Gönderen Konu: E12'den sonra Opel Astra Sedan Cosmo'ya Geçiş  (Okunma sayısı 20871 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 277 kere teşekkür etti
  • 406 kere teşekkür edildi
Ynt: E12'den sonra Opel Astra Sedan Cosmo'ya Geçiş
« Yanıtla #120 : Mart 22, 2015, 09:56:46 »



 Muhtemelen ama tam bilmiyorum sürtünme kat sayı değerini Enes. İki farklı versiyonuna binmiştim 90'larda, 4 çekeri 200hp nin üstündeydi ve yağmurda, lastiklerin de yardımı ile çok iyi viraj alıyordu. Gerçekten etkili bir araçtı, dış tasarımı hala hoş.

0,26 cd imiş. O zamanlar için çok iyi bir değer.

Toyota Club Türkiye

Ynt: E12'den sonra Opel Astra Sedan Cosmo'ya Geçiş
« Yanıtla #120 : Mart 22, 2015, 09:56:46 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: '14
  • 203 kere teşekkür etti
  • 468 kere teşekkür edildi
Ynt: E12'den sonra Opel Astra Sedan Cosmo'ya Geçiş
« Yanıtla #121 : Nisan 28, 2015, 14:39:48 »
Bizim beyaz güvercinden birkaç foto  :lol: :lol:










| Toyota Corolla Sol Sedan
| Opel Astra Cosmo Sedan
| Renault Clio 4 İcon
| Şamp. GALATASARAY

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 26000
  • Model Yılı: '22
  • 1214 kere teşekkür etti
  • 2229 kere teşekkür edildi
Ynt: E12'den sonra Opel Astra Sedan Cosmo'ya Geçiş
« Yanıtla #122 : Nisan 28, 2015, 14:52:40 »
Şu ana kadar memnuniyet derecen nedir Selçuk?
Emniyet kemeri sizi sevdiklerinize bağlar.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: '14
  • 203 kere teşekkür etti
  • 468 kere teşekkür edildi
Ynt: E12'den sonra Opel Astra Sedan Cosmo'ya Geçiş
« Yanıtla #123 : Nisan 28, 2015, 15:23:07 »
Şu ana kadar memnuniyet derecen nedir Selçuk?
Abi memnuniyet deyince bence memnunum veya memnun değilim die ikiye ayrılmıyor. Aracın bazı noktalarından memnunum bazılarından memnun değilim ben sıralamak isterim en fazla memnun olduğum konu yol tutuş yani aracın espsini test etmek amaçlı bazı ani direksiyon manevraları yaptım devreye girmiyor tutuş mükemmel derecede çok iyi. Memnun olmadığım bir konu yakıt tüketimi ne kadar dikkat edilirse edilsin şehir içinde 8litreden aşağı bu araç inmez. Memnun olmadığım diğer konu aracın multimedya sistemi kullanımı aşırı derecede çok zor dokunmatik özelliği yok ses sistemi yeterli derecede güzel ama opele yakıştıramadığım bir konu var ben aracı almadan önce cosmo donanım araçlar 7 hoparlör olarak satılıyormuş ortada center hoparlörü benim araçda yok yeri hazır ancak içi boş şu toyotanın dizelde cc koyup benzinli modellerden far yıkamayı kaldırması gibi saçma sapan bişey yani kimse eleştirmesin toyotayı opelde de aynı saçmalıklar var içine girince böyle şeyleri görüyorsun ne yazık ki. Sonra benim sevmediğim bir diğer konu cosmo donanım eyvallah adamlar kapı içlerini ve kapı kol dayamaları deri yapmışlar yalnız ön kapı üstleri yumuşak malzeme iken arka kapılardan kapı üstleri yumuşak malzeme değil  :wacko: allahtan arka kapılardaki kapı kol dayama ve kapı içi derilerden çalmamışlar. Sonra bir diğer memnun olmadığım konu arka kol dayama yani kolçak araçta yok bu tamamen rakipleri karşısında konfor anlamında eziklik yurtdışında ki baz modellerde bile var yani türkiye distribütör sağolsun donanıma ekletmemiş. Herkez kapı tokluğundan bahseder sattığımız e12nin kapı tokluğunu hiç unutmam astradaki kapı tokluğu e12ye göre bir nevze olsa daha iyi gibi ama güncel rakiplerinin kesinlikle önünde değil. Kapı fitilleri kapıya yapıştırılmış değiştirilmeye kalksan maliyeti çok yüksek olacak gibi ama fitil kaliteleri güzel. Şu konuyuda belirteyim rüzgar sesi 115-120'den itibaren içeride hissediliyor yine aynı şekilde yol seside 120den sonra geliyor motor ses yalıtımı güzel içerde yüksek hızlarda motor sesi yok gibi. Rüzgar sesi aracın ön kelebek camlara sahip olmasından dolayı biraz rahatsız edici gibi. Ama rakamlar bu segment için iyi bence avensis alsaydık bu konulardaki beklentim daha yüksek olacaktı ki avensiste istenilenlere cevap verecekti bence. Segment farklılıkları çok bariz var ama farklı marka araçların aynı segmentdeki araçları arasında fark yok hepsi birbirine çok yakınlar. Ben araçtan %75 memnunum %25lik bölüm her araçda olduğu gibi aracın bazı eksikliklerinden kaynaklanıyor %100 memnun kalınacak bu segmentte bir araç yok en az iki segment yukarı çıkılması lazım diyorum c segmentindeki araçların hep bir kendilerine göre bazı artıları bazı eksileri var. Corollam olsa nie afl sistemim yok diyeceksin astram olsa neden orta kolçağım yok diyeceksin artılar eksiler olacak önemli olan büyük oranda sürücüsünü memnun edebilmek  :)
| Toyota Corolla Sol Sedan
| Opel Astra Cosmo Sedan
| Renault Clio 4 İcon
| Şamp. GALATASARAY

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 26000
  • Model Yılı: '22
  • 1214 kere teşekkür etti
  • 2229 kere teşekkür edildi
Ynt: E12'den sonra Opel Astra Sedan Cosmo'ya Geçiş
« Yanıtla #124 : Nisan 28, 2015, 15:25:41 »
@Selçuk Pakaki (18052) Dediğin gibi muhakkak artıları da eksileri de olacaktır genel bir değerlendirme duymak istedim senden fazlası ile yazmışsın zaten teşekkür.
Emniyet kemeri sizi sevdiklerinize bağlar.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • P R İ N S VSI2- Japan Keihin Corporation
  • Araç: Rav 4
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 220000
  • Model Yılı: '05
  • 572 kere teşekkür etti
  • 510 kere teşekkür edildi
Ynt: E12'den sonra Opel Astra Sedan Cosmo'ya Geçiş
« Yanıtla #125 : Nisan 28, 2015, 15:26:40 »
1.6 turbo cosmo vardı 2012 model 5000o km de nokta hatası yoktu.46.500 verdik.Yakıtı hiç fena değildi.Performansını zaten tahmin edersiniz  :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: '14
  • 203 kere teşekkür etti
  • 468 kere teşekkür edildi
Ynt: E12'den sonra Opel Astra Sedan Cosmo'ya Geçiş
« Yanıtla #126 : Nisan 28, 2015, 15:31:08 »
@Selçuk Pakaki (18052) Dediğin gibi muhakkak artıları da eksileri de olacaktır genel bir değerlendirme duymak istedim senden fazlası ile yazmışsın zaten teşekkür.
Rica ederim abi araçtaki başka bir zorlukta şu turbuyo ısıtmadan yola çıkma turboyu soğutmadan stop etme  :) 7000 bin tl'lik turbo arıza masrafını duyunca insan öyle bir dikkat ediyor ki anlatamam :)
| Toyota Corolla Sol Sedan
| Opel Astra Cosmo Sedan
| Renault Clio 4 İcon
| Şamp. GALATASARAY

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 26000
  • Model Yılı: '22
  • 1214 kere teşekkür etti
  • 2229 kere teşekkür edildi
Ynt: E12'den sonra Opel Astra Sedan Cosmo'ya Geçiş
« Yanıtla #127 : Nisan 28, 2015, 15:34:02 »
Rica ederim abi araçtaki başka bir zorlukta şu turbuyo ısıtmadan yola çıkma turboyu soğutmadan stop etme  :) 7000 bin tl'lik turbo arıza masrafını duyunca insan öyle bir dikkat ediyor ki anlatamam :)

Yani, bu da turbonun cilvesi.
Emniyet kemeri sizi sevdiklerinize bağlar.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: '14
  • 203 kere teşekkür etti
  • 468 kere teşekkür edildi
Ynt: E12'den sonra Opel Astra Sedan Cosmo'ya Geçiş
« Yanıtla #128 : Nisan 28, 2015, 15:36:24 »
1.6 turbo cosmo vardı 2012 model 5000o km de nokta hatası yoktu.46.500 verdik.Yakıtı hiç fena değildi.Performansını zaten tahmin edersiniz  :)
1.6 turbonun performansını bilmiyorum bizdeki 1.4T  bu bile çok iyi yüksek ağırlığa rağmen güzel ivmelenme var  :) Şuda var bu 1.6T artık satışı yok zaten ve 1.6T ile 1.4T artık eski turbo motorlar diyebiliriz opel insigniada kullandığı yeni 1.6 SIDI 170hp gücündeki motoru astrada türkiye ye getirmiyor avrupada astrada da mevcut.
| Toyota Corolla Sol Sedan
| Opel Astra Cosmo Sedan
| Renault Clio 4 İcon
| Şamp. GALATASARAY