Gönderen Konu: 2021 Corolla 1.5 Dream Multidrive S ilk izlenimler  (Okunma sayısı 26418 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • 12 kere teşekkür edildi
2021 Corolla 1.5 Dream Multidrive S ilk izlenimler
« : Şubat 08, 2021, 01:33:55 »
Merhaba;
1 hafta önce satın aldığım aracımla ilgili izlenimlerimi sizlerle paylaşmak istedim. Aracı satın alırken 3 silindirli olması ve ilk kez benzinli bir araca (üstelik LPG'siz binecek olmam nedeniyle) yakıt konusunda çekincelerim vardı. Fazla bir km yapmadım ama ilk izlenimlerim araç beni yavaş yavaş kendine bağlıyor. Daha önce hepsi otomatik vitesli olmak üzere renault (clio), peugeot dizel (308)  ve volkswagen dizel polo (0 km) ile jetta (2014) araç sahibiydim. Bu araçlar ve toyota arasindaki en bariz fark direksiyondaki hissiyat oldu. Direksiyon çok yumuşak ve çok keyifli. Yakıt konusunda jetta ile başa baş gidecekmiş gibi bir izlenim bıraktı bende (motorin ve benzin arasındaki fiyat farkı hariç). Ilk uzun km sürüsümde (30-35 km arasıydı) kontak açma ve seyahat bitimi arasında araç bilgisayarinda ortalama 5.5 lt yi gördüm. Benim araç çekisiyle ilgili en güzel test alanım Cinnah yokuşudur. Toyota ile bu yokuşu en sol şeritten hiç zorlanmadan ve arkamdan gelen araçları zora sokmadan ciktim. Normalde sehir ici sakin araç kullanırım. Ilk uzun yol kullanimindan sonra daha net bir bilgi verebilirim. Performans olarak (tabii ki 250 torka sahip jetta gibi olmayacağını biliyorum) beni cok üzmeyecegini düşünüyorum. Aracta beni şu an hayal kırıklığına uğratan tek şey bagaj kapağındaki kilit sistemi oldu. 2021 model araçta yay yerine 2 tane uzun mu uzun cubugun alt alta üst üste konulup ilkel bir görüntü oluşturulmasını ve bagajın yarım açılıyor olmasını Toyota'ya yakıştıramadım. Bunun dışında araç içeriye yol sesi alıyor (Bu bir japon klasiği sanirim) ve performanslı kullanımda motor sesini de bariz bir şekilde duyabiliyorsunuz. Bugüne kadar hep dizel araç kullandım. Rölantide çalışırken (özellikle ışıkta beklerken) içeriye dolan dizel şakirtisinin olmaması ayrı bir keyifmis. Aracı almadan önce (3 silindir olması sebebiyle) aracın sarsıntılı ve gürültülü çalışacağı yönünde yorumlar okumuştum. Bu koca bir ön yargiymis onu gördüm. Zira araç çalışırken motor sesini hiç duymuyorsunuz. Araçla ilgili kullanımım yoğunlaştıkça merak edilenlerle ilgili daha net bilgiler verebilirim. Yorumum biraz uzun oldu kusura bakmayın. Çünkü aracı almadan once yeni bir motorla geliyor olması nedeniyle nette kullanici yorumu çok  aradım ama bulamadım. Bu anlamda aracı düşünenler icin yorumlarımın faydalı olmasını çok isterim.

Toyota Club Türkiye

2021 Corolla 1.5 Dream Multidrive S ilk izlenimler
« : Şubat 08, 2021, 01:33:55 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 102000
  • Model Yılı: '14
  • 86 kere teşekkür etti
  • 110 kere teşekkür edildi
Ynt: 2021 Corolla 1.5 Dream Multidrive S ilk izlenimler
« Yanıtla #1 : Şubat 08, 2021, 08:08:22 »
Hayırlı olsun, güzel günlerde güle güle kullanın. Hiç araç değiştirme gibi bir planım olmamasına rağmen yeni motorun nasıl olduğunu merak ediyordum. Kullandıkça izlenimlerinizi paylaşırsanız memnun oluruz.
2014 Auris TS Advance Skypack CVT
2011 Corolla Comfort Extra D4D Manuel (SATILDI)
2009 Yaris Terra 1.3 VVTI Manuel (SATILDI)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
  • Model Yılı: '20
  • 35 kere teşekkür etti
  • 3 kere teşekkür edildi
Ynt: 2021 Corolla 1.5 Dream Multidrive S ilk izlenimler
« Yanıtla #2 : Şubat 08, 2021, 10:43:15 »
Hayırlı olsun.
Corolla Dream MDS

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 190000
  • Model Yılı: '13
  • 227 kere teşekkür etti
  • 187 kere teşekkür edildi
Ynt: 2021 Corolla 1.5 Dream Multidrive S ilk izlenimler
« Yanıtla #3 : Şubat 08, 2021, 11:21:07 »
Hayırlı olsun. Aracınızı güle güle kullanın. Rampalarda 120bg yolda bırakmaz, sizi üzmez. Ancak 4 5 kişi ile biraz devir çevirmeniz gerekecektir. Bagaj tam açıklama işini çözen arkadaşlar var. Forumda ve internette bakarsanız çözümleri bulabilirsiniz. Yol sesi maalesef ki genel bir sorun. Yalıtım yaparak sesi azaltan arkadaşlar var.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 93000
  • Model Yılı: '12
  • 563 kere teşekkür etti
  • 298 kere teşekkür edildi
Ynt: 2021 Corolla 1.5 Dream Multidrive S ilk izlenimler
« Yanıtla #4 : Şubat 08, 2021, 19:32:25 »
Merhaba;
1 hafta önce satın aldığım aracımla ilgili izlenimlerimi sizlerle paylaşmak istedim. Aracı satın alırken 3 silindirli olması ve ilk kez benzinli bir araca (üstelik LPG'siz binecek olmam nedeniyle) yakıt konusunda çekincelerim vardı. Fazla bir km yapmadım ama ilk izlenimlerim araç beni yavaş yavaş kendine bağlıyor. Daha önce hepsi otomatik vitesli olmak üzere renault (clio), peugeot dizel (308)  ve volkswagen dizel polo (0 km) ile jetta (2014) araç sahibiydim. Bu araçlar ve toyota arasindaki en bariz fark direksiyondaki hissiyat oldu. Direksiyon çok yumuşak ve çok keyifli. Yakıt konusunda jetta ile başa baş gidecekmiş gibi bir izlenim bıraktı bende (motorin ve benzin arasındaki fiyat farkı hariç). Ilk uzun km sürüsümde (30-35 km arasıydı) kontak açma ve seyahat bitimi arasında araç bilgisayarinda ortalama 5.5 lt yi gördüm. Benim araç çekisiyle ilgili en güzel test alanım Cinnah yokuşudur. Toyota ile bu yokuşu en sol şeritten hiç zorlanmadan ve arkamdan gelen araçları zora sokmadan ciktim. Normalde sehir ici sakin araç kullanırım. Ilk uzun yol kullanimindan sonra daha net bir bilgi verebilirim. Performans olarak (tabii ki 250 torka sahip jetta gibi olmayacağını biliyorum) beni cok üzmeyecegini düşünüyorum. Aracta beni şu an hayal kırıklığına uğratan tek şey bagaj kapağındaki kilit sistemi oldu. 2021 model araçta yay yerine 2 tane uzun mu uzun cubugun alt alta üst üste konulup ilkel bir görüntü oluşturulmasını ve bagajın yarım açılıyor olmasını Toyota'ya yakıştıramadım. Bunun dışında araç içeriye yol sesi alıyor (Bu bir japon klasiği sanirim) ve performanslı kullanımda motor sesini de bariz bir şekilde duyabiliyorsunuz. Bugüne kadar hep dizel araç kullandım. Rölantide çalışırken (özellikle ışıkta beklerken) içeriye dolan dizel şakirtisinin olmaması ayrı bir keyifmis. Aracı almadan önce (3 silindir olması sebebiyle) aracın sarsıntılı ve gürültülü çalışacağı yönünde yorumlar okumuştum. Bu koca bir ön yargiymis onu gördüm. Zira araç çalışırken motor sesini hiç duymuyorsunuz. Araçla ilgili kullanımım yoğunlaştıkça merak edilenlerle ilgili daha net bilgiler verebilirim. Yorumum biraz uzun oldu kusura bakmayın. Çünkü aracı almadan once yeni bir motorla geliyor olması nedeniyle nette kullanici yorumu çok  aradım ama bulamadım. Bu anlamda aracı düşünenler icin yorumlarımın faydalı olmasını çok isterim.
Hayırlı olsun güle güle kullanın.
Ses konusuna çok takılmayın ancak üzerindeki lastik ne bilmiyorum ama Michelin Primacy serisi kullanırsanız biraz azalır.Bende 2012 modeli var ses den hiç rahatsız olmadım yani rakipleriyle ses alma konusunda inanılmaz fark olduğunu düşünmüyorum yinede.
Kapı içlerini izolasyon yaptırırsanız da etkili olur.
Tekrar Hayırlı olsun.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • En masrafsız ve sağlıklı araç tabanvay.
  • Araç: Corona
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 420000
  • Model Yılı: '93
  • 419 kere teşekkür etti
  • 2293 kere teşekkür edildi
Ynt: 2021 Corolla 1.5 Dream Multidrive S ilk izlenimler
« Yanıtla #5 : Şubat 08, 2021, 19:43:41 »
Aracınız hayırlı olsun,genel anlamda soruların cevaplarını zaten vermişsiniz, Toyota genel olarak bağımlılık yapan bir araçtır hayatının bir bölümde Toyota kullanmış kişi aracını satsa dahi döner dolaşır yine bir Toyota alır,marka bunu iyi bir şekilde başarıyor her kullanıcıyı ayrı bir şekilde cezbetmeyi başarıyor,tekrar hayırlı olsun iyi günlerde kullanmanız dileğiyle.
EGEA 1.4 BENZİN 95 HP URBAN
TOYOTA CORONA 3S FE
BAYRAKLARI BAYRAK YAPAN UĞRUNDA AKAN KANDIR TOPRAK EĞER UĞRUNDA ÖLEN VARSA VATANDIR.
EMNİYET KURALLARINA UYALIM UYMAYANLARI UYARALIM.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Dört Dörtlük Şehir (44) MALATYALI
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 57000
  • Model Yılı: '18
  • 217 kere teşekkür etti
  • 318 kere teşekkür edildi
Ynt: 2021 Corolla 1.5 Dream Multidrive S ilk izlenimler
« Yanıtla #6 : Şubat 08, 2021, 20:37:47 »
Kararsız kalanlar için Oğuzhan Gardaş, 1.5 ve 1.6 motorları güzel karşılaştırmış. (Laf aramızda 1.6 fena tokatlamış :argh:)


Kaynak: Youtube, Otomobil Günlüklerim

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 850
  • Model Yılı: '20
  • 4 kere teşekkür etti
  • 57 kere teşekkür edildi
Ynt: 2021 Corolla 1.5 Dream Multidrive S ilk izlenimler
« Yanıtla #7 : Şubat 08, 2021, 20:42:12 »
Kararsız kalanlar için Oğuzhan Gardaş, 1.5 ve 1.6 motorları güzel karşılaştırmış.


Kaynak: Youtube, Otomobil Günlüklerim

Tam bende onu paylaşacaktım. Performans 1.6 ya göre düşük,  aynı kullanımda yakıt tüketim farkı yok ve lpg uyumuda yok. Oğuzhan bile 1.6 almak için verdiği kaporayi , 1.5 gelmesinden dolayı geri aldığını söyledi. Rakip megane az yakan turbo bir araç iken corolla malesef bu haliyle Türkiye için ölü doğdu.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Dört Dörtlük Şehir (44) MALATYALI
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 57000
  • Model Yılı: '18
  • 217 kere teşekkür etti
  • 318 kere teşekkür edildi
Ynt: 2021 Corolla 1.5 Dream Multidrive S ilk izlenimler
« Yanıtla #8 : Şubat 08, 2021, 20:45:47 »
Tam bende onu paylaşacaktım. Performans 1.6 ya göre düşük,  aynı kullanımda yakıt tüketim farkı yok ve lpg uyumuda yok. Oğuzhan bile 1.6 almak için verdiği kaporayi , 1.5 gelmesinden dolayı geri aldığını söyledi. Rakip megane az yakan turbo bir araç iken corolla malesef bu haliyle Türkiye için ölü doğdu.

 (Laf aramızda 1.6 fena tokatlamış :argh:)

Daha önceki yorumlarımda söylemiştim 1.5 motor, 1.6 motorları kıymete bindirecek diye. Dediğimiz çıkacak galiba.



Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 850
  • Model Yılı: '20
  • 4 kere teşekkür etti
  • 57 kere teşekkür edildi
Ynt: 2021 Corolla 1.5 Dream Multidrive S ilk izlenimler
« Yanıtla #9 : Şubat 08, 2021, 20:56:18 »
(Laf aramızda 1.6 fena tokatlamış :argh:)

Daha önceki yorumlarımda söylemiştim 1.5 motor, 1.6 motorları kıymete bindirecek diye. Dediğimiz çıkacak galiba.

Fena ne kelime 1.6 gözden kayboldu 😂
Tabiki kimse kalkış yarışı yapmıyor ama 3-4 kişi bagaj dolu 1.5 çok bağırır devir çevirir ve o haliyle yakıtı da az olmaz. Bu işin tek olayı emisyon onun dışında hiçbir artısı yok. Hadi boyle bisey yaptın en azından fiyatı düşür oda yok hatta artti.


Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • 1.6 Advance Multidrive
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: '15
  • 43 kere teşekkür etti
  • 18 kere teşekkür edildi
Ynt: 2021 Corolla 1.5 Dream Multidrive S ilk izlenimler
« Yanıtla #10 : Şubat 09, 2021, 09:06:17 »
Yalnız arkadaşlar bende yeni öğrendim (youtube de izlediğim kadarıyla) Ford Focus' unda benzinli 1.5 aracı 3 silindirli ve atmosferikmiş. İlginçtir sitesine girip bakayım dedim fakat bu motorla ilgili hiçbir bilgi bulamadım.  :-\

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • 12 kere teşekkür edildi
Ynt: 2021 Corolla 1.5 Dream Multidrive S ilk izlenimler
« Yanıtla #11 : Şubat 09, 2021, 14:10:28 »
O motor Türkiye için üretilmedi. Burada kullanılan 3 silindirli turbolu 1.0 ecobost motor. 140 beygir A4 kağıdı büyüklüğünde ödüllü motor.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • 1.6 Advance Multidrive
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: '15
  • 43 kere teşekkür etti
  • 18 kere teşekkür edildi
Ynt: 2021 Corolla 1.5 Dream Multidrive S ilk izlenimler
« Yanıtla #12 : Şubat 09, 2021, 15:10:49 »
1.0 motoru biliyorum ibrahim bey, benim bahsettiğim 1.5L Ti-VCT 123PS diye geçen atmosferik motoru.Bu motor hakkında hiç bilgi bulamadım ve tahminimce 3 silindirli bir motor.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • 12 kere teşekkür edildi
Ynt: 2021 Corolla 1.5 Dream Multidrive S ilk izlenimler
« Yanıtla #13 : Şubat 09, 2021, 15:16:53 »
Evet. Şimdi gördüm bende. 2019'da satışa çıkmış. Halen üretimi devam ediyormuş. Şehir ici 9 şehirdışı 5 ortalama 6,5 litre yakıyormuş 100 km de.. 100 km hızlanması 12.4 müş.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 51 kere teşekkür etti
  • 152 kere teşekkür edildi
Ynt: 2021 Corolla 1.5 Dream Multidrive S ilk izlenimler
« Yanıtla #14 : Şubat 09, 2021, 15:32:04 »
1.0 motoru biliyorum ibrahim bey, benim bahsettiğim 1.5L Ti-VCT 123PS diye geçen atmosferik motoru.Bu motor hakkında hiç bilgi bulamadım ve tahminimce 3 silindirli bir motor.
Evet 3 silindirliymiş. https://www.india.ford.com/1-5l-petrol-engine/

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • En masrafsız ve sağlıklı araç tabanvay.
  • Araç: Corona
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 420000
  • Model Yılı: '93
  • 419 kere teşekkür etti
  • 2293 kere teşekkür edildi
Ynt: 2021 Corolla 1.5 Dream Multidrive S ilk izlenimler
« Yanıtla #15 : Şubat 09, 2021, 20:36:53 »

Daha önceki yorumlarımda söylemiştim 1.5 motor, 1.6 motorları kıymete bindirecek diye. Dediğimiz çıkacak galiba.
Kutay bey teessüf  ederim bunu ben sizden önce söylemiştim, silindir hacmi küçüldükçe emisyon düşeceği zannediliyor ama iş reelde hiçte öyle olmuyor tamam rolanti de kağıt ürerinde oranlar düşüyor ama yolda iş değişiyor çünkü küçük hacimli ve 3 silindirli motor yüke bindiği zaman performans sağlaması için daha fazla devir çevirmek zorunda,hâl böyle olunca yakıtta fazlalaşıyor fazla yakıt daha fazla emisyon demek küçük hacimli motorlar her yönden ekside kalıyor arıza oranları ve ömürleri köyü oluyor.
EGEA 1.4 BENZİN 95 HP URBAN
TOYOTA CORONA 3S FE
BAYRAKLARI BAYRAK YAPAN UĞRUNDA AKAN KANDIR TOPRAK EĞER UĞRUNDA ÖLEN VARSA VATANDIR.
EMNİYET KURALLARINA UYALIM UYMAYANLARI UYARALIM.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Dört Dörtlük Şehir (44) MALATYALI
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 57000
  • Model Yılı: '18
  • 217 kere teşekkür etti
  • 318 kere teşekkür edildi
Ynt: 2021 Corolla 1.5 Dream Multidrive S ilk izlenimler
« Yanıtla #16 : Şubat 09, 2021, 21:27:34 »
Kutay bey teessüf  ederim bunu ben sizden önce söylemiştim, silindir hacmi küçüldükçe emisyon düşeceği zannediliyor ama iş reelde hiçte öyle olmuyor tamam rolanti de kağıt ürerinde oranlar düşüyor ama yolda iş değişiyor çünkü küçük hacimli ve 3 silindirli motor yüke bindiği zaman performans sağlaması için daha fazla devir çevirmek zorunda,hâl böyle olunca yakıtta fazlalaşıyor fazla yakıt daha fazla emisyon demek küçük hacimli motorlar her yönden ekside kalıyor arıza oranları ve ömürleri köyü oluyor.

Doğrudur Ümit Bey :tamam: öyleyse özür dilerim  :foto:

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • En masrafsız ve sağlıklı araç tabanvay.
  • Araç: Corona
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 420000
  • Model Yılı: '93
  • 419 kere teşekkür etti
  • 2293 kere teşekkür edildi
Ynt: 2021 Corolla 1.5 Dream Multidrive S ilk izlenimler
« Yanıtla #17 : Şubat 09, 2021, 22:05:47 »
Doğrudur Ümit Bey :tamam: öyleyse özür dilerim  :foto:
Estağfurullah abi ne özürü, bizimki latife,ama aynı tanımı bende kullanmıştım 1.6 alanlar çok şanslı sizdeki E 160 ve 210 kasanın 1.6 olanları efsane kasanın yerini alacak yıllar sonra dahi 101 kasa gibi uzun yıllar rağbet görecek.
EGEA 1.4 BENZİN 95 HP URBAN
TOYOTA CORONA 3S FE
BAYRAKLARI BAYRAK YAPAN UĞRUNDA AKAN KANDIR TOPRAK EĞER UĞRUNDA ÖLEN VARSA VATANDIR.
EMNİYET KURALLARINA UYALIM UYMAYANLARI UYARALIM.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • 12 kere teşekkür edildi
Ynt: 2021 Corolla 1.5 Dream Multidrive S ilk izlenimler
« Yanıtla #18 : Şubat 10, 2021, 08:51:33 »
Değerli arkadaşlarım
Verdiğiniz linkteki 2 aracın karşılaştırma videosunu izledim. Muhakkak arada fark olacaktır. 2 aracin silindir sayisi ve silindir hacmi belli. Ancak bu testtin çokta adil olmadığını düşünüyorum. Yani iki araçta 5-6 ps fark var ancak videoya göre araçlardan biri lamborghini diğeri hacı muratmis gibi fark çıkıyor. 1.5 motor araç yanlis hatırlamıyorsam daha 2 haftalık diğeri en az 1 yillik araç. 1.5 motor araçta 2 kisi var. Bu tarz değerlendirmeleri daha profesyonel isimlerin yapması gerektiğini düşünüyorum. Zira bu tarz videolar izleyip insanlarda farklı algılar olusabiliyor. Bu arada, araç icin ilk LPG uygulaması gerçekleştirildi. Bu linkten ulaşabilirsiniz.  '
Lovato EXR ve herkesin tahmin ettiğinin aksine sıvı değil karma LPG kiti kullanılmış. Kiti uygulayan firma yetkilileri yeni motorun soğutma ve motor olarak LPG'ye çok uyumlu olduğunu söylüyor. Daha sağlıklı bilgi icin taksici esnafı başta olmak üzere yoğun kullananların LPG'yi deneyimlemesi gerekiyor.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Dört Dörtlük Şehir (44) MALATYALI
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 57000
  • Model Yılı: '18
  • 217 kere teşekkür etti
  • 318 kere teşekkür edildi
Ynt: 2021 Corolla 1.5 Dream Multidrive S ilk izlenimler
« Yanıtla #19 : Şubat 10, 2021, 08:57:14 »
Estağfurullah abi ne özürü, bizimki latife,ama aynı tanımı bende kullanmıştım 1.6 alanlar çok şanslı sizdeki E 160 ve 210 kasanın 1.6 olanları efsane kasanın yerini alacak yıllar sonra dahi 101 kasa gibi uzun yıllar rağbet görecek.

Ümit Bey, aynen katılıyorum  :tamam: Görece olmakla birlikte zaten bence Corolla'nın son efsane kasası e 180'dir. Dünyada da en çok satılan kasaydı zaten. Yeni kasayla Corolla eski ruhunu kaybetti bence. Yeni kasaya asla kötü demiyorum ama eskisi, yenisinin yanında Avensis gibi duruyor.