0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Dsg en hızlı otomatik değil.Dsg'nin anormal derecede sorun çıkarmayan modelleri de var.Rorary motorun avantajları da var, dezavantajları da. Standart bir araç için küçük hacmine rağmen yakıt tüketimi oldukça yüksektir ama dönel yapısından dolayı oldukça tirteşimsizdir, kompaktır, gücü doğrusal şekilde ortaya kor. Yukarıda bahsedildiği gibi yağ, conta görevi görür.Araçlardaki sorunlar önemlidir ancak bunlara karşı muhattap bulmak daha önemlidir.
Küçük hacim 1.3 lt 2 yanma odalı wankel motor, fakat 2.6 lt atmosferik motora eşdeğer gücü vardır. 231 hp.
Aynen, 1,3'ün biraz üstüydü, vergi avantajı yok ama bazı Akdeniz ülkelerinde sıkça (nispeten) görülebiliyor.Üç farklı güç seviyesinde modeli vardı yanlış hatırlamıyorsam, 240 hp leri görüyordu. Patlamayla, direk dairesel kuvvet oluşturuyor dişli etrafında ve yüksek devirli bir motor. Yalnız hatırladığım, Mazda R x7 lerde biten rotaryler yerine 2.0 Ford Taunus ünite yerleştiriyorlardı.
Canım güzel araca çok yazık etmişler öyle birşey varsa. Aracın kalbini, ruhunu değiştirmişler. Ülkemizde İstanbul'da 1, Bursa'da 1 usta rektefiye yapıyor. Motoru ilk günkü haline getiriyor.Bu arada çift kavrama şanzıman cezbetmiyor değildi, 2. el alınmaması gerektiğini buradaki yorumlarda korkarak öğrendim. Ya da Hyundai'nin ect sini alacaksın 7 yıl garanti.
Rx8 e twingo motoru yapan var yurt dışında.Adama bıkkınlık gelmiş belli ki sorundan 😀http://www.carscoops.com/2017/03/3700-stand-between-you-and-this-70hp.html?m=1
Jettadan sonra Avensisin yanında Mondeo da bakıyoruz. Bu JATCO nasıl bir şanzumandır acaba onu da övüyorlar sanırım baya.
siz daha durun o 1.0 1.2 1.4 motor 150 180hp turbolu benzinli araçları.. bunun 10 yıl var 20 yılı var. görücem ben 20 sene sonra..
2010 Model 80 bin km de jetta 1.6 tdi aldık. Doğuş otodaki mekanikçi arkadaşımın alma demesine rağmen ısrarla aldık. 7 ileri dsg şanzımanlarda kronik arıza olan kavrama ve mekatronik sorunu varmış. Arabayı aldıktan 2 gün sonra Bursa yolculuğuna çıktık. Araçla yaklaşık 500 kilometre yol yapılmıştı. Arabayı bir yere park edip yemek yedikten sonra arabayı bir daha yerinden hareket ettiremedik. Doğuştaki arkadaşımı aradım ve durumu anlatınca mekatronik arızası olduğunu söyledi. Bu şanzıman en çok jetta ve caddy lerde varmış ve 100 bin km ye gelmeden mutlaka şanzıman patlıyormuş. Dsg şanzıman şuan dünyanın en hızlı vites değiştiren şanzımanı ama malesef teknolojik yapıcam diye ipin ucunu kaçırmışlar. Bursada çıkma parça takılıp 3 bin liraya toplanan şanzımanla İstanbula geldik ve yaklaşık 5 ay sonra şanzıman yine patladı. Akabinde enjektör arızası ve arabanın kendine gelememesi bizi usandırdı. O yüzden japon arabalarının kıymetini bilelim. 50-60 bin liralık Alman arabasından yediğim darbeyi asla unutamam.
bazı sözler, duya duya söyleye söyleye atasözü gibi oldu." otomatik alacaksan japon al " gibi,dsg gibi çöplük şanzumanların çinde 10 yıl garantisi varken biz de 2 yıl,zaten herşey kullanıcı hatası,neymiş efendim sıkışık trafik olunca boşa atın bekleyin aman ısınmasın.resmen dalga geçiyorlar.üstüne üstlük tr ye yatırım yapan markalar varken neden çivi çakmayan markanın aracını kullanalım.