0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
maalesef öyle..sırf araçların değil birçok seyin servisinde kavga etmeden iş çözülmüyor..sanki müşteri bağırınca birden akıllarına "yapılması gerekenler" geliyor..hakkınızı bağırarak istemeye zorluyorlar..halbuki kendini müşterinin yerine koysa sorun çözülecek..bana kızanlar olacaktır bu yorumumdan dolayı ama kusura bakmayın maalesef bu böyle işliyor bu ülkede..
Ha birde deyim geldi aklıma "Nerede çokluk, Orada b...luk" Ne kadar elektronik devre o kadar arıza.... Ne kadar teknoloji o kadar arıza...
hayır ben türkay beye katılmıyorum.kim türkiyede tüketici mahkemesine giderek bir firmayı dize getirmiş. 30 iş günü bekleyeceksin, mahkemenin sonucunu bekleyeceksin çok uzun süreçler bunlar ..sen para vermişsin sonuçta parayı verirkende 10 lira 5 lira veya 40 bin lira itiraz etmişmisin..yok ..o da o zaman adam gibi mal verecek..yani sorunsuz mal vermekle yükümlü bize yani tüketiciye.ben aynı duyarlılığı illaki araba alınması durumunda değil bir pantolon alırken gösterebilirim.