0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Serkan Bey çok teşekkür ediyorum Deniz Bey'e ulaştım gerçekten çok ilgili birisi ve sorunu birlikte takip etmeye karar verdik. İçimi de bayağı bir rahatlattı verdiği bilgilerle.
Sağolun Serkan bey kendisinden aldım hemen. Sanırım artık bakımlarıda Toyan'da değil orada yaptıracağım.
merhaba49.545 km de gene low oil level ikazı... hemde aralıklı 3 defa yandı. ama hala ilk çalıştırmada ok veriyor. şu an 49.880 kmde. bakımı geldi artık yanar bir bakımın yaklaştığı ikazıdır gibi bir yaklaşımı kabul etmem mümkün değil. saçma. 05 serisi turbo+vakum pompası+mobil1 5W30 tam sentetik yağ.. daha ne yapılabilir bilemiyorum. allah aşkınıza bir akıl verin.. hani biraz performans istesem belki daha önce yanacak. şimdi sevgili servisim izmir toyota tokullar servis müdürüm mümtaz bey ile müdür yardımcım ziya beyler, sevgili serdar ustam hep yanımdalar sağolsunlar. ama bu devamlı böyle mi olacak? sanki son çare piston sekman değişimi. garantiden belki değiştirirler ne yapayım bilemiyorum. yardımlarınızı bekliyorum. ne dersiniz?
Nerden başlasam bilemiyorum toyota güvencesine dayanarak 2 adet araç satın aldık araçlar 2011 mart ayında trafiğe çıktı biri 1.4 auris biri 1.4 corolla auriste problem yok ancak corolla bize illallah dedirtti 8000, 14000, 18000 de yağ ikazı verdi 20000 bakımda turbo değişti (garantiden) 29000 de yağ ikazı verdi şuan araç 35bin civarında aracı babam kullanıyor ve bir daha ikaz verdiğinde arabayı hiçbir işlem yapılmaksızın serviste bırakmasını söyledim. toyota.com.tr den yazı yazdım ve dün telefondan aracın plakasını öğrenmek için aradılar plakayı verdim inceleyeceklerini ve dönüş yapacaklarını söylediler beklemedeyiz talebimi de aracın yenisiyle değiştirilmesi olarak belirttim. tabii ki hemen getirin yenisini alın diyeceklerini sanmıyorum bu durumda ne yapabiliriz diye araştırıyorum. bu dertten muzdarip olan arkadaşlar 5 dakikasını ayırıp toyota.com.tr adresinde bizi tanıyın bölümünde bulunan toyota iletişim merkezine formu doldurup göndermeleri belki daha fazla ses çıkarınca arabaları geri çağırırlar. Artık hepimiz bilinçli tüketicileriz para kolay kazanılmıyor. Herkese şimdiden geçmiş olsun...
Öncelikle geçmiş olsun İlkay bey, bende 2011 Dizel mmt 1.4 corolla sahibiyim ve aynı dertten muzdaripim. Serviste şuana kadar vakum pompası değişti aracın raporda belirtildiğine göre ancak çekiş düşmüştü daha sonra ve yağ ikazı yanmıştı yine, gittiğimde birşey yok dediler, yağ ekledik 1.250 gram dediler ama aracın çekişi değişti birden yokuşlarda yığılan araç birden canavar kesildi, motorun üzerinde ki parçalı yağ lekeleri de kesildi. Değişim isteyebileceğimi sert bir şekilde belirtmiş olduğum için parça değişimini saklamış olabileceklerini ve çaktırmadan turboyu değiştirmiş olabileceklerini düşünüyorum. Ayrıca bu araçlar 1.8 litre yağ kaybetmeden sinyal yakmazmış bunu başka bir yetkili servisten öğrendim. Yani servise çok dikkat edin derim. Aracı iade ve ayıpsız değişim çok zor, çok uzun ve pahalı bir süreçmiş. Tüm Tüketicileri Koruma Derneğinde kazanılmış davalar var emsal olarak. internetten bu derneği bulabilirsiniz google a yazarak.Yine burada süreci bizlerle paylaşaırsanız memnun olurum İlkay bey. Tekrar geçmiş olsun.
Benim araçta son durum şu: 30 bin bakımdan çıktıktan sonra en son 6 bin km de yaptığım ölçümde yağ seviyesi çubuğu 3/2 seviyesinin biraz altında. Ancak servisten çıktığında baktığımda zaman maksimum seviyesinin çok üstünde yağ vardı. Yani servis biraz fazla koymuş yağı. Bakıma 4 bin km var ve önümde de uzun yol var. Ancak yola çıkmadan ne yapmam gerektiğini ALJ'den Deniz bey'e danışacağım. Deniz bey sağolsun çok ilgili. Eğer ankaradaysanız Eskişehir Yolu ALJ Toyota Bayiin'den Deniz Bey ile görüşün derim kendisi gerçekten samimi bir şekilde ilgileniyor ve ne yapılması gerekiyorsa yapacak birisine benziyor. Bende kendisine bu forumda bir arkadaşın önerisi üzerine ulaştım. Henüz aracımı götürmedim bir sorun olmadığı için ama bundan sonra bakıma da onlara götüreceğim. Deniz bey ne gerekiyorsa garanti kapsamında yapacaklarının garantisini verdi bana. Toyan servis gibi yalan beyanda da bulunmadı. Neyse onu söyledi açık açık ve güven verdi bana.İade ve değişim süreci mahkemelik uzun bir süreç olduğundan dolayı bununla uğraşmak istemiyorum açıkcası. Bunun yerine arabanın rehini kalkınca hemen elden çıkarmayı düşünüyorum sorunum çözülmediği takdirde. Ancak arabanın yakıtından ve konforundan memnun olduğumu söyleyebilirim. Bu sorun olmasaydı uzun yıllar binmeyi düşünebilirdim. Hatta emekliliğime kadar değiştirmeden, masrafa girmeden ona iyi bakarak kullanmayı bile düşünebilirdim. İşte durum bundan ibaret İlkay bey.
işe bak sıfır araç al değiştirilmedik parça kalmasın, zaman kaybı sıkıntı stres cabası üstelik aracı 2. el olarak satabilecek miyiz bakalım şeytan diyo çek aracı servisin önüne çağır bütün basını ver alevi cayır cayır. yak bir de sigara üff nasıl tutuşuyo izle şikayet sitelerinde de bu konuda bir ton yazı var anlamadım ben bu işi