Gönderen Konu: E12'den sonra Opel Astra Sedan Cosmo'ya Geçiş  (Okunma sayısı 20874 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: C-HR
  • Kan Grubu: AB+
  • Kilometre: 15000
  • Model Yılı: '17
  • 108 kere teşekkür etti
  • 148 kere teşekkür edildi
Ynt: E12\'den sonra Opel Astra Sedan Cosmo\'ya Geçiş
« Yanıtla #40 : Mart 10, 2015, 22:20:18 »
Orçun teşekürler arka tasarım benim de çok hoşuma gidiyor. Tavan oldukça basık ön yolcu koştuğunun yükseklik ayarı yok saçlarım tavana değiyor :D

Mesaj Birleştirildi: Mart 10, 2015, 22:05:45
Teşekkürler sağolun :D

Mesaj Birleştirildi: Mart 10, 2015, 22:05:37
allah razı olsun teşekkür ederim.

Mesaj Birleştirildi: Mart 10, 2015, 22:05:30
Murat abi sağol :D

Mesaj Birleştirildi: Mart 10, 2015, 22:05:21
Sağolasın tüketimde iki günlük kullanıma bakarsak iyi gibi :D

Mesaj Birleştirildi: Mart 10, 2015, 22:05:14
İlkecim sağolasın yol bilgisayarını tam çözmüş değilim anlık tüketimde 6. vites şehir dışı 5 litre civarında :D

Mesaj Birleştirildi: Mart 10, 2015, 22:05:05
Esat bey teşekkür ederim dizel fiyat olark bizi aştığı için es geçtik. Corolla da umarım sizin için hayırlı olur bakımlarını yaptırın arkanıza bakmayın derim :D

Mesaj Birleştirildi: Mart 10, 2015, 22:04:57
Sağolasın inş.  sizede binmek nasip olur :D
Allah razı olsun.

Toyota Club Türkiye

Ynt: E12\'den sonra Opel Astra Sedan Cosmo\'ya Geçiş
« Yanıtla #40 : Mart 10, 2015, 22:20:18 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: '14
  • 203 kere teşekkür etti
  • 468 kere teşekkür edildi
Ynt: E12'den sonra Opel Astra Sedan Cosmo'ya Geçiş
« Yanıtla #41 : Mart 10, 2015, 22:22:28 »
2 yıldır Astra J kullanıyorum. Performans ve yol tutuş olarak kesinlikle tatmin edeceğine eminim. Ancak opelin bazı kronik sorunları mevcut. Sagından solundan cızırtı tıkırtı sesleri gelmesi gibi. Şahsen ben sırf bu yüzden aracımı satmayı düşünüyorum. Yine bir Opel alırmıyım asla. Nedeni aracın kötü olmasi degil servislerin rezalet içinde olması. Benim şimdiki bedduam allah düşmanıma opel nasip etsin :) Sizede hayırlı olsun güle güle kullanın. Araç ile ilgili akliniza takilan sorunuz olursa seve seve cevaplarim. 2 yilda servisler sayesinde herseyini ögrendik
Selçuk bey teşekkür ederim servislerin kötü hatta berbat olmasını bende duydum. Bakım ücretlerinide göreceğiz Toyota gibi ucuz olmasını bu yorumlardan sonra beklemiyorum. Kronik sorun olarak vectralarda elektronik sorun olduğunu arkadasın aracından biliyorum umarım aracım beni servislerle fazla muhattap etmez. ne kadar çok donanım okadar çok problem görüldüğü var gibi.
| Toyota Corolla Sol Sedan
| Opel Astra Cosmo Sedan
| Renault Clio 4 İcon
| Şamp. GALATASARAY

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: C-HR
  • Kan Grubu: AB+
  • Kilometre: 15000
  • Model Yılı: '17
  • 108 kere teşekkür etti
  • 148 kere teşekkür edildi
Ynt: E12\'den sonra Opel Astra Sedan Cosmo\'ya Geçiş
« Yanıtla #42 : Mart 10, 2015, 22:25:57 »
Selçuk hayırlı olsun Allah bela kaza vermesin. Bende 2004 Astra G aracımı sattıktan sonra corolla aldım. Şükürler olsun Opel astrayla 7 sene boyunca hiç sorun yaşamadım sayılır.  İki aracında bir birine göre + ve - yönleri var. Corollayı ilk kullandığımda camlar açık sandım opele göre ses yalıtımı okadar kötü.  Fakat süspansiyonları yumuşak ve kullanımı daha zevkli.

Mesaj Birleştirildi: Mart 10, 2015, 22:19:36
Selçuk ayrıca Opelim.net formuna üye olmanı tavsiye ederim. Aktif bir site aracınla ilgili bir çok bilgi edinebilirsin.
yol sesinden rahatsız olan bir ben varım sanıyordum. Benden kaynaklı birşey değilmiş demek ki. Forumda genelde konforlu ve sessiz deniyor çünkü. Bana hiç öyle gelmemişti alışmaya çalışıyorum.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: '14
  • 203 kere teşekkür etti
  • 468 kere teşekkür edildi
Ynt: E12'den sonra Opel Astra Sedan Cosmo'ya Geçiş
« Yanıtla #43 : Mart 10, 2015, 22:27:28 »
Selçuk hayırlı olsun Allah bela kaza vermesin. Bende 2004 Astra G aracımı sattıktan sonra corolla aldım. Şükürler olsun Opel astrayla 7 sene boyunca hiç sorun yaşamadım sayılır.  İki aracında bir birine göre + ve - yönleri var. Corollayı ilk kullandığımda camlar açık sandım opele göre ses yalıtımı okadar kötü.  Fakat süspansiyonları yumuşak ve kullanımı daha zevkli.

Mesaj Birleştirildi: Mart 10, 2015, 22:19:36
Selçuk ayrıca Opelim.net formuna üye olmanı tavsiye ederim. Aktif bir site aracınla ilgili bir çok bilgi edinebilirsin.
Mustafa Bey teşekkür ederim.  O siteye göz atacağım sizinde dediğiniz gibi artı ve eskiler var bizim satın alma muhabbetimiz aceleye geldi test etme imkanı bile bulamadım. İstediğimiz stil paketli aracı bulunca hemen almaya giriştik. Beklemeye kalksaydım 2.5 ay bekleyecektim.
| Toyota Corolla Sol Sedan
| Opel Astra Cosmo Sedan
| Renault Clio 4 İcon
| Şamp. GALATASARAY

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 46000
  • Model Yılı: '13
  • 9 kere teşekkür etti
  • 47 kere teşekkür edildi
Ynt: E12'den sonra Opel Astra Sedan Cosmo'ya Geçiş
« Yanıtla #44 : Mart 10, 2015, 22:59:46 »
hayırlı olsun
arkadaşımda astra nın 2 kasa önceki 1.6 yerine, 1.4 turbo hb almıştı ilk çıktığında. yakıt sarfiyatı 1.6 ya göre fazla diyordu. onun dışında sıkıntısı yoktu.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 57000
  • Model Yılı: '04
  • 205 kere teşekkür etti
  • 374 kere teşekkür edildi
Ynt: E12'den sonra Opel Astra Sedan Cosmo'ya Geçiş
« Yanıtla #45 : Mart 10, 2015, 23:43:35 »
Arkadasım da 1.6 T ınsignia vardı araba 180byr (150byri faaliyetteymiş ) 30 bygri programla açarız demişler serviste.  1900dvrde turbo devreye giriyor. Turboyu devreye sokmadan kullanmaya özel gösteriyor. Uzun yolda 30 krş yakıyordu. (turbo devreye girmeden) 100-110 hız sabitlemede turboya girmiyormuş tabi artık bundan sonra kontak sizde. opelim.nete boy göstermezseniz takip ederiz izlenimlerinizi.
1)ToyotaCorolla 1996gliAC 181000- 225000km (2013- 2016  )satıldı
2)ToyotaCorolla 2004SOL 57.500km(2015-   )
İnsan, kınadığı yaşamadıkça ölmezmiş. (Hadis-işerif)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 277 kere teşekkür etti
  • 406 kere teşekkür edildi
Ynt: E12'den sonra Opel Astra Sedan Cosmo'ya Geçiş
« Yanıtla #46 : Mart 11, 2015, 00:11:37 »


Arkadasım da 1.6 T ınsignia vardı araba 180byr (150byri faaliyetteymiş ) 30 bygri programla açarız demişler serviste.  1900dvrde turbo devreye giriyor. Turboyu devreye sokmadan kullanmaya özel gösteriyor. Uzun yolda 30 krş yakıyordu. (turbo devreye girmeden) 100-110 hız sabitlemede turboya girmiyormuş tabi artık bundan sonra kontak sizde. opelim.nete boy göstermezseniz takip ederiz izlenimlerinizi.

150 beygirin faaliyette olması tam olarak nasıl oluyor? Yani bir sınırlama falan mı var? Bir de o aracı turboyu devreye sokmadan kullanmak çok zararlı.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: '14
  • 203 kere teşekkür etti
  • 468 kere teşekkür edildi
Ynt: E12\'den sonra Opel Astra Sedan Cosmo\'ya Geçiş
« Yanıtla #47 : Mart 11, 2015, 00:17:57 »
hayırlı olsun
arkadaşımda astra nın 2 kasa önceki 1.6 yerine, 1.4 turbo hb almıştı ilk çıktığında. yakıt sarfiyatı 1.6 ya göre fazla diyordu. onun dışında sıkıntısı yoktu.
Adem bey teşekkür ederim yakıt konusunda söz söylemek erken gibi 2000-3000 km gibi yakıt sarfiyatı düzene oturacaktır sanırım zaten şehir içi tüketim hakkında fikir sahibi değilim sadece şehir dışında 5.2 gibi değerleri gördüm.

Mesaj Birleştirildi: Mart 11, 2015, 07:54:32
Arkadasım da 1.6 T ınsignia vardı araba 180byr (150byri faaliyetteymiş ) 30 bygri programla açarız demişler serviste.  1900dvrde turbo devreye giriyor. Turboyu devreye sokmadan kullanmaya özel gösteriyor. Uzun yolda 30 krş yakıyordu. (turbo devreye girmeden) 100-110 hız sabitlemede turboya girmiyormuş tabi artık bundan sonra kontak sizde. opelim.nete boy göstermezseniz takip ederiz izlenimlerinizi.
Turboyu devreye sokmadan bnm aracı kullanma şansım yok 1850 devir ile 4000 devir arası maksimum torku üretiyor. 2000 devir ile 6. viteste 115-120 km gibi hızla ilerliyor araç. 3. vites te araç çok atak 1. viteste e12 kadar performanslı gelmedi nedense yada psikolojik olarak öyle hissediyorum.
| Toyota Corolla Sol Sedan
| Opel Astra Cosmo Sedan
| Renault Clio 4 İcon
| Şamp. GALATASARAY

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: '14
  • 203 kere teşekkür etti
  • 468 kere teşekkür edildi
Ynt: E12'den sonra Opel Astra Sedan Cosmo'ya Geçiş
« Yanıtla #48 : Mart 11, 2015, 00:25:35 »
Turboyu devreye sokmadan bnm aracı kullanma şansım yok 1850 devir ile 4000 devir arası maksimum torku üretiyor. 2000 devir ile 6. viteste 115-120 km gibi hızla ilerliyor araç. 3. vites te araç çok atak 1. viteste e12 kadar performanslı gelmedi nedense yada psikolojik olarak öyle hissediyorum başabaşlar diyebilirim 6 vites olduğu için vites oranları farklı olsa gerek. İlk defada insignia için böyle bşy duydum maksimum torku neyse o devir aralığında 180hp kullanması gerek. peugeot 508 araştırması yaparken overbost die bsy duydum dip gazla dizel motor 30nm tork daha fazla üretiyormuş sanırım.
| Toyota Corolla Sol Sedan
| Opel Astra Cosmo Sedan
| Renault Clio 4 İcon
| Şamp. GALATASARAY

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 57000
  • Model Yılı: '04
  • 205 kere teşekkür etti
  • 374 kere teşekkür edildi
Ynt: E12\'den sonra Opel Astra Sedan Cosmo\'ya Geçiş
« Yanıtla #49 : Mart 11, 2015, 00:25:41 »

150 beygirin faaliyette olması tam olarak nasıl oluyor? Yani bir sınırlama falan mı var? Bir de o aracı turboyu devreye sokmadan kullanmak çok zararlı.
Araba suan performansı 150bygr gücünde.bmw servisinde usta arabayı sürünce beygirden şüphe etmiş bu 180bygri kullanmıyor  serviste güç testine sokturmuş 150bygr gözüküyor demiş programla yükseltelim 180bygre demişler. Arkadaş oynatmamış artık fabrikasyon olayı mı anlattığı bu. Araba 1900devirde kullanılmaz mı insignia120 km hızda 2000devirde 6. Viteste 1900 devirde turbo girerse bu arabayı 110km sürmemek mı lazım enes??? Hiçbirşey olmaz sadece turbo girmiyor devreye.  Focusun 1.0 motor 120bygir hep turboyla mı gezmek gerekiyor özellikle istanbul trafiğinde. Istanbul'da bütün turbolu araçların motoru ölür bu mantıkla.


Mesaj Birleştirildi: Mart 11, 2015, 00:29:28
Turboyu devreye sokmadan bnm aracı kullanma şansım yok 1850 devir ile 4000 devir arası maksimum torku üretiyor. 2000 devir ile 6. viteste 115-120 km gibi hızla ilerliyor araç. 3. vites te araç çok atak 1. viteste e12 kadar performanslı gelmedi nedense yada psikolojik olarak öyle hissediyorum.
1.vites olayı yok bu turbolu araclarda insigniada çok sönük turbo devreye girince kendini atıyor
1)ToyotaCorolla 1996gliAC 181000- 225000km (2013- 2016  )satıldı
2)ToyotaCorolla 2004SOL 57.500km(2015-   )
İnsan, kınadığı yaşamadıkça ölmezmiş. (Hadis-işerif)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 277 kere teşekkür etti
  • 406 kere teşekkür edildi
Ynt: E12'den sonra Opel Astra Sedan Cosmo'ya Geçiş
« Yanıtla #50 : Mart 11, 2015, 00:47:07 »


Araba suan performansı 150bygr gücünde.bmw servisinde usta arabayı sürünce beygirden şüphe etmiş bu 180bygri kullanmıyor  serviste güç testine sokturmuş 150bygr gözüküyor demiş programla yükseltelim 180bygre demişler. Arkadaş oynatmamış artık fabrikasyon olayı mı anlattığı bu. Araba 1900devirde kullanılmaz mı insignia120 km hızda 2000devirde 6. Viteste 1900 devirde turbo girerse bu arabayı 110km sürmemek mı lazım enes??? Hiçbirşey olmaz sadece turbo girmiyor devreye.  Focusun 1.0 motor 120bygir hep turboyla mı gezmek gerekiyor özellikle istanbul trafiğinde. Istanbul'da bütün turbolu araçların motoru ölür bu mantıkla.



Motorun kompresyonu düşmüş olabilir mi? Yoksa birden bire 180 beygirden 150 beygire düşmez.

110 kmh hızda elbet sürülür. Ama 6. viteste turboyu devreye sokmadan değil, 5. viteste turbo devrede iken sürülmesi daha mantıklı olur. Mesela turbo devrede değilken o araç daha çok yakacak.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 57000
  • Model Yılı: '04
  • 205 kere teşekkür etti
  • 374 kere teşekkür edildi
Ynt: E12'den sonra Opel Astra Sedan Cosmo'ya Geçiş
« Yanıtla #51 : Mart 11, 2015, 00:55:10 »
Uzun yolda o mantıkla evin yolunu bulamazsın turbo içer sıkıntı o zaten:-) 1.0 ford focusun 120bygrin istanbul trafiğinde tanıtımı var onu bir izle enes o zaman daha iyi anlarsın beni. Test sürüşünde turbo girince 1.6dan farkı yok diyor yakıt tüketimi için. Ama turbo devreye girmeden yakıt tüketiminin hesaplı oldugundan bahsediyor.  Turbo girmeden bu motorlar ekonomik oluyor bu zararlı mı değil mi şu an onu anlayacak bir teşhis konulmadı enes.
1)ToyotaCorolla 1996gliAC 181000- 225000km (2013- 2016  )satıldı
2)ToyotaCorolla 2004SOL 57.500km(2015-   )
İnsan, kınadığı yaşamadıkça ölmezmiş. (Hadis-işerif)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 277 kere teşekkür etti
  • 406 kere teşekkür edildi
Ynt: E12'den sonra Opel Astra Sedan Cosmo'ya Geçiş
« Yanıtla #52 : Mart 11, 2015, 01:00:46 »
Uzun yolda o mantıkla evin yolunu bulamazsın turbo içer sıkıntı o zaten:-) 1.0 ford focusun 120bygrin istanbul trafiğinde tanıtımı var onu bir izle enes o zaman daha iyi anlarsın beni. Test sürüşünde turbo girince 1.6dan farkı yok diyor yakıt tüketimi için. Ama turbo devreye girmeden yakıt tüketiminin hesaplı oldugundan bahsediyor.  Turbo girmeden bu motorlar ekonomik oluyor bu zararlı mı değil mi şu an onu anlayacak bir teşhis konulmadı enes.
Turbo girmeden nasıl ekonomik olabilir ki? Turbo direkt olarak yakıt tüketseydi bu doğru olurdu.

Şöyle düşünün; 1.5 tonluk bir araç var. Ve bu aracın turbo motoru var. Turbo torku maksimuma çıkarttığı zaman tork 250 nm oluyor, turbo pasif haldeyken tork 100 nm oluyor. Sizce 1.5 tonluk bir kütleyi hangisi daha rahat hareket ettirir? 250 nm tork daha rahat hareket ettireceğinden daha az yakmaz mı mantıken? Bence turboyu pasif halde kullanmanın hiçbir getirisi yok.

Edit: Bence turbo motorlu bir araç "maksimum tork " un verildiği "minimum" devirde en düşük yakıt tüketimini sergiler.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 57000
  • Model Yılı: '04
  • 205 kere teşekkür etti
  • 374 kere teşekkür edildi
Ynt: E12'den sonra Opel Astra Sedan Cosmo'ya Geçiş
« Yanıtla #53 : Mart 11, 2015, 01:15:03 »
Motor 100 nm üretirken mi yorulur yoksa birden 250nm tork üretmek için performans harcar 250 nm turbo devreye giriyor turbo bu gücü üretmek için enerjiye ihtiyacı var o enerji de acil yakıt çıkışı ama turbo girmeden normal bir tüketim oluşuyor. Peki enes. 1.33 torku 1.6nın torkundan az 1.33 daha fazla mı yakıyor. Turbolu küçük Motorları iyi araştırmak gerekiyor. Toyota bu motorları üretmediği için vakıf değiliz burdan tecrübeleri de edinemiyoruz.iyi bir bilir kişi ayrıntılı anlatır inş.
1)ToyotaCorolla 1996gliAC 181000- 225000km (2013- 2016  )satıldı
2)ToyotaCorolla 2004SOL 57.500km(2015-   )
İnsan, kınadığı yaşamadıkça ölmezmiş. (Hadis-işerif)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 277 kere teşekkür etti
  • 406 kere teşekkür edildi
Ynt: E12'den sonra Opel Astra Sedan Cosmo'ya Geçiş
« Yanıtla #54 : Mart 11, 2015, 02:04:58 »
Motor 100 nm üretirken mi yorulur yoksa birden 250nm tork üretmek için performans harcar

Sorunun tam olarak ne olduğunu anlamadım. Ama anladığım kadarıyla cevaplayacak olursam; motor elbette ki 100 nm tork üretirken yorulur, çünkü 1.5 tonu 100 nm ile yürütmeye çalışıyoruz. 250 nm için daha fazla enerjiye -yakıta- ihtiyaç duyacağı doğru ama yorulmayacağı için en kötü ihtimalle tüketim sabit kalır

250 nm turbo devreye giriyor turbo bu gücü üretmek için enerjiye ihtiyacı var o enerji de acil yakıt çıkışı ama turbo girmeden normal bir tüketim oluşuyor. Peki enes. 1.33 torku 1.6nın torkundan az 1.33 daha fazla mı yakıyor.


Hayır. 1.33 Corolla, 1.6 CVT Corolla ile aynı yakıyor. Fazla yakmasına gerek yok. 1.33 motorlu manüel şanzımanlı Corolla 1.6 otomatik şanzımanlı Corolla ile aynı yakıyorsa motor en azından 1.6'ya göre daha çok zorlanıyor demektir. Bu da aradaki tork farkından kaynaklanır.

Turbolu küçük Motorları iyi araştırmak gerekiyor. Toyota bu motorları üretmediği için vakıf değiliz burdan tecrübeleri de edinemiyoruz.iyi bir bilir kişi ayrıntılı anlatır inş.


Kesinlikle. Bu motorların yapısının atmosferik motorlara göre oldukça karışık olduğunu düşünüyorum. [emoji4]

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Deus ex machina
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 2854 kere teşekkür etti
  • 3227 kere teşekkür edildi
Ynt: E12'den sonra Opel Astra Sedan Cosmo'ya Geçiş
« Yanıtla #55 : Mart 11, 2015, 08:13:49 »
 Turbo'yu nasıl devreye sokuyor ya da çıkarıyorsunuz arkadaşlar? :islik:

 Bu arada eskiden Opel servisleri çok iyiydi, hatta bir servis ile ilgili elle tutulur sıkıntı yaşandığında, bu genel merkeze bildirildiğinde önemli yaptırımları olabiliyordu. Bir ara Türkiye'de de araç üretiminde bulunmuştu Opel.
 

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 43000
  • Model Yılı: '14
  • 281 kere teşekkür etti
  • 530 kere teşekkür edildi
Ynt: E12'den sonra Opel Astra Sedan Cosmo'ya Geçiş
« Yanıtla #56 : Mart 11, 2015, 08:15:02 »
Selçuk Bey hayırlı uğurlu olsun.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: '14
  • 203 kere teşekkür etti
  • 468 kere teşekkür edildi
Ynt: E12\'den sonra Opel Astra Sedan Cosmo\'ya Geçiş
« Yanıtla #57 : Mart 11, 2015, 08:42:15 »
Selçuk Bey hayırlı uğurlu olsun.
teşekkür ederim Mustafa Bey :)

Mesaj Birleştirildi: Mart 11, 2015, 08:44:11
Turbo'yu nasıl devreye sokuyor ya da çıkarıyorsunuz arkadaşlar? :islik:

 Bu arada eskiden Opel servisleri çok iyiydi, hatta bir servis ile ilgili elle tutulur sıkıntı yaşandığında, bu genel merkeze bildirildiğinde önemli yaptırımları olabiliyordu. Bir ara Türkiye'de de araç üretiminde bulunmuştu Opel.
Opel fabrikası vardı kapandı yani öylemi abi ?
| Toyota Corolla Sol Sedan
| Opel Astra Cosmo Sedan
| Renault Clio 4 İcon
| Şamp. GALATASARAY

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Deus ex machina
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 2854 kere teşekkür etti
  • 3227 kere teşekkür edildi
Ynt: E12'den sonra Opel Astra Sedan Cosmo'ya Geçiş
« Yanıtla #58 : Mart 11, 2015, 09:16:42 »
 Evet, bazı astralar(o dönemde) Türkiye'de üretildi, başka hangi modeller üretildi bilmiyorum. Aydın civarındaydı diye hatırlıyorum. Aslında üretici olarak Türkiye'ye ilk giren markalardandır Opel. Bir kaç yıl üretimde bulundular ve sonra çok ilginç bir şekilde çekilmişti.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 125000
  • Model Yılı: '06
  • 65 kere teşekkür etti
  • 89 kere teşekkür edildi
Ynt: E12'den sonra Opel Astra Sedan Cosmo'ya Geçiş
« Yanıtla #59 : Mart 11, 2015, 10:33:19 »
Yeni aracınız hayırlı olsun kazasız belasız kullanmak dileğiyle..
1-Fiat Marea Liberty 1,6  2004
2-Opel Corsa Essentia 1,2 2011
3-Tofaş Şahin 1,6  2000  :)
4-Corolla 1,4 D-4D MMT 2006