Gönderen Konu: 2013 Corolla  (Okunma sayısı 369444 defa)

0 Üye ve 3 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: '14
  • 203 kere teşekkür etti
  • 468 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Corolla
« Yanıtla #1400 : Haziran 08, 2013, 01:07:08 »
far yıkama ile xenondamı yok abi hiç birinde
| Toyota Corolla Sol Sedan
| Opel Astra Cosmo Sedan
| Renault Clio 4 İcon
| Şamp. GALATASARAY

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • YB276
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 40000
  • Model Yılı: '13
  • 154 kere teşekkür etti
  • 190 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Corolla
« Yanıtla #1401 : Haziran 08, 2013, 01:07:27 »
Baktım en dolusundada 4 cam auto görmedim.

Belki ülke donanımları farkı vardır.

Birde biz 1,8 motoru Türkiyeye vermiyorlar diye kızıyoruz.
Ama bazı ülkelere 1,6 124HP dual VVT-İ CVT araba bile gidiyor.

Türkiyeye 132HP valfmatik verilecek.
Donanım tablosu tam olarak elimize geçmedi henüz.
2011 Toyota Auris 1.4 D-4D Comfort Extra Special Edition
Beni en çok çeken şey mazotun köpürmesi,dizelin çalışırken yaptığı sesi Anlayamazsınız. :D

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Moderatör
  • *****
  • Sheer Driving Pleasure
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 135000
  • Model Yılı: '07
  • 2229 kere teşekkür etti
  • 3428 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Corolla
« Yanıtla #1402 : Haziran 08, 2013, 01:19:12 »
far yıkama ile xenondamı yok abi hiç birinde

O dediklerin varda ülke donanımlarını göremiyorum.
Avensis 1.8 A/T 2007 LPG (Tomasetto)
AP900 Cruise control
www.toyotaclubtr.com/index.php?topic=50407.new#new

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
  • 5 kere teşekkür etti
  • 11 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Corolla
« Yanıtla #1403 : Haziran 08, 2013, 01:45:04 »
Türkiye'de üretilen aurislerde 4 cam auto varken kopomyadan gelen en full corollalarda yoktu. Şimdi corollanında Türkiye üretime geçtiğini düşünerek 4 cam auto koyarlar en fullüne diye tahmin ediyorum. Biraz dü bi mantık oldu ama park asistanı olan arabada 4 camın auto olmamasıda saçmalıktır be kardeşim
Emre KOÇAK

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A-
  • 44 kere teşekkür etti
  • 45 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Corolla
« Yanıtla #1404 : Haziran 08, 2013, 01:58:08 »
nasil bir otomobil firmasi bu kadar dengesiz olur ki.. kusura bakmayin sozum site sakinlerine degil kesinlikle.. bizim e12 de var 4 cam otomatigi.. hangi mantik ve zeka kabul ediyor bunu.. bn donanimi zayif araba almam arkadas.. 50 kusur bini saglam diyerek cagin gerisinde bir arabaya vermem.. veren hayrini gorsun
94' reno broadway :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • 1.4
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 22000
  • Model Yılı: '12
  • 62 kere teşekkür etti
  • 286 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Corolla
« Yanıtla #1405 : Haziran 08, 2013, 02:05:38 »
Tamamen şoke olmuş durumdayım, Okuma yazma öğrendiğimden beri ne okuduysam ne öğrendiysem otomobiller hakkında, bu videoda hepsini unuttum , tamamiyle bir çakışma söz konusu. Birde yanılmıyorsam ispanyolca yazılmış, benim ispanyolca , pazarlık yapabilmekten ibaret sadece, o yazılarda ne diyor çok merak ediyorum. Ama 0-100kmh 14 sn , ve diğer rakipleri 16-17sn , bu arabalar niye hızlanmıyor, hadi jetta fuzuli bir araç bu kasası, ivmelenmemesi gayet normal. Ama mazda da ne sorun var, yoksa yağmur olduğundan, diğer araçlar hiç mi tutunamıyor, Yoksa bu corolla okunmuş corollamı, senelerdir bindiğimiz o makineyle alakası yokmu, nasıl yol tutuyor, nasıl bir frenlemeye sahip , biz senelerdir ne kullandık, Aklım gitti benim, hayatımda böyle bişey görmemiştim.
1) 1993 Toyota Corolla 1.6 GL      (1999-2004) stock
2) 2000 Volvo S40 2.0T               (2004- ???) turbo upgrade + cut out + dp + yazılım + yakıt
3) 2005 Toyota Corolla 1.6 sol hb (2012-2012) stock
4) 2012 VW Scirocco 1.4 TSI        (2012- ?? ) stage 2 ecu sw(yazılım)+ s3 cooler + vw racing air filter +forge dumpvalve + forge wastegate + r8 bobin+ custom downpipe+aem v2 water/methanol injectio

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Honda CRV 1.5 Turbo Executive-Life Style
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 63000
  • Model Yılı: '20
  • 2023 kere teşekkür etti
  • 2545 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Corolla
« Yanıtla #1406 : Haziran 08, 2013, 09:58:48 »
Alper bey, motorlar artık gittikçe küçüldükleri halde daha fazla güç üretebilirlerken buna karşılık daha az emisyon çıkartmaktadırlar, bunuda daha sakin hızlanmalar yaparak sağlayabilmektedirler. Bunun başka çıkar yolu yok.

Sizin motorunuzun ürettiği gücü eskiden 2.5 veya 3.0 litrelik motorlar üretirdi ve kesinlikle siz onlarla şu anki motorunuzla dans edemezdiniz çünkü onların yakıtı verimli kullanma/emisyon gibi dertleri yoktu ve karbüratörlüydüler. 
Lastikler: Michelin Latitude Cross M+S (dört mevsim)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • 8 kere teşekkür etti
  • 22 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Corolla
« Yanıtla #1407 : Haziran 08, 2013, 10:05:18 »
nasil bir otomobil firmasi bu kadar dengesiz olur ki.. kusura bakmayin sozum site sakinlerine degil kesinlikle.. bizim e12 de var 4 cam otomatigi.. hangi mantik ve zeka kabul ediyor bunu.. bn donanimi zayif araba almam arkadas.. 50 kusur bini saglam diyerek cagin gerisinde bir arabaya vermem.. veren hayrini gorsun
reno ve tofaşa özenmişler galiba donanım konusunda yeni corollada, her donanımda dört cam otomatiği olmasını beklerdim toyota dan.
hangi marka olursa olsun dört cam otomatik değilse bu araba alınmaz bence.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: '14
  • 203 kere teşekkür etti
  • 468 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Corolla
« Yanıtla #1408 : Haziran 08, 2013, 11:51:20 »
reno ve tofaşa özenmişler galiba donanım konusunda yeni corollada, her donanımda dört cam otomatiği olmasını beklerdim toyota dan.
hangi marka olursa olsun dört cam otomatik değilse bu araba alınmaz bence.
4cam zaten otomatik sadece dugmeler çift kademelimi o bilinmiyor suanda auride de life modelinde arka camlar otomatik değil active modelinde 4 cam otomatik ancak sadece sürücü tarafı auto yani çift kademeli advance ve premium donanımında ise 4cam Otomatik ve auto cift kademeli özellikli :) corollada da ayni durum söz konusu olabilir 4 ayrı donanım sunulursa tabiki. En cok eleştiri almasi gereken bence life modelinin 4caminda Otomatik olması gerekirdi auto özelliği zaten üst donanımda mevcut.
| Toyota Corolla Sol Sedan
| Opel Astra Cosmo Sedan
| Renault Clio 4 İcon
| Şamp. GALATASARAY

(Gizli Üye)

  • Ziyaretçi
Ynt: Yeni Corolla
« Yanıtla #1409 : Haziran 08, 2013, 14:09:23 »
Maalesef çok beklentim vardı bu araçtan ancak fotografları görünce hayal kırıklığına uğradım. Accent Bluenun büyütülmüş hali gibi duruyor şekil olarak. Eskiden Hyundai Toyota'ya benzemeye çalışırdı, şimdi Toyota benzemeye çalışmış  >:( Arabanın gövdesi tekerlekten çok ayrık duruyor araba sanki kriko üstünde duruyormuş gibi, ön taraf da çok sivri ve farlar Elantraya benzetilmeye çalışılmış o kadar çamurluğun yarısına kadar uzanmasının sebebi neydi. Cruze, Elantra, Civic karışımı bir tasarım olmuş.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Resim gençliğimden (42 yaşımdayken)
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • 15 kere teşekkür etti
  • 84 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Corolla
« Yanıtla #1410 : Haziran 08, 2013, 14:27:09 »
Hemen eleştirmeye başlamayalım isterseniz, önce bi araç çıksın ortaya

(Gizli Üye)

  • Ziyaretçi
Ynt: Yeni Corolla
« Yanıtla #1411 : Haziran 08, 2013, 14:32:09 »
Kusura bakmayın Toyota forumunda Toyota'yı eleştirdiğim için kızıyorsunuzdur belki ama beklentim çok yüksekti herhalde ondan biraz sitemlerim. Auris gibi daha yere yakın daha keskin bir araba bekliyordum. Neyse temmuz gibi plazalara geliyormuş herhalde kanlı canlı görüp karar vermek en iyisi dediğiniz gibi.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Resim gençliğimden (42 yaşımdayken)
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • 15 kere teşekkür etti
  • 84 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Corolla
« Yanıtla #1412 : Haziran 08, 2013, 14:36:37 »
Eleştiri olacak tabiki İlker bey -_-
hatta BEN "toyota fanatiği"  :-\ bile bazan eleştiriyorum :argh:
ama fotolara bakarak olmaz kendisini görmeliyiz :)
zaten hiç sağlam bir foto göremedik >:(

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • 1.4
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 22000
  • Model Yılı: '12
  • 62 kere teşekkür etti
  • 286 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Corolla
« Yanıtla #1413 : Haziran 08, 2013, 15:35:14 »
Alper bey, motorlar artık gittikçe küçüldükleri halde daha fazla güç üretebilirlerken buna karşılık daha az emisyon çıkartmaktadırlar, bunuda daha sakin hızlanmalar yaparak sağlayabilmektedirler. Bunun başka çıkar yolu yok.

Sizin motorunuzun ürettiği gücü eskiden 2.5 veya 3.0 litrelik motorlar üretirdi ve kesinlikle siz onlarla şu anki motorunuzla dans edemezdiniz çünkü onların yakıtı verimli kullanma/emisyon gibi dertleri yoktu ve karbüratörlüydüler.
Tekin bey , bahsettiğiniz olayı en iyi yapan japonlardı, ama şu anki aşırı besleme araçları onlarıda geçti, Seneler önce üretilen, spoon ek type-r 1.6lt 195hp, ve s2k 2.0lt 240hp olarak üretildi, Fakat şu anki güncel aşırı beslemeli araçlar şu an bunlarıda geçti.
Benim yorumum tamamen bu teste, mazda 6 da kullandım, corollada, ilk 50 metreden sonra, corollanın önde olma şansı yok, tamamen teknik veriler ve denemelere göre konuşuyorum. Ayrıca corollanında 100kmh a ulaşması 14 sn süremez, sürmez. Kız arkadaşımın ehliyeti yok, ona dahi tarif etsem, şöyle böyle yap diye. En kötü 12 sn de 100kmh a ulaşır. Corollanın test verileri 10-11sn arasıdır. Hadi onu bırakın 2.5lt 170ps bir mazda 6 , 100kmh a nasıl 16 sn de ulaşır. Mümkünatı yok, Hem yağmur, hem virajda, corollayla panik fren ? sizce bu kadar stabil olabilirmi ? . Çekiş kontrol sistemi olan yeni araçları tenzih ederim. Ama önceki kasalarda, böyle bir reaksiyon gösterme şansı yok aracın. Bizimde bindiğimiz bir araç sonuç olarak.
1) 1993 Toyota Corolla 1.6 GL      (1999-2004) stock
2) 2000 Volvo S40 2.0T               (2004- ???) turbo upgrade + cut out + dp + yazılım + yakıt
3) 2005 Toyota Corolla 1.6 sol hb (2012-2012) stock
4) 2012 VW Scirocco 1.4 TSI        (2012- ?? ) stage 2 ecu sw(yazılım)+ s3 cooler + vw racing air filter +forge dumpvalve + forge wastegate + r8 bobin+ custom downpipe+aem v2 water/methanol injectio

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 69000
  • Model Yılı: '11
  • 6 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Corolla
« Yanıtla #1414 : Haziran 08, 2013, 15:40:56 »
Dünyanın en çok tercih edilen otomobili Toyota Corolla yenilendi

7 Haziran 2013
   
ZAMAN
Üretilmeye başlandığı 1966 yılından bu yana 40 milyon satış adediyle dünyanın en çok tercih edilen otomobili ünvanına sahip olan“efsane” Toyota Corolla yenilendi.

Türkiye’de üretilecek 11’nci nesil Corolla, Toyota’nın yeni tasarım anlayışının tüm özelliklerini bünyesinde topluyor. Bir önceki neslinden farklı olarak yeni dizayn anlayışındaki ayrıntılarıyla dikkat çeken Yeni Corolla, 47 yıllık Corolla DNA’sını taşırken müşteri beklentileri doğrultusunda baştan sona geliştirildi. Yeni dizaynı, genişliği, konforu, pratikliği ve düşük yakıt tüketiminin yanı sıra artırılan güvenlik donanımları ve sürüş dinamikleriyle şimdi çok daha iddialı bir otomobil olan Yeni Toyota Corolla, segmentinin çok üzerinde prestijli bir görünüm sergiliyor. Yeni Toyota Corolla Temmuz ayının sonundan itibaren Türkiye’de piyasaya sunulacak.



Türkiye ile birlikte 16 Toyota fabrikasında üretilecek olan Yeni Corolla dünya prömiyeri ile eşzamanlı olarak ilk kez İstanbul’da tanıtıldı. Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış A.Ş. CEO’su Ali Haydar Bozkurt’un ev sahipliğinde gerçekleştirilen Yeni Corolla’nın Avrupa Prömiyerine, Toyota Avrupa Başkan Yardımcısı Michel Gardel, Toyota Avrupa Ürün İletişimi  Direktörü Fabio Capano, Toyota Avrupa Ürün Planlaması  Direktörü  Augustin Martin, Toyota Otomotiv Sanayi Türkiye A.Ş. Genel Müdürü ve CEO’su Orhan Özer ile Avrupa’dan ve diğer ülkelerden yetkililer ve basın mensupları katıldı.

Yeni Corolla’nın Avrupa prömiyerinde dünyanın efsane sanatçıları Tina Turner, Sophia Loren, Michael Jackson, Marilyn Monroe, Madonna, Elvis Presley, Clint Eastwood ve Cher’in tıpatıp benzerleri de sahne aldı. Corolla’nın dünü ve bugününün dans gösterileriyle sunulduğu şovda 60’lı, 70’li, 80’li, 90’lı ve 2000’li yıllar kostüm, dans ve müzikler eşliğinde aktarıldı.

Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış A.Ş. CEO’su Ali Haydar Bozkurt, yeni tasarım anlayışının hayat bulduğu Yeni Corolla ile satışların ivme kazanacağını belirtti. Bozkurt, Yeni Corolla’nın Toyota’nın yükselen hedeflerinde anahtar rol oynayacağını da kaydederek şunları söyledi:

“Rekabet içindeki otomotiv pazarında Toyota, yeni tasarım anlayışıyla yerini alıyor.  ‘KeenLook’ – Keskin Bakış ve ‘Under Priority’ -  Öncelikli”  tasarım felsefesinin yansıtıldığı yeni modellerinin satışa sunulmasıyla Toyota’nın çok daha güçlendiğini söyleyebilirim. Toyota’nın bu yeni yüzü ilk olarak Yeni Yaris’te ve onu takiben GT 86, Yeni Auris, Yeni Verso, Yeni RAV 4’te görüldü ve şimdi de bunu Yeni Corolla’da görüyoruz. Tüm yeni modellerimiz ile birlikte müşterilerinin beklentilerine cevap veren, dinamik, çekici, güçlü, güvenli ve çevreci otomobiller üretme felsefemiz devam edecektir.”

Prestij ilk bakışta hissediliyor

Yeni Corolla Toyota’nın yeni tasarım dilini en iyi yansıtan otomobillerden biri konumunda. Yeni Corolla’da Toyota’nın “Keen Look-Keskin Bakış” gündüz yanan LED farları ve “Under Priority – Öncelikli” dizaynı ile birlikte ön ızgaraya daha çok önem veren bir tasarım anlayışı bulunuyor. Böylelikle Yeni Corolla’nın ilk bakışta prestijli görünümü gözler önüne seriliyor. Yeni Corolla 4620 mm uzunluğunda, 1775 mm genişliğinde ve 1465 mm yüksekliğinde. Bir önceki nesile göre 80 mm daha uzun, 15 mm daha geniş ve tavan yüksekliği 5 mm daha alçak. Gövde yapısının bazı bölümlerinde daha hafif metal kullanımı ile sağlamlık artırılırken genel ağırlıkta bir miktar düşüş sağlandı. Optimize edilmiş daha hassas elektronik direksiyon sistemi ile direksiyon hakimiyeti ve duyarlılığı artırıldı. Yeni Corolla, İnci beyazı, Avangart Bronz, Koyu Mavi ve Koyu Gümüş olmak üzere 4 yeni renk ile birlikte 9 renk seçeneğine sahip olacak.

Aerodinamik sürtünme katsayısı 0,29 Cd’den 0,27 Cd’ye düşürülen Yeni Corolla, kabin sessizliği, yakıt tüketimi ve CO2 emisyon değerini minimum seviyelerde tutmak için tasarlandı. Aracın üzerindeki hava akımını yumuşatmak için geliştirilen tavan hattı yeni tasarımın ayrıntıları olarak öne çıkıyor. Ön sis farlarının konumu ile ön ve arka tamponların tasarımı “aero-corners” hava türbülansını engellemek için kombine edildi. Formula 1 teknolojisi  “sakana aero” temel alınarak, dizayn edilen kanatçıklara, otomobilin dengesi ve kontrolünü sağlamak için yan aynalarda ve arka farlarda yer verilmiş. Ön spoiler ve düz alt zemin ile Yeni Corolla’nın altındaki hava akımının optimize edilmesi hedeflendi.

Konforlu iç mekan, keyif veren sürüş

"muhterem aks kafasi" mesafesinin 100 mm artırılarak 2700 mm’ye çıkarılması Yeni Corolla’da yolculara en konforlu ortamı sağlamak adına tasarlandı. Bu yeni tasarımdaki arka koltuk diz mesafesi de 92 mm artırılarak 706 mm’lik sınıf lideri pozisyonu elde edildi. Yeni Corolla’nın sürücü pozisyonu da kapsamlı bir şekilde revize edildi. Koltuk yükseklik ayarı 15 mm artılarak 60 mm’ye, koltuğun ileri geri kayma ayarı da 20 mm uzatılarak 260 mm’ye ulaştırıldı. Direksiyon simidinin açısı da 24 dereceden 22 dereceye indi. Böylelikle sürücünün daha ergonomik bir sürüş pozisyonuna sahip olması hedeflendi.

Yeni Corolla’nın bagaj kapasitesi 452 litreye çıkarıldı. Kaporta ile tampon arasına ekstra absorbe edici materyaller yerleştirilerek kabin içindeki ses asgariye indirildi.

Şıklık ve kalite Yeni Corolla’nın iç tasarımında da hemen göze çarpıyor. Fil dişi ve siyah olmak üzere iki farklı iç kabin renk seçeneği ile sunulan Yeni Corolla’da giriş, orta ve üst versiyon seçenekleri bulunuyor. Yeni Corolla’da iyileştirilen sürüş pozisyonunun yanı sıra, ergonomik ve kolay kullanım için direksiyon üzerine yerleştirilen düğmeler sürücüye büyük kolaylık sağlıyor. Çok amaçlı düğmeler ile vites değiştirme, telefon, müzik, hız limiti, ekran ayarı gibi birçok kontrol tek noktadan yapılabiliyor. Yeni Corolla, yeni dizayn anahtarıyla smart entry & start sistemine (akıllı giriş ve çalıştırma)ve otomobilin sağ ve sol bölgesinde ayrı sıcaklık kontrolü sağlayan dual zone-çift bölgeli klima sistemine de sahip bulunuyor. İçeriden bagaj açma düğmesi ve smart entry özelliğine sahip modellerdeki dışarıdan bagaj açma düğmesi rahatça yükleme ve boşaltma imkanı tanıyor.

Yeni Corolla’da Kolay - Akıllı Park Destek Sistemi olan SIPA (Simple – Intelligent Park Assist) ile ön ve arka yan tamponlar üzerinde bulunan sensörler kullanılarak sürücü çok daha dar alanlara otomatik olarak paralel park edebiliyor. Yeni Corolla ayrıca otomobilin kitlenmesinden sonra 30 saniye süresince yanmaya devam edecek far sistemi Follow Me Home ile de donatıldı.

Yeni Corolla, Toyota’nın eşsiz ve erişilebilir fiyata sahip araç içindeki multimedya uygulamalarıyla eğlenceli bir sürüşü de garantiliyor. Kullanıcılar dokunmatik multimedya ekrana sahip Go navigasyon sistemli Toyota Touch 2 ile son teknolojik özelliklerden yararlanabilecekler. Toyota Touch 2’nin, 6,1 inç 800x 480 çözünürlüğe sahip WVGA dokunmatik ekranı bulunuyor. Bu sistem AM/FM radyo, CD/MP3 çalar, Bluetooth, cep telefonu bağlantısı ile müzik dinleme imkanı USB vasıtasıyla müzikçalarlar ile bağlantı kurulması gibi özellikleri bir arada topluyor ve ayrıca geri görüş kamerası da bu sistemde standart olarak sunuluyor.

Toyota’nın Go navigasyon sistemli Touch 2 teknolojisi, Toyota Touch 2 teknolojisinin daha da geliştirilmiş hali. Go navigasyon sistemli Touch 2’de özellikleri arttırılmış bir multimedya sistemi bulunurken, çok özellikli ve ayrıntılı navigasyon da sunuluyor. Rahat görebilmek için otomatik yakınlaştırma, mirror link gibi son teknolojiler ile geliştirilen Go navigasyon sistemli Toyota Touch 2’de ayrıca aralarında Türkçe’nin de bulunduğu 20 dil seçeneği mevcut.

En Üst Seviyede Güvenlik Donanımları Standart

Yeni Corolla aktif ve pasif standart güvenlik donanımları ile de dikkat çekiyor. Güvenlik donanımları arasında sürücü diz hava yastığı dahil olmak üzere 7 hava yastığı, Elektronik Çekiş Kontrol sistemi (TRC) ve Araç Denge Kontrolü (VSC) ile Yokuş Kalkış Destek (HAC)sistemleri bulunuyor. Yeni Corolla’da çarpışma güvenliği performansı CAE (Bilgisayar Destekli Mühendislik) ile maksimize edildi ve defalarca yeniden teste tabi tutuldu. Enerji absorbe edici donanım ve sağlamlaştırılmış kabini sayesinde ön arka ve yan çarpma performansı da Yeni Corolla’yı çok daha sağlam kılıyor. Toyota Euro NCAP çarpışma test programında 5 yıldız almayı hedefliyor.

Biri dizel 3 Motor seçeneği

Yeni Corolla yola çıkarken en düşük emisyon ve sınıf lideri yakıt ekonomisini hedefliyor. Yeni Corolla’nın 6 ileri manuel şanzımanlı 1,33 lt benzinli versiyonunda 100 km’de ortalama yakıt tüketimi 5,6 litre olarak gerçekleşirken, CO2 emisyonu da 129 gr/km olarak ölçümlendi. Manuel şanzıman seçeneğine oranla daha düşük yakıt tükemi sunan CVT şanzıman seçeneğine sahip 1,6 Valvematic benzinli Multidrive S versiyonda ortalama yakıt tüketimi de yüzde 27 azaltılarak 100 km/5,6 lt olurken, CO2 emisyonu da manuel şanzımanlı modele göre 9 gram daha düşürülerek 130 gr/km olarak hesaplandı. Yeni Corolla’nın 6 ileri manuel ya da 6 ileri multimode şanzıman seçeneği ile sunulan ve Euro 5 normlarına uyumlu 1,4 D-4D motora sahip dizel versiyonu tam bir yakıt cimrisi. 6 ileri manuel şanzıman Yeni Corolla 1,4 D-4D 100 km’de 4,1 litrelik yakıt tüketimi ve 106 gr/km’lik CO2 emisyonu ile dikkat çekiyor.

http://www.zaman.com.tr/otomobil_dunyanin-en-cok-tercih-edilen-otomobili-toyota-corolla-yenilendi_2098160.html
mehmet hocam

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Honda CRV 1.5 Turbo Executive-Life Style
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 63000
  • Model Yılı: '20
  • 2023 kere teşekkür etti
  • 2545 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Corolla
« Yanıtla #1415 : Haziran 08, 2013, 15:49:07 »
... Auris gibi daha yere yakın daha keskin bir araba bekliyordum. Neyse temmuz gibi plazalara geliyormuş herhalde kanlı canlı görüp karar vermek en iyisi dediğiniz gibi.

Her zaman HB gövdeler Sedan gövdelere göre daha alçak olur, araçların boyları uzadıkça yerden yükseklikleri artmalıdır ki ön veya arka tamponları eğimli yollarda çabucak çarpmasın.

Yeni araçların normalden daha yüksek görünmelerinin nedeni, helezonların ezilmiş olmamalarıdır. Birkaç aylık süreden sonra araç daha oturaklı görünür, o nedenle orjinal helezonlara sahip 30 yaşlarındaki araçlar çökmüş bir vaziyette görünürler.

Geldiği zaman görülecektir, şu anki Corolladan çok daha yüksek olduğunu düşünmüyorum.

 
Lastikler: Michelin Latitude Cross M+S (dört mevsim)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Resim gençliğimden (42 yaşımdayken)
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • 15 kere teşekkür etti
  • 84 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Corolla
« Yanıtla #1416 : Haziran 08, 2013, 15:57:11 »
Kasa güzel, iç genişlik iyi, cırtlak sarı gösterge ışıklarını honda dan esinlenip mavi yapmaları önemli bir gelişme
Geometrik biçimli farlar çok yakışmış, yine geometrik esintili arka stopların da pörtlek çirkinliği kaybolmuş, yerine estetik gelmiş, birilerinden esinlenmişler yine..
koltuklar biraz daha vücudu saracak şekilde egronomik olabilirdi

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • E12 HB Corolla D-Sport 2.0 D4D (Tek Kapı)
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 332000
  • Model Yılı: '02
  • 208 kere teşekkür etti
  • 421 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Corolla
« Yanıtla #1417 : Haziran 08, 2013, 16:16:48 »
Arkadaş Tüm E160-2013 YENİ COROLLA konularını birleştirdim, öncelikle aile ortamımıza ve yaşınıza uygun şekilde güzelce sohbeti sürdürmemiz dileğiyle iyi forumlar ;)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • SAFİR Auris...SIU Corolla T-Sport...
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 59088
  • Model Yılı: '12
  • 312 kere teşekkür etti
  • 512 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Corolla
« Yanıtla #1418 : Haziran 08, 2013, 18:47:46 »
Konuda o kadar cok birikme oldu ki faydasini yitirdi gibi, bence Tekin bey konuyu duzenleyip yeniden acabilir. (Öneri)
arikushimikato Dr.Auris 1ND forever Pure SİU T Sport ;)
İlk önce bilgi sahibi olun sonra yorum yapın
Taklitlerden sakının
 https://www.facebook.com/groups/aurisclubturkey/  Aurise dair her şey

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • 1.4
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 22000
  • Model Yılı: '12
  • 62 kere teşekkür etti
  • 286 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Corolla
« Yanıtla #1419 : Haziran 08, 2013, 19:07:07 »
Aynen acaip karıştı, ben videoya yorum yazmıştım, burasıyla birleşince bir garip olmuş:), Ama forum tarafından beğenildi baya demekki yeni nesil corolla, ciddi gündem yarattı.
1) 1993 Toyota Corolla 1.6 GL      (1999-2004) stock
2) 2000 Volvo S40 2.0T               (2004- ???) turbo upgrade + cut out + dp + yazılım + yakıt
3) 2005 Toyota Corolla 1.6 sol hb (2012-2012) stock
4) 2012 VW Scirocco 1.4 TSI        (2012- ?? ) stage 2 ecu sw(yazılım)+ s3 cooler + vw racing air filter +forge dumpvalve + forge wastegate + r8 bobin+ custom downpipe+aem v2 water/methanol injectio