Gönderen Konu: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)  (Okunma sayısı 481443 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Şöhret...Zaten sahibim.Şimdi paraya ihtiyacım var.
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 175000
  • Model Yılı: '11
  • 2 kere teşekkür etti
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #80 : Mart 07, 2008, 17:06:43 »
yarın benim arabamın 1000 km bakımı var.Toyota Gökkuşağı na götüreceğim.satışta gayet memnun kalmıştım.aynı memnuniyeti servisten de bulacağımı umuyorum...
2011 Corolla 1.4D mmt

Toyota Club Türkiye

Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #80 : Mart 07, 2008, 17:06:43 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Şöhret...Zaten sahibim.Şimdi paraya ihtiyacım var.
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 175000
  • Model Yılı: '11
  • 2 kere teşekkür etti
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #81 : Mart 09, 2008, 23:42:13 »
Evet.1000 km bakımı sağlıklı bir şekilde yaptırdım.randevu saatinde gittim ve telefonda söyledikleri sürede bakımı bitirdiler.motor ve iç dış yıkama temiz bir şekilde aracım bana teslim edildi.Servis yetkilisi ve servis personeli gayet yakın davrandılar,sağolsunlar.1 yaşında oğlumla vakit geçirirken bakım bitmişti.çok keyifliydi.teşekkürler toyota Gökkuşağı ilgilileri...
2011 Corolla 1.4D mmt

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #82 : Mart 10, 2008, 21:02:17 »
Konya'da en iyi Toyota servisi hangisi arkadaşlar?Teşekkürler..
98 TOYOTA COROLLA GLİ SPECİAL

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #83 : Nisan 12, 2008, 15:41:16 »
;çin ist. Derindereye götürdüm ilk etapta çeşitli şikayetler yuzunden önyargıyla gittim karşılama ilgi vs. çok iyiydi 400 ytl masraf tuttu. Tek kötü amortısor 2 si arızalı olusu ve fiyatı 2si nın 400 ytl olusu   araç yıkanmıs motor pırıl pırıl gununde teslım edılışı  fern balatalarını kont edın dedım çunkı aracı 2 el almıstım onların kont sonucu  idare eder demelerı demekkı kafalarına göre müşterıyı  öpmuyorlar bunlar  bayagı olumlu tarfları tavsıye edrım  dört dörtlük bır anlayış gördüm.. ilgılenenlerın dıkkatıne

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #84 : Nisan 12, 2008, 22:00:59 »
evet serviste devirdaim pompasını değiştirmeye bıraktım sorunu giderdikten sonra aracı yıkayıp parka çekmişler ... öğleye doğru doğru 11 de bıraktım öğleden sonra 3 de hazır dediler bugün git yarın gel de olmadı

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Onlara anladıkları kadar söyleyin.
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: ---
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #85 : Mayıs 02, 2008, 13:15:50 »
Her ne kadar Toyota Orijinal Servislerine karşı çok eleştiri olsa da en iyi, en temiz ve en sağlıklı bakımı yine Toyota'nın kendi servisi yapıyor. İnsan nasıl ki hastalandığı zaman kendini kötü bir doktora emanet etmezse, aracını seven bir insan da işin ehli olmayan bir insana aracını teslim etmez. Yoksa ekonomik bir fiyata yaptırayım derken bu sefer çok ciddi masraflara yol açabilir.

Ayrıca "Gülü seven dikenine katlanır." diye boşuna dememişler.....

Senden soruluncaya kadar susmak, susturuluncaya kadar konuşmaktan daha iyidir.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #86 : Mayıs 21, 2008, 18:51:53 »
lider güzel arkadaşlar tavsiye edilir ama işçilik fiyatları çok pahalı geldi

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Kişiselleştirmeyelim :)
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 150
  • Model Yılı: '21
  • 119 kere teşekkür etti
  • 206 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #87 : Mayıs 21, 2008, 22:33:33 »
Lider hangi şehirde?
Bir gün dünyaya ait büyük bir derdin olursa Rabbine dönüp, "Benim büyük bir derdim var" deme, derdine dönüp "benim büyük bir Rabbim var" de.
"Ey Toprak ! Rabbim Ben'den Razı Olmadan Bana Sarılma.." "Sövene dilsiz, vurana elsiz olmak gerek"
“Bir kişi Allah'tan başka kimseye ihtiyacı olmadığına inanırsa, Allah'da O'nu, başkasına muhtaç etmez!"

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #88 : Mayıs 22, 2008, 16:35:27 »
ben servise iki gün önce gittim arabamın arızası için.arabam yeni değil ama ben çok seviyorum.bana yaptıracağım şeyler serviste biraz fazla fiyatlı geldi.ben başka yerde yaptırmak zorunda kaldım üzülerek.serviste gerçekten güler yüz detaylı anlatım müşterıyle alaka gerçekten dört dörtlük.ama bu ekonomik şartlarda daha değişik şekilde servisler müşterilerini çekmeliler.örnek kredi kartına 12 yada 6 taksit yapsınlar nakite yüzde 50 indirim yapsınlar.çünkü ben servise gittim fazla araba yoktu.bide toyota arıza yapmıyor.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Teknoloji Müdürü
  • *
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 10300
  • Model Yılı: '23
  • 424 kere teşekkür etti
  • 983 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #89 : Mayıs 22, 2008, 17:51:32 »
fazla arıza yapmadığı için zaten ben de gittiğimde servise gidiyorum.

Yazık, garibanları 3-4 yılda bir göreyim diye :D
İnsanlar 10'a ayrılır
Binary saymayı bilenler ve bilmeyenler   

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • MEB
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: '17
  • 68 kere teşekkür etti
  • 78 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #90 : Haziran 21, 2008, 10:14:36 »
Ne olurki şu ücretleri normale indirselerde bizlerde gönül rahatlığıyla servislere gitsek.Göz göre göre fahiş fiat ödemek zor geliyo insana.Servisler nedense müdanasızz müşterilerine..
2003 benzinli  terra 1.6 VVT-I  dan sonra 2017 1,6 advance manuel benzinliyle yola devam.

Üç günlük seyisler ve 40 Yıllık işi karıştırıyorlar.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • MEB
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: '17
  • 68 kere teşekkür etti
  • 78 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #91 : Haziran 23, 2008, 23:50:25 »
servisin birine iki gündür yağ markası hakkında bir soru soracam, mail yada telefon yoluyla ulaşmaya çalışıyorum, ne yazıkki pek önemsenmediğimden olacakki, konuşurken  telefonlarını kapatıyorlar maillerede hala cevap yok.sormak istediğim  soru ise çok basit benim arabama benden önceki sahibi size servise getirirken hangi marka yağ koyuyordunuz..    :(
2003 benzinli  terra 1.6 VVT-I  dan sonra 2017 1,6 advance manuel benzinliyle yola devam.

Üç günlük seyisler ve 40 Yıllık işi karıştırıyorlar.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • 3 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #92 : Haziran 24, 2008, 11:11:20 »
Muhittin bey,
Anlaşıldı sizde dertlisiniz....Ben size castrol diyeceklerini tahmin ediyorum.Marka açısından hiç dert edinmeyin.Hangi marka olursa olsun servis koyduğu yağı eleştiri konusu yapmaz.
98 Corolla 1.6 GLI Special


Düşüncelerle karşılaşınca,zayıflar korkar,aptallar karşı gelir,akıllılar karar verir,ustalar da yönetir.
''Mme Jeanne Roland''

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • MEB
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: '17
  • 68 kere teşekkür etti
  • 78 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #93 : Haziran 24, 2008, 11:51:15 »
yağı 5.30 koyacam ama markası daha önce koyulanlarla aynı olsun istiyorum,bu yüzden bugüne kadarki (50 000-şimdi 60 000 oldu)bakımlarının yapıldığı servislen irtibata geçmek istedim , yetkili servisten mesaj geldi  onlarda castrol ve 10. 40 yağ kullanıyorlarmış servis olarak ve bana boluya en yakın servisi önermişler.. ::)  ama ben karar verdim  toyota yada mobil koyacam..
2003 benzinli  terra 1.6 VVT-I  dan sonra 2017 1,6 advance manuel benzinliyle yola devam.

Üç günlük seyisler ve 40 Yıllık işi karıştırıyorlar.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #94 : Haziran 25, 2008, 12:58:06 »
adapazarı tuzcuoğlu >:( toyota servisi hakkında bu gine kadar toyotasa ya cok sikayetler gitti.gerek yazılı gerek sozlu.ama sonuc pek değismiyor.degissede on yargılar hizmetin onune gecıyor.

kucuk bir kaza nedeniyle on tampon degısmıstı.6 ay sonra boya dokulmeye basladı.yalan yok problem benden kaynaklı dıye servıse gıttım.tamponon boyanmasını ıstedım.daha once bız mı boyamıstık dedıler.evet dedım bu bızım hatamız deyınce sasırdım.servıs ıyıye gıdıyor dedım.problemı takıp edıyolar ya.2 gun sonra aracı alabılırsınız dedıler.isleri cok yogundu.ben 3 gün sonra alırım dedım.iscilik iyi olsun sıkısmasınlar dıye.almaya gittiğimde servis tamponun boyanacagından bile haberleri yok.servis sorumlusu boyahaneye bilgi vermemis.
toyotasaya bildirdim aradılar konustuk.ama sonuc ne olaur belli degıl.

arkadaslar musterı memnunıyeti hakkındaki gorğslerınızı bılemem.fakat bız toyota türkiye a.ş. calısanları olarak müsteri memnuniyeti için çok çaba sarfediyoruz.musterıden fabrikaya şikayet gelince tam bir sıkıyonetim uygulanıyorçhatanın nasıl gittigi ne zaman yapıldığı aracın fabrıkadakı işlemleri geriye donuk arastırılıyor.bız bukadar caba sarfederken 3500 kisinin emeğinin servisler tarafından memnıniyetsizlik olarak yansıması bizi üzmekte. :(tabiki toyota kalitesini bilenler icin bu davranıslar pek onemli olmasada neden bunları yasayalım. biraz uzun oldu herelde.okuduysanız tesekkür ederim.... :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 140000
  • Model Yılı: '10
  • 4 kere teşekkür etti
  • 7 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #95 : Temmuz 02, 2008, 15:21:52 »
abi bukadarda sorumsuzluk olmazki ama türkiyenin çoğu yerindeki plazalar böle eğitim şart bu ülkeni insanı yada düşüncesi değimediği süre ile bu böle devam eder

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • ****YA HAYIR SÖYLE YA DA SUS ***
    • sirketim.tnn.net/aksoyhakan/
  • Araç: Hilux
  • Kan Grubu: AB+
  • 2 kere teşekkür etti
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #96 : Temmuz 04, 2008, 15:07:52 »
 :) ANKARADA KONUŞLANAN SERVİSLER İÇİNDE EN  TEMİZ  DÜRÜST VE UYGUN OLANI HAKKINDA BİLGİSİ OLAN ARKADAŞLARA SESLENİYORUM..PERİYODİK BAKIMDA "" ASLA BİR DAHA UĞRAMAYACAĞIM""DİYENLER VARMI..??SADECE MERAK ETTİM..

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 140000
  • Model Yılı: '10
  • 4 kere teşekkür etti
  • 7 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #97 : Temmuz 04, 2008, 15:15:47 »
S.A abiler konya, mersin çevresi ,van veya bu şehirler arası yolculuk yapılırken hangi illerde bakım yaptırmamı tavsiye edersiniz... acil

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • ****YA HAYIR SÖYLE YA DA SUS ***
    • sirketim.tnn.net/aksoyhakan/
  • Araç: Hilux
  • Kan Grubu: AB+
  • 2 kere teşekkür etti
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #98 : Temmuz 04, 2008, 18:46:04 »
toyan ankaraya gel...işini yaptır..mutlu  ol..

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #99 : Temmuz 04, 2008, 18:48:05 »
1000 bakımından beridir Antalya bakırcılar toyota plazaya gidiyorum. genel anlamda bir sorun yok. Ancak direksiyon kolonunu garantiden değiştirmelerine rağmen arıza ve ses devam ediyor. Öğlen yemeğinden beni de yaralandırmaları güzel bir ayrıcalık. Ancak servis sonunda yıkama da araç çok bekletiliyor. Bir seferinde servis ateyesine içi lpg ( bildiğimiz mutfak tüpü ) tüpleriyle dolu bvir kamyonetini sokmuşlardı. Güvenlikten söz ediliyor ama tüpçü servis alanına girebiliyor. Bu arada tüp arabası toyota değildi.  ;)