Gönderen Konu: 0-100 denemesi  (Okunma sayısı 11672 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

(Gizli Üye)

  • Ziyaretçi
Ynt: 0-100 denemesi
« Yanıtla #80 : Aralık 24, 2008, 12:01:51 »
Kemal bey acaba bu hızı bayır aşağı filan mı yapıyorsunuz. 5. viteste sizin ibre 220 kadranın dışına çıkıyordur o zaman.

Toyota Club Türkiye

Ynt: 0-100 denemesi
« Yanıtla #80 : Aralık 24, 2008, 12:01:51 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Deus ex machina
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 2904 kere teşekkür etti
  • 3269 kere teşekkür edildi
Ynt: 0-100 denemesi
« Yanıtla #81 : Aralık 24, 2008, 14:51:21 »
  Hakkı, iyi bir İspat olmuş. :)
 İsmail, tam teknik detaylarını bilmiyorum ama gücü, torku aynı olmasına rağmen d4d'de bazı değişiklikler olmuş olabilir yazılım vs. olarak. Ama eminim bunu daha iyi bilen vardır. Ama yakaladığın değer bence çok iyi FC ile.
 (FC= Foot Control :) )

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Eski Toprak Toyotacı
  • *****
  • Achtung! Adolf Hakkı ohne Toyota Yaris Twin-Turbo
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: B+
  • 17 kere teşekkür etti
  • 41 kere teşekkür edildi
Ynt: 0-100 denemesi
« Yanıtla #82 : Aralık 24, 2008, 15:06:51 »
İsmail uşağum, bir önceki kasa ile güncel kasa dizel Corolla'nın güç ve tork değerleri tamamen aynı. Vites oranlarını bilmiyorum fakat bildiğim kadarıyla güncel kasanın ara hızlanma değerleri eskisine nazaran oldukça iyi. Sadece maksimum hızı daha düşük. Ayrıca tüketim değerlerinin de 100 km.de ortalama 0,4 lt daha iyi olduğunu da duydum. Motor aynı olduğuna göre anladığım kadarıyla son hızdan feragat edilip aerodinamiği iyileştirilip ve şanzıman oranları değiştirilerek daha verimli çalışması sağlanmış. Eski katalog hala elinde duruyorsa, yenisiyle kıyaslamalı olarak son hız ve vites oranlarını yazabilir misin? Ben de merak ettim doğrusu :)
Folgsamkeit macht frei...

(Gizli Üye)

  • Ziyaretçi
Ynt: 0-100 denemesi
« Yanıtla #83 : Aralık 24, 2008, 17:04:56 »
Yok dostum ama internette vardır. Bakarız.