0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Aşırı çabuk hızlanır doğru söylüyorsunuz. Aşırı çok da yakar
Tsı sınıfının en az yakan motorudur
Abi Tiguan tsı 122hp mi kullandığınız araç 160hp mi acaba ? Birde virajlara corolla gibi girbiliyor mu yol nasıl acaba?
Tabi ki yakit konusunda benim aracımın yerini tutmayacaktır.
Veri olarak alabilir miyim tüketimi nedir?
Volkswagen'in sitesine girip bakabilirsiniz
Hacmine bakım aşağılamamak gerek.
Tam da bunu demek istemiştim Muhammed Bey.
1.33 Corolla nire Tiguan nire arakadaşlar:)
wv bu twinturbo olayı süper birşey de mazallah bir turbo arızası adamın ocağına incir ağacı diker... Şahsen ben tiguanı krediyle alabilirim birde turbo arızası verdimi patlat bir kredi daha şükrü hocam yetiş oluruz alimallah ...
Yakit konusunda 1.33'ün eline su dökemez Şükrü Bey.
ayrıca tsi pek de öyle süper tasarruflu bir motor da değil...bahsettiğiniz gibi gittiği zaman oldukça yakar...bizim bir arkadaşta vardı 122hp tsi golf, adam ne yaptıysa 11'in altına düşürememişti, ha tabi aracı devirli kullandığı için performansı gayet güzeldi......