Hoşgeldiniz
Ziyaretçi
. Lütfen
giriş yapın
veya
kayıt olun
.
Aktivasyon eposta
nız mı yok?
Haziran 22, 2026, 05:02:38
↓
Buradan sitemiz içinde arama yapabilirsiniz
Ana Sayfa
Forum
Yardım
Giriş Yap
Kayıt Ol
Toyota Club Türkiye
»
Sosyal
»
Sohbet - Otomobil
»
Konu:
Toyota Auris [J:1] [2007-2012]
Yazdır
Sayfa:
1
...
12
13
[
14
]
15
16
...
21
Gönderen
Konu: Toyota Auris [J:1] [2007-2012] (Okunma sayısı 138767 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
(Gizli Üye)
Hiperaktif Toyotacı
Araç: ---
Kan Grubu: ---
Model Yılı: -
1 kere teşekkür etti
4 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Auris [J:1] [2007-2012]
«
Yanıtla #260 :
Ağustos 04, 2010, 13:08:30 »
yokmu arkadaşlar bu arabayı kullanıp bilgi aktarabilecek birileri
Kayıtlı
Toyota Club Türkiye
Ynt: Toyota Auris [J:1] [2007-2012]
«
Yanıtla #260 :
Ağustos 04, 2010, 13:08:30 »
(Gizli Üye)
Fanatik Toyotacı
Mantıklı düşünsene?Aklın fikrin nerde?Yavaş.!
Araç: Corolla
Kan Grubu: B+
1 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Auris [J:1] [2007-2012]
«
Yanıtla #261 :
Ağustos 04, 2010, 13:11:03 »
Aracınız hayırlı olsun serkan bey saygı açısından yaşınızıda belirtirseniz seviniriz .. Kullandığınız vites çok zevkli bir vites yakıt açısından bu aracı sorgulamaya bile ihtiyaç yok tamamen cüzdan dostu diyebiliriz
Özelliklede o motorun sessizliği kabin içine alınan minimum ses en çok rahatlatan özelliklerden biri bence.. iyi bir seçim güle güle kullanın ..
Kayıtlı
Hastanelerin de mağazalar gibi vitrinleri olsaydı, kazalar bu denli çok olmazdı...
(Gizli Üye)
Hiperaktif Toyotacı
Araç: ---
Kan Grubu: ---
Model Yılı: -
1 kere teşekkür etti
4 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Auris [J:1] [2007-2012]
«
Yanıtla #262 :
Ağustos 04, 2010, 13:15:36 »
tesekkür ederim taşkın yaşım 30 düşünceleriniz için çok tşekkür ederim - leri nelerdir yada hoşunuza gitmeyen bir tarafı?
Kayıtlı
(Gizli Üye)
Fanatik Toyotacı
Mantıklı düşünsene?Aklın fikrin nerde?Yavaş.!
Araç: Corolla
Kan Grubu: B+
1 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Auris [J:1] [2007-2012]
«
Yanıtla #263 :
Ağustos 04, 2010, 13:30:18 »
o vites konsolunun altındaki boşluğa anlam veremiyorum ve köpürüyorum birde bagaj diğer hb e göre daha kucuk sanki..?
Kayıtlı
Hastanelerin de mağazalar gibi vitrinleri olsaydı, kazalar bu denli çok olmazdı...
(Gizli Üye)
Hiperaktif Toyotacı
Araç: ---
Kan Grubu: ---
Model Yılı: -
1 kere teşekkür etti
4 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Auris [J:1] [2007-2012]
«
Yanıtla #264 :
Ağustos 04, 2010, 22:35:01 »
vitesi birazdaha yukarıya alabilmek için böyle bir tasarım yapmış olabilirler orayada birşeyler koyulabilinir sonuç itibariyle bagaj konusunda ise düşüncem hb arabaların ortalama hepsi 300-400 lt arası auriste bildiğim kadarıyla 370 yada 380 lt olması lazım 2-3 kişilik bir aileye yeter ama daha geniş ailelere sedan sınıfı lazım
Kayıtlı
(Gizli Üye)
Hiperaktif Toyotacı
Araç: ---
Kan Grubu: 0+
2 kere teşekkür etti
1 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Auris [J:1] [2007-2012]
«
Yanıtla #265 :
Ağustos 12, 2010, 00:32:53 »
öncelikle serkan bey hayırlı olsun.heyecanınızı tahmin edebiliyorum:)bende 2011 model 1.4 d4d comfort extra ya yazıldım fakat düz vites.aynı heyecanla bekliyorum:)abimde 2009 modeli var dizel 5 ileri viteslilerden.valla bence tek eksik yanı arkası biraz yüksek geldi bana.en kısa zamanda spor yaylarla halledicem inşallah.muazzam sessiz bir araba,yolda gidişi de iyi geldi bana(1.3 yaris ten sonra)..umarım severek ve kazasız günlerde binersiniz arabanıza:)
Kayıtlı
emniyet kemersiz çıkmam abi!
(Gizli Üye)
Hiperaktif Toyotacı
Araç: ---
Kan Grubu: ---
Model Yılı: -
1 kere teşekkür etti
4 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Auris [J:1] [2007-2012]
«
Yanıtla #266 :
Ağustos 14, 2010, 15:15:08 »
görüşleriniz için çok teşekkür ederim hepinize herkese iyi sürüşler Allah kaza bela vermesin...
Kayıtlı
(Gizli Üye)
Aktif Toyotacı
Araç: Auris
Kan Grubu: B+
Kilometre: 85000
Model Yılı: '11
Ynt: Toyota Auris [J:1] [2007-2012]
«
Yanıtla #267 :
Ağustos 14, 2010, 17:51:43 »
Ailecek, 2004 Model Corolla 1.6 HB Sol SR modeline sahibiz. İlk kasa Auris'in dış tasarımı çok hoşuma gitmemişti, ancak makyajdan sonra albenisi artmış aracın bu bir gerçek. Fakat aracın iç mekan kalitesi beklentimin altında çıktı. Broşür ve fotoğraflarda güzel duran o iç mekan, aracı incelerken kalitesizlik hissi verdi. Dizel, comfort extra modelini inceliyordum ve bizim arabanın iç mekan kalitesi bence daha güzel. Toyota sert plastiğe geçiş yapmış hissi verdi bu bana, ki yumuşak plastikli iç mekan bizim kullandığımız Corollayı seçerken karar vermemizde etken bir nokta idi. Bunun yanında, birçok marka sunroof opsiyonu sunarken, Toyota'daki bu sadece benzinli full+full modelde sunroof opsiyonu sunulması nasıl bir politikadır, çok saçma geldi. 54bin TL lik araba almazsanız size sunroof yok, oldu!
Sırf sunroof yüzünden eleyebilirim yani bu aracı, çok keyifli bir donanım bence çünkü. Burada da çok kişi Auris'i eleştirmiş, Toyota'dır, sorunsuzdur diye Auris almak istiyorum ama gittikçe soğuyorum araçtan. Yakın zamanda bir kere daha incelemeye çalışıp Auris mi başka araç mı sorusuna öyle karar vereceğim, umarım kafamdaki soru işaretleri geçer de Auris alırım
Kayıtlı
Berkin Birol
2011 Auris D4D - Comfort Plus - Füme
2015 Mercedes Benz B180d Urban Füme
(Gizli Üye)
Hiperaktif Toyotacı
Araç: ---
Kan Grubu: ---
Model Yılı: -
1 kere teşekkür etti
4 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Auris [J:1] [2007-2012]
«
Yanıtla #268 :
Ağustos 16, 2010, 10:51:54 »
evet varmı aranızda başka bu arabadan kullanan arkadaşlar..
Kayıtlı
(Gizli Üye)
Hiperaktif Toyotacı
Araç: ---
Kan Grubu: ---
Model Yılı: -
43 kere teşekkür etti
15 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Auris [J:1] [2007-2012]
«
Yanıtla #269 :
Ağustos 16, 2010, 18:22:32 »
Serkan selam...
Aracının aynısından mart 2010'da aldım. İzmir'deki ilk makyajlı Auris bendeydi. Şimdi bir sürü oldu.
Daha önceki arabam Yaris D4-D'ydi. O da M/M'tu. Yaris'le karşılaştırınca inanılmaz fark var. Auris'in konforu, rahatlığı, yoldaki gidişi çok daha iyi. Şanzımanıda Yaris'den çok daha iyi. 6 ileri şanzımanlarda yeni bir hidrolik sistem eklenmiş. Vites geçişleri 5 viteslere göre çok daha yumuşak ve kararlı.
Aracım şu anda 8500 km civarında. Gayet memnunum. Acil durum nedeni ile aracı sonuna kadar zorlayarak kullandığım bir gün oldu. Bu durumda iken bile km'de 24 kuruş yaktı. Geçende Antalya'ya gittim. Yarı yolu 130 civarı yarı yolu 95 civarı hızla gittim. Bu seferde km'de 17 kuruş yaktı. Her ikisinde de klima açık ve araç 4 kişi idi.
Ben vitesin bulunduğu noktayı çok seviyorum. Klima sistemi çok iyi çalışıyor. Diğer arabalardaki gibi motorun gücünü çalmıyor. Hiçbir yerde klimayı kapatmak zorunda kalmadım.
Bagajı bazı hblere göre daha ufak ama yetiyor valla. Yani stepne iptali ile birazda uğraşılırsa daha geniş olabilir...
Kayıtlı
2010 Auris 1.6 VVT-i Otomatik, VSC, Navi, Sunroof, Xenon, Isıtmalı Deri Koltuk...
(Gizli Üye)
Hiperaktif Toyotacı
Araç: ---
Kan Grubu: ---
Model Yılı: -
1 kere teşekkür etti
4 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Auris [J:1] [2007-2012]
«
Yanıtla #270 :
Ağustos 17, 2010, 12:42:51 »
ozgur bey verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim ama birazda vitesle alakalı yani arabanın çekişi,vites geçişleri ,vs bilgi verirseniz çok teşekkür ederim...
Kayıtlı
(Gizli Üye)
Hiperaktif Toyotacı
Araç: ---
Kan Grubu: ---
Model Yılı: -
43 kere teşekkür etti
15 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Auris [J:1] [2007-2012]
«
Yanıtla #271 :
Ağustos 17, 2010, 23:40:20 »
Aracın çekişi gayet iyi. 6. viteste dahi 2000-3500 devir arası inanılmaz güçlü. İlk kalkışlarda M/M nedeni ile yavaş kaldığı oluyor ama devir aralıklarına alıştığınız zaman ara hızlanmalarda çok zevkli.
Ben önce Yaris'de şimdide Auris'de iyice alıştım M/M şanzımana. Biraz alışma safhanız olucak. M/M tam otomatik vitesler gibi çalışmaz. Basit anlatımla gerektiği zaman debriyaja basıp vites değiştiren bir hidrolik var araçta. Gerisi bildiğiniz düz şanzıman kutusu. Tabi bu çok basit bir anlatım.
Bu hidrolik sistem bazen sizin istemediğiniz zamanlarda vites değiştiriyor. Özellikle rampalarda. çekiceğini sanıp bir üst vitese geçiyor. sonra çekemediğini farkedip tekrar vites düşüyor. Tekrar tekrar... Taki siz müdahale dene kadar. Buna alışmanız gerekiyor. Ben genelde manuel modda kullanıyorum. Yavaşlayınca kendisi zaten vitesi küçültüyor, ben istediğim zaman da yükseltiyorum.
Öfff... Yazdıklarıma baktımda çok can sıkıcı... Siz yazdıklarıma çok takılmayın. Yazarken sıkıcı görünüyor ama kullanırken bu kadar teferruatlı değil. Hatta zevkli. Direksiyondan elinizi ayırmadan kendi istediğiniz zamanda vites değiştirebilmek çok zevkli.
Kayıtlı
2010 Auris 1.6 VVT-i Otomatik, VSC, Navi, Sunroof, Xenon, Isıtmalı Deri Koltuk...
(Gizli Üye)
Hiperaktif Toyotacı
Araç: ---
Kan Grubu: ---
Model Yılı: -
1 kere teşekkür etti
4 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Auris [J:1] [2007-2012]
«
Yanıtla #272 :
Ağustos 18, 2010, 12:55:55 »
özgür bey teşekkür ederim verdiğiniz bilgiler için....daha önce hiç böyle bir vites kutusunu kullanmadığım için biraz heycanlıyım
Kayıtlı
(Gizli Üye)
Fanatik Toyotacı
Araç: Auris
Kan Grubu: B+
Kilometre: 41000
Model Yılı: '11
59 kere teşekkür etti
21 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Auris [J:1] [2007-2012]
«
Yanıtla #273 :
Ağustos 19, 2010, 09:40:27 »
evet arkadaşlar aurisimi alalı 2 haftalık bir süreç oldu.bu 2 haftada araçta yaşamış olduğum huzuru burda bi paylaşayım dedim.2 haftalık süreçte toplamda 850 km yol yapmış oldum ve bu sürekli klima açık şekilde ş.içi trafiğinde ortalama yakıt tüketimi 210 ykr hesapladım.eski aracıma göre çok çok iyi (km'de 450-500 arası ).aracın 2.vites hızlanması ciddi anlamda hoşuma gitti
160-180 lere
hiç sıkılmadan çıktı ama en kötü yanıda bunu hissettirmedi çünkü size okadar sessiz ve yumuşak bir araba ki resmen kayıyor yolda.yol tutuşu konusunda bence en az 35mm'lik yay şart beni pek memnun etmedi arkadan hafif atmalar oldu bikaç kere.c.tesi günü ehliyeti almamın şerefine arkadaşlarla bir rolling düzenlemesi yaptık ama tabi benim motor daha yeni olduğu için arkalardan hafifi hafif safety car olarak bulundum.bu arada aracın arkası çok çok geniş arkaya oturan herkes nekadar büyük ve geniş deyip durdu
aracın artıları olarak
sessizlik,ekonomi,sürüş konforu,arkası cidden geniş,bluetooth özelliği çok yararlı,vites geçişleri çok yumuşak (manuel ama kemiklere takılmıyo),
aracın eksileri
sıfır araç olduğu için pimpirikli kullanım
,yol tutuşu daha iyi olabilir
şimilik bukadar arkadaşlar zamanla daha çok yorumlarda eklerim herkese kazasız sürüşler
Türkiye karayollarında hız sınırı şehir içi 50km/s, şehirdışı 90km/s, otoyol 120km/s tir. Lütfen hız kurallarına uyalım
Kayıtlı
İnsanlara verdiğimiz değerin karşılığını alamadığımız için,arabalarımıza insanlardan daha çok değer verdik..
(Gizli Üye)
Hiperaktif Toyotacı
Araç: ---
Kan Grubu: 0+
2 kere teşekkür etti
1 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Auris [J:1] [2007-2012]
«
Yanıtla #274 :
Ağustos 19, 2010, 16:11:43 »
ağzınıza sağlık
bende d4d auris e yazıldım.ama bu anlattıklarınızdan sonra arabaya kavuşacağım süre nası geçecek bilmiyorm
kazasız belasız günlerde kullanmanız dileğiyle.
Kayıtlı
emniyet kemersiz çıkmam abi!
(Gizli Üye)
Fanatik Toyotacı
Araç: Auris
Kan Grubu: B+
Kilometre: 41000
Model Yılı: '11
59 kere teşekkür etti
21 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Auris [J:1] [2007-2012]
«
Yanıtla #275 :
Ağustos 19, 2010, 16:30:57 »
aramıza hoş geldiniz forumlarda aktif olmanız dilekleriyle.yeni aracınız hayırlı uğurlu olsun kazsız belasız sürüşler.aracınızı nekadar hevesle beklediğinizi tahmin edebiliyorum o duyguyu bende 2 haftaya yakın bir süre yaşadım allah sabır versin
Kayıtlı
İnsanlara verdiğimiz değerin karşılığını alamadığımız için,arabalarımıza insanlardan daha çok değer verdik..
(Gizli Üye)
Siftahı Yapmış Toyotacı
Araç: Auris
Kan Grubu: A+
Ynt: Toyota Auris [J:1] [2007-2012]
«
Yanıtla #276 :
Ağustos 19, 2010, 16:47:47 »
Yağız Bey, aracınız 1.33 comfort mudur? Ben de 1,33 Auris aldım ama henüz teslim edilmedi. 3 Eylül'e kadar beklemek zor olacak gibi...
Kayıtlı
(Gizli Üye)
Fanatik Toyotacı
Araç: Auris
Kan Grubu: B+
Kilometre: 41000
Model Yılı: '11
59 kere teşekkür etti
21 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Auris [J:1] [2007-2012]
«
Yanıtla #277 :
Ağustos 19, 2010, 17:25:40 »
Kenan bey aracım 1.4 d4d 90 hp
sizinde aracınız hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler dilerim.
aurisin 1.33'lük modelini merak ediyorum açıkçası sizinde paylaşımlarınızı beklerim sizede allah sabır versin
beklemek zor
Kayıtlı
İnsanlara verdiğimiz değerin karşılığını alamadığımız için,arabalarımıza insanlardan daha çok değer verdik..
(Gizli Üye)
Aktif Toyotacı
Araç: Auris
Kan Grubu: A+
Kilometre: 107000
Model Yılı: '11
Ynt: Toyota Auris [J:1] [2007-2012]
«
Yanıtla #278 :
Ağustos 19, 2010, 22:45:52 »
Auris 1,33 hakkındaki görüşleriniz nelerdir ?
Kayıtlı
(Gizli Üye)
Siftahı Yapmış Toyotacı
Araç: Auris
Kan Grubu: 0+
Ynt: Toyota Auris [J:1] [2007-2012]
«
Yanıtla #279 :
Ağustos 20, 2010, 09:25:24 »
vallahi herkes 3 Eylül' de alacak arabaları Forumda büyük patlama olacak sanırım:))
Kayıtlı
Yazdır
Sayfa:
1
...
12
13
[
14
]
15
16
...
21
Toyota Club Türkiye
»
Sosyal
»
Sohbet - Otomobil
»
Konu:
Toyota Auris [J:1] [2007-2012]