Hoşgeldiniz
Ziyaretçi
. Lütfen
giriş yapın
veya
kayıt olun
.
Aktivasyon eposta
nız mı yok?
Aralık 06, 2025, 19:14:06
↓
Buradan sitemiz içinde arama yapabilirsiniz
Ana Sayfa
Forum
Yardım
Giriş Yap
Kayıt Ol
Toyota Club Türkiye
»
Sosyal
»
Sohbet - Otomobil
»
Konu:
Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
Yazdır
Sayfa:
1
...
5
6
[
7
]
8
9
...
102
Gönderen
Konu: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür) (Okunma sayısı 481410 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
(Gizli Üye)
Siftahı Yapmış Toyotacı
Araç: Corolla
Kan Grubu: A+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
«
Yanıtla #120 :
Ağustos 24, 2008, 19:48:42 »
tabi herkesin tamirci olması mümkün değil yada abimiz babamızda tamirci değil ama herkesin elin internet denen hayat kurtarıcı var.araştırmdan bi şey yapmayın öğrenin sonra servise gidin ve ısrarla arabanıza ne işlem yapıldığını takip edin ayrıca benim bir özlü sözüm var éeli motor yağına değmiş kimseye güvenmeyin sizi düşerken tutamaz eli kayar" pimpirikli olun ustaların bi şey olmaz sen bi arabaktır gibi boşvermelerine kanmayın.değişen parçalar görünür yerdeyse mutlaka bakın inceleyin.çıkma parça taktırmaktan korkmayın (mekanik olmayan ve mümkünse plastik aksesuar , canınızı emanet etmediğiğniz parçalar.)
Kayıtlı
Toyota Club Türkiye
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
«
Yanıtla #120 :
Ağustos 24, 2008, 19:48:42 »
(Gizli Üye)
Siftahı Yapmış Toyotacı
Araç: Corolla
Kan Grubu: A+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
«
Yanıtla #121 :
Ağustos 25, 2008, 21:11:41 »
geçen gün başıma geldi cennet cehennem mağaralarını gezerken klimayı çok çalıştırmışım arabamı durdurduğumda arabanın alt kısmında yağa benzer bir sızıntı gördüm sevisi aradım (mersin) arabada yağ eksiltmenin olup olmadğını sordular ben yok dedim.servise getirin dediler. arabayı götürdük başka bir yerden tatile geldiğimizi bildikleri için hemen bize öncelik tanıdılar,bu nedenle mersin toyotanın iyi olduğunu düşünüyorum.
Kayıtlı
(Gizli Üye)
Efsane Toyotacı
Araç: Corolla
Kan Grubu: 0-
Kilometre: 317000
Model Yılı: '94
14 kere teşekkür etti
33 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
«
Yanıtla #122 :
Ağustos 26, 2008, 05:02:22 »
Bahattin Bey, dediginiz klimanin yogunlasmadan gelen normal akintisi olmasin?
Kayıtlı
Fe... :-)
(Gizli Üye)
Aktif Toyotacı
Araç: ---
Kan Grubu: 0+
Model Yılı: -
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
«
Yanıtla #123 :
Ağustos 27, 2008, 03:00:09 »
Bende 2002 Corollamı aldığımdan beri devamlı yetkili servislere götürüyorum.Şu anki servisim Kartal/Derindere.Hizmet ve güleryüz açısından memnunum.Fiyatlar zaten malum değinmeyeceğim.Randevu almadan gittiğimde bile ilgilenip bakıyorlar.Ama başımdan geçen 1-2 olaydan da bahsetmek istiyorum.2005 yılında yağan yağmurdan dolayı aracımın kontrolünü kaybedip ön sağdan bariyerlere çarptım ve o zaman Dumankaya ya götürmüştüm kaskom orayla anlaşmalı olduğundan.Trafik polisi tahmini hasar 1.5-2 milyar demişti tabi serviste o rakamlara çıkmaz zordur.hasarın tamamı 4900 ytl çıktı.3 sayfa fatura geçti elime o değimiş bu değişmiş:) (ama sağolsun Ray sigorta sayesinde tek kuruş ödemeden çıktım).Ben o hasarı özel serviste kesin polisin tahmin ettiği rakama yaptırırdım.Faturada ön kaputun güya değiştiği yazıyordu.Ama bana göre o kaput düzeltilip yeniden takıldı (kaput tutarı o zaman 330 YTL idi).Çünkü yeni kaput iyi boyanmamıştı 1-2 yerinde boya dalgalı idi ve benim kaput altı keçem güya yeni takılandan kesinlikle tertemizdi.Sanki kullanılmış çıkma keçe takmışlardı.Kimsenin günahına girmek istemem ama bana kalırsa değişmiş gibi gösterip tamir edip takmışlar. Geçen senede aracıma klima taktırdım.Yetkili serviste 3000 ytl ye yakın bi rakam telaffuz etmişlerdi.O zaman taksit falanda yoktu.Bende birkaç yeri araştırdım sonunda Göztepe sanayide 1600 ytl ye orjinal toyota çıkma taktırdım.1 ay sonra da geceyarısı ilk ve son kez arabamla yolda kaldım.aracımı dağbaşı biyerden çekiciyle Derindereye çektirdim.Orda çıkan hesap 1500 YTL. O bozulmuş bu bozulmuş diye.Ama devamlı gittiğimden baya bi iskonto yapıp hesabı 500 liraya indirdiler.Ama hata sonradan takılan klimadan mı olduğu belli değil ve klima mükemmel soğutuyor.Sonuç olarak keşke paraya kıyıpda klimayı yetkili serviste taktırsaydım diye pişmanda oldum.Ne varsa gene serviste var:)Biraz uzun oldu ama sitede az yazdığıma sayın:)
Kayıtlı
(Gizli Üye)
Siftahı Yapmış Toyotacı
Araç: Corolla
Kan Grubu: A+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
«
Yanıtla #124 :
Ağustos 29, 2008, 14:46:04 »
Herkese merhaba bende yaklaşık 2 aydır opel den toyota'ya geçtim. servis eleştirilerine gelince aracımı 2. el olarak dumankayadan aldım 43bin km de. 40bin bakım kağıdında aracın her parcası kontrol edilmiş. bursaya geldiğimde volan kayışının kopmak üzere olduğunu gördüm ve sansım varmışki tatil öncesi kaputu açıp kontrol etmişim...değişim işlemini bursa çavdaroğlu servisinde yaptım işçilik dahil 120 ytl. güleryüz ilgi süper çay kahve vb. ama aracınızla ilgili sorununuzu paylaşacak olan ustalarla iletişim kısmı oldukça yetersiz. 10sn içinde tüm sorunları anlatmanız gerekiyor çünkü bir daha o kişiyle görüşemiyorsunuz arabanızın anahtarı geliyor...diğer yandan dumankayada aracın kontrol edildiğini ve sadece sağ çamurlık değişmiş denmesine rağmen araca her baktığımda bi problem buluyorum kaportasında...
Kayıtlı
(Gizli Üye)
Siftahı Yapmış Toyotacı
Araç: Yaris
Kan Grubu: B+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
«
Yanıtla #125 :
Eylül 05, 2008, 10:40:58 »
Bursa Akkoyunlu sakın haaa siz ne derseniz deyin . Adamlar sadece kafalarına göre hareket ediyorlar . Sadece bildikleri şukadar ödemeniz gerekiyor. Sonra dedikleride hadeee anca gidersin oluyor bildiğiniz yere şikayet edin . Bilemiyorum ama böyle bi yer nasıl oluyor.
Kayıtlı
(Gizli Üye)
Siftahı Yapmış Toyotacı
SİNOP
Araç: Corolla
Kan Grubu: B+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
«
Yanıtla #126 :
Eylül 05, 2008, 16:47:12 »
2008 corolla geçen hafta 10.000 km bakımına kartal derindereye gitti, yağ ve filtre değiştiği başka bi problem olmadığı bunun için gerekli kontrollerin yapıldığı söylenmişti, bugün kaputu açıp meraktan hava fitresine bi baktımki tozdan simsiyah olmuş nasıl kontrol ettilerse yalan düpedüz,, ofiltreyi ohalde gören değiştirir, göremyende kontrol etmemiştir, bu arada 10.000 km bakımına 194 yt para alıyolar haberiniz olsun sadece yağ ve yağ filtresi için
Kayıtlı
(Gizli Üye)
Efsane Toyotacı
Araç: Corolla
Kan Grubu: 0-
Kilometre: 317000
Model Yılı: '94
14 kere teşekkür etti
33 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
«
Yanıtla #127 :
Eylül 05, 2008, 21:20:41 »
Kendiniz degistirseniz 20-30 lirayi gecmez masrafi. Hava filtresi de tas catlasin 10 lira olsun.
Kayıtlı
Fe... :-)
(Gizli Üye)
Hiperaktif Toyotacı
Araç: Corolla
Kan Grubu: A+
1 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
«
Yanıtla #128 :
Eylül 06, 2008, 01:02:05 »
..geçen hafta gezerken gözüme takıldı,castrol magnatec 10-40 carfour da 75 ytl civarıydı sanırım.bende hala yağı ve filtresini değiştiricem.lanet olsun bu kapitalist düzene.orjinal parçaymış garantiliymiş falan filan.para üstüne para,bindir babam bindir.şurda sözde eylül ayı sözleşme zammı kapıda ve bahsedilen oranlar gülünç.vah şu güzelim memlekette hakkıyla çalışıp kazanan vatandaşın,emekçinin,işçinin haline...
Kayıtlı
(Gizli Üye)
Efsane Toyotacı
Araç: Corolla
Kan Grubu: 0-
Kilometre: 317000
Model Yılı: '94
14 kere teşekkür etti
33 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
«
Yanıtla #129 :
Eylül 06, 2008, 02:13:06 »
Sentetik yagin litresi 6-7 dolar civari burada.Castrol,BP,Valvoline,Penzoil markalar.Yari sentetik yaglar 4 dolar civari. Normal madeni yaglar ise 2-3 dolar civari.
Sizin Carrefour'da gordugunuz yag kac litrelik acaba Suray Bey?
Ben de insallah bir dahaki sefere yagi ve filtreyi kendim degistirecegim.
http://advanceauto.shoplocal.com/advanceautoparts/default.aspx?action=detail&flashbrowse=y&storeid=2370991&rapid=578514&pagenumber=2&listingid=-2091119214&ref=%2fadvanceautoparts%2fdefault.aspx%3faction%3dbrowsepageflash%26storeid%3d2370991%26pagenumber%3d2%26rapid%3d578514%26prvid%3dAdvanceAuto-080831
5 litre normal yag ve yag filtresi 10 dolar. (12 Lira)
Kayıtlı
Fe... :-)
(Gizli Üye)
Hiperaktif Toyotacı
Araç: Corolla
Kan Grubu: A+
1 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
«
Yanıtla #130 :
Eylül 06, 2008, 02:24:54 »
..dört litrelik...
Kayıtlı
(Gizli Üye)
Efsane Toyotacı
Araç: Başka Marka
Kan Grubu: ---
Kilometre: 140000
Model Yılı: '10
4 kere teşekkür etti
7 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
«
Yanıtla #131 :
Eylül 06, 2008, 15:34:21 »
valla şu yağ olayında castrol veya mobil 1 0-40 w kullanıpta memnun olmayan varmı yada daha isi varmı?
Kayıtlı
(Gizli Üye)
Efsane Toyotacı
Araç: Corolla
Kan Grubu: 0-
Kilometre: 317000
Model Yılı: '94
14 kere teşekkür etti
33 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
«
Yanıtla #132 :
Eylül 06, 2008, 15:47:30 »
Niye 0w-40? Niye 5w-30 ya da 10w-30 degil?
Kuzey Kutbu'nda 90. kuzey paralel/noktada yasamiyorsan eger 0w kullanmana gerek yok. Turkiye'nin Erzurum, Kars'inda bile 0w'ya gerek yok.
Kayıtlı
Fe... :-)
(Gizli Üye)
Efsane Toyotacı
Araç: Başka Marka
Kan Grubu: ---
Kilometre: 140000
Model Yılı: '10
4 kere teşekkür etti
7 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
«
Yanıtla #133 :
Eylül 06, 2008, 16:32:43 »
valla muşta yaşıyorum hava sıcaklığı bazen -40 düşüorda ondan ve buranın kışı erzuruma karsa benzemez daha kötüdür
Kayıtlı
(Gizli Üye)
Hiperaktif Toyotacı
Araç: Corolla
Kan Grubu: 0+
2 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
«
Yanıtla #134 :
Eylül 06, 2008, 17:00:15 »
Merhaba arkadaşlar.
Önce servis konusu açılmış fakat benim derdim ve uyarım büyük olduğu için yeni konu açtım.
Aracımı ikinci el aldım, zaten burada daha önce sizlerle paylaşmıştım, bakım yaptırayım uzun yola gideceğim içim rahat olsun dedim ve servise götürdüm. (Parayı harcayacak yer bulamadım ya servise dökeyim dedim) Kayserideki AKSOY Plazaya. bakın başıma neler geldi madde madde:
1- İlk gidince 15 dk. bekledim. Eşim ayakta durdu ben derdimi anlattım.
2- Ben derdimi anlatırken yüzüme bakmayan bir görevli vardı.
3- Aracın 160.000 bakımı, kabut boyaması ve komple cilası yapılacak dedim. Bana 755.000YTL fiyat çıkardılar tamam dedim. (Daha kaşınıyorum yani) Axsses e 6 taksit olur dediler. Bir hafta sonra aracı verdim verirken de yine 15 dk. bekledim. Aracı 5 gün sonra alırken herşey değişti..: Arka balatalar değişmiş extra olarak. Fiyat oldu 900.000YTL. Dedim bana 755.000 demiştiniz unutmuşum dedi en son 830.000 olur dedi. Kazığı atacaktı iki dakikada. Dedim sabit bir fiyatınız yok mu dedi , müşteri kaçmasın diye işçiliği düşürüyoruz dedi.(Müşteri kaçacak olursa kazığı küçültüyorlar haberiniz olsun)
4- Arabayı almak için 15 dk bekledim hiç konuşmadan Beklerken dikkatimi çeken şuydu: Benden sonra gelen sıfır araba almış kişiilere hoş geldiniz Ali Bey hoş geldiniz Veli bey gibi içten karşılamalar ve dert dinlemeler vardı. Herhalde eski toyotası olanın yenisini alabileceğini düşünmüyorlar sıfır alana hürmet ediyorlar. Ben orda bu konuşmalar arasında şaşkın şaşkın sen ne istiyorsun diye sormalarını bekledim.
5- Axssese 6 taksit demişti ya arabayı teslim alırken o oldu 3 taksit. Siz yanlış duymuşsunuz dediler.
6- Araca rot balans yapın dedim önce direksiyon sağa doğruydu rot balans yaptıklarından sonra sola doğru eğik duruyor.
7- Dedim; araç viteste iken ses geliyor, gaza basınca silkeleme var ve vites 4 den 3 e zor geçiyor dedim. bakmışlar bu şikayetlerin hiçbiri yokmuş ben yalan söylüyorum yani.
8- Pasta cila yaparken bagaj kapağının boyasını aşındırmışlar.
9- 160.000 bakımının değişenlerinden sadece buji ve klima filitrelerini vermişler. herşey değişti diye para aldılar artık gerisini Allah bilir.
Anlayacağınız arkadaşlar gram memnuniyet olmadan ayrıldım ve çok moralim bozuldu.
Bu aracı bir yıllık geçici almıştım. Seneye sıfır araba alacaktım ve kesinlikle Toyota corolla almayacağım çünkü Kayseri de yaşayacağım.
Derdim ve yediğim kazık büyük sizinle paylaşayım dedim ve sizleri uyarmak istedim.
Görüş ve Önerileriniz bekliyorum şimdiden teşekkür ederim.
Yeni gelişme; Toyota müşteri hizmetlerini aradım. Size dönerim dediler dönmediler. iki gün önce servisteki servis görevlisi aradı bol bol özür diledi gelin tekrar bakımını yapalım dediler. Check-up üzretsiz yapalım dediler. Ben şimdi Çanakkale deyim nasıl gideyim tatilin ortasında. Bunların yaptığıda iş oldu. Özürden başka birşey olmadı anlayacağınız. Kayserli olan veya kayseriye yolu düşen arkadaşların kulağına küpe olsun.
Saygı ve sevgilerimle gelişmeleri bildirmeye davam edeceğim.
Arkadaşlar şok şok.
Tatil dönüşü gittim servise ücretsiz yapamadıklarımızı yapacağız demişlerdi ya önce de yazdım sizlere
Gittim bakın komikliğe
Sadece rot balansı ve bagaj kapağının rütujunu ücretsiz yaparız dediler 650.00- YTL fiyat çıkardılar.
Dedim sizin hizmet anlayışı bu mu beni kandırıp buraya getirdiniz, bir dediğiniz bir dediğinizi tutmuyor dedim. Cart curt neyse çıktım gittim. Allah bildiği gibi yapsın onları ne deyim. Kayseriye yolu düşen işi düşen arkadaşları uyarırım.
Kayıtlı
(Gizli Üye)
Efsane Toyotacı
Araç: Başka Marka
Kan Grubu: ---
Kilometre: 140000
Model Yılı: '10
4 kere teşekkür etti
7 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
«
Yanıtla #135 :
Eylül 07, 2008, 13:00:39 »
aman allahım inanmak istemiyorum Bünyamin abi geçmiş olsun valla şu TOYOTA denilen efsaneye beyılıyorum fanatiğyim fakt servisler gerçekten çok şeref....ler yane kusura bakmayın ama birazda bu kayserilnin esnafındanda kaynaklanıor tüh be biz oraya gelip nasıl araba modlicaz şimdi yediğimiz kazığın haddi hesabı olmaz galiba
Kayıtlı
(Gizli Üye)
Siftahı Yapmış Toyotacı
Kan Grubu: A-
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
«
Yanıtla #136 :
Eylül 08, 2008, 13:50:47 »
Arkadaşlar benim servislere olan güvencim kayboldu.
Yaklaşık bir ay önce 96 Rav4 aldım.Alırken aracın dörtbir köşesini incelemesi için sonkar avcılara götürdüm.
Herşeyi iyi olduğu söylendi.Araç iki gün sonra soğutucusu ve yağ pompası arızası ile e-5 de bıraktı ve üst motor ve yataklar değişti.Halbuki araç bakımsız kullanmaktan ötürü motor yağ kanalları tıkanmış.içindeki yağın kaçbin km yaptığı tahmin edilemiyor.3 saat kontrol edildiğini düşündüğümde aracın en önemli yeri olan motoruna nasıl bakılmış merak ediyorum.
Bana biraz pahalıya maloldu,tüm eksiklerini yaptırdım bende şimdi çok iyi ama birdaha servise güvenmeyeceğim bunu iyi anladım.
Kayıtlı
(Gizli Üye)
Aktif Toyotacı
Araç: Corolla
Kan Grubu: A+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
«
Yanıtla #137 :
Eylül 08, 2008, 16:41:46 »
ÇORUM ŞAMLIOĞLU FELAKET SAKIN UĞRAMAYIN
ŞANLIURFA ÇAYIRCIOĞLU VE ERZURUM İKBAL HARİKA
TRABZON SEÇİL VE SAMSUN DERİNDERE İDARE EDER
BİZAAT TEST ETTİM SON 8 AY İÇERSİNDE SAYĞILAR....
Kayıtlı
(Gizli Üye)
Hiperaktif Toyotacı
Araç: Corolla
Kan Grubu: 0+
2 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
«
Yanıtla #138 :
Eylül 08, 2008, 17:49:40 »
Mehmet Bey ben Aşkale'deyim İkbal gerçekten iyi mi? Yoksa yine bile bile lades demeyelim gidip.
Kayıtlı
(Gizli Üye)
Siftahı Yapmış Toyotacı
Araç: Corolla
Kan Grubu: 0+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
«
Yanıtla #139 :
Eylül 09, 2008, 16:47:53 »
arkadaslar,bu servis (toyota derindere zeytinburnu) varya hakikatten mafya olmus.fren balatalarım bitmeye basladı diye degiştirmek istedim ve garantili arcımın garantisi bozulmasın diye yetkili servise gitmeye karar verdim.ama allah kahretsin bunları.yeni balataları taktılar ve frenlerim rezalet su anda.alışma süresi dediler 1500 km yaptım ama nedense alısamadı bu balatalar disklere.adamlara götürdüm baktılar ve bana söyledikleri şey uçak frenimi istiyosun dediler.ben eski fren performansının olmadıgını söyledim ama,bu fren bu kadar olur hersey normal dediler.hatalı balata olabilir dedim,asla olamaz dediler.degiştirin bir baska balatayla dedim,benden iyimi bilyorsun tavırları yaptılar.para iadesi dedim bu seferde güldüler.oooooooooooofff of.bıktım bu yetkili servisten.olay bu gün oldu ve dogru bosch marka takım balata almaya gittim.az önce taktırdım kıyı köşe bir tamircide.ve sonunda arabam da fren oldugunu şimdi tekrar hissediyorum.hepinize tavsiyem BOSCH marka fren balatası kullanını.ama yumusak olmasına dikkat edin.sert balata 40.000km giderse,buda 30.000 gider diyorlar ama fren budur diyorum.komple takımına ön arka 80ytl verdim helal hoş olsun baska bişey demiyorum.
Kayıtlı
Yazdır
Sayfa:
1
...
5
6
[
7
]
8
9
...
102
Toyota Club Türkiye
»
Sosyal
»
Sohbet - Otomobil
»
Konu:
Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)