0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
10 kişi biner miyiz Emre abi ?
Binemesek de deneriz Murat Gerçi ben binince otomatik olarak 2 kişi saymanız lazım
rüyanızda artık inşallah
Sercan abi, Hakan abi, Emre abi, Ramazan, Emre (külekçi), Vedat abi, BEN, Muhammet abi, Mehmet Ali abi... off kadroya bak hemen buluşuyoruz
Sırf macera olsun diye benim Yarisle yapalım mı denemeyi Filme alır yayınlarız
ahahah yani kem küm öyle demek istememiştim. Benimki rengi itibariyle kadınsı duruyordu. Yoksa diğer renkler çoooookkk erkeksi
ACD yi aradım yola çıktı gebzeden beni alacak gümbür gümbür geliyoruz
hheheeyt ekibe bak
Ana konuda kalalım arkadaşlar mümkün olduğunca. Jantlar alaşım mı? Cam tavan mı? Eller serbest gerçekten alışınca çok büyük rahatlık. Egzoz emisyon değerleri ne?
Ya Hakan abi bu da sorumu Allah aşkına? Betül hanım ne bilsin emisyon değeri ne kadar.Ben bile bilmiyorum Şimdi baktım Toyota'dan Km başına 121gr'mış
gıcıklığına sorulmuş bir soru olduğundan şüphe etmeye başlıyorum artık .)
Hayır, ama değer 121 gr. ise düşükmüş, nerede ise benimki kadar. Yakın zamanda Taşıt Vergileri'nde emisyon değerleri de etkili olacağı için sordum. Bayan ya da erkek, herkes aracını tanımalı sonuçta. Yoksa yanlış aksa kar zinciri takanların durumuna düşeriz. Mesela stepne tam boy mu, bagajda mı, dışarıda mı? Gıcıklığına soru şöyle olur; yeni plakanızı ezberlediniz mi?
plakanın ezberi bu diğer sorulardan çok daha kolay cevaplanacak bi soru oldugu için bence gıcıklığına olmaz. Ben halen emisyonun gıcıklıjına soruldugunu düşünüyorum stepne tam boy evet ve bagajın altında. buji anahtarları fln da orda. Öyle deniyordu galiba
bijon ablacım, bijon. buji ateşleme sisteminde oluyor.