Gönderen Konu: LPG Sıralı Sistemler Hakkında Soru-Cevap Köşesi  (Okunma sayısı 716488 defa)

0 Üye ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: 0+
Ynt: LPG Sıralı Sistemler Hakkında Soru-Cevap Köşesi
« Yanıtla #480 : Şubat 25, 2011, 11:52:59 »
Peki aklıma takıldığı için soruyorum ben  aracıma takılan bu BRC my 10 lpg sisteminin nasıl olur da gerçekten my 10 mu değil mi anlarım?Yani motorda nereye bakarsam evet bu takılan my 10 derim...Teşekkürler...
Merhabalar ;

Lpg dönüşümü sonrası tüm kullanıcılara muhakkak söylediğim cümle '' Benzin deponuzda en az çeyrek depo benzin bulundurmalısınız çünkü benzin pompası kendisini benzin ile soğutur ; yetersiz  benzin ile aracınızı kullanırsanız önce pompanın barı düşecek daha sonra tamamen arızalanacak ve aracınız çalışmayacaktır '' cümlesidir. Aslında yapılması gereken çeyrek depo benzin bulundurmaktır fakat bunun yerine işin kolayına kaçıp benzin pompasına role bağlatanlar da var.Kesinlikle roleye karşıyım nedeni ise klasik roleler benzin pompasına bağlandığı zaman ; sıralı sistem benzinden lpg ye geçiş yaparken fasılalı bir geçiş yapar; yani önce 1 veya 2 benzin enjektörü kapatır yerine 1 ve ya 2 lpg enjektörü açar ve daha sonra diğerleri devreye girer böyle bir geçişte role bağlatırsanız geçişte sarsıntı ve teklemeler yaşanabilir.Ayrıca araç lpgde hareket halindeyken örneğin gaz bitti sistem benzine geçmek istedi ve role bağlantısında bir sorun meydana geldi ve araç benzine geçiş yapamadı sonuç ne olur ? Allah muhafaza!!!

Kararınız role ise ozaman tavsiyem zamanlamalı rolelerdir.Bu roleler ile sistem benzinden gaza geçtikten yaklaşık bir kaç dakika sonra benzin pompasının elektriğini kesecek ve geçişlerde sarsıntı olmayacaktır.Fakat yine belirtiyorum ben depoda en az çeyrek depo benzin bulundurulmasının yeterli olduğu kanaatindeyim.Selamlar...


çeyrek deponun üzerinde benzini sürekli bulunduracağım ki zaten bulunduruyorum.. role takmama kararı aldım. çok teşekkür ederim

Toyota Club Türkiye

Ynt: LPG Sıralı Sistemler Hakkında Soru-Cevap Köşesi
« Yanıtla #480 : Şubat 25, 2011, 11:52:59 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • merhaba ekim 2010dan itibaren toyota gibi adamım
  • Araç: Verso
  • Kan Grubu: B+
Ynt: LPG Sıralı Sistemler Hakkında Soru-Cevap Köşesi
« Yanıtla #481 : Şubat 28, 2011, 06:57:27 »
Mehmet bey iyi günler. ekim başında yeni verso aldım.aracım 5100 kmye geldi. bu aralar ciddi bir şekilde lpg dönüşümü yaptırmak istiyorum. bu isteğimde brc olacak.Ama ikilemde kalmamı sağlayan bir düşünce var.aracın garantisinin delinmesi.sizin bağlantınızdan da baktım yeni versoya dönüşüm yapmışsınız. bir uzman olarak sizin cevabınıza göre hareket etmeyi düşünüyorum. garantinin gideceğini düşünmeden dönüşüm yaptırayım mı? cevap verirseniz çok memnun kalaırım.
iyi günler.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Onaylı Firma
  • ****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • 3 kere teşekkür etti
  • 200 kere teşekkür edildi
Ynt: LPG Sıralı Sistemler Hakkında Soru-Cevap Köşesi
« Yanıtla #482 : Şubat 28, 2011, 10:02:16 »
Merhabalar ;

Arkadaşlar 0 km araçlara lpg dönüşümü ve garanti sorunsalı hakkında benim düşüncelerim şu şekildedir.Bugüne kadar 5 defa 0 km benzinli araç ( Fiat doblo 2006-2008-2010, Opel Astra GTC 2008 , Honda civic 2008)  aldım Bu araçlardan garantiden hiç bir işlem yaptırmadım yani gerek olmadı.Opel aracımda debriyaj balatası ,honda aracımda fren balatası ile ilgili sorun yaşadım bunlar kullanıcı hatasıdır denildi tamam dedim.Hondanın direksiyon pompasında sorun çıktı garantiden değiştirildi.Fiat doblolarım da sorun çıkmadı .Özetle bugüne kadar araçlarımın motor aksamında hiç bir sorun yaşamadım ve garantiden hiç bir işlem görmedim fakat bu demek değil ki kimse motor aksamında 0 km de sorun yaşamayacak.Zaten  araç üreticileri araçlarını bir çok deneyden sonra piyasaya sürer ve şayet motorda veya başka aksamda sorun varsa bu kroniktir ve firma tarafından giderilir ; bunun dışında garanti olayının 0 km araç satışında kazanılamayan paranın garanti süresi içerisinde servis bakımlarından kazanılmasının üstü kapalı bir şekli olarak görüyorum.

Garantisi devam eden bir aracınıza lpg dönüşümü uygulatırsanız aracınızn garantisi bitmez fakat lpg kaynaklı sorunlarda firma garantinizi devre dışı bırakır böyle bir durumda lpg kaynaklı masrafınızı lpg montajını yapan firmadan talep etmelisiniz ki BRC nin zaten böyle bir sigortası var.Bunlar benim genel anlamda bu konu ile ilgili dşüncelerim ,katılan olur katılmayan olur amaç zaten tartışıp bilgi edinmek diye düşünüyorum.

Emre Bey  sizin sorunuza dönersek ; Toyotanın valve matic motoruna defalarca montaj yaptık montajda ve aracın lpg ile çalışmasında herhangi bir sorun yok.Bu araçlara VSR programı ile üst devirlerde( 5.000 rpm ve üzeri)  belli oranda benzin püskürtmesi yaparak subabların soğumasını da sağlıyoruz.Sonuç olarak şuan en çok yol yapan aracımız pazarlama şirketine ait olan Toyota avansis 20.000 km nın uzerinde yol yaptı ve sorun yok.Pek tabi bu araçlarda ilerde sorun yaşanacak mı yaşanmayacak mı  bunu zaman gösterecek ;fakat daha önceki yazılarımda da belirttiğim gibi doğru ürün doğru ayar ile sorun yaşanacağını düşünmüyorum.


Mehmet bey iyi günler. ekim başında yeni verso aldım.aracım 5100 kmye geldi. bu aralar ciddi bir şekilde lpg dönüşümü yaptırmak istiyorum. bu isteğimde brc olacak.Ama ikilemde kalmamı sağlayan bir düşünce var.aracın garantisinin delinmesi.sizin bağlantınızdan da baktım yeni versoya dönüşüm yapmışsınız. bir uzman olarak sizin cevabınıza göre hareket etmeyi düşünüyorum. garantinin gideceğini düşünmeden dönüşüm yaptırayım mı? cevap verirseniz çok memnun kalaırım.
iyi günler.
ÖZENÇLER 2A OTOGAZ
BRC İç Anadolu ve Karadeniz Bölge Bayi ,Teknik Destek ve Lojistik Merkezi
www.ozenclerotogaz.com.tr Facebook sayfamız https://facebook.com/BRCOzenclerOtogaz

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Onaylı Firma
  • ****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • 3 kere teşekkür etti
  • 200 kere teşekkür edildi
Ynt: LPG Sıralı Sistemler Hakkında Soru-Cevap Köşesi
« Yanıtla #483 : Şubat 28, 2011, 10:05:25 »
Arkadaşlar LPG Sektörünü yakından ilgilendiren bir konuyu sizlerle paylaşmak istiyorum.
Dünya’nın en büyük LPG Sistemleri üretici firması olan BRC; Zavoli ve Tomasetto Achile şirketlerinden sonra Teleflex - GFI şirketini de satın almıştır.
Böylece bu şirketin elinde bulunan Koltec, AG ve GFI markaları da BRC bünyesine katılmıştır.
Bu satın almanın ardından BRC tarafından yapılan açıklamada; Teleflex markasının satın alım kararının ticari bir beklentiyle yapılmadığı belirtildi.
Satın alınan bu firmanın elinde bulunan bazı patentlerin, BRC’ nin yaptığı Ar-Ge çalışmaları neticesinde ürettiği ve ileride piyasaya süreceği direkt likit enjeksiyonlu kitlerin patenti ile çakışabileceği, bu satın alımla birlikte ürünlerin patent alımlarında oluşabilecek olası tatsızlıkların önüne geçildiği belirtilmiştir.
Yeni AR-GE merkezinde geliştirilen bu yeni kitler şu anda yarış arabalarında (Bildiğiniz gibi BRC İspanya ve İtalya’da pist yarışları yapıyor) kullanılmaktadır.
Tartışmasız olarak güç ve performansı benzine göre kat kat arttıran, Euro5 - Euro 6 araçlar için geliştiren bu likit LPG enjeksiyonlu kitleri çok yakında Türkiye’de de kullanmaya başlayacağız.
Benzin enjektörlerinden likit olarak LPG püskürten bu yeni sistemle LPG enjektörleri ve LPG ECU’su ortadan kalkacak, onun yerine aracın mevcut yakıt sistemi aynen LPG için kullanılacaktır.
Devrim niteliğinde olan bu buluşlardaki gelişmelerle ilgili sizleri sık sık haberdar edeceğim.
ÖZENÇLER 2A OTOGAZ
BRC İç Anadolu ve Karadeniz Bölge Bayi ,Teknik Destek ve Lojistik Merkezi
www.ozenclerotogaz.com.tr Facebook sayfamız https://facebook.com/BRCOzenclerOtogaz

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Durum: Sakin
  • Araç: Verso
  • Kan Grubu: A-
  • 22 kere teşekkür etti
  • 22 kere teşekkür edildi
Ynt: LPG Sıralı Sistemler Hakkında Soru-Cevap Köşesi
« Yanıtla #484 : Şubat 28, 2011, 10:16:29 »
Güzel bir gelişme. Henüz Türkiye'de uygunlanmıyor anladığım kadarı ile. Likig gaz hakkında paylaşımlarınızı bekliyoruz. :)
397-393-389-385-381 yok dolacak gibi değil.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Eski Toprak Toyotacı
  • *****
  • Achtung! Adolf Hakkı ohne Toyota Yaris Twin-Turbo
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: B+
  • 17 kere teşekkür etti
  • 41 kere teşekkür edildi
Ynt: LPG Sıralı Sistemler Hakkında Soru-Cevap Köşesi
« Yanıtla #485 : Şubat 28, 2011, 10:41:09 »
Mehmet Bey, bu haberle ilgili herhangi bir kaynak var mı acaba?
Folgsamkeit macht frei...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Onaylı Firma
  • ****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • 3 kere teşekkür etti
  • 200 kere teşekkür edildi
Ynt: LPG Sıralı Sistemler Hakkında Soru-Cevap Köşesi
« Yanıtla #486 : Şubat 28, 2011, 12:51:55 »
ÖZENÇLER 2A OTOGAZ
BRC İç Anadolu ve Karadeniz Bölge Bayi ,Teknik Destek ve Lojistik Merkezi
www.ozenclerotogaz.com.tr Facebook sayfamız https://facebook.com/BRCOzenclerOtogaz

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
Ynt: LPG Sıralı Sistemler Hakkında Soru-Cevap Köşesi
« Yanıtla #487 : Mart 01, 2011, 11:15:43 »
Merhabalar Mehmet bey..Sizden bir fikir almak istiyorum. Aracım 97 model toyota 1.6 AE101..Üzerinde mixerli tüp var voltran marka.yaklaşık 7 yıl olmuş takılalı. Sorum Bu sistemi söküp sıralıya döndürmeyi düşünüyorum. böyle bir dönüşüm yapılmaya değer mi??

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Onaylı Firma
  • ****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • 3 kere teşekkür etti
  • 200 kere teşekkür edildi
Ynt: LPG Sıralı Sistemler Hakkında Soru-Cevap Köşesi
« Yanıtla #488 : Mart 01, 2011, 12:42:02 »
Bu araçta sıralı sisteme geçiş yapmanızı tavsiye etmem.Zararı mı olur ? Hayır hatta performans ve yakıt tüketimi daha ideal değerlerde olur fakat gerek soğuk motorda benzin tüketiminiz ve gerekse sıralı sisteme dönüş için vereceğiniz ekstra ücret sizin tasarruf oranlarınıza olumsuz etki edecektir.Bence regulatorde sorun varsa yeni bir regulator takıp bu sistem ile devam ediniz ama son karar sizin :) Selamlar...

Merhabalar Mehmet bey..Sizden bir fikir almak istiyorum. Aracım 97 model toyota 1.6 AE101..Üzerinde mixerli tüp var voltran marka.yaklaşık 7 yıl olmuş takılalı. Sorum Bu sistemi söküp sıralıya döndürmeyi düşünüyorum. böyle bir dönüşüm yapılmaya değer mi??
ÖZENÇLER 2A OTOGAZ
BRC İç Anadolu ve Karadeniz Bölge Bayi ,Teknik Destek ve Lojistik Merkezi
www.ozenclerotogaz.com.tr Facebook sayfamız https://facebook.com/BRCOzenclerOtogaz

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • AE101 96 XEİ AC MY10 BRC
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
Ynt: LPG Sıralı Sistemler Hakkında Soru-Cevap Köşesi
« Yanıtla #489 : Mart 01, 2011, 20:11:56 »
Bu araçta sıralı sisteme geçiş yapmanızı tavsiye etmem.Zararı mı olur ? Hayır hatta performans ve yakıt tüketimi daha ideal değerlerde olur fakat gerek soğuk motorda benzin tüketiminiz ve gerekse sıralı sisteme dönüş için vereceğiniz ekstra ücret sizin tasarruf oranlarınıza olumsuz etki edecektir.Bence regulatorde sorun varsa yeni bir regulator takıp bu sistem ile devam ediniz ama son karar sizin :) Selamlar...
Mehmet bey( bu araçda) derken bu modelde aracları mı kasdettiniz zira benimde bu modelde(1,6 xei.96) benzinli bir aracım var ve bende kararsızım mixserli ve sıralı sistem konusunda malum aralarında ciddi rakam farkı var..Teşekkürler.
.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  AE101 96 XEİ AC MY10 BRC

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: LPG Sıralı Sistemler Hakkında Soru-Cevap Köşesi
« Yanıtla #490 : Mart 01, 2011, 22:36:21 »
Mehmet bey( bu araçda) derken bu modelde aracları mı kasdettiniz zira benimde bu modelde(1,6 xei.96) benzinli bir aracım var ve bende kararsızım mixserli ve sıralı sistem konusunda malum aralarında ciddi rakam farkı var..Teşekkürler.
  serdar kardeşim lpg taktıracaksan 3-5 fazla ver sıralı sistem taktır sorun yaşama derim,bende BRC my 07 var şimdi my 10 olmuş tavsiye ederim 10 bin km ye yaklaştım şükür bir kez bile sorun yaşamadım,tabi benim söylediğim bir öneridir sadece.
1996 XEİ 1.6 105 bg 16 v / klimalı / km: 60.262 / sony usb mp3 teyp x-plod hoparlörler 190 w / anahtardan kumandalı inwells marka alarm / BRC MY 07 Sıralı LPG sistemi / değişen yok / servis bakımlı /

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • AE101 96 XEİ AC MY10 BRC
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
Ynt: LPG Sıralı Sistemler Hakkında Soru-Cevap Köşesi
« Yanıtla #491 : Mart 02, 2011, 20:12:32 »
  serdar kardeşim lpg taktıracaksan 3-5 fazla ver sıralı sistem taktır sorun yaşama derim,bende BRC my 07 var şimdi my 10 olmuş tavsiye ederim 10 bin km ye yaklaştım şükür bir kez bile sorun yaşamadım,tabi benim söylediğim bir öneridir sadece.
brc my 7 ve my 10 arsında yalnız yazılım farkı oldugunu duydum sanırım sıstemın yenı bir yazılımla my 10 olabilir mehmet bey dogrusunu bilir gerçi.bende lpg ye geçişde aklımda brc var ancak işletme masrafları ile 1,800 tl gibi bir rakama cıkar diye tahmin ediyorum. hayırlısı bakalım benzin fiyatlarıda malum.
.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  AE101 96 XEİ AC MY10 BRC

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Onaylı Firma
  • ****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • 3 kere teşekkür etti
  • 200 kere teşekkür edildi
Ynt: LPG Sıralı Sistemler Hakkında Soru-Cevap Köşesi
« Yanıtla #492 : Mart 02, 2011, 22:17:35 »
Merhaba ;

BRC MY07 MY10 derken haftaya BRC MY11 ler geliyor :) Yeni ürüne BRC MY11 denmesinin nedeni  yukarda bahsettiğim 3.02 versiyonu ve yeni Hİ-TEC enjektörleri ki bu enjektörleri geçen yıl aralık ayında İtalya'da BRC fabrikasında görmüştüm ;tamamen robotların ürettiği bu yeni enjektörler çok daha hızlı ve gaz kalıtesınden kesinlikle etkilenmiyor.
ÖZENÇLER 2A OTOGAZ
BRC İç Anadolu ve Karadeniz Bölge Bayi ,Teknik Destek ve Lojistik Merkezi
www.ozenclerotogaz.com.tr Facebook sayfamız https://facebook.com/BRCOzenclerOtogaz

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: LPG Sıralı Sistemler Hakkında Soru-Cevap Köşesi
« Yanıtla #493 : Mart 03, 2011, 05:12:57 »
brc my 7 ve my 10 arsında yalnız yazılım farkı oldugunu duydum sanırım sıstemın yenı bir yazılımla my 10 olabilir mehmet bey dogrusunu bilir gerçi.bende lpg ye geçişde aklımda brc var ancak işletme masrafları ile 1,800 tl gibi bir rakama cıkar diye tahmin ediyorum. hayırlısı bakalım benzin fiyatlarıda malum.
  Ben 1.550 tl ye taktırmıştım ruhsat işlemleri vs vs falan 300 tl tuttu toplam bana maliyeti 1.850 tl ye geldi,şimdi 1.650 tl olmuş sen 2.000 tl yi gözden çıkar bence,aracının muayenesi yaklaştıysa o zaman taktır ikisi bir aradan çıkar,ben o hataya düştüm istemeyerek,araç muayeneden çıktı 3 ay sonra tekrar muayeneye girdi fazladan 130 tl civarı ödeme yapmak zorunda kaldım.Eğer ki aracını uzun yıllar kullanmayı düşünüyorsan hiç vakit kaybetme derim.Performans kaybı olur falan diyede düşünme ben mazda 3 kullandım otomatik hafif rampada araç boğuluyor,benim arabam lpg li olduğu halde rampa falan dinlemiyor.
1996 XEİ 1.6 105 bg 16 v / klimalı / km: 60.262 / sony usb mp3 teyp x-plod hoparlörler 190 w / anahtardan kumandalı inwells marka alarm / BRC MY 07 Sıralı LPG sistemi / değişen yok / servis bakımlı /

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: LPG Sıralı Sistemler Hakkında Soru-Cevap Köşesi
« Yanıtla #494 : Mart 03, 2011, 05:19:35 »
Merhaba ;

BRC MY07 MY10 derken haftaya BRC MY11 ler geliyor :) Yeni ürüne BRC MY11 denmesinin nedeni  yukarda bahsettiğim 3.02 versiyonu ve yeni Hİ-TEC enjektörleri ki bu enjektörleri geçen yıl aralık ayında İtalya'da BRC fabrikasında görmüştüm ;tamamen robotların ürettiği bu yeni enjektörler çok daha hızlı ve gaz kalıtesınden kesinlikle etkilenmiyor.
mehmet bey diyelim ki benim aracımdaki enjektörler arıza yaptı değişmesi gerekiyor,sizin dediğiniz bu yeni enjektörlerle değiştirilebilirmi?
1996 XEİ 1.6 105 bg 16 v / klimalı / km: 60.262 / sony usb mp3 teyp x-plod hoparlörler 190 w / anahtardan kumandalı inwells marka alarm / BRC MY 07 Sıralı LPG sistemi / değişen yok / servis bakımlı /

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Onaylı Firma
  • ****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • 3 kere teşekkür etti
  • 200 kere teşekkür edildi
Ynt: LPG Sıralı Sistemler Hakkında Soru-Cevap Köşesi
« Yanıtla #495 : Mart 03, 2011, 10:45:14 »
Malesef değiştirilemez ; yeni segmanlı tip enjektörlerin boyutu ,biçimi ve monte edildikleri enjektör raili farklı.Arıza yaşanması durumunda yine aynı tip enjektör ile değiştirilir fakat BRC enjektörlerinin arıza yapma olasılığının düşük olduğunu hatırlatırım.Selamlar...


mehmet bey diyelim ki benim aracımdaki enjektörler arıza yaptı değişmesi gerekiyor,sizin dediğiniz bu yeni enjektörlerle değiştirilebilirmi?
ÖZENÇLER 2A OTOGAZ
BRC İç Anadolu ve Karadeniz Bölge Bayi ,Teknik Destek ve Lojistik Merkezi
www.ozenclerotogaz.com.tr Facebook sayfamız https://facebook.com/BRCOzenclerOtogaz

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
  • Model Yılı: '11
  • 74 kere teşekkür etti
  • 772 kere teşekkür edildi
Ynt: LPG Sıralı Sistemler Hakkında Soru-Cevap Köşesi
« Yanıtla #496 : Mart 07, 2011, 23:40:31 »
mehmet bey bu engin tecrübelerinizi bizimle paylaştıgınız için teşekkürler.Sİmdi mehmet bey bende 2009 brc mysequent 07 taktırdım yanlış bilmiyorsam.Şimdiye kadar bir sıkıntım olmad 23 bin km dir kullanıyorum.ancak bir önceki sayfalarda belirttiginiz 3,02 versiyonu ve vsr dediğiniz subaplara benzin püskürtme olayını şuan aracımda takılı olan sisteme uyumlumu..Montajı yapan yere gidip 3,02 versiyonu yükleyin dersem yüklerlermi..
Ayrca sizin de mesajlarınızda belirttiginiz üzere bazı araçların subapları lpg den kolay etkileniyor.Prins marka otogazda valve care diye  bir sistem yapmışlar lp g ile aynnı anda bir katkı püskürtüyor enjektörler..Şimdi sizin dediğini vsr ydi yanlış hatırlamıyorsam brc nin bu sistemi yeni takılan kitlerde mi var yok sa 2009 ta taktırıdıgım brc nin kiti uyarlanabiliyormu bu sisteme.
2011 d4d Corolla

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Onaylı Firma
  • ****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • 3 kere teşekkür etti
  • 200 kere teşekkür edildi
Ynt: LPG Sıralı Sistemler Hakkında Soru-Cevap Köşesi
« Yanıtla #497 : Mart 08, 2011, 11:23:00 »
Merhaba Tuncay Bey ;
Güzel düşünceleriniz için teşekkür ederim.BRC 3.02 versiyonunun VSR özelliğini sadece MY10 ve MY11 lerde kullanabiliyoruz ,malesef MY07 lere bu özelliği ekleyemiyoruz.Valve care  prinste olan bir sistem ,BRC ise Tunap subab yağlayıcıları ile 15.000 km subablarda filim tabakası oluşturarak ekstra koruma sağlıyor.

mehmet bey bu engin tecrübelerinizi bizimle paylaştıgınız için teşekkürler.Sİmdi mehmet bey bende 2009 brc mysequent 07 taktırdım yanlış bilmiyorsam.Şimdiye kadar bir sıkıntım olmad 23 bin km dir kullanıyorum.ancak bir önceki sayfalarda belirttiginiz 3,02 versiyonu ve vsr dediğiniz subaplara benzin püskürtme olayını şuan aracımda takılı olan sisteme uyumlumu..Montajı yapan yere gidip 3,02 versiyonu yükleyin dersem yüklerlermi..
Ayrca sizin de mesajlarınızda belirttiginiz üzere bazı araçların subapları lpg den kolay etkileniyor.Prins marka otogazda valve care diye  bir sistem yapmışlar lp g ile aynnı anda bir katkı püskürtüyor enjektörler..Şimdi sizin dediğini vsr ydi yanlış hatırlamıyorsam brc nin bu sistemi yeni takılan kitlerde mi var yok sa 2009 ta taktırıdıgım brc nin kiti uyarlanabiliyormu bu sisteme.
ÖZENÇLER 2A OTOGAZ
BRC İç Anadolu ve Karadeniz Bölge Bayi ,Teknik Destek ve Lojistik Merkezi
www.ozenclerotogaz.com.tr Facebook sayfamız https://facebook.com/BRCOzenclerOtogaz

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
Ynt: LPG Sıralı Sistemler Hakkında Soru-Cevap Köşesi
« Yanıtla #498 : Mart 08, 2011, 20:13:46 »
Mehmet Bey ben sizden öğretnmek istiyorum ; aracıa yaklaşık 2 ay önce My 10 taktırdım merakım ise ben bbu aracımın motorunun neresine bakarak My10 olup olmadığını anlarım...Ve de benim eğer MY10 ise herhangi bir yazılım yükletmem gerekir mi?Teşekkürler..

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Onaylı Firma
  • ****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • 3 kere teşekkür etti
  • 200 kere teşekkür edildi
Ynt: LPG Sıralı Sistemler Hakkında Soru-Cevap Köşesi
« Yanıtla #499 : Mart 08, 2011, 20:23:51 »
Merhaba CEM Bey ;
Yaklasık 6 ay once MY07 lerın dagıtımı sona erdı,bu sebeble aracınızdakı sıstem BRC MY110 dur.
Aracınıza takılan ECU nun uzerınde kırmızı etıket ve MY07 yazıyorsa bu sıstem BRC MY07 , ecu nun uzerınde FSS yazıyorsa MY10 dur.Aracınızı yuksek devırlerde kullanıyorsanız yenı yazılımı yukletıp VSR menusunu aktıf ettırebılırsınız.Selamlar...

Mehmet Bey ben sizden öïretnmek istiyorum ; arac?a yakla??k 2 ay önce My 10 takt?rd?m merak?m ise ben bbu arac?m?n motorunun neresine bakarak My10 olup olmad?ï?n? anlar?m...Ve de benim eïer MY10 ise herhangi bir yaz?l?m yükletmem gerekir mi?Te?ekkürler..
ÖZENÇLER 2A OTOGAZ
BRC İç Anadolu ve Karadeniz Bölge Bayi ,Teknik Destek ve Lojistik Merkezi
www.ozenclerotogaz.com.tr Facebook sayfamız https://facebook.com/BRCOzenclerOtogaz