0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Orçun teşekürler arka tasarım benim de çok hoşuma gidiyor. Tavan oldukça basık ön yolcu koştuğunun yükseklik ayarı yok saçlarım tavana değiyor Mesaj Birleştirildi: Mart 10, 2015, 22:05:45Teşekkürler sağolun Mesaj Birleştirildi: Mart 10, 2015, 22:05:37allah razı olsun teşekkür ederim. Mesaj Birleştirildi: Mart 10, 2015, 22:05:30Murat abi sağol Mesaj Birleştirildi: Mart 10, 2015, 22:05:21Sağolasın tüketimde iki günlük kullanıma bakarsak iyi gibi Mesaj Birleştirildi: Mart 10, 2015, 22:05:14İlkecim sağolasın yol bilgisayarını tam çözmüş değilim anlık tüketimde 6. vites şehir dışı 5 litre civarında Mesaj Birleştirildi: Mart 10, 2015, 22:05:05Esat bey teşekkür ederim dizel fiyat olark bizi aştığı için es geçtik. Corolla da umarım sizin için hayırlı olur bakımlarını yaptırın arkanıza bakmayın derim Mesaj Birleştirildi: Mart 10, 2015, 22:04:57Sağolasın inş. sizede binmek nasip olur
2 yıldır Astra J kullanıyorum. Performans ve yol tutuş olarak kesinlikle tatmin edeceğine eminim. Ancak opelin bazı kronik sorunları mevcut. Sagından solundan cızırtı tıkırtı sesleri gelmesi gibi. Şahsen ben sırf bu yüzden aracımı satmayı düşünüyorum. Yine bir Opel alırmıyım asla. Nedeni aracın kötü olmasi degil servislerin rezalet içinde olması. Benim şimdiki bedduam allah düşmanıma opel nasip etsin Sizede hayırlı olsun güle güle kullanın. Araç ile ilgili akliniza takilan sorunuz olursa seve seve cevaplarim. 2 yilda servisler sayesinde herseyini ögrendik
Selçuk hayırlı olsun Allah bela kaza vermesin. Bende 2004 Astra G aracımı sattıktan sonra corolla aldım. Şükürler olsun Opel astrayla 7 sene boyunca hiç sorun yaşamadım sayılır. İki aracında bir birine göre + ve - yönleri var. Corollayı ilk kullandığımda camlar açık sandım opele göre ses yalıtımı okadar kötü. Fakat süspansiyonları yumuşak ve kullanımı daha zevkli. Mesaj Birleştirildi: Mart 10, 2015, 22:19:36Selçuk ayrıca Opelim.net formuna üye olmanı tavsiye ederim. Aktif bir site aracınla ilgili bir çok bilgi edinebilirsin.
Arkadasım da 1.6 T ınsignia vardı araba 180byr (150byri faaliyetteymiş ) 30 bygri programla açarız demişler serviste. 1900dvrde turbo devreye giriyor. Turboyu devreye sokmadan kullanmaya özel gösteriyor. Uzun yolda 30 krş yakıyordu. (turbo devreye girmeden) 100-110 hız sabitlemede turboya girmiyormuş tabi artık bundan sonra kontak sizde. opelim.nete boy göstermezseniz takip ederiz izlenimlerinizi.
hayırlı olsunarkadaşımda astra nın 2 kasa önceki 1.6 yerine, 1.4 turbo hb almıştı ilk çıktığında. yakıt sarfiyatı 1.6 ya göre fazla diyordu. onun dışında sıkıntısı yoktu.
Turboyu devreye sokmadan bnm aracı kullanma şansım yok 1850 devir ile 4000 devir arası maksimum torku üretiyor. 2000 devir ile 6. viteste 115-120 km gibi hızla ilerliyor araç. 3. vites te araç çok atak 1. viteste e12 kadar performanslı gelmedi nedense yada psikolojik olarak öyle hissediyorum başabaşlar diyebilirim 6 vites olduğu için vites oranları farklı olsa gerek. İlk defada insignia için böyle bşy duydum maksimum torku neyse o devir aralığında 180hp kullanması gerek. peugeot 508 araştırması yaparken overbost die bsy duydum dip gazla dizel motor 30nm tork daha fazla üretiyormuş sanırım.
150 beygirin faaliyette olması tam olarak nasıl oluyor? Yani bir sınırlama falan mı var? Bir de o aracı turboyu devreye sokmadan kullanmak çok zararlı.
Turboyu devreye sokmadan bnm aracı kullanma şansım yok 1850 devir ile 4000 devir arası maksimum torku üretiyor. 2000 devir ile 6. viteste 115-120 km gibi hızla ilerliyor araç. 3. vites te araç çok atak 1. viteste e12 kadar performanslı gelmedi nedense yada psikolojik olarak öyle hissediyorum.
Araba suan performansı 150bygr gücünde.bmw servisinde usta arabayı sürünce beygirden şüphe etmiş bu 180bygri kullanmıyor serviste güç testine sokturmuş 150bygr gözüküyor demiş programla yükseltelim 180bygre demişler. Arkadaş oynatmamış artık fabrikasyon olayı mı anlattığı bu. Araba 1900devirde kullanılmaz mı insignia120 km hızda 2000devirde 6. Viteste 1900 devirde turbo girerse bu arabayı 110km sürmemek mı lazım enes??? Hiçbirşey olmaz sadece turbo girmiyor devreye. Focusun 1.0 motor 120bygir hep turboyla mı gezmek gerekiyor özellikle istanbul trafiğinde. Istanbul'da bütün turbolu araçların motoru ölür bu mantıkla.
Uzun yolda o mantıkla evin yolunu bulamazsın turbo içer sıkıntı o zaten:-) 1.0 ford focusun 120bygrin istanbul trafiğinde tanıtımı var onu bir izle enes o zaman daha iyi anlarsın beni. Test sürüşünde turbo girince 1.6dan farkı yok diyor yakıt tüketimi için. Ama turbo devreye girmeden yakıt tüketiminin hesaplı oldugundan bahsediyor. Turbo girmeden bu motorlar ekonomik oluyor bu zararlı mı değil mi şu an onu anlayacak bir teşhis konulmadı enes.
Motor 100 nm üretirken mi yorulur yoksa birden 250nm tork üretmek için performans harcar
250 nm turbo devreye giriyor turbo bu gücü üretmek için enerjiye ihtiyacı var o enerji de acil yakıt çıkışı ama turbo girmeden normal bir tüketim oluşuyor. Peki enes. 1.33 torku 1.6nın torkundan az 1.33 daha fazla mı yakıyor.
Turbolu küçük Motorları iyi araştırmak gerekiyor. Toyota bu motorları üretmediği için vakıf değiliz burdan tecrübeleri de edinemiyoruz.iyi bir bilir kişi ayrıntılı anlatır inş.
Selçuk Bey hayırlı uğurlu olsun.
Turbo'yu nasıl devreye sokuyor ya da çıkarıyorsunuz arkadaşlar? Bu arada eskiden Opel servisleri çok iyiydi, hatta bir servis ile ilgili elle tutulur sıkıntı yaşandığında, bu genel merkeze bildirildiğinde önemli yaptırımları olabiliyordu. Bir ara Türkiye'de de araç üretiminde bulunmuştu Opel.