Gönderen Konu: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)  (Okunma sayısı 428143 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #40 : Şubat 04, 2007, 15:32:28 »
Merhaba,

Servislerin aldığı fahiş fiyatlar ve buna benzer yabtıkları olumsuz hareketler sayesinde artık yetkili servise  mecbur olmadıkça gitmiyorum... Eğer derindere de olmadıysa bile araç teslim alınırken bakmaları ve size kırık olduğunu sölemeleri iş emrine  yazmaları gerekmezmiydi.. siz tarabyayada mutlaka sorun ve üst mercilerede şikayetinizi yapın.. yazık..

dün  buji hava filtresi yağ balata ve aklıma gelmeyen daha bir çok orjinal parçayı aldık  haftaya tanıdığımız bir servise gidip kendimiz değiştiricez..Artık araç ilanlarında tüm bakımları yetkili serviste yapıldı ibaresi görünce acaba aracın neyini kırmışlardır neresini bozmuşlardır çizmişlerdir diye düşünüyorum...

Toyota Club Türkiye

Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #40 : Şubat 04, 2007, 15:32:28 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #41 : Şubat 05, 2007, 19:24:55 »
bence de direk toyota 444 müsteri hizmet leri ile görüş

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #42 : Şubat 05, 2007, 20:09:57 »
Tarabya'ya gittim.Arabaya bakım yapan teknisyen bugün izinli telefon ettik, kapağı sökünce  görmüş not etmeyi unutmuş dediler.Sevis müdürü geldi. En son kapak burada söküldü, vicdanen rahatsanız,  kesinlikle burada olamaz diyorsanız tamam , birşey talep etmiyorum dedim.Servis müdürü kırık teslim aldıysak bile bunu size bildirmeliydik, zararınızı karşılayacağız dedi.Kapak gelince arayacaklar...
2001 Avensis D4 150 HP

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #43 : Şubat 05, 2007, 21:15:47 »
Cengiz bey peki bu cevabı 444 müşteri hizmetlerini arayıncamı aldınız yoksa olayın üzerine gitmeniz üzerinemi ?

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: 0+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #44 : Şubat 05, 2007, 21:27:26 »
Alıntı yapılan: Yaman Eligül
Bence direk toyotasa ya başvurun, bu tip konularda çok hassaslar. İki servisin de başıan iş açabailirler.
[/quote]


+1 bencede aynen böle yap..
yönetim: kurallarımız gereği kullandığınız resim kendi resminiz veya kullandığınız araç olması gerekmektedir.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • 3 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #45 : Şubat 05, 2007, 21:54:21 »
ALINTI
Servis müdürü kırık teslim aldıysak bile bunu size bildirmeliydik, zararınızı karşılayacağız dedi.Kapak gelince arayacaklar...[/quote]
müdür doğrusunu soylemiş, teknisyen burda falso gorunuyor. adam gibi teknisyen kapağı kırık gorduğu anda rapor etmeliydi. Tahminen teknisyenler eğer bir parçaya zarar verirlerse kendi ceplerinden kesiliyor ucret,o da maaşından kesilmesin diye bu geldiğinde boyleydi bahanesini uydurdu.
Saygılar, Yaman.
2010 Captiva  Beyaz 2.0 CDTI Auto
Daha eski: Corsa, Corolla, Mini cooper, Twingo, Uno, Justy

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #46 : Şubat 06, 2007, 21:31:22 »
Müşteri hizmetlerini aramadan Tarabya'ya gittim. Birşeylerin eksik ve yanlış yapıldığını anladıkları için çok da fazla ısrar etmeyip sorunu çözelim dediler.Yaklaşımları olumlu ve nazikti. 2 farklı servise gitmeseydim belki iş daha kolay çözülebilirdi.
2001 Avensis D4 150 HP

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #47 : Şubat 15, 2007, 09:54:48 »
Alıntı yapılan: Dağhan Baştuğ
Arkadaşlar,
Lütfen sadece 'Toyota Orijinal Servis' eleştirileri yapalım...
[/quote]

konyada orjinal servis otojen vardır. servise 2 veya 3 defa gittim. memnun kaldım. ama arabanın garantisi olmadığı için şu anda özel  servise gidiyorum . konyada özel servis olarak formen ve mutlu var bildiğim kadarıyla. yorum yapmıyacam ama ben formene gidiyorum. bunun yanında konyadaki orjinal servis olan otojene ise 2 -3 defa gittim. memnun kaldım , ama uzun süre gidenler kadar tanımıyorum.
Allah’ın seçtiği kurtulmuş millet!
Güneşten başını göklere yükselt!
Avlanır, kim sana atarsa kement,
Ezel kuşatılmaz, çevrilmez ebed.....Şair

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #48 : Mart 21, 2007, 14:59:53 »
İzmir'de Akdemir'i tek geçiyorum. Geçen hafta evimin önünde arabama çarpıp kaçtılar. Servise gittim 5 dk evrak muamelesi yapıldık. Arabayı teslim alırken yine 5 dk evrak muamelesi yapıldı. Yani toplam 10 dk da arabamı teslim edip aldım. Herşey kusursuz görünüyor. Normal bakımlarda iligili arkadaşlar çok kibar ve düzgün insanlar. Umarım ileride bozmazlar.

Alıntı yapılan: Dağhan Baştuğ

Hoşuma gitmeyen şey bana haber vermeden nasıl bu tesisatı değiştirirler?Ki özellikle tembih etmiştim.
Bir de adam yağı 5.000 km sonra değiştirmem gerektiğini söyledi.
Ne alaka anlamadım.Ben bildim bileli hep 10.000 de değiştiririm.
Tanıdığım çoğu kişi de öyle.Israrla adamın bunu söylemesi de garibime gitti açıkçası...

[/quote]
10.000 km de minimumdur. Yeni nesil motor yapğları artık çok daha fazla ömürlü oluyor. Ama iklim ve yol şartlarından dolayı 10.000 km da değiştirmekte fayda var.
Toyotam var derdim yok...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #49 : Mart 21, 2007, 22:59:06 »
9 yıl edirne Kale Servisinde yapıldı aracımızın işlermleri türkiyedeki sayılı servislerden birisiydi. Çok samimi olmuştum canım sıkıldıkça oradaydım. İstanbul sonkar da bir cam değişmi oldu gece saat 11 de çok memnunkaldım. Hatta deponun anhtarı bulunmadığından 0 km bir aracın yan camını söküp benim aracıma takmışlardı zor durumda kalmamam için. Muğla Ya-Tu servisi kadar kötü bir servis görmedim aracımın bozuk olan far ayarını duvara yanaştırarak yaptılar ve daha sonra 2 kerz dahd götürdüm ayarlar bozuk olduğundan ama gene yapamadılar. Düşünün bi far ayar cihazları yoktu. Daha sonra Aydın Parmaksızlar da yapıldı. Güler yüzlülerdi. Orası fena değildi. İzmirde Akdemiri hiç beğenmiyorum bir kaç kez gittim bir sorun yaşamadım ama tavırları iyi değildi. Showroomdaki araçların hepsinin kapıları kilitli 3. kattaki aracı kim nasıl çalacak sa. İçine bakmak istiyorsanız ya oradaki elemana dil dökeceksiniz yada cama elinizi dayayıp bakacaksınız. Çok ukalaca tavrıları vardı. İşçilikleri iyi değil. Aracı teslim ederken araç yıkanmasın diye not düşürdüm araç yıkanıpta geldi. Bir başkasının makyajlı kasa hbsine makyajsız kasanın stobunu takmışlardı. Borovalı servisten menunum. Çok güler yüzlü ve ilgililer. Yemek içecek ikramı yapıyorlar, bilardo masası var ayrıca en sevdiğim yönü ise ücretsiz müşteri servisleri var. Ulaşımı kolaylaştırmışlar. Servise bvinice bi r kağıt veriyorlar size kağıtta güzergah ve kalkış saatleri var. Ayrıca servis telefonuda yazılı kağıtta. İşçilkleri de gayet iyi.
2000 ZZE112 Toyota Corolla 1.6 Terra Special A/C

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
    • teknikoto.forumup.com
  • Araç: Hilux
  • Kan Grubu: 0+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #50 : Mart 22, 2007, 01:15:20 »
mecburen nasuhbeyoğlu orduya gidiyorum kendilerine teşekkür ediyorum mükemmel ilgi alaka gösteriyorlar çay kahve pasta börek standart adamlar elinden geleni yapıyor ayrıca pazarlık bile yapıyorum ayrıca şu ana kadar sadece yağ filitresi vede yağını değiştirdik başka birşey yok ortalama 5000km bir gidiyorum fatura 100,00ytl civarı oluyor ben fazlasıyla memnunum birde yarın dahası gün genelde telefonla arayıp memnun olup olmadığımızıda soruyor bir servisten daha ne bekliyebilirim

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #51 : Mart 23, 2007, 09:42:22 »
iki aracımı da sonkar veya derındereye goturuyorum sonkar dan son derece memnunum bu sefer avensis i 60 000 bakımına yenı açılan sonkara götürecegım avcılar parsellerde acıldı eski pejo servısı
2001 avensis 1,8 - 1998 carina e 2,0

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Eski Toprak Toyotacı
  • *****
    • Toyota Club Türkiye
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: '13
  • 34 kere teşekkür etti
  • 25 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #52 : Mart 23, 2007, 11:14:12 »
Ben Sonkar'dan memnun kalmadım. 20.000 bakımını oraya yaptırmıştım. Ön fren balataları değişmişti. Fakat değişimden sonra fren esnasında balatalardan ses gelmeye başladı. Ayrıca el freni ayarını da kontrol etmedikleri için bakımdan sonra bir kez daha gittim. Arabayı aldılar, yaptık dediler verdiler. Ertesi gün balatalardan yine ses geliyordu. Sanırım sadece sprey temizleyici sıkmışlar. El freni ayarını da iyi yapamamışlar.

Neticede uğraşmak istemediğimden bir kez daha gitmedim ve şimdi 30.000 bakımını bekliyorum. Adres yine Derindere olacak.


Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #53 : Mart 24, 2007, 00:13:57 »
Sonkar bazen çok kalabalık oluyor, ilgilenecek adam bile bulamayabiliyorsunuz bir süre. Geçen hafta gittiğimde bir baktık benim aracın kaydını başka birinin üzerine yapmışlar, ruhsatla falan baştan kayıt yaptılar, bir de ya servis personelleri sürekli değişiyor ya da ben de unutkanlık başladı  Bir gördüğüm adamı bir daha bulamıyorum.
--dünya dönüyor--

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #54 : Mart 25, 2007, 01:02:01 »
Alıntı yapılan: Mustafa Avcı
biz ankara da toyan a götürüyoruz gerçekten müşteri memnuniyeti için her şey var internet bile var özellikle çok güzel dizayn edilmiş bekleme salonunda kahve ikramı çok hoş serviste güzel hiç şikayetimiz olmadı ama gerçketen çok yüksek aksesuar fiyatları var
[/quote]


toyan'da başıma gelen olaydan sonra çok soğudum. toyan pahalıdır ama yine de guvenip gidiyordum en son arabamı bıraktığımda aldılar ve dondugunde bakımdan cıkar cikmaz dısarda taktırdıgım alarm bozulmustu.

o gunden sonra bir daha gitmedim,

toyan'ın sorunu arabanızı alıp goturmeleri ve bir daha gorememeniz, cay pasta ikramı guzelde bunların hiçbiri olmasa arabamı gormeyi tercih ederim.

ozellikle son olaydan sonra.

arastirdim ankara'da bu konuda en iyisi akota imiş, oda toyanla aynı gruptan diyorlar. gittim baktım, gercekten servis hangarı ile arasında dev bir cam var, herşey gozukuyor, bir daha oraya gidecegim.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • 3 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #55 : Mart 30, 2007, 16:19:38 »
Biraz önce toyota Kavacık'a aracımı bıraktım.
daha aracın içinden inmeden öndeki plakamı söktüler baktım kırılmıs cidden hemen degisti o.
Gayet yardımcılar her konuda. Aracı teslim ederken ne kadar tutacağını soylediler (10bin km bakımı 156ytl). Aracın sağ arka camurlugunda uzunca bir leke vardı, onu pasta yapmayı, arka tamponda hafif bi rotuşu, aynı sekilde sol altta hafif rotuşu ucretsiz yapacaklarını bildirdiler.
Daha once bu forumda bahsettiğim, sağ emniyet kemer takılan yerden gurultuyude garantiden sorunsuzca hallediceklerini beyan ettiler.
Henuz aracı almadım, alınca yine yazarım.
Şimdilik çok başarılı. Daha önce bostancı-kosifler otoda yaşadığım sorunların hiç birini burda yaşamadım.

Saygılar, Yaman.
2010 Captiva  Beyaz 2.0 CDTI Auto
Daha eski: Corsa, Corolla, Mini cooper, Twingo, Uno, Justy

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A-
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #56 : Temmuz 06, 2007, 16:22:59 »
merhaba ,

Ben de Kartal Derindere'den çok memnun olduğumu belirtmek istiyorum. Geçenlerde ufak bir kaza sonucu ön ve arka tampon'da hasar oldu ve aracı bıraktım. Aldığımda havanın da etkisi ile araba sanki yeni almışım gibi alev alev   yanıyordu. Sormadım ama sanırım ya cilalı bir şampuan ile yıkama yaptılar yada tamponlar boyandıktan sonra arabanın geneline cila attılar.

Motoru bile pırıl pırıl yapmışlar. En önemlisini de bir hafta sonra fakettim. Arabam park halindeyken ufak vuruklar olmuştu sol ön çamurlukta ve sağ alt marşpiyerde. Adamlar onları düzeltmiş. Yani boya atmadan yapabildikleri kadar. Wallahi bravo.

Bu devirde böyle ücretsiz bir hizmet bulunmaz gerçekten. Tabi hemen Toyota'ya mesajı attım. Zaten aracı alırken de epey bir fiyat avantajı sağlamışlardı...

2006 Avensis 1.6 Comfort Kuzey Gri | İstanbul

Bilgi paylaştıkça artar . . .

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • 2 kere teşekkür etti
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #57 : Ağustos 13, 2007, 16:03:39 »
Merhaba

Ben arabamı  denizli özel  özkan toyota servise götürüyorum ve son derece memnum  buaradaki yetkili serviste cok soğudum ama özel özkan toyota servis hem ucuz hemde pratik cözüm önerileri oluyor

yetkili servislere kalsak bir pire için yorgan yakacaklar düşünün bir havalandırma cıkışı için komple göğüslükteki 4 'lü sinyal lambasının olduğu yer değişecekti (175 ytl + kdv) ama özel özkan toyota servisnde bunu halletiler hemde ücretsiz

bence yetkili servisler dışında başka alternatifler bakmak gerekiyor

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 188000
  • Model Yılı: '05
  • 29 kere teşekkür etti
  • 6 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #58 : Ağustos 28, 2007, 23:00:09 »
3-4 yıl önce kaza yapmıştık ve değişmesi gereken parçaların fiyatlarını öğrenmek için yetkili servise gittiğimizde parçaların fiyatlarını söylemek için parça başı 10 ytl para aldılar bizden.  .Bizde doğal olarak yetkili servise bir daha uğramadık.
Edepte kusur varsa ben yokum !!!
2001 - 2014 1999 COROLLA 1,3 TERRA
2014 - 2017 2001 AVENSİS  2.0 SOL
2017 - 2005 COROLLA HB

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #59 : Ağustos 28, 2007, 23:16:36 »
ya aslında herkes yetkili servise kızar bizde kızıyoduk ama oraya gitmeyi bıraktık sanayiye özel servise gittik hala gidiyoruz sorunlar bitmez oldu