Gönderen Konu: E12'den sonra Opel Astra Sedan Cosmo'ya Geçiş  (Okunma sayısı 22677 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: C-HR
  • Kan Grubu: AB+
  • Kilometre: 15000
  • Model Yılı: '17
  • 108 kere teşekkür etti
  • 148 kere teşekkür edildi
Ynt: E12'den sonra Opel Astra Sedan Cosmo'ya Geçiş
« Yanıtla #60 : Mart 11, 2015, 10:44:47 »

Motorun kompresyonu düşmüş olabilir mi? Yoksa birden bire 180 beygirden 150 beygire düşmez.

110 kmh hızda elbet sürülür. Ama 6. viteste turboyu devreye sokmadan değil, 5. viteste turbo devrede iken sürülmesi daha mantıklı olur. Mesela turbo devrede değilken o araç daha çok yakacak.
sanırım dediğinizde haklısınız. dizel ile karşılaştırmak ne derce doğru bilmiyorum ama ikisi de turbolu olduğuna göre mantık aynıdır herhalde. aracım 1.4 d-4d mm 90 km hızda 1800 devir civarında 6. vitesle gidebilecekken araç 2000 devir civarında 5. vitesle gidiyor ben manuel olarak 6 ya alınca da vites küçültme lambası yanıyor. otomatiğe aldığım anda vites küçültüyor.

Toyota Club Türkiye

Ynt: E12'den sonra Opel Astra Sedan Cosmo'ya Geçiş
« Yanıtla #60 : Mart 11, 2015, 10:44:47 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: '14
  • 203 kere teşekkür etti
  • 468 kere teşekkür edildi
Ynt: E12'den sonra Opel Astra Sedan Cosmo'ya Geçiş
« Yanıtla #61 : Mart 11, 2015, 11:03:55 »
Yeni aracınız hayırlı olsun kazasız belasız kullanmak dileğiyle..
Sağolun Muzaffer bey  :)
| Toyota Corolla Sol Sedan
| Opel Astra Cosmo Sedan
| Renault Clio 4 İcon
| Şamp. GALATASARAY

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • E12 SPORT 3ZZ-FE (Auris - Yaris D4D MMT) Civic EK9
    • Model araçlar, uçaklar, helikopterler
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: A-
  • Model Yılı: -
  • 482 kere teşekkür etti
  • 760 kere teşekkür edildi
Ynt: E12'den sonra Opel Astra Sedan Cosmo'ya Geçiş
« Yanıtla #62 : Mart 11, 2015, 11:25:48 »
Selçuk hayırlı olsun kardeşim , sıfır araç ne olursa olsun herzaman iyidir :) güle güle ağız tadıyla binersiniz inşallah.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Honda CRV 1.5 Turbo Executive-Life Style
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 63000
  • Model Yılı: '20
  • 2023 kere teşekkür etti
  • 2545 kere teşekkür edildi
Ynt: E12'den sonra Opel Astra Sedan Cosmo'ya Geçiş
« Yanıtla #63 : Mart 11, 2015, 11:32:37 »
Turbonun yarış otomobillerinden binek otomobillere uygulanmaya başlamasıyla şunun farkına varıldı, araç sadece uçuyordu, çünkü büyük çaplı turbolar sadece üst devirlerde devreye giriyordu.

Konfor ve yakıt tasarrufu sağlayabilmek için çok daha küçük çaplı turbolar kullanılıp, motorun en verimsiz olan en alt devirlerinde devreye girip, motorun kendi başına zaten rahat dönebildiği üst devirlerde devreden çıkmaları sağlanarak, tork eğrisinde artış dolayısiyle yakıt tasarrufu sağlanmış oldu.

Turbonun 1.500d/d 'larda devreye girdiği motorlar vardır, Turboyu devreye sokmadan o araç nasıl kullanılabilir?
Sonuç olarak Turbo devreye girdiğinde yakıt sarfiyatı artar demek çok yanlış bir düşünce olur.

Turbo, tork artışı sağlarken bu artışa oranla yakıt sarfiyatınıda düşürür,
Turbo, fazladan yakıt basmaz, fazladan hava basar.


Yaris Hybrid'te alt süratler için elektrik motoru var, üst devirler için Turbo takviyesi olsaydı, uzun yolda hem daha güçlü hemde daha ekonomik olurdu.
Lastikler: Michelin Latitude Cross M+S (dört mevsim)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: '14
  • 203 kere teşekkür etti
  • 468 kere teşekkür edildi
Ynt: E12'den sonra Opel Astra Sedan Cosmo'ya Geçiş
« Yanıtla #64 : Mart 11, 2015, 11:35:51 »
Selçuk hayırlı olsun kardeşim , sıfır araç ne olursa olsun herzaman iyidir :) güle güle ağız tadıyla binersiniz inşallah.
Mesut abi teşekkürler :)
| Toyota Corolla Sol Sedan
| Opel Astra Cosmo Sedan
| Renault Clio 4 İcon
| Şamp. GALATASARAY

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 277 kere teşekkür etti
  • 406 kere teşekkür edildi
Ynt: E12'den sonra Opel Astra Sedan Cosmo'ya Geçiş
« Yanıtla #65 : Mart 11, 2015, 12:41:35 »
Turbo'yu nasıl devreye sokuyor ya da çıkarıyorsunuz arkadaşlar? :islik:

 

Düzeltme için teşekkürler. Turbo aslında her daim devrede. Sadece belli bir devirde torku peak'e çıkarıyor.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: '14
  • 203 kere teşekkür etti
  • 468 kere teşekkür edildi
Ynt: E12'den sonra Opel Astra Sedan Cosmo'ya Geçiş
« Yanıtla #66 : Mart 11, 2015, 14:06:58 »
Bugün aracın bazı donanım özelliklerini test etme imkanı buldum.

-Camlar ve sunroof uzaktan kumanda ile kapatılıyormuş
-Aynalar aynı corollada olduğu gibi el ile elektrikli katlanıyor kumanda ile katlayamıyorum :)
-Ses sistemi gayet güzel baslar güzel ayarlanmış 6 speaker var 2si tweeter yüksek seste bozulma yok
-Uzaktan kumanda ile bagaj sonuna kadar açılıyor sağ taraftaki bagaj kapağı koluna piston koymuşlar forumda biri corollaya aynısını yapmıştı galiba ve ön kaputta piston yok renault symbolde bile var :)
-Arka koltuklarda ortada kolçak yok en büyük eksiklik bence bu arabada, orta kolçak tek kademeli üstü deri kaplı ileri geri hareket ediyor arka havalandırma yok arkada ve önde çakmak girişi mevcut
-Elektrikli park freni mevcut frene basmadan bırakmıyor aynı zamanda 1sn den fazla yokuşta tutuyor yokuş kalkışı beğendim birde debriyaja basmadan araç çalışmıyor, göstergelerde selamlama var hoşuma gitti diyebilirim.
-Hareket sensörü var düğmeside mevcut açıp kapatılabiliyor sanırım alarmı aktif ediyor testini yaptım kapılar kitli iken camı yarı açık bırakıp elimi camdan içeri soktuğumda alarm çalmaya başlıyor.
-Park sensörleri ön ve arkada mevcutlar ama çok hassaslar kırmızı ışıkta veya arabanın arkasından önünden biri geçerken ötüyor sesleri farklı ön ve arka olduğunu ayırt edebiliyorum ve orta bilgi ekranında mesafeleri de göstermekte allahtan düğmesi var araç durunca aktif oluyor da kapatıyorum düğme ön konsolda erişimi kolay hemen yanında bagaj açma düğmesi de bulunuyor.
-Cruise kontrol ve limitleyici var tam çözmüş değilim yolda düğmeleri karıştırırken devreye sokup çıkarttım ama karambole oldu.
-Sürücü ve ön yolcu emniyet kemeri uyarısı var arka koltuklarda yok, ön koltuk başlıkları aktifmiş, ön yolcu ve aynı zamandan ön yan hava yastığı iptali varmış
-Lastik basınç kontrolü mevcut, follow me home var uzaktan kumanda ile kapıları açınca ön arka far sistemi devreye giriyor ama her seferinde afl olduğu için sanırım farlar kendini kalibre ediyor sadece otomatik yükseklik ayarını da kalibre etmiyor iki farda bağımsız olarak sağa sola dönüyorlar uzun kısa yapıyorlar falan enteresan geldi bana kontağı kapatınca farlar sönüyor karşılama var uğurlama yok, :) ayrıca uzun kısa far asistanıda var
-Arka süspansiyon wat sistemli yarı bağımsızmı oluyor çift salıncakmı bilmiyorum
-ESPplus varmış normal esp'den ne farkı var detaylarını bilmiyorum ama avensisteki gibi VSC+ işlevinde ise çok sevinirim. Opelde denge kontrol vb. gibi aktif güvenlik sistemlerinin isimleri şöyle aşağıdakilerin hepsi benim araçta mevcut.

ABS
ESPPlus
Fren Destek Sistemi (BAS)
Hidrolik Fren Yardımı (HBA)
Elektronik Fren Gücü Dağılımı (EBD)
Elektronik Denge Kontrolü (ESC)
Virajda Denge Kontrolü (CBC)
Virajda Tork Kontrolü (CTC)
Dinamik Çekiş Kontrolü (TCPlus)
Yokuşta Kalkış Desteği (HSA)

Şimdilik bu kadar aklıma gelenler :)





| Toyota Corolla Sol Sedan
| Opel Astra Cosmo Sedan
| Renault Clio 4 İcon
| Şamp. GALATASARAY

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Deus ex machina
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 2904 kere teşekkür etti
  • 3269 kere teşekkür edildi
Ynt: E12'den sonra Opel Astra Sedan Cosmo'ya Geçiş
« Yanıtla #67 : Mart 11, 2015, 14:57:42 »
 Esp kaldı mı bilmiyorum Selçuk, Esp plustır zaten çoğu. Demek yeterli takip etmiyorsun siteyi, bu konu çok konuşuldu çünkü. :)
 Esp plusta çoklu aksa müdahale edebiliyor sistem. Yani gerektiğinde 3 tekere de. Farklı versiyonları da vardır derinlemesine araştırılırsa. Eskiler 2 tekere müdahale ediyordu.
 Hız önleyici sisteme dikkat et, sollamalarda girilen hızın üstüne, gaz bassan dahi çıkamazsın.
 Afl'yi, gece, karanlık ve virajlı yollarda kullanınca çok etkili olduğunu göreceksin.

 Arka emniyet kemeri açılınca uyarı veriyor mu?

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 277 kere teşekkür etti
  • 406 kere teşekkür edildi
Ynt: E12'den sonra Opel Astra Sedan Cosmo'ya Geçiş
« Yanıtla #68 : Mart 11, 2015, 15:01:08 »



- ön kaputta piston yok renault symbolde bile var :)
-Arka koltuklarda ortada kolçak yok en büyük eksiklik bence bu arabada, arka havalandırma yok arkada


Bunlar Vectra'da var. Ehehe [emoji4] Ama AFL ve FlexRide için bunları seve seve feda edebilirim. [emoji4]

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Emniyet Kemeri Hayat Kurtarır
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: 0+
  • 8 kere teşekkür etti
  • 55 kere teşekkür edildi
Ynt: E12'den sonra Opel Astra Sedan Cosmo'ya Geçiş
« Yanıtla #69 : Mart 11, 2015, 15:06:29 »
ortalaması 7.5 seviyesinde gezersin sanrım araç bir 5000 km yaptıktan sonra. çok güzel tercih. e12'yi unutturur demedi deme.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: '14
  • 203 kere teşekkür etti
  • 468 kere teşekkür edildi
Ynt: E12\\\'den sonra Opel Astra Sedan Cosmo\\\'ya Geçiş
« Yanıtla #70 : Mart 11, 2015, 15:11:04 »
Esp kaldı mı bilmiyorum Selçuk, Esp plustır zaten çoğu. Demek yeterli takip etmiyorsun siteyi, bu konu çok konuşuldu çünkü. :)
 Esp plusta çoklu aksa müdahale edebiliyor sistem. Yani gerektiğinde 3 tekere de. Farklı versiyonları da vardır derinlemesine araştırılırsa. Eskiler 2 tekere müdahale ediyordu.
 Hız önleyici sisteme dikkat et, sollamalarda girilen hızın üstüne, gaz bassan dahi çıkamazsın.
 Afl'yi, gece, karanlık ve virajlı yollarda kullanınca çok etkili olduğunu göreceksin.

 Arka emniyet kemeri açılınca uyarı veriyor mu?
Abi ESP konusuna bakmadım hiç oda bizim eski araçta vsc falan olmayınca büyük ihtimalle ilgimi çekmedi. Birde anlamadığım bu almanlar da hem ESP yazmışlar hemde elektronik denge kontrol (ESC) yazmışlar bunların ikisi aynı şey değil mi ? Hız önleyici sistem ayarlarına baktım kapalıydı bende açtım 160km yaptım 110 falan yapacaktım sollamalar aklıma geldi oldukça yüksek ayarladım bende aynı zamanda bu limitleyici oluyor galiba :) Afl'yi dün akşam üzeri test etme imkanı buldum 30km hızla bile dönüşlerini hissettiriyor 30-40 km hızla giderken ışığı etrafa yayıyor sis farına ihtiyaç yok gibi bişey oluyor hızlandıkça ışık ileriyi göstermeye başlıyor 9 farklı modun 3ünü hissedebildim ben şuana kadar.

Mesaj Birleştirildi: Mart 11, 2015, 15:14:33
ortalaması 7.5 seviyesinde gezersin sanrım araç bir 5000 km yaptıktan sonra. çok güzel tercih. e12'yi unutturur demedi deme.
250 km yol yapmışım bunun 225 falan sehir dışı 25km şehir içi ortalama 6.7 gösteriyordu. Yol bilgisayarını tam çözemedim iki ayrı şekli var genele bakıyorum şuanda  :)

Mesaj Birleştirildi: Mart 11, 2015, 15:17:26

Bunlar Vectra'da var. Ehehe [emoji4] Ama AFL ve FlexRide için bunları seve seve feda edebilirim. [emoji4]
Enes FlexRide şase astrada 3500 tl idi gerek yok bence wat sistemi yeterli, vectra zamanının d segmenti aracı arka kolçak olmasa ayıp olurdu gerçi bizim astrada da olmaması ayıp ama koymamış adamlar şaşırtıcı  :wacko:
| Toyota Corolla Sol Sedan
| Opel Astra Cosmo Sedan
| Renault Clio 4 İcon
| Şamp. GALATASARAY

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: C-HR
  • Kan Grubu: AB+
  • Kilometre: 15000
  • Model Yılı: '17
  • 108 kere teşekkür etti
  • 148 kere teşekkür edildi
Ynt: E12'den sonra Opel Astra Sedan Cosmo'ya Geçiş
« Yanıtla #71 : Mart 11, 2015, 15:28:14 »
Esp kaldı mı bilmiyorum Selçuk, Esp plustır zaten çoğu. Demek yeterli takip etmiyorsun siteyi, bu konu çok konuşuldu çünkü. :)
 Esp plusta çoklu aksa müdahale edebiliyor sistem. Yani gerektiğinde 3 tekere de. Farklı versiyonları da vardır derinlemesine araştırılırsa. Eskiler 2 tekere müdahale ediyordu.
 Hız önleyici sisteme dikkat et, sollamalarda girilen hızın üstüne, gaz bassan dahi çıkamazsın.
 Afl'yi, gece, karanlık ve virajlı yollarda kullanınca çok etkili olduğunu göreceksin.

 Arka emniyet kemeri açılınca uyarı veriyor mu?
bazı markalarda hız limitleyici devrede olsa bile ani hızlanma ihtiyacı olduğunda mesela gaza aniden ya da sonuna kadar basınca devre dışı kalıyor. Opelde de öyle olması lazım.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: '14
  • 203 kere teşekkür etti
  • 468 kere teşekkür edildi
Ynt: E12\'den sonra Opel Astra Sedan Cosmo\'ya Geçiş
« Yanıtla #72 : Mart 11, 2015, 15:33:17 »
Arka emniyet kemeri açılınca uyarı veriyor mu?
Abi şuana kadar arka koltukta seyahat eden olmadı o yüzden kemerler kullanılmadı ama donanım listesinde de sadece ön emniyet kemerleri uyarısı die geçiyor büyük ihtimal arka kotuklar da yok.

Mesaj Birleştirildi: Mart 11, 2015, 15:34:42
bazı markalarda hız limitleyici devrede olsa bile ani hızlanma ihtiyacı olduğunda mesela gaza aniden ya da sonuna kadar basınca devre dışı kalıyor. Opelde de öyle olması lazım.
Evet olabilir kickdown mu diyorsunuz yani.
| Toyota Corolla Sol Sedan
| Opel Astra Cosmo Sedan
| Renault Clio 4 İcon
| Şamp. GALATASARAY

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
    • Toyota Club Tr
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 115000
  • Model Yılı: '08
  • 50 kere teşekkür etti
  • 30 kere teşekkür edildi
Ynt: E12'den sonra Opel Astra Sedan Cosmo'ya Geçiş
« Yanıtla #73 : Mart 11, 2015, 16:45:44 »
Bugün aracın bazı donanım özelliklerini test etme imkanı buldum.

-Aynalar aynı corollada olduğu gibi el ile elektrikli katlanıyor kumanda ile katlayamıyorum :)

-Lastik basınç kontrolü mevcut, follow me home var uzaktan kumanda ile kapıları açınca ön arka far sistemi devreye giriyor ama her seferinde afl olduğu için sanırım farlar kendini kalibre ediyor sadece otomatik yükseklik ayarını da kalibre etmiyor iki farda bağımsız olarak sağa sola dönüyorlar uzun kısa yapıyorlar falan enteresan geldi bana kontağı kapatınca farlar sönüyor karşılama var uğurlama yok, :)


Kumandada kapı kilitleme tusunu basılı tutunca aynaları kapatmıyormu?

Motoru stop edip, soför kapısını actiktan sonra, selektör yaparsanız ugurlama yapar.

Ayrıca bu özellikler, ayarlar menüsünden aktif edilmeli. Süreyi ayarlayabiliyorsunuz. Ayarlar menüsüne motor çalışırken girin, stop edip girdiginizde tüm ayarları göremiyorsunuz.

Ayrıca aracın anahtarına kendi ayarlarınızı kaydedebiliyorsunuz.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: '14
  • 203 kere teşekkür etti
  • 468 kere teşekkür edildi
Ynt: E12'den sonra Opel Astra Sedan Cosmo'ya Geçiş
« Yanıtla #74 : Mart 11, 2015, 17:15:21 »
Kumandada kapı kilitleme tusunu basılı tutunca aynaları kapatmıyormu?

Motoru stop edip, soför kapısını actiktan sonra, selektör yaparsanız ugurlama yapar.

Ayrıca bu özellikler, ayarlar menüsünden aktif edilmeli. Süreyi ayarlayabiliyorsunuz. Ayarlar menüsüne motor çalışırken girin, stop edip girdiginizde tüm ayarları göremiyorsunuz.

Ayrıca aracın anahtarına kendi ayarlarınızı kaydedebiliyorsunuz.
Ayarlar menüsüne göz attım ama ayna ile ilgili birşeye rastlamamıştım yinede teşekkür ederim bilgi için bakacağım. Aracın anahtarlarını kişiselleştirmeyi duymuştum ama uygulamasını yapmadım. Zaten iki adet anahtar verdiler benim biraz o konuda canım sıkkın biri sustalı diğeri sustalı değil her ikisininde kumanda özelliği var. 3 adet bekliyordum ben 2si sustalı olabilirdi ve kumanda plastik kalitesi çok kötü başka sitelerde yorumlarda da bahsediliyor kumandanın kalitesiz olduğu  :wacko:
| Toyota Corolla Sol Sedan
| Opel Astra Cosmo Sedan
| Renault Clio 4 İcon
| Şamp. GALATASARAY

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 40000
  • Model Yılı: '14
  • 3 kere teşekkür etti
  • 27 kere teşekkür edildi
Ynt: E12'den sonra Opel Astra Sedan Cosmo'ya Geçiş
« Yanıtla #75 : Mart 11, 2015, 17:50:29 »
Şu Astra 1.4T LPG işini çözsünler benimde bu kervana katılacağım kesindir.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: '14
  • 203 kere teşekkür etti
  • 468 kere teşekkür edildi
Ynt: E12'den sonra Opel Astra Sedan Cosmo'ya Geçiş
« Yanıtla #76 : Mart 11, 2015, 17:53:13 »
Şu Astra 1.4T LPG işini çözsünler benimde bu kervana katılacağım kesindir.
Fabrika çıkışlı 1.4 turbo motor üzerine lpg versiyonuda var ama Cosmo donanım seviyesinde sunulmuyor.
| Toyota Corolla Sol Sedan
| Opel Astra Cosmo Sedan
| Renault Clio 4 İcon
| Şamp. GALATASARAY

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: C-HR
  • Kan Grubu: AB+
  • Kilometre: 15000
  • Model Yılı: '17
  • 108 kere teşekkür etti
  • 148 kere teşekkür edildi
Ynt: E12\'den sonra Opel Astra Sedan Cosmo\'ya Geçiş
« Yanıtla #77 : Mart 11, 2015, 18:11:40 »
Abi şuana kadar arka koltukta seyahat eden olmadı o yüzden kemerler kullanılmadı ama donanım listesinde de sadece ön emniyet kemerleri uyarısı die geçiyor büyük ihtimal arka kotuklar da yok.

Mesaj Birleştirildi: Mart 11, 2015, 15:34:42
Evet olabilir kickdown mu diyorsunuz yani.
evet o tarz bir şey almaya niyetlenince kılavuzu indirip okumuştum. aklımda öyle kalmış.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • YB276
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 40000
  • Model Yılı: '13
  • 154 kere teşekkür etti
  • 190 kere teşekkür edildi
Ynt: E12'den sonra Opel Astra Sedan Cosmo'ya Geçiş
« Yanıtla #78 : Mart 11, 2015, 18:12:26 »
Arabayi çozmeye başlamişsin abi[emoji4] Bu arada arka tarafta kolçak olmamasini garipsedim bizim 2008 astra sedan da bile vardi.Yeni kasa da koymamişlar demek ki.
2011 Toyota Auris 1.4 D-4D Comfort Extra Special Edition
Beni en çok çeken şey mazotun köpürmesi,dizelin çalışırken yaptığı sesi Anlayamazsınız. :D

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: '14
  • 203 kere teşekkür etti
  • 468 kere teşekkür edildi
Ynt: E12'den sonra Opel Astra Sedan Cosmo'ya Geçiş
« Yanıtla #79 : Mart 11, 2015, 19:04:29 »
Arabayi çozmeye başlamişsin abi[emoji4] Bu arada arka tarafta kolçak olmamasini garipsedim bizim 2008 astra sedan da bile vardi.Yeni kasa da koymamişlar demek ki.
Aynen mustafa yavaş yavaş çözmeye çalışıyorum. Kullanım kılavuzunda arka kolçağın kullanım talimatları var büyük ihtimalle distribütör aracda maliyeti düşürmek için koydurmuyor opele kızmama gerek yokmuş kılavuza bakınca.
| Toyota Corolla Sol Sedan
| Opel Astra Cosmo Sedan
| Renault Clio 4 İcon
| Şamp. GALATASARAY