0 Üye ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Eski bir değiş vardır;Bir mıh, bir nal kaybettirir,Bir nal, bir at kaybettirir,Bir at, bir komutan kaybettirir,Bir komutan, bir savaş kaybettirir,Bir savaş, bir ülke kaybettirir,Bütün bunlara sebep, sadece bir mıh.
O arabayı çok iyi biliyorum.Bizim müdürün arabası idi.Ön koltuklarda ısıtma ve far yıkamada vardı.Bir süre müdürden havuza düşmüştü.O dönemdede şirket beni Demir bükey ileri sürüş teknikleri kursuna yollamıştı o araba ile egitime girmiştim.Bir yerde fotolarım vardır eklerim.Hatta sıfır arabaya yazılmıştım ve benzinli oldugu için iptal ettirmeyi düşünüyordum. Egitimde Focus, 307, Bora da vardı. Corollanın fren performansına orada hayran kaldıgım için iptal ettirmemiştim.Olsun herşey yakıt degil canım daha önemli diye düşünmüştüm(sene 2004 daha sıralı lpg pek bilinmiyordu)
Evet2.0 dizel 128 hp SOLNavigasyonKoltuk ısıtmaFar yıkamaGibi extraları vardı.
O araçlar Türkiye bayilerine tanıtım için getirilen araçlardı, içlerinde SW olanlarda var (1CD-FTV).Sol değil abi GLİ'di o araçlar, hatta kadife koltukludur Fotoları bende de olacak bulunca ekeleyeceğim Satılık olanlardan biri bu, önden kaza yapmış fıskıyeleri falan iptal edilmiş, ECU'su, yakıt basınç sensörü falan yoktu, arka silecek kolu kırıktı, ufaktan toparlamış tekrar satışa çıkarmışlar http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-toyota-sw-dizel-toyota-128134294/detay
Bunlar bayii tanıtım araçları degildi.Deneme üretimi sonrasın operatörlerin egitiminde kullanılan araçlar. Kim motor kaç defa indi. Veya torpido egitim için kaç defa söküldü. (Bence 150/200 defa)Ülkelere göre specklerin ismi farklı olabiliyor dogru.TR sol olan farklı yerde gli olabilir ama ülke specklerini bilmiyorum.
Merhaba Uğur bey,Burulma kirişinin hemen arkasında, sökülebilen, önden 2 tane yandan 1 tane hortum giriş-çıkışları olan parça nedir?
Ön çamurluk ile amortisör kulesi arasında, davlumbazın üstünde, yeni ilave bir plastik parça kullanılmış,Ön çamurluk ile ön kapı arasında kullanılan sert plastik parça, yerine tam oturan daha yumuşak bir parçayla değişmiş olabilir,Bunlar yol sesini azaltıcı izolasyonlar gibi görünüyor.
Spor araçlarda da bulunan burulma kiriş desteğidir, burulma kirişinin ön bağlantısının esneme açısını daraltarak, yol tutuşu iyileştirmeye yarar.Ayrıca onlar hortum değil, el fren teli
Burulma kirişinin ön tarafındaki malzemeleri biliyorum Tam zıt yönde, arka tarafında bulunan siyah beyaz çizimle gösterilen kare bir parça var, yakıt filtesi olabilir mi?
Tamam şimdi anladım O parça "Kanister" olarak adlandırılan "Yakıt Dinlendiricisi", normalde zaten depo içerisinde mevcut olan bir parçadır kendisi ancak burada farklı olan parça dışarı alınmış ve yakıt geri dönüş hattı da kanister'e verilmiş, yani motor içerisinde belli bir basınç altında kalan yakıt önce kanister de dinlenecek sonrasında yakıt deposuna aktarılacak.Yani anlaşılan basınç altında kalarak ısınan ancak fazla basınç sebebi ile depoya geri dönen yanma derecesi düşmüş yakıtı, bir nevi soğutarak tekrar motora göndermek, dolayısı ile yakıttan depodaki ilk performansını almayı amaçlamışlar.
O E12'ler Japonya'da ortadoğu için üretilen (şasi numaraları NMT yerine JTN ile başlar) araçlar, kadife koltuk, koltuk ısıtma, far yıkama gibi konfor özelliklerinin bulunması bu yüzden Donanım olarakda avrupa gibi Terra yada Sol değil XLI ve GLI olarak satıldırlar Dipnot Teknik bilgi: En büyük farkları termostatlarında (ortadoğu için üretildiklerinden), avrupa için üretilen 1CD-FTV 88-92c olan termostat bu araçlarda 82-86c'dir, yani daha erken termostat açarlar
Sanırım sadece benzinli motorlar için ihtiyaç olan bir parça.
Ufuk bu kadar göz kırpma açıkcası beni rahatsız etti şahsi rahatsızlığım gayet tabi sanane deme hakkına sahipsin....