0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Herkes izlemeli.https://www.youtube.com/watch?v=SKP92Jtr3cQ//www.youtube.com/watch?v=SKP92Jtr3cQ
https://twitter.com/ikoncuk/status/1210835475453423616?s=19
Herkes okumalı http://www.diken.com.tr/gerci-canimiz-cikiyor-ama-olsun-kaportasi-kiyak/https://www.birgun.net/haber/yerli-otomobilde-bircok-soru-cevapsiz-kaldi-hezeyanin-ardindan-gerceklerle-bas-basa-281961
Onu beğenmediyseniz alttakini okuyun.Belki onu beğenirsiniz. EKLEME:Ben üstteki yazımı yazarken bir ileti daha geldiği için bu eklemeyi yapmak durumunda kaldım.Gelir dağılımı denmiş ya üst iletide ; ABD ve Avrupadaki ülkelerle birlikte TR'deki gelir dağılımına da biz zahmet bakıverin.
"Madem yerli otomobilden bahsediyoruz. O halde gelin size gerçek bir yerli jeep üretiminin hikayesini anlatalım...Tuzla Jeep Fabrikasını biliyor musunuz? Tamamen yerli jeep üreten fabrikamızdı. 2006 yılında ''Gerek yok denilerek kapatıldıFabrika aslında 1954 yılında “Türk Willys Overland” adı ile kuruldu. O zamanlarda ABD’den parça getirtilerek sivil/askeri cipler üretiliyorduİlk başlarda yerli üretimi sadece %2 ydi. 196o ların sonunda ise yerli üretimi %60 lara kadar çıktı1986 yılında fabrika, TSK ya devredildi ve T-Model” isimli proje ile yerli üretim cipler üzerinde çalışılmaya başlandı.1988 yılında YTÜ , projeye ortak oldu ve %100 yerli askeri jeep üretimine başlandı1990 yılında %100 yerli GT ve GTD Model olarak askerî jip üretimine başlandı. Araçlara ait marka tescili, 1995’te Türk Patent Enstitüsü tarafından ‘Tuzla 1013’ adı ve ‘T’ logosuyla yapıldı. Ayrıca, Sanayi ve Ticaret Bakanlığı Sanayi Genel Müdürlüğü’nden araç tip onay belgeleri alınarak, ihracat için gerekli şartlar elde edildi.Ve fabrikada 1990’dan 2006 yılına kadar her türlü ihtiyaca yönelik binlerce cip üretildi. 15 farklı türde arazi aracı üretilebiliyorduPeki sonra ne oldu?2006 yılında ''Artık ihtiyaç yok'' denilerek fabrika kapatıldı"Kaynakhttps://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1329209190614724&id=374377812764538