hocam siz arabayı ne zaman alacaksınız?
İşte ahiret sorusu![]()
e sormak zorundayım çatlayacam çünkü.her iletilerime yazılan yeni yanıtları göstere baktığımda bu konu çıkıyor.bende bakmadan duramıyorum.çatlayacam neredeyse.![]()
![]()
![]()
![]()
Ben cevap vereyim Kemal.Kısmetse ekim gibi zira mecburen beklenen bazı şeyler var.Tayin gibi mesela.
ama içim rahatladı en azından tarihi öğrendim.oooooohhhh kebap valla benden mutlusu yok
Forumda bıraktığım izlenim bu kadar mı kötü arkadaşlar
![]()
![]()
Forumda bıraktığım izlenim bu kadar mı kötü arkadaşlar
![]()
![]()
))))))))))))))) Ama 1,4 corolla diesel inannın size en güzel seçenek.Yakıt değerlerine bakın bana hak verefeksiniz.İkinci el gücü tartışılmaz zaten
Estagfirullah hocam.Kötü izlenim yok ama bize de dert oldu şu araba işi))))))))))))))) Ama 1,4 corolla diesel inannın size en güzel seçenek.Yakıt değerlerine bakın bana hak verefeksiniz.İkinci el gücü tartışılmaz zaten
teessüf edecektim , yanlışlık olmuş
Estagfirullah hocam.Kötü izlenim yok ama bize de dert oldu şu araba işi))))))))))))))) Ama 1,4 corolla diesel inannın size en güzel seçenek.Yakıt değerlerine bakın bana hak verefeksiniz.İkinci el gücü tartışılmaz zaten
Zaten araba araştırmaya ilk Corolla ile başlamıştım..Ama o kadar parayı Corollaya vereceğime Avenisis alıp LPG taktırırım diye düşündüm..Sonra da iş uzadıkça uzadı..Başka modellere aklım gitti..Insignia,Passat,Jetta, Superb..Şu anda da iş çorbaya dönmüş vaziyette..Hazırladığım sunumu bile bitiremedim henüz çünkü hep eklemeler yapıyorum
Passat variant derim ben direkt, çok güzel bir araba...