0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
aracınız hayırlı olsun.. kazasız belasız sürüşler dilerim.. özellikle bi bayan için küçük gözlerin olmaması kötü olmuş ama olsun sonuçta torpido var
abi bazen faydalı önerilerim oluyor
Vedat abi eşya kaybetmez tabi Adam kaybolur o otobüste be Abi aman deyim Ahmet'i isofixle sabitle
hayırlı olsun betül hanım,dokunmatik ekran kullanışlı mı?Ses çıkışı vb
gözler yetmiyorsa bayanlar için bunlardan düşünülebilir aslında
gözler yetmiyorsa bayanlar için bunlardan düşünülebilir aslında http://www.hepsiburada.com/Liste/cok-amacli-portatif-cekmeceli-dolap-587/productDetails.aspx?productId=hrrubkmc587&categoryId=18032386&SKU=HRRUBKMC587
Oktay
kızmayın takılıyorum
Özür dilerim abla
bi daha olmasın
Inanmıyoruuum o kırmızı yarısı sattın mı? bak buna uzuldum ıste.Yenı yarısın hayırlı ugurlu olsun Allah kaza bela gostermesın betul hanım
kızınıza beğendiremeyince dedim gözüm görmesin bu yarisi artık şaka bi yana o gün baya bir bahsediyordum zaten sattığımdan. yenisi de kırmızı ama öyle tam kırmızı değil bordomsu. ya çok erkeksi ve karizmatik duruyor kasası açıkçası o şirin kadınsı havası yuvarlak hatları kalmamış =)
Hayırlı olsun, güle güle kullanın. Motor, donanım vs. özellikleri nelerdir?
Betül Hanım sattıracaksınız bana arabayı Kadınsı falan olmuyo yani
Şu yenisini bir ara denesek