0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
zamanında yaptık ya anadoleşşekler yiyordu hani
Benim görüşüm öncelikle ve kesinlikle B ve C segmentine girilecek. Hatta Minik sınıfda rağbet görebilir. Yine kargo taşımacılığına uygun bir alt yapı Türkiye şartlarında kendine yer bulacaktır. Maliyet azaltmak için ortak parça kullanımı maalesef şart. Bazı şeyler o kadar basit değil arkadaşlar, maliyeti düşürmenin belli klasik yolları var. Bunların dışına çıkıldı mı o otomobilin yaşam şansı kalmaz. Bu noktada Japonların eskiden beri izlediği yolu artık bazı Avrupa'lı üreticilerde izliyor. Şimdiye kadar çeşitli motorlar geliştirenleri duyduk ancak bunların nedense hiç devamı gelmedi. Söylediğim gibi motor tasarımında Türkiye gerçekleri göz önüne alınmalı. Petrol kullanacak bir motor istediği kadar yerli olsun çok anlamı olmaz. Bence fizibilitede en başta dikkat edilecek hususlardan birisi bu olmalı ve eminim aklın yolu birdir ve böyle olacaktır.
bu arada kayserili vatandaşım tek silindirli hem benzin hem dizel hemde lpg ile calısan cok ama cok garip bi motor ürettiğini hatta Cumhurbaşkanından yardım aldığını çok yakında bilinen mototrların tezini çürüteceğini idaa eden bi açıklama yapmış. Ne diyelim hayırlı olur inşallah