0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Ülkemizde 10 kişiden çok rahat 6sı vw diyecektir lakin dünya çapında baktığımız zaman bende Toyota'nın daha başarılı olduğunu düşünüyorum
Her güzelliğin bir dezavantajı olur. İnsanımız kullanmasını bilmiyor ki o nedenle bu turbo ve dsg arızaları çıkıyor.
mutlu bey, Allah aşkına toyota, honda ve mazda için kullanıcı kullanmasını bilmiyor da şanzumanı, motoru arıza yapıyor diye bir şikayet duydunuz mu? kaldı ki öyle olduğunu varsaysak bile vw turbosuna neden 2, honda 6 yıl garanti veriyor.
Yürüyen takım sağlam olabilir Japonların. Fakat Japon otomobil kullanıcı profili ile Alman otomobil kullanıcı profili birbirinden çok farklı. Japonları (civic hariç) aşırı sert kullanan yoktur. Ama almanlar öyle mi? Golf, leon düzgün araç bulamıyorsun piyasada. Bunda kullanıcıların yaş ortalaması da etkili olabilir. Ayrıca aracıyla ilgilenmek konusunda da Japon otomobil kullanıcıları daha bilgili. Japon alan sorunsuzluk istiyor, o nedenle bakımlarını tam yapıyor, uzun yıllar sıkıntısız biniyor. Atmosferik ve tork konvertörlü şanzıman olması da kolay kolay bozulmamasını sağlıyor.Almanlar öyle mi? Dsg gibi çift kavramalar yüzünden kaç kişinin başı ağırdı. Adamlar İstanbul trafiği için yapmıyor ki o şanzımanı. Almanların trafiği bile 5 km hızda sabit hızla giderler, dur kalk yapmazlar. Haliyle adam burda 2 adım öne geçmek için aşırı zorluyor, frene yarım basıyor kavramada tutuyor şanzımanı. Sonra erken patlayınca da adamlar yapamamış oluyor. Ya da ileri geri arasında durmadan geçişler de şanzıman zarar veriyor. Alman araçları kullananların çoğu arabaya sadece binilecek eşek gözüyle bakıyor benim izlenimim. Toyota nın dizeller de hala yağ yakma sorunuyla karşılaştığını, yeni kasa mazda 3 ün otomatik şanzımanının sorun yarattığını ve bu nedenle Türkiye'de 5 aracın şanzımanının 3 ayda değiştiğini, vs. Hiç mi duymadınız? Her markada oluyor bu tarz sıkıntılar. eyvallah her araçta sıkıntı oluyor nihayetinde kul yapımı. ama ingiltere'de yapılan dünyanın en sorunsuz araç sıralamasında ilk beş aracın dördü neden japon araçları olmuştur, alman tüv firması toyota'nın sorunsuzluğunu neden defalarca teyit etmiştir. arabistan çöllerinde neden japon araçları dışındaki araçlar hep yarı yolda kalmıştır. vw'in dsg, turbo ve beyin arızalarındaki sıkıntıları japon araçlarındaki ufak tefek sıkıntılarla karşılaştırmak japonlara haksızlık olur diye düşünüyorum. önceki yorumumda da söyledim. turbo civic neden 6, turbo vw neden 2 yıl garanti veriyor?. üstelik civic'in acımasızca kullanıldığını siz yorumunuzda belirtmişsiniz. bu ölçü olsaydı civic üreticileri de 2 yıl garanti vermez miydi? verdiğim linkte 384 bin vw'in dsg arızası yüzünden toplatıldığı haberi var. vw forumlarında vw'e dava açıp dsg arızası yüzünden davayı kazanıp onlarca kişinin yorumuna şahit oldum. ha konforda, yalıtımda, iç mekan kalitesinde vw bir adım önde dersiniz anlarım ama iş sorunsuzluk ve dayanıklılığa gelince bence tartışmaya bile gerek yok. japonlar açık ara önde.