0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Tasarım olarak çok beğendim açıkçası, ama nedense bunda da kelebek camlar var... nedir bu kelebek cam sevdası be?[/quote]sana katılıyorum alper hiç sevmem önde kelebek cam olan araçları
Grande Punto'nun Sedanı görünümlü ama dış yapı olarak tasarımı güzel olan bi araç bence. Benim hoşuma gitti. Ama alırmıyım. Asla. Varsa yoksa Toyota... [url=http://www.senianlayanotomobil.com]www.senianlayanotomobil.com[/url] sitesine girip çekilişlere katılın. Burdan inceleyin: Fiat / Linea Sağ tarafta altta 4 adet küçük fotosu var. Tıklatın size 7-8 tane fotosunu inceleyebileceğiniz büyük fotolarını açıyor. Motorları 1.6 ve 1.8 benzinli olarak Çin'de üretilecekmiş. Çin malı motorla geliyo. Görünüşte C segmenti gibi bi araç duruyo ama fitatlarıda 28.500 ytl den başlıcakmış. Düşünsenize bi Avensis en az 45.000 ytl den başlarken bu aracın en full ü o fiyata bile ulaşamaz. Ama daha küçük yani B segmenti de olabilir bilmiyorum. Görünüşte dedim zaten. Hadi hayırlısı bakalım. Mayısın ilk haftası piyasaya çıkacakmış.[/quote]ismail bey, linea c segmentinde ciddi bir rakip olarak geliyor. kesinlikle kucumsememek lazım.ben efsane kasa corolla kullanmama, teyzemin arabasının bir onceki model sedan corolla olmasına ragmen annemlerin multijet 90bglik grande puntosu nedeniyle fiatlara alıskınım.simdi lineanın 90 bglik multijet motorlu ful modeli piyasa 36,5'tan girecek. emotion modeli, blue&me gibi bir guzellik var. aracın tek sıkıntısı esp'yi ekleyememis olmaları, sanıyorum maliyet kaygısı var.g.p. dizelle uzun yola cıkmıs bir sofor olarak multijet motorun epey iyi oldugunu soyleyebilirim dizelde. fiat kendini toparladı ve ceki duzen verdi. gp hem fren mesafesinde, hemde yol tutusta dengi yaristen daha iyi. ben yaris yerine gp yi tercih ederim.ha, aslında linea bizimkilerin yarattıgı bir konsept. sanıyorum grande punto'nun sedanı da cıkacak, tahminimce bunu bir alt segmente, honda city'nin dengi olarak surecekler.ama fiat'ın asıl bombası bravo ile geliyor, bu golf, auris dengi bir arac. aracın numarası 2008 basında eklenecek 1,6 hacimce en az 120 bglik dizel motoru olacak.autoshow dergisi, yanlı testlerinden birinde bravo'yu epey kotulemis, almanlar genelde ciddi rakiplerini kotuleme egilimindedir.bakalım, bravo'yu bekliyorum bende merakla.
Tasarım olarak çok beğendim açıkçası, ama nedense bunda da kelebek camlar var... nedir bu kelebek cam sevdası be? [/quote] aynen bende kelebek camları hic sevmiyorum hatta aurisdede var ic hosuma gitmedi bide bu kelebek cam hırsızlar icin birebir butun bir camı kırmak yerine oradan kırıp kapıyı acıyorlar bence cok mantıksız kelebek camFiatıda tasarım olarak begendim ama bi ara yanlıs hatırlamıyorsam arabanın ismi atmaca olacaktı dogrumu hatırlıyorum?
Fiatıda tasarım olarak begendim ama bi ara yanlıs hatırlamıyorsam arabanın ismi atmaca olacaktı dogrumu hatırlıyorum?[/quote]Türkçe ismi kabul ettiremediler.
"Fix it again Tony" lafını da ilk kez duyuyorum Amerika'da zaten Fiat yok ki. (Renault, Pejo, Citroen vs de yok) Ayrıca onların bunu demeye hakkı da yok, Chevrolet'nin Amerikan modelleri kadar dayanıksız araba başka hiçbir yerde görmedim.[/quote]Bir Amerikan otomobil forumunda görmüştüm. Her marka için çok güzel şeyler uydurmuşlardı. Mesela Chevrolet için de "Cheap, Hardly Efficient, Virtually Runs On Luck Every Time" diyorlardı
bu honda city sınıfında filan olur.1.8 benzinli gelmez buralara.avensisle karşılastırmak biraz komik olmuş.çinde üretilecek olması çin malı motor olduğu anlamına gelmez.corolla yanlış hatırlamıyosam yeni zellanda nike creative filan vietnam çinde filan üretiliyor.adamlar oralara kadar gittiyse demekki fabrika standartların üstünde.bravonun kötülenme amacı yanlıs hatırlamıyorsam fiyatı yüzündendi.e haklılarda oralarda golf filan ucuzdur bravoyu kim ne yapsın.bravonun tutacağını düşünmüyorum ayrıca buralarda.
Acikcasi ESP yi eger maliyet kaygisi ile eklemiyorlarsa yuh diyorum. ESP ABS sensörleri ile calisir. Acikcasi ek bir masrafinin olacagini (elle tutulur) düsünmüyorum.[/quote]evet, wikipedi'den:ALINTICostAccording to National Highway Traffic Safety Administration research, Vehicle costs are estimated to be $368 (in 2005 dollars) for anti-lock brakes (ABS) and an additional $111 for electronic stability control for a total system cost of $479 per vehicle.The main additional components of the ESC system in comparison to an ABS system include yahu Rate/Lateral Acceleration Sensors, a Steering Wheel Sensor, and an upgraded Integrated Control Unit.[/quote]yani ekstra 111 dolar