0 Üye ve 3 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Avensis 99 sol aracimda original 195x60x15 olan yerine 195x55x16 var lastik lastik marks olarak oneriniz nedir.185x55x16 taksam gitmez miBirde bu tan sanayi lastiler var nesala continentalin yan fabrikasi barum polaris gibi kullanan Arkadas varmidir.ne tavsiye edersiniz
Arkadaşlar merhaba uzun zamandır burada yoktum işlerim nedeniyle aracım 2011 corolla comfort extra 40 binde artık lastikleri değiştirme zamanı geldi aracımı 0 aldım bayinden çıktığı lastikler üzerindeki çok km yapmadigim için de şimdi degistirmeyi düşünüyorum.Adana 'da yaşıyorum karlı yollarda aracı kullanmıyorum lastik tavsiyeleriniz ne olur ya da lastik alırken nelere dikkat etmeliyiz fikirlerinizi bekliyorum )
Goodyear EfficientGrip veya eaglesport işinizi görür 2 yıl önce e120 corollaya ve daha önce 2007 focus'a eaglesport takmıştı ikisinin de performans güzeldi,yakıt tasarrufu da iyiydi şimdiki 93 Corona var bunda Goodyear EfficientGrip taktım yine yakıt ve yol tutuş olarak güzel ses seviyesi orta derecede tabi bu yalıtımla alakalı 40000 oldu henüz 2 yıllık lastik ve herhangi bir deformasyon yok,ıslak ve kuru fren mesafesi güzel,aynı zamanda su dolu yerlere tek taraflı veya iki taraflı girmelerde hiçbir sıkıntı hissettirmedi aracı savurma veya çekme yapmıyor.Not:Hatay belende yaşıyorum aracı her yerde kullanıyorum yılda birkez Ankara ve İzmir Marmaris istikametine gidiyorum sıkıntı yapmıyor.
Öncelikle teşekkür ederim fikirleriniz için marka olarak good year önermişsiniz bridgestone arkadaşım kullanıyor 2 yılda yarıldı dedi bende lassa düşünüyordum marka araştırması da yapıyorum aslında lassa nasıl olur sizce?
Lassa ve bridgestone nin tek farki birinde lassa birinde birdgestone yazmasi ikisi de ayni fabrikada ayni kosullarda uretiliyor ikisi de ayni lastikAracimda bridgestone turanza var fabrika cikisli 50 bin km yaptim hic yarilma yok cok sert cukurlarq cok kaldirima surttum sifir hasar ama cok ses yapiyo lassa ve bridgestone
Arkadaşımın 2013 corollasında 'da fabrika çıkışı bridgestone vardı yarılmalar oluştu lastikte o yüzden kafam karıştı gibi lassa greenways e iyi diye duydum ikisi de aynu fabrika ama lassa nin kalitesi daha iyiymiş
Bu lastik yakıt tasarruf olayına takılmayın pek çünkü;köşede %7`ye kadar yazar ve hemen altında A sınıfı ile F(Gde yazıyor olabilir) sınıfı arasındaki farkdan bahseder.arada 7 sınıf fark var ve ortalama %1 yapar.Ve bu lastiğin tüm ömrü boyunca karşıladığı bir değerdir.Ve tabi makul kullanımda sürekli olursa.Yani siz aracı sert kullanıyor iseniz o tüketimin tasarrufun zaten bir etkisi olmuyor zaten artık ebatlarda 3 aşağı 5 yukarı hepsi A sınıfına yakın
Katılıyorum, zaten kullanılan hız eviyesi arttıkça, lastik-zemin sürtünmesinden çok, enerji aerodinamik sürtünmeler ile yitiriliyor. Zaten bu yzüden belli hızlar mevcut, aşılmaları zor olan. Bugatti'nin yaptığı gibi, o hıza çıkabilmek ve o hızda hala yeterli lastik-zemin sürtünmesini sağlayabilmek ve o aerodinamik etkileri yenebilmek. Keza lastiğin aynı noktasının, saniyede kaç defa zemin ile temas ettiği de var.Düşük hızlar ve sakin kullanımda, doğru lastik basıncı ile bir fark hissediliyor enerji tüketimi yönünden.
Lassa 2 yılda diş derinliği bariz şekilde azaldı ve yanaklarda çatlaklar oluştu biz memnun kalmadık (araç kayınbaba mın ) zaten bugüne kadarda araçlarıma takmadım.
Continental cp5 öneririm
lastiğin yakıt tasarrufuna olan etkisini her defasında bariz şekilde fark ettim zira bu durum bir zamanlar Şahin s tek bile fark etti,13" olan lastikleri 14" jant lastik ebadıyla değiştirdiğimde yakıt farkı olur diye düşündüm ama lastikcim doğru ebat ve yanak seçimiyle dahada az yakacağını söylemişti ve dediği gibide oldu,günlük işe gidiş geliş yalıtım 1 litre azalmıştı (mesafe 75 km)
Ümit bey bugün bir lastikçi ile görüştüm bana lassa driveways önerdi uzun ömürlü olur sorunsuz binersin dedi bide benim araba garajda çok yatıyor 2011 model daha 40 bine yeni geldi bide bu lastik konusu çok farklı herkesin bi önerisi var kafam çok karıştı Mesaj Birleştirildi: Ocak 12, 2019, 23:05:29Anıl bey bende duydum onu ama continental bilemiyorum bugün bir usta lassa driveways önerdi herkesin bir fikri var benim araba garajda yatan bir araba 8 senede 40 bin oldu yani bilemiyorum ya
Düşük hızlarda lastik sürtünme direnci enerji tüketimi açısından etkili oluyor dediğiniz gibi Şahin Bey. Ebat olarak, ince tabanlı ancak yüksek yarıçaplı lastikler üzerinde çalışılıyor tüketim ve emisyona olumlu etkilerinden dolayı. Zaten yakın geçmişte 16" büyük jant olarak kabul ediliyordu ancak bugün standart oldular.Lastik genişledikçe, aerodinamik açıdan da olumsuz etkileri oluyor. Benim tavsiye edebileceğim, aracı hangi şartlarda, nasıl kullandığınızı ve lastikten beklentinizi yazarsanız, daha detaylı cevaplar alabilirsiniz. Konfor (yaylanma ve ses), kuru-ıslak tutuş ve frenaj, tüketim, dayanım vs. gibi.
Osmaniye için lastik tavsiye etmenizi istiyorum dostlar.Yol sesi az yumuşak bir lastik arıyorum.Aklımdaki model michelin Primacy 4