0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
ve hatta honda nın içinin boşluğundan yakınanlara da çok denk geldim açıkçası
bunun üzerine artık arabamın içini çekip fotoları boy boy burada sergilemek boynumun borcu oldu
Ambians derken bundan bahsediyorsunuz herhalde Kemal abicim
tabii , tabiii , burası zaten paylaşım sitesi, ama ben biraz daha hızlı davranıyorum, bahsettiğim ambians işte bu...
ambianstan anladıgımız çok farklı şeylermiş..zira ben bu fotolarda canalıcı bişey göremiyorum..hatta oldukça sıradan...beğeni eşiğiniz oldukça düşükmüş..aza kanaat eden cinsten.
Efsane bıle fark atar dımı ama
Betül hanımı tebrik ediyor ve cümlelerin devamını bekliyorum.. Sercanım eyvallah ambians gercekten çok güzel hele birde geceleri gör sen onu abisi
taşko asıl ambiance ı sergilememişsin neyse bi tek biliyom bana yeter bu arada kazakistaana gidersen haberim olsun
ambianstan anladıgımız çok farklı şeylermiş..zira ben bu fotolarda canalıcı bişey göremiyorum..hatta oldukça sıradan...beğeni eşiğiniz oldukça düşükmüş..aza kanaat eden cinsten
hemen sıkıştırı ver efsaneni araya