0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Hayırlı olsun, bence çok güzel bir tercih olmuş, uzun soluklu kullanacak olur iseniz, garanti süreci bitiminden sonra yazılım tavsiye ederim, Keyifli, kazasız , belasız sürüşler dilerim.
Bugün tv24 te 8.etap ta yeni Passat Tanıtımı vardı...Gösterge grubu dijital olacakmış tüm versiyonlarda.standartmış fark isteyecekler diyen arkadaş vardı öle olmayacakmış
Katiliyorum size , bazilari kabullenemiyor hala avensisin daha iyi oldugunu kabul ediyor yahu 60 bin tl verip avensis alcagima 80 verip passat alirim avensisin dolsuyla passatin dolusu bir mi hic yani diyolar ki passat pahali gereksiz e avensiste ne var sen 60 bin tl veriyonda var mi passataki ozelikler , yapsinlar guzel bir avensis alalim onada iyi diyelim ama avensisin butun herseyi degismesi lazim benim gozumde motor secenekleri dahil 1.6 yetmiyo 2.0 bu millete cok geliyor dizel yok donanim yok komple yenilenmesi lazim japonlara kolay gelsin
güzel tespit, özellikle dizel motor yapmayı beceremiyor d-4d tam anlamıyla rezillik. Dizel motor satın almayı çok acil karar vermesi lazım, örnek renonun 1,5 dci, hyundainin kullandığı 1,5 crdi vesaire (daha çok var).
dizel motor alması lazım iyi hoş diyorsunuz da verdiğiniz örnekler çok kötü örnekler 1,5 dciler yoğun uzun yol kullanımında cok kısa kmlerde motor yaptırıyolar turbo yakıyolar(Eniştem reno özel reno servisi kesin bilgi yani) 1,5 crdilede de çok kişi 100 bin km civarında turbo değişimine gitti. Ayrıca biraz habersizsiniz sanırım şuanda versolarda bmw işbirlikli 1,6 dizel motor var yani dizel motor alımı yapıldı ama tüm araçlarında yok 2015e kadar
Bizde reno moturlu dacia lar vardı 20 adete yakın hiç birinde dediğiniz problemi yaşamadık ki hepsi arazi koşullarında kullanıldı, hatrı sayılır pick-up'lar tökezlerken duster lar tık demedi. Crdi 'a gelirsek bizzat kullandım 0 km teslim aldım ( 2011 model ) 130 bin küsür km tam bir yıl içinde yol yaptım oda tık demedi. Münferit olaylar çıkabilir ama ben bizzat tecrübe ettiklerimi baz alırım. Ve evet haberim yoktu bmv ile işbirliği yaptığı, iyide olmuş "BİR İŞ DÜZGÜN OLSUN İSTİYORSAN İŞİ EHLİNE BIRAKACAKSIN !" TOYOTA dizel motor üretmesin, BECEREMİYOR zaten eline yüzüne bulaştırmış durumda 5 senedir SERİ HATALI ÜRETİM OLURMU? hangi akla mantığa sığar? belki bu şekilde biraz yol kat edip bir şeyler öğrenirler.
Gökhan abi dizel motor yapamama gibi bişeyleri yok ama son 3-4 yıldır sanki inatla bi başarısızlık için uğraşıyolar gibiler. Bu bmw işine de kısa vadede dizele çözüm getirip bu arada da bi soluk alıp tekrar sağlam bir dizel motor üretimi için girdiler. İnşallah hayırlı bişeyle çıkarlar
Tabi bu arada bilincsiz tuketim faktorunude unutmayalim.tum markalarin amansiz satış rakamlarida ortada.adamlar satiyorlar ve dolayisiyla hiçbir degisiklik yapmaya ihtiyaclari yok
Tamam da abi buna tüketicinin yapabilecegi bişey yok ki. Şimdi ben bugün yeni araba almak istesem mecburen alıcam.Yurt dışından araç getirtebilecek kapasitede değiliz ki
Bu isi honda da opel de ford da hatta vw de yapti.ve hepsi televizyonda haberlerde duyuruldu. Bu kadar abartilcak birsey görmüyorum. Sebebide makinali uretimden kaynaklidir. Eger matematigi ayarlamasi hatasiz olursa hatasiz uretim yaparsin ancak enufak bi hesaplama hatasi srri hatali uretimi getirir.yani tek arac hatali uretilmesi imkansizdir kanimca yani. Almanyada ne bmwler audiler var herkeze gormesini tavsiye ederim.onlari gordukten sonra burdakilere bmw demezsiniz zaten.yani her marka icin gecerli bu. Almanyadaki e30 88 modeller arabalarda cc var.burda ozel siparis ile 5aracta sadece.adamlar v12 motor ile geziyor 3 serisinde fabrikasyon.olay toyota opel vs degil. Olay ulkenin geriligidir sahsi dusuncem
Tamam da abi buna tüketicinin yapabileceği bişey yok ki. Şimdi ben bugün yeni araba almak istesem mecburen alıcam.Yurt dışından araç getirtebilecek kapasitede değiliz ki
Mesaj Birleştirildi: Kasım 03, 2014, 23:15:49Aslında yapılacak o kadar çok şey var ki Yasin hocam, ama bu kafa ile daha ülke olarak çok ittirirler bize emin ol
Aynen yapılması gereken o kadar cok sey var ki. Ama burasi yapilmamasi gerekenlerin yapildigi bi ulke malesef.hep ayni ornekleri veriyorum ama oturup dusunmek lazım.hem sikayetciyiz ama eski zamanlara oranla bayilere giren musteri sayisi cok cok daha fazla.eskiden korkardik cebimizdeki parayla bunlari nasil aliriz diye.hatta alamazdik hayalederdik.ama şimdi. Halbuki daha cok sikayetciyiz. 10senebindigimiz arabalara 3-4 sene biniyoruz.detayli dusunmek lazim olayi.pazarlama sektoru asla tek bir konuya alana bagli degildir pazarlama sektoru zincirdir.
bu konuda aklıma bişey geldi şuanda. İnternette mobil imza topluyolar ya biz de bir toyota forumu olarak en azından toyotaya karşı bu şekilde bir dilekçe yazıp forumdaki herkesten mobil imza alsak bence dikkat çekeriz. derseniz ki bu ne işe yarayacak hiçbirşeye yaramasa bile en azından tüketicinin düşüncesi ortaya çıkmışolur belki birilerinin kafasına bir nokta koyabiliriz
Mesaj Birleştirildi: Kasım 03, 2014, 23:32:12"En kötü karar kararsızlıktan iyidir" bence bu bile bir adım. Fuar organizasyonu protesto için en ideal seçim, ertelenmesi de koordine olmak için bence süper oldu.
Bunu yeni bir konu açıp bir metin üzerine karar kıldıktan sonra dediğim online imza kampanyasını gerçekleştirelim bence. Protesto da yaparız sakarya fabrikasına kendimizi de zincirleriz