Gönderen Konu: Volkswagen'in Türkiye Fabrika Macerası (Bitti)  (Okunma sayısı 14482 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 93000
  • Model Yılı: '12
  • 563 kere teşekkür etti
  • 298 kere teşekkür edildi
Ynt: Volkswagen'in Türkiye Fabrika Macerası (Bitti)
« Yanıtla #40 : Aralık 13, 2019, 18:42:19 »
Onlardan önce aynı şartlarda bize verin bu işi diyelim biz girelim forumca işe :)

Toyota Club Türkiye

Ynt: Volkswagen'in Türkiye Fabrika Macerası (Bitti)
« Yanıtla #40 : Aralık 13, 2019, 18:42:19 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Moderatör
  • *****
    • XenForo Destek Forumu
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 95000
  • Model Yılı: '21
  • 763 kere teşekkür etti
  • 798 kere teşekkür edildi
Ynt: Volkswagen'in Türkiye Fabrika Macerası (Bitti)
« Yanıtla #41 : Şubat 18, 2020, 15:19:50 »
Ekim ayında Suriye'deki Barış Pınarı Harekatı nedeniyle Türkiye'deki otomobil fabrikası yatırım planını ertelediğini açıklayan Vokswagen'in, Türkiye'ye fabrika kurma kararının tekrar ertelendiği iddia edildi.


Reuters'ın şirketin kaynaklarına dayandırdığı habere göre, Alman otomotiv devi Volkswagen’in Türkiye'ye fabrika kurma kararını yeniden ertelediği belirtildi.


Kaynaklara göre otomotiv devi Volkswagen, Manisa'da kurulması planlanan fabrikayla ilgili kararını yeniden erteledi.


Söz konusu kaynak şirketin "hala zamanımız var, yılın ortasına kadar kararımızı vereceğiz" dediğini belirtti

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Moderatör
  • *****
    • XenForo Destek Forumu
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 95000
  • Model Yılı: '21
  • 763 kere teşekkür etti
  • 798 kere teşekkür edildi
Ynt: Volkswagen'in Türkiye Fabrika Macerası (Bitti)
« Yanıtla #42 : Ekim 12, 2020, 03:35:57 »
Dünya'nın en çok satan otomobilleri arasında yer alan, Alman otomobil üreticisi Volkswagen AG'nin Türkiye'ye ilgisi bitmiyor. Şirket otomobil yatırımına henüz start vermese de otobüs ve kamyon üretimi yaptığı MAN'ın Avrupa'daki tesislerini Türkiye'ye taşıma kararı aldı. Avusturya'nın Steyr ve Almanya'nın Münih kentlerindeki fabrikaların kapatılması kararı kentlerde eylemlere neden oldu. Şehirlerde yürüyüşler düzenleniyor, mahalli siyasetçiler de bu protestoları destekliyor. Almanya'da yaklaşık 7.000 kişi, Avusturya'da MAN fabrikasında ise 2.300 kişinin işsiz kalması bekleniyor. Gösterileri yapanlar arasında Türk gruplar da yer alıyor. Bazı Türkler ise fabrikanın taşınması ile Türkiye'ye dönüş planlıyor.

GURBETÇİ GERİ DÖNECEK

Sabah'ın haberine göre; Yaşanan durum ilginç sosyolojik vakaları da beraberinde getiriyor. Yıllar önce Almanya'ya bu fabrikalarda çalışmak için giden Türkler fabrikanın taşınma planı ile geri dönüş hazırlığı yapıyor. Şirketin insan kaynakları birimleri de bu plana destek veriyor. Yetişmiş iş gücünü kaybetmek istemeyen firma, yeni tesiste kendileri ile Türkiye'de de çalışacaklara özel imkânlar vaat ediyor.

POLONYA'NIN ŞANSI YOK

TAYSAD Başkanı Alper Kanca, tartışmalarla ilgili Volkswagen AG'nin bir açıklama yapmadığını hatırlatarak, "Ama medyaya yansıyan bazı açıklamalardan anlıyoruz ki, Münih ve Steyr'deki fabrikaların kapatılması sonrasında, bu tesisler muhtemelen Polonya ve Türkiye'ye taşınacak. Ancak Polonya'nın pek şansı yok gibi. Türkiye özellikle kamyon ve otobüs üretiminde oldukça başarılı, Avrupa'nın en verimli, en rekabetçi üretim merkezlerinden biri. Mercedes, MAN ve Ford ülkemizde çok kaliteli kamyonlar, otobüsler üretiyor ve dünyanın dört bir yanına ihraç ediyor. Ülkemizde bu çeşit araçların parçalarını üreten çok güçlü bir tedarik sanayi var. Bu tartışmalardan öğrendiğimiz kadarıyla MAN Ankara fabrikası bu değişiklikler sayesinde daha fazla araç üretme imkânı kazanacak" dedi.

EYLÜL'DE AÇIKLAMA YAPTI

Geçtiğimiz ay Alman otomobil üreticisi Volkswagen AG'ye ait kamyon üreticisi MAN'ın, kârını artırmak ve yeni teknolojileri finanse etmek için iş gücünün dörtte birini azaltmayı ve potansiyel olarak üç fabrikayı kapatmayı planladığı bildirilmişti. Volkswagen'ın kamyon ve otobüs biriminin ayrı yapıya dönüştürülmesiyle kurulan Traton Group tarafından yapılan açıklamada, kemer sıkma programı uygulayan ve kurumsal olarak yeniden yapılanma içinde olan şirkette geliştirme ve üretim faaliyetlerinin yeniden düzenleneceği belirtilmişti. Şirketin tüm alanlarında başta Almanya ve Avusturya'da olmak üzere dünya çapında 9 bin 500 çalışanın işine son verileceği ifade edilmişti. Açıklamada, üretiminin yeniden yapılandırılması kapsamında bazı fabrikaların başka bölgelere taşınacağına işaret edilerek, bu kapsamda Avusturya'nın Steyr kentindeki fabrikaların yanı sıra Almanya'daki Plauen ve Wittlich'teki fabrikaların tartışmaya açık olduğu vurgulanmıştı. Yeniden yapılanmanın, şirketin bilançosuna 2 milyar euro olumlu katkı yapması bekleniyor.

KAYNAK: SABAH

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Dinozor
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 56100
  • Model Yılı: '16
  • 215 kere teşekkür etti
  • 1349 kere teşekkür edildi
Ynt: Volkswagen'in Türkiye Fabrika Macerası (Bitti)
« Yanıtla #43 : Ekim 12, 2020, 09:08:55 »
Gelsin görelim.vw hiçbir lafına güvenim yok,yarın siz ermenilerle savaşan azerbaycan'a destek veriyorsunuz,gelmiyoruz derler,siyasetle ticareti karıştırmaya pek meraklılar,terör örgütü ile savaşan tr ye parasını ödediğimiz leopard tankını kullanamazsınız demişlerdi,bu günlerde kanada sihalarla ilgili bazı yedek parçaları bize ihracatını durdurdu.Polonyayı eni sonu tercih ederler.
Tokay Ceritoğlu

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 140000
  • Model Yılı: '15
  • 65 kere teşekkür etti
  • 127 kere teşekkür edildi
Ynt: Volkswagen'in Türkiye Fabrika Macerası (Bitti)
« Yanıtla #44 : Ekim 12, 2020, 13:35:17 »
Pandemi nedeniyle satışlar düştü , bazı tesislerin kapanması , olanların da ucuza maliyet olacak yerlere taşınması normal. Güvenilir bir ülke olsak çok daha fazlası gelirdi ama işte ...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • En masrafsız ve sağlıklı araç tabanvay.
  • Araç: Corona
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 420000
  • Model Yılı: '93
  • 419 kere teşekkür etti
  • 2293 kere teşekkür edildi
Ynt: Volkswagen'in Türkiye Fabrika Macerası (Bitti)
« Yanıtla #45 : Ekim 12, 2020, 14:07:10 »
Pandemi nedeniyle satışlar düştü , bazı tesislerin kapanması , olanların da ucuza maliyet olacak yerlere taşınması normal. Güvenilir bir ülke olsak çok daha fazlası gelirdi ama işte ...
Tayfun bey güvenilir ülke olmaktan kastınız nedir?
Ekonomik olarak şuanda bşrçok üretim yapılan ülkeden daha iyi konumdayız.
Teknolojik gelişmeler olarak yine aynı şekilde birçok ülkeden yine (gelişmekte olan ülkeler ) iyi durumdayız.
Üretim konusunda tecrübe olarak sayılı ülkeler arasındayız,ülkemizde üretilip/montaj yapılıp Dünyanın her yerine sevkiyat yapılmakta ulaşım olarak merkezi konumdayız daha ne olması gerekiyor ki,ha şunu derseniz terör bitmiyor,komşularla kavga,geçtiğimiz yıllarda iç karışıklıklar vs bunların hepsini yapanlar zaten kendileri Yunanistan'a gaz verip Türkiye ile savaşa zorlamalar terör örgütlerine destek vererek eylem yaptıranlar Türkiye müdahale yapacağı zaman benim motorum olan tankı kullanamazsın diyen yine kendiler,hatayda ve birçok yerde daha 3 gün önce ormanları yakan PKK üyelerine destek verenler yine kendiler ( buarada evimize kadar geldi o yangın)
Şimdi güvenilir olan bizmiyiz onlarmı?
Onların tek derdi para şuanda pandemi nedeniyle satışları iyice düştü alman çalışma kanununa göre işçinin çalışanın haklarını karşılamakta güçlük çekiyorlar bizim gibi iş gücünün ucuz olduğu ülkelere yatırım yapmak için düşünce içerisindeler ama yine gelmezler/gelemezler çünkü halk ayaklanır siyasal olarak zor duruma düşerler.
EGEA 1.4 BENZİN 95 HP URBAN
TOYOTA CORONA 3S FE
BAYRAKLARI BAYRAK YAPAN UĞRUNDA AKAN KANDIR TOPRAK EĞER UĞRUNDA ÖLEN VARSA VATANDIR.
EMNİYET KURALLARINA UYALIM UYMAYANLARI UYARALIM.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Dört Dörtlük Şehir (44) MALATYALI
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 57000
  • Model Yılı: '18
  • 217 kere teşekkür etti
  • 318 kere teşekkür edildi
Ynt: Volkswagen'in Türkiye Fabrika Macerası (Bitti)
« Yanıtla #46 : Ekim 12, 2020, 15:21:21 »
Gelsin görelim.vw hiçbir lafına güvenim yok,yarın siz ermenilerle savaşan azerbaycan'a destek veriyorsunuz,gelmiyoruz derler,siyasetle ticareti karıştırmaya pek meraklılar,terör örgütü ile savaşan tr ye parasını ödediğimiz leopard tankını kullanamazsınız demişlerdi,bu günlerde kanada sihalarla ilgili bazı yedek parçaları bize ihracatını durdurdu.Polonyayı eni sonu tercih ederler.

 :alkis: :alkis: :alkis:

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 140000
  • Model Yılı: '15
  • 65 kere teşekkür etti
  • 127 kere teşekkür edildi
Ynt: Volkswagen'in Türkiye Fabrika Macerası (Bitti)
« Yanıtla #47 : Ekim 13, 2020, 08:57:46 »
Tayfun bey güvenilir ülke olmaktan kastınız nedir?
Ekonomik olarak şuanda bşrçok üretim yapılan ülkeden daha iyi konumdayız.
Teknolojik gelişmeler olarak yine aynı şekilde birçok ülkeden yine (gelişmekte olan ülkeler ) iyi durumdayız.
Üretim konusunda tecrübe olarak sayılı ülkeler arasındayız,ülkemizde üretilip/montaj yapılıp Dünyanın her yerine sevkiyat yapılmakta ulaşım olarak merkezi konumdayız daha ne olması gerekiyor ki,ha şunu derseniz terör bitmiyor,komşularla kavga,geçtiğimiz yıllarda iç karışıklıklar vs bunların hepsini yapanlar zaten kendileri Yunanistan'a gaz verip Türkiye ile savaşa zorlamalar terör örgütlerine destek vererek eylem yaptıranlar Türkiye müdahale yapacağı zaman benim motorum olan tankı kullanamazsın diyen yine kendiler,hatayda ve birçok yerde daha 3 gün önce ormanları yakan PKK üyelerine destek verenler yine kendiler ( buarada evimize kadar geldi o yangın)
Şimdi güvenilir olan bizmiyiz onlarmı?
Onların tek derdi para şuanda pandemi nedeniyle satışları iyice düştü alman çalışma kanununa göre işçinin çalışanın haklarını karşılamakta güçlük çekiyorlar bizim gibi iş gücünün ucuz olduğu ülkelere yatırım yapmak için düşünce içerisindeler ama yine gelmezler/gelemezler çünkü halk ayaklanır siyasal olarak zor duruma düşerler.
Sanırım fazla Ahaber izliyorsunuz. Ülkemiz bir kanun devleti değil , sermayenin güveneceği kurallar yok , milyar dolarlık yatırım yapıp sonra adamın elinden alıp almayacaklarının , kapısına vergi memurlarının dayanıp dayanmayacağının , rüşvetini vermezse çanına ot tıkanmayacağının garantisi var mı ? Ülkedeki yabancı sermayenin neredeyse tamamının yurtdışına kaçmasının sebebi sizce nedir ? CDS neden rekor yükseklikte ? Cari açık neden rekor yükseklikte ? Kasa neden boş ? Honda neden kapattı? VW neden gelmekten vazgeçti? Sermaye ürkek bir kuş gibidir , ufacık  bir güvensizlikte kendine başka yerler arar. Kendi vatandaşınız bile ülkeden kaçmak için uğraşırken (Gençlerin %70'i ilk fırsatta terketmek istiyor) yabancıların gelmesini tuhaf nedenlere bağlamak yersiz. Önce bunu düşünün.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: C-HR
  • Kan Grubu: AB+
  • Kilometre: 95000
  • Model Yılı: '17
  • 156 kere teşekkür etti
  • 401 kere teşekkür edildi
Ynt: Volkswagen'in Türkiye Fabrika Macerası (Bitti)
« Yanıtla #48 : Ekim 13, 2020, 10:11:45 »
Sanırım fazla Ahaber izliyorsunuz. Ülkemiz bir kanun devleti değil , sermayenin güveneceği kurallar yok , milyar dolarlık yatırım yapıp sonra adamın elinden alıp almayacaklarının , kapısına vergi memurlarının dayanıp dayanmayacağının , rüşvetini vermezse çanına ot tıkanmayacağının garantisi var mı ? Ülkedeki yabancı sermayenin neredeyse tamamının yurtdışına kaçmasının sebebi sizce nedir ? CDS neden rekor yükseklikte ? Cari açık neden rekor yükseklikte ? Kasa neden boş ? Honda neden kapattı? VW neden gelmekten vazgeçti? Sermaye ürkek bir kuş gibidir , ufacık  bir güvensizlikte kendine başka yerler arar. Kendi vatandaşınız bile ülkeden kaçmak için uğraşırken (Gençlerin %70'i ilk fırsatta terketmek istiyor) yabancıların gelmesini tuhaf nedenlere bağlamak yersiz. Önce bunu düşünün.

Tayfun bey , üslup biraz sert olmuş ancak yazdıklarınıza içerik olarak olarak tamamen katılıyorum. Ben de bunları yazayım diye girdim ama siz zaten yazmışsın.. Elinize sağlık..
2017 C-HR Hybrid Diamond

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 140000
  • Model Yılı: '15
  • 65 kere teşekkür etti
  • 127 kere teşekkür edildi
Ynt: Volkswagen'in Türkiye Fabrika Macerası (Bitti)
« Yanıtla #49 : Ekim 13, 2020, 13:51:32 »
Haklısınız , ben bu konudan biraz ağzı yanmış biriyim , bazen dozu kaçırıyorum. 2 evladım da dünyanın en büyük firmalarında çalışıyorlar, maalesef bu ülkeden nasıl kaçacaklarını bilemediler , onlara kızamıyorum , bu zihniyetteki insanlardan çıkartıyorum acısını işte, babalık  -_-

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • En masrafsız ve sağlıklı araç tabanvay.
  • Araç: Corona
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 420000
  • Model Yılı: '93
  • 419 kere teşekkür etti
  • 2293 kere teşekkür edildi
Ynt: Volkswagen'in Türkiye Fabrika Macerası (Bitti)
« Yanıtla #50 : Ekim 13, 2020, 15:36:20 »
Haklısınız , ben bu konudan biraz ağzı yanmış biriyim , bazen dozu kaçırıyorum. 2 evladım da dünyanın en büyük firmalarında çalışıyorlar, maalesef bu ülkeden nasıl kaçacaklarını bilemediler , onlara kızamıyorum , bu zihniyetteki insanlardan çıkartıyorum acısını işte, babalık  -_-
Tayfun bey zihniyetten kastınız bana yazıyorsunuz ama ben size cevap dahi yazmadım ama artık yazma gereksinimi duydum, Pardonda zihniyetimde ne varmış ülkesini sevmek vatanı için herşeyi yapmak zihniyeti bozuklukmu oluyor,ilk önce hiç tanımadığınız insana ithamda bulunarak A haber izliyorsunuz yazıyorsunuz aksine yanılmışsınız A haber kanal listemin son sırasında dahi bulunmaz,aynı şekilde yaklaşım sergilesem yazdığınız yazıdan ötürü sizde akşam sabah Fox izliyorsunuz herhalde yazsam çokmu güzel olurdu,ama ben Fox TV'yi izliyorum aynı zamanda TRT haberide izliyorum başka kanallarada göz atıyorum aynı zamanda uzay bilimlerine ilgi duyuyorum çocuklarımıda bu alana yönlendirmeye çalışıyorum sandığınız gibi kafa yapısında bir insan değilim ve ülkemden kaçmayıda düşünmüyorum.
EGEA 1.4 BENZİN 95 HP URBAN
TOYOTA CORONA 3S FE
BAYRAKLARI BAYRAK YAPAN UĞRUNDA AKAN KANDIR TOPRAK EĞER UĞRUNDA ÖLEN VARSA VATANDIR.
EMNİYET KURALLARINA UYALIM UYMAYANLARI UYARALIM.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Moderatör
  • *****
    • XenForo Destek Forumu
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 95000
  • Model Yılı: '21
  • 763 kere teşekkür etti
  • 798 kere teşekkür edildi
Ynt: Volkswagen'in Türkiye Fabrika Macerası (Bitti)
« Yanıtla #51 : Ekim 13, 2020, 20:30:09 »
Lütfen konunun dışına çıkmayalım.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 140000
  • Model Yılı: '15
  • 65 kere teşekkür etti
  • 127 kere teşekkür edildi
Ynt: Volkswagen'in Türkiye Fabrika Macerası (Bitti)
« Yanıtla #52 : Ekim 14, 2020, 10:06:58 »
Tayfun bey zihniyetten kastınız bana yazıyorsunuz ama ben size cevap dahi yazmadım ama artık yazma gereksinimi duydum, Pardonda zihniyetimde ne varmış ülkesini sevmek vatanı için herşeyi yapmak zihniyeti bozuklukmu oluyor,ilk önce hiç tanımadığınız insana ithamda bulunarak A haber izliyorsunuz yazıyorsunuz aksine yanılmışsınız A haber kanal listemin son sırasında dahi bulunmaz,aynı şekilde yaklaşım sergilesem yazdığınız yazıdan ötürü sizde akşam sabah Fox izliyorsunuz herhalde yazsam çokmu güzel olurdu,ama ben Fox TV'yi izliyorum aynı zamanda TRT haberide izliyorum başka kanallarada göz atıyorum aynı zamanda uzay bilimlerine ilgi duyuyorum çocuklarımıda bu alana yönlendirmeye çalışıyorum sandığınız gibi kafa yapısında bir insan değilim ve ülkemden kaçmayıda düşünmüyorum.
Haklısınız , özür dilerim , kişisel gibi oldu yazdıklarım, genel bir zihniyete atıf yaptım sizinle doğrudan ilgisi yok.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Dinozor
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 56100
  • Model Yılı: '16
  • 215 kere teşekkür etti
  • 1349 kere teşekkür edildi
Ynt: Volkswagen'in Türkiye Fabrika Macerası (Bitti)
« Yanıtla #53 : Ekim 14, 2020, 11:46:59 »
Uhulet ve suhuletle konulara yaklaşmaya çalışırken bu corona olayı herkesin asabını bozdu,her ülkenin iç sorunları ve yaklaşımları var iken bir de dış ülkelerin haklı olsanız bile çifte standartla her olaya yaklaşmaları ve dış dünya ile ilişkilerimizde tam haklı olduğumuz konularda bile hemen anglo-germen ve helenistik yaklaşımlara ab üyesi ülkelerin 'üyemizi önce haklı veya haksız savunmaya kalkalım'mantığı kabul edilemez,siyaseten düz mantık bu iken ticaret dünyasında ise vw nin ab üyesi polonya dururken bize yöneleceğine ve yatırıma geleceğine inanmıyorum.
Tokay Ceritoğlu

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: C-HR
  • Kan Grubu: AB+
  • Kilometre: 95000
  • Model Yılı: '17
  • 156 kere teşekkür etti
  • 401 kere teşekkür edildi
Ynt: Volkswagen'in Türkiye Fabrika Macerası (Bitti)
« Yanıtla #54 : Ekim 14, 2020, 16:50:34 »
Uhulet ve suhuletle konulara yaklaşmaya çalışırken bu corona olayı herkesin asabını bozdu,her ülkenin iç sorunları ve yaklaşımları var iken bir de dış ülkelerin haklı olsanız bile çifte standartla her olaya yaklaşmaları ve dış dünya ile ilişkilerimizde tam haklı olduğumuz konularda bile hemen anglo-germen ve helenistik yaklaşımlara ab üyesi ülkelerin 'üyemizi önce haklı veya haksız savunmaya kalkalım'mantığı kabul edilemez,siyaseten düz mantık bu iken ticaret dünyasında ise vw nin ab üyesi polonya dururken bize yöneleceğine ve yatırıma geleceğine inanmıyorum.

Muhakkak ki,yazdıklarınızda haklılık payı var ancak  şu bir gerçek, Tayfun beyin yazdığı şeyler yatırımın önünde en büyük engel.. Kendinizden pay biçin,şirketinizi büyütmek için bir yatırım yapacak olsanız ırak/ suriye / iran vb bir ülkeyi mi tercih edersiniz yoksa polonya / macaristan vb mi ?
2017 C-HR Hybrid Diamond

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Dört Dörtlük Şehir (44) MALATYALI
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 57000
  • Model Yılı: '18
  • 217 kere teşekkür etti
  • 318 kere teşekkür edildi
Ynt: Volkswagen'in Türkiye Fabrika Macerası (Bitti)
« Yanıtla #55 : Ekim 14, 2020, 17:34:19 »
Benim anlamadığım Türkiye bu kadar sıkıntılı bir ülkeyse dünya devleri Toyota, Mercedes, Honda, Hyundai, Renault ve  Fiat neden yatırım yaptılar? Niye çekilmiyorlar?  Sadece Honda'nın çekileceği söylentisi var o da hem kesin değil hem de kesin olsa bile siyasi nedenlerden değil. Vw, Hükümetin her türlü teşvik ve kolaylığına rağmen resmen Türkiye ile alay ediyor, papatya falı ve artema gibi  hayali aç kapa, aç kapa yapıyor. Almanya bize dost değil, Vw hiç değil, hava yastığını bile opsiyonel sunan, donanım fakiri, emisyon sabıkalı, mekaniği sorunlu ve masraflı   bir markadan zaten ne beklenir ki? Defalarca link verdim iihs ve euro ncap güvenlik  testlerinde dökülüyorlar zaten. söz konusu testlerde Toyota ve Honda güvenlik dersi veriyor Vw'e.


Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Deus ex machina
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 2904 kere teşekkür etti
  • 3269 kere teşekkür edildi
Ynt: Volkswagen'in Türkiye Fabrika Macerası (Bitti)
« Yanıtla #56 : Ekim 14, 2020, 17:35:11 »
Ekonomi, üretim ve yatırım ile ilgili bir konuya ihtiyaç var gibi duruyor.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Moderatör
  • *****
    • XenForo Destek Forumu
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 95000
  • Model Yılı: '21
  • 763 kere teşekkür etti
  • 798 kere teşekkür edildi
Ynt: Volkswagen'in Türkiye Fabrika Macerası (Bitti)
« Yanıtla #57 : Ekim 14, 2020, 17:38:00 »
Benim anlamadığım Türkiye bu kadar sıkıntılı bir ülkeyse dünya devleri Toyota, Mercedes, Honda, Hyundai, Renault ve  Fiat neden yatırım yaptılar? Niye çekilmiyorlar?  Sadece Honda'nın çekileceği söylentisi var o da hem kesin değil hem de kesin olsa bile siyasi nedenlerden değil. Vw, Hükümetin her türlü teşvik ve kolaylığına rağmen resmen Türkiye ile alay ediyor, papatya falı ve artema gibi  hayali aç kapa, aç kapa yapıyor. Almanya bize dost değil, Vw hiç değil, hava yastığını bile opsiyonel sunan, donanım fakiri, emisyon sabıkalı, sorunlu  bir markadan zaten ne beklenir ki? Defalarca link verdim iihs ve euro ncap güvenlik  testlerinde dökülüyorlar zaten. Toyota ve Honda güvenlik dersi veriyor Vw'e.

Ülkemizin diğer ülkelere göre işçi maliyetinin daha az olmasından dolayı
Honda fabrikasını  SBK Holding, iştiraki Hexagon Mühendislik adına fabrikayı 510 milyon TL'ye satın aldı

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Dört Dörtlük Şehir (44) MALATYALI
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 57000
  • Model Yılı: '18
  • 217 kere teşekkür etti
  • 318 kere teşekkür edildi
Ynt: Volkswagen'in Türkiye Fabrika Macerası (Bitti)
« Yanıtla #58 : Ekim 14, 2020, 17:45:58 »
Ülkemizin diğer ülkelere göre işçi maliyetinin daha az olmasından dolayı
Honda fabrikasını  SBK Holding, iştiraki Hexagon Mühendislik adına fabrikayı 510 milyon TL'ye satın aldı
Anıl Bey, bir zamanlar Çin de en ucuz maliyetli ülkeydi ve dünyanın dev firmaları oraya yatırım yaptılar. Şu an Çin dünyaya kafa tutuyor, Bazı şeyler ha deyince olmuyor, biraz sabır. Kaldı ki madem maliyet düşük Vw  neden yıllardır yatırım yapmıyor? İşte en güzel fırsat, buyursun yapsınlar. Honda'nın zamanında yaptığı yatırımda da sıkıntı yok, başka bir holding satın almış, en azından istihdam sağlamaya devam edecek.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Deus ex machina
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 2904 kere teşekkür etti
  • 3269 kere teşekkür edildi
Ynt: Volkswagen'in Türkiye Fabrika Macerası (Bitti)
« Yanıtla #59 : Ekim 14, 2020, 17:53:25 »
O satın alma biraz karıştı.

Güvenlik testleri gibi konularda hiç bir otomotiv firması yeterince iyi bir noktada değil. Yeni yeni bazıları daha dürüst ve etkili kararlar almaya başladı ve araçlarının son hızlarını 180 km/s ile sınırladı. Bu yakın zamanda bir zorunluluk olacak muhtemelen.