0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
geçmiş olsun. bilya sesi ölümdür.ustacığın çekiçle takıp rezil etmesi hem zaman hem para hem de konfor kaybına neden olmuş yazık.
Benim araç LPG'de 90000 devirdi maşallah, bakalım sonumuz ne olacak
Mutlu geçmiş olsun. Mazda ile daha nice km lere keyifle kullanman dileklerimle... Yükselen dolar umarım yerli yedek parça üretimini tetikler de parça fiyatları makul bir seviyede kalır.
Sağolasın abi galina rektefiye olasıya kadar yolu var. Zira artan fiyatlara bakınca hiç makul araç yok. D segmentine geçemedikten sonra da araç değişmenin mantığı yok. Yine de belli olmaz. Bazen aklım dizel opel astra j 1.6cdti otomatiklere gitmiyor değil. Sonra japon sorumsuzluğu diyorum boşver ayağını yerden kesiyor zaten diyorum kendime.
Euro4 motorlar ve öncesi sağlamken, Euro 5 ve 6 motorların hepsinin subapları ısıya dayanıklı değildir. Bu nedenle lpg kaynaklı subap değişimi erken zamanda ortaya çıkar. Mazdalarda ise bu durum 30-70bin km aralığında sürüşe göre değişir. Ki ben de lpg takıldıktan sonra 65000 km sürdüm ki bu da çok iyi bir rakam. Aşırı sakin kullananlarda ise 100bin km üstü görülebiliyor.
Aynen bende bunu duymuştum.Bu yüzden astra için lpg ye hiç sıcak bakmıyorum.(Hiç lpgli araç kullanmadım) Sizin şansınız olmuş iyi bir ustayla karşılaşmak.Sağlık olsun.
Her markanın iyi bir ustası illaki vardır. Lpg uyumsuzluğu yok, belirli bir km sonrasında subap değişimi gerektiriyor sadece. O masraf çıkasıya kadar da zaten 6-7 katı kâr elde ediliyor. Ben lpg taktırdıktan 65bin km sonra lpg değiştirdim. Benzinle gezdiğim 5bin km ve kışın 1-2 km.leri gözardı edersek 55bin km lpgde kullandım diyelim, bu da en az 10bin tl kâr demek. Subaplar değişti şimdi de daha uzun götürse, rektefiyeye kadar götürse daha ne.
Çelik subap mı taktırdınız ?