyotanın kendi teknolojisi olan D-4D-DPF teknolojisi günümüzde motor teknolojilerinin geldiği en son noktadadır. Hala uygulanıyor olması teknolojide geri kaldığı anlamına gelmez.

Yapılan gelişme/çalışmalar meyvesini vermiş 32000 km 2012 MM yaptıkdan sonra 2013 MM çok daha konforlu ve araçla uyumlu hale getirilmiş.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
    • Sadece Toyota
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 6500
  • Model Yılı: '20
  • 1130 kere teşekkür etti
  • 2372 kere teşekkür edildi
Ynt: 2013 Toyota Auris Şubat Ayında Yollarda
« Yanıtla #103 : Şubat 20, 2013, 14:18:52 »
Yapılan gelişme/çalışmalar meyvesini vermiş 32000 km 2012 MM yaptıkdan sonra 2013 MM çok daha konforlu ve araçla uyumlu hale getirilmiş.

Yeni kasada ağırlıktan 30kg. tasarruf edilmiş,

eski kasada ki veriler 0-100km/s 11.9sn. max. hız 175km/s yakıt tüketimi ortalama 4.7Lt./100km Emisyon 125gr/km.

yeni kasada ki veriler 0-100km/s 12.5sn. max hız 180km/s, yakıt tüketimi ortalama 4.2Lt./100km Emisyon 109gr/km

Bu veriler motor aynı kaldığına göre  bize şanzıman dişli oranlarının uzatıldığını gösteriyor.Toyota performans yerine yakıt ekonomisi ve emisyon oranlarına yönelik değişiklik tercih etmiş.MM-T sisteminde bir değişiklik yok aynı sistem,ancak farklı vites oranları mevcut, viteslerin değişim süresi uzayacağı için vites değişimlerinin hissedilmesi (6MM-T'lerde gayet azalmıştı zaten) daha da azalmış.