0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
torpidodan başka hiçbişey yok =( yani artık ıvır zıvır koyamayacam arabaya . gerçekten kötü oldu.
Artık ayakkabılar kaybolmayacaaaaaaak!!
Betül hanım güle güle kullanın.Sanki lastiği eğri gibi duruyor.Sizce de öyle değil mi arkadaşlar? Elvis Cd'leri de ...
hayırlı olsun betülcüm kazasız belasız kullanman dileğiyle
ilk işim elvis cd lerimi torpidoya koymak oldu
ya bugun aracı almaya gittiğimde ilgilenen Arkadaş ''Betül hanım aracınızdan bi kaç bişey bulduk poşetledik bir ayakkabı teki de çıktı haberiniz olsun'' dedi..Bir anda burdaki forum ve yazdıklarımız film şeridi gibi gözümün önünden geçti. =)) Umudumu kestiğim ayakkabımın teki koltugumun altında bulunmuş. Bir de çanta bulmuşlar ufak. Bir kaç ıvır zıvır daha işte =)) Velhasıl bu kadın milleti güldürürken düşündürüyor da =))
ama umudumu kesmekte haklıymışım ayakkabı perişan olmuş. Direkt aldığım gibi attım. Şimdi diğer tekini evde bulmaya çalışıyorum bu sefer. Bulsam onu da atacam. İşi gücü bıraktım bi çift ayakkabının derdine düştüm
Kadın olmak zor zanaat'tir Betül hanım Sizin son yazdıklarınızdan sonra hafta da iki kez ayakkabıları saymaya başladım... Vedat önerdi bana
abi bazen faydalı önerilerim oluyor