Gönderen Konu: E12'den sonra Opel Astra Sedan Cosmo'ya Geçiş  (Okunma sayısı 20855 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: '14
  • 203 kere teşekkür etti
  • 468 kere teşekkür edildi
Ynt: E12\\\'den sonra Opel Astra Sedan Cosmo\\\'ya Geçiş
« Yanıtla #100 : Mart 18, 2015, 08:47:31 »
Hayırlı uğurlu olsun, ayni donanım tek fark otomatik ve kahverengi renk olanını üç ay önce amcam aldi. Şimdilik tek şikayeti aşırı tüketimi..
Ahmet abi ucu bize mi :D
Teşekkür ederim.  :) Bizde e12 manuel benzinli kullanıyorduk astra ne fazla yakıyor ne de az şimdilik bizim astrada düz vites amcanızın aracı otomatik olduğu için fabrika verisinde bile yarım litre fazla yaktığı gösteriliyor.

Mesaj Birleştirildi: Mart 18, 2015, 08:54:27
Kesinlikle. Adamlar yıllardır obez araçlar üretiyorlar. Şu ankinden çok daha performanslı ve ekonomik araçlar üretebilirler ama ağırlık Opel'in başına sürekli bela oluyor.
Bence ağırlık konusu onlar için baş belası değil mesela astra rakiplerinden 200 kg gibi fazla ağırlığa sahip ama benzer yakıtı sarfiyatı gerçekleştiriyor. Birde şu var astra sedan ve astra hatchback sınıfında en yüksek araçlar 1.5m yükseklikleri var ama yol tutuşları üst düzey. Yükseklikte wat sisteminden kaynaklanıyor gibi.

Mesaj Birleştirildi: Mart 18, 2015, 09:03:24
Vayyy beeee sendemiii :D

Allah kaza bela vermesin keyifli gunlerle bindirsin hep. Konunun an ve an takipcisi olacam ve hep soylediginin tersini diyecem :rofl:

karşılaştırma konusu acarsanda ilk yazan ben olacam :D

yeni model araba candır gule gule kullan tekrar
Sağolasın kardeşim :) Karşılaştırma konusu açacağımı düşünmüyorum zaten en başta corolla ile arasındaki farkları belirttim araçların birbirlerine artıları ve dezavatajları var astrayı kullandıkça rahatça şunu söyleyebilirim Toyotaların  iç mekan kalitesi kesinlikle düşük değil. Yeni corollada ki iç mekanın uzun vade de ne kadar dayanıklı kalır fikrim yok ama astrada e12 kadar iç mekanın uzun yıllar dayanıklı kalacağını sanmıyorum. Motor konusunda atmosferik'ten çok farklı karakterde 2000 devirden sonra araç fırlıyor o ağırlığa rağmen ivme başarılı atmosferik'ten turboya geçince ilk izlenim kesinlikle dizel kullanıyormuş havası veriyor :)
| Toyota Corolla Sol Sedan
| Opel Astra Cosmo Sedan
| Renault Clio 4 İcon
| Şamp. GALATASARAY

Toyota Club Türkiye

Ynt: E12\\\'den sonra Opel Astra Sedan Cosmo\\\'ya Geçiş
« Yanıtla #100 : Mart 18, 2015, 08:47:31 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 100 kere teşekkür etti
  • 425 kere teşekkür edildi
Ynt: E12'den sonra Opel Astra Sedan Cosmo'ya Geçiş
« Yanıtla #101 : Mart 18, 2015, 09:11:59 »
Moka daki motorla astradaki motor ayniysa 1.4 benzin turbo az yakiyor
E12 COROLLA SİMOTA AİR INTAKE

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: '14
  • 203 kere teşekkür etti
  • 468 kere teşekkür edildi
Ynt: E12'den sonra Opel Astra Sedan Cosmo'ya Geçiş
« Yanıtla #102 : Mart 18, 2015, 09:24:11 »
Moka daki motorla astradaki motor ayniysa 1.4 benzin turbo az yakiyor
Okan mokkada ve astrada kullanılan motorlar aynı.
| Toyota Corolla Sol Sedan
| Opel Astra Cosmo Sedan
| Renault Clio 4 İcon
| Şamp. GALATASARAY

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 277 kere teşekkür etti
  • 406 kere teşekkür edildi
Ynt: E12'den sonra Opel Astra Sedan Cosmo'ya Geçiş
« Yanıtla #103 : Mart 18, 2015, 12:40:25 »
Teşekkür ederim.  :) Bizde e12 manuel benzinli kullanıyorduk astra ne fazla yakıyor ne de az şimdilik bizim astrada düz vites amcanızın aracı otomatik olduğu için fabrika verisinde bile yarım litre fazla yaktığı gösteriliyor.

Mesaj Birleştirildi: Mart 18, 2015, 08:54:27
Bence ağırlık konusu onlar için baş belası değil mesela astra rakiplerinden 200 kg gibi fazla ağırlığa sahip ama benzer yakıtı sarfiyatı gerçekleştiriyor. Birde şu var astra sedan ve astra hatchback sınıfında en yüksek araçlar 1.5m yükseklikleri var ama yol tutuşları üst düzey. Yükseklikte wat sisteminden kaynaklanıyor gibi.

Mesaj Birleştirildi: Mart 18, 2015, 09:03:24
Sağolasın kardeşim :) Karşılaştırma konusu açacağımı düşünmüyorum zaten en başta corolla ile arasındaki farkları belirttim araçların birbirlerine artıları ve dezavatajları var astrayı kullandıkça rahatça şunu söyleyebilirim Toyotaların  iç mekan kalitesi kesinlikle düşük değil. Yeni corollada ki iç mekanın uzun vade de ne kadar dayanıklı kalır fikrim yok ama astrada e12 kadar iç mekanın uzun yıllar dayanıklı kalacağını sanmıyorum. Motor konusunda atmosferik'ten çok farklı karakterde 2000 devirden sonra araç fırlıyor o ağırlığa rağmen ivme başarılı atmosferik'ten turboya geçince ilk izlenim kesinlikle dizel kullanıyormuş havası veriyor :)
Rakiplerinden 200 kg daha ağır olup onlarla aynı yakıtı tüketen bir aracı 200 kg hafiflettiğinizde neler olur neler. :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 100 kere teşekkür etti
  • 425 kere teşekkür edildi
Ynt: E12'den sonra Opel Astra Sedan Cosmo'ya Geçiş
« Yanıtla #104 : Mart 18, 2015, 14:42:59 »
Okan mokkada ve astrada kullanılan motorlar aynı.
Bir arkadasimda var oyuzden sordum o 11 litre yaktiriyodu ama her yerde gazin dibine kadar basiyor normalde 8 litre civari yakiyor demisti
E12 COROLLA SİMOTA AİR INTAKE

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: '14
  • 203 kere teşekkür etti
  • 468 kere teşekkür edildi
Ynt: E12'den sonra Opel Astra Sedan Cosmo'ya Geçiş
« Yanıtla #105 : Mart 18, 2015, 15:06:25 »
Bir arkadasimda var oyuzden sordum o 11 litre yaktiriyodu ama her yerde gazin dibine kadar basiyor normalde 8 litre civari yakiyor demisti
Aynen performanslı kullanımda 11 litre yakar. Ama sakin kullanımda şehir içi 8,8.5 litre. Yaşadığın bölgede çok önemli aslında.
| Toyota Corolla Sol Sedan
| Opel Astra Cosmo Sedan
| Renault Clio 4 İcon
| Şamp. GALATASARAY

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 100 kere teşekkür etti
  • 425 kere teşekkür edildi
Ynt: E12'den sonra Opel Astra Sedan Cosmo'ya Geçiş
« Yanıtla #106 : Mart 18, 2015, 15:13:58 »
Aynen performanslı kullanımda 11 litre yakar. Ama sakin kullanımda şehir içi 8,8.5 litre. Yaşadığın bölgede çok önemli aslında.
Surekli dip gaz gidiyor ve otomatik vitesti onunki araban hayirli olsun abi tekrar :)
E12 COROLLA SİMOTA AİR INTAKE

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: '14
  • 203 kere teşekkür etti
  • 468 kere teşekkür edildi
Ynt: E12'den sonra Opel Astra Sedan Cosmo'ya Geçiş
« Yanıtla #107 : Mart 18, 2015, 15:41:26 »
Surekli dip gaz gidiyor ve otomatik vitesti onunki araban hayirli olsun abi tekrar :)
Sağolasın Okan :)
| Toyota Corolla Sol Sedan
| Opel Astra Cosmo Sedan
| Renault Clio 4 İcon
| Şamp. GALATASARAY

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 277 kere teşekkür etti
  • 406 kere teşekkür edildi
Ynt: E12'den sonra Opel Astra Sedan Cosmo'ya Geçiş
« Yanıtla #108 : Mart 18, 2015, 15:51:11 »
Sizin aracın deposundan çalkalanma sesi geliyor mu? Sanki bir ara öyle bir şikayet vardı Astra J için.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: '14
  • 203 kere teşekkür etti
  • 468 kere teşekkür edildi
Ynt: E12'den sonra Opel Astra Sedan Cosmo'ya Geçiş
« Yanıtla #109 : Mart 18, 2015, 16:26:25 »
Sizin aracın deposundan çalkalanma sesi geliyor mu? Sanki bir ara öyle bir şikayet vardı Astra J için.
Evet bende okudum ama depo full iken o ses duyuluyormuş daha full doldurmak kismet olmadığı için birşey diyemiyorum yarım depoya anca çıkabildik :)
| Toyota Corolla Sol Sedan
| Opel Astra Cosmo Sedan
| Renault Clio 4 İcon
| Şamp. GALATASARAY

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 277 kere teşekkür etti
  • 406 kere teşekkür edildi
Ynt: E12'den sonra Opel Astra Sedan Cosmo'ya Geçiş
« Yanıtla #110 : Mart 18, 2015, 16:35:54 »
Evet bende okudum ama depo full iken o ses duyuluyormuş daha full doldurmak kismet olmadığı için birşey diyemiyorum yarım depoya anca çıkabildik :)
Tam dolu depo ile geldiğimiz günleri de görürüz umarım. [emoji4]

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Yaş : 24
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 65000
  • Model Yılı: '12
  • 106 kere teşekkür etti
  • 142 kere teşekkür edildi
Ynt: E12'den sonra Opel Astra Sedan Cosmo'ya Geçiş
« Yanıtla #111 : Mart 18, 2015, 17:33:33 »
Turbolu aracın yakıtında sınır yok bastığın kadar yakarsın. Sakin kullanımda bence e12 kadar yakar. Ama gazladığında aynı şeyleri söyleyemem :D 10 da yakar 15 de :D

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: '14
  • 203 kere teşekkür etti
  • 468 kere teşekkür edildi
Ynt: E12'den sonra Opel Astra Sedan Cosmo'ya Geçiş
« Yanıtla #112 : Mart 18, 2015, 17:38:20 »

Turbolu aracın yakıtında sınır yok bastığın kadar yakarsın. Sakin kullanımda bence e12 kadar yakar. Ama gazladığında aynı şeyleri söyleyemem :D 10 da yakar 15 de :D
Evet basmanın dezavantajı daha çok :) Yinede aracın ağırlığı göz önüne alındığında değerler iyi sayılır.
| Toyota Corolla Sol Sedan
| Opel Astra Cosmo Sedan
| Renault Clio 4 İcon
| Şamp. GALATASARAY

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Deus ex machina
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 2854 kere teşekkür etti
  • 3226 kere teşekkür edildi
Ynt: E12'den sonra Opel Astra Sedan Cosmo'ya Geçiş
« Yanıtla #113 : Mart 18, 2015, 17:41:04 »
 Konuyu pek dağıtmayayım ama insanın aklına Calibra 4 çeker geliyor şimdi. Onlar da zamanın keyifli araçlarındandı, dış tasarımı hala güzel.

 Hatta bir görsel iyi olur;

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: '14
  • 226 kere teşekkür etti
  • 230 kere teşekkür edildi
Ynt: E12'den sonra Opel Astra Sedan Cosmo'ya Geçiş
« Yanıtla #114 : Mart 18, 2015, 18:42:08 »
Toyota şu Supra motorunu neden tekrar üretime sokmuyor diye soruyorum turbo araçlar görünce  :islik:

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 277 kere teşekkür etti
  • 406 kere teşekkür edildi
Ynt: E12'den sonra Opel Astra Sedan Cosmo'ya Geçiş
« Yanıtla #115 : Mart 18, 2015, 18:56:07 »
Konuyu pek dağıtmayayım ama insanın aklına Calibra 4 çeker geliyor şimdi. Onlar da zamanın keyifli araçlarındandı, dış tasarımı hala güzel.

 Hatta bir görsel iyi olur;

Battı balık yan gider. [emoji4] O zamanlar için çok iyi bir sürtünme katsayısı vardı sanırım.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 110000
  • Model Yılı: '05
  • 447 kere teşekkür etti
  • 427 kere teşekkür edildi
Ynt: E12'den sonra Opel Astra Sedan Cosmo'ya Geçiş
« Yanıtla #116 : Mart 18, 2015, 20:04:12 »
Ben anca farkettim konuyu pardon selçuk abi  :-[ . Allah kaza bela vermesin, ama senin toyota dan vazgeçeceğini düşünmemiştim. :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: '14
  • 203 kere teşekkür etti
  • 468 kere teşekkür edildi
Ynt: E12'den sonra Opel Astra Sedan Cosmo'ya Geçiş
« Yanıtla #117 : Mart 18, 2015, 20:21:23 »

Ben anca farkettim konuyu pardon selçuk abi  :-[ . Allah kaza bela vermesin, ama senin toyota dan vazgeçeceğini düşünmemiştim. :)
Sağol Fatih :) Bazen değişiklik iyidir t27yi çok düşündük ama sıfıra yönelince 75bin çok geldi :)
| Toyota Corolla Sol Sedan
| Opel Astra Cosmo Sedan
| Renault Clio 4 İcon
| Şamp. GALATASARAY

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 115000
  • Model Yılı: '05
  • 11 kere teşekkür etti
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: E12'den sonra Opel Astra Sedan Cosmo'ya Geçiş
« Yanıtla #118 : Mart 21, 2015, 14:14:46 »
hayırlı uğurlu olsun. uzun süreli izlenimlerinizi bekliyorum. zira bende sahip olduğum e12 sattıktan sonra asta j kasaya geçmeyi düşünüyorum. izlenimleriniz benim için iyi olacaktır. sağlıklı, mutlu, huzurlu binmeniz dileği ile.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Deus ex machina
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 2854 kere teşekkür etti
  • 3226 kere teşekkür edildi
Ynt: E12'den sonra Opel Astra Sedan Cosmo'ya Geçiş
« Yanıtla #119 : Mart 22, 2015, 08:39:52 »
Toyota şu Supra motorunu neden tekrar üretime sokmuyor diye soruyorum turbo araçlar görünce  :islik:
Nerede satacak ki bu emisyonlar ile. Japonya'da bile çok ilginç hp sınırlamaları vardır. Ama tekrar geliştirip, zamana uygun bir şeyler çıkaracaktır Orçun.

Battı balık yan gider. [emoji4] O zamanlar için çok iyi bir sürtünme katsayısı vardı sanırım.
Muhtemelen ama tam bilmiyorum sürtünme kat sayı değerini Enes. İki farklı versiyonuna binmiştim 90'larda, 4 çekeri 200hp nin üstündeydi ve yağmurda, lastiklerin de yardımı ile çok iyi viraj alıyordu. Gerçekten etkili bir araçtı, dış tasarımı hala hoş.