Gönderen Konu: 3zz-Fe ye 1zz-Fe piston Uygulaması  (Okunma sayısı 23192 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Moderatör
  • *****
  • Sheer Driving Pleasure
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 135000
  • Model Yılı: '07
  • 2229 kere teşekkür etti
  • 3428 kere teşekkür edildi
Ynt: 3zz-Fe ye 1zz-Fe piston Uygulaması
« Yanıtla #40 : Ekim 24, 2014, 09:54:04 »
Herkes tanır onu, ama isim vermeyeceğim :-)

Yemezzz be.
Bizim işler projeden öteye biraz zor gider.
Avensis 1.8 A/T 2007 LPG (Tomasetto)
AP900 Cruise control
www.toyotaclubtr.com/index.php?topic=50407.new#new

Toyota Club Türkiye

Ynt: 3zz-Fe ye 1zz-Fe piston Uygulaması
« Yanıtla #40 : Ekim 24, 2014, 09:54:04 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 92000
  • Model Yılı: '05
  • 6 kere teşekkür etti
  • 4 kere teşekkür edildi
Ynt: 3zz-Fe ye 1zz-Fe piston Uygulaması
« Yanıtla #41 : Kasım 07, 2014, 09:10:19 »
herkeze hayırlı cumarlar arkadaşlar sonunda acaımız bitti suan daha 630 km deyım rodaj suresını bıraz uzatıyoruz 2000 km cıvarında olucak şimdiden aractakı farkı hıssedebılıyorum tek dokunuslarda 1 yada 2 vites yuksek devrinde araba direkt lastik sarmaya basladı herhangı bir dyno testıne cıkmadık rodaj bitiminde sonucları paylasıcamm.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • CCCXXXXVIII-RollaFx Usdm
    • Rc Garage & Fotoğraf Albümü
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 999
  • Model Yılı: '95
  • 171 kere teşekkür etti
  • 352 kere teşekkür edildi
Ynt: 3zz-Fe ye 1zz-Fe piston Uygulaması
« Yanıtla #42 : Kasım 07, 2014, 09:27:30 »
Kerim bey neler yapıldı biraz detaylı liste ve anlatım yaparmısınız ?
http://etna81.blogspot.com/ AE101TR Eibach Pro-Kit <--> FX Ön Tampon ,Usdm Arka Tampon ve Arka Stop Reflektör(Kırmızı Beyaz) <--> Parlak Siyah Panjur <--> Kristal Kara Far(Mercek Bi-Xenon) <--> Anatomik Spoiler <-->  Japan Pioneer Müzik Sistemi <--> 15” Darwin Racing GTX Jant <--> Eibach ProKit Yay <--> https://goo.gl/JM6Hqh

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 92000
  • Model Yılı: '05
  • 6 kere teşekkür etti
  • 4 kere teşekkür edildi
Ynt: 3zz-Fe ye 1zz-Fe piston Uygulaması
« Yanıtla #43 : Kasım 07, 2014, 09:43:27 »
1 zz fe motorun piston koları piston ve segmanları kullanıldı üst kapaktan 0,90 mm alındı gaz kelebği polish lenip parlatıldı hava akışı kaygan olması için sibop kapakları bıraz daha acıldı
yakıtta rodaj nedenıyle kmde ortalama 37 krs yakıyordu su aralar 38 39 civarı yakıyor rodaj bıtımınde 37 kurusa donecektıryakıt yonunden sıkıntı cıkartmıyıor tabi 3000 dd geçmedğin sürece geçersen yakmasıda şahlanmasıda cok degişiyor

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Moderatör
  • *****
  • Sheer Driving Pleasure
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 135000
  • Model Yılı: '07
  • 2229 kere teşekkür etti
  • 3428 kere teşekkür edildi
Ynt: 3zz-Fe ye 1zz-Fe piston Uygulaması
« Yanıtla #44 : Kasım 07, 2014, 09:45:27 »
Krank ne oldu?
Avensis 1.8 A/T 2007 LPG (Tomasetto)
AP900 Cruise control
www.toyotaclubtr.com/index.php?topic=50407.new#new

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 92000
  • Model Yılı: '05
  • 6 kere teşekkür etti
  • 4 kere teşekkür edildi
Ynt: 3zz-Fe ye 1zz-Fe piston Uygulaması
« Yanıtla #45 : Kasım 07, 2014, 09:55:46 »
ahmet bey krank cıkma bulabıldık sadece dedıgınız gıbı krank olmadan pek bır fark yaratmadı bize 0 fıyatı cok pahalı oluyordu bu arada toplam 3000 tl cıvarı bır masrafım oldu tum parcalarım orj. şimdide ecu kodlama işlemini araştırıyorum galiba benım aracın beyin bilgileri bu ECU CENTRALITA DE MOTOR TOYOTA COROLLA 1.6 3ZZ-FE 89661-02630 8966102630 MB175200-4061 MB1752004061 BEYNI OKUYABILIRLERSE IYI BIR YAZILIMLA LAUNCH kit e kadar yaptırmayı dusnuyorum işte ozaman 4 kapılı atmosferik bir t sport olucak ini :D

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • E12 SPORT 3ZZ-FE (Auris - Yaris D4D MMT) Civic EK9
    • Model araçlar, uçaklar, helikopterler
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: A-
  • Model Yılı: -
  • 482 kere teşekkür etti
  • 760 kere teşekkür edildi
Ynt: 3zz-Fe ye 1zz-Fe piston Uygulaması
« Yanıtla #46 : Kasım 07, 2014, 10:26:21 »
ahmet bey krank cıkma bulabıldık sadece dedıgınız gıbı krank olmadan pek bır fark yaratmadı bize 0 fıyatı cok pahalı oluyordu bu arada toplam 3000 tl cıvarı bır masrafım oldu tum parcalarım orj. şimdide ecu kodlama işlemini araştırıyorum galiba benım aracın beyin bilgileri bu ECU CENTRALITA DE MOTOR TOYOTA COROLLA 1.6 3ZZ-FE 89661-02630 8966102630 MB175200-4061 MB1752004061 BEYNI OKUYABILIRLERSE IYI BIR YAZILIMLA LAUNCH kit e kadar yaptırmayı dusnuyorum işte ozaman 4 kapılı atmosferik bir t sport olucak ini :D


4 kapılı T-Sport zaten var :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • CCCXXXXVIII-RollaFx Usdm
    • Rc Garage & Fotoğraf Albümü
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 999
  • Model Yılı: '95
  • 171 kere teşekkür etti
  • 352 kere teşekkür edildi
Ynt: 3zz-Fe ye 1zz-Fe piston Uygulaması
« Yanıtla #47 : Kasım 07, 2014, 10:40:41 »
Krank şuan t sport krankı mı ?. Bi şanzıman farkı olacak yani t sport ile :).

Mesut abi 4 kapılı T sport yapan kim forumdan mı :), fotoğraf bilgi filan var mı görelim de yolda görürsek filan toz yutmayalım :).
http://etna81.blogspot.com/ AE101TR Eibach Pro-Kit <--> FX Ön Tampon ,Usdm Arka Tampon ve Arka Stop Reflektör(Kırmızı Beyaz) <--> Parlak Siyah Panjur <--> Kristal Kara Far(Mercek Bi-Xenon) <--> Anatomik Spoiler <-->  Japan Pioneer Müzik Sistemi <--> 15” Darwin Racing GTX Jant <--> Eibach ProKit Yay <--> https://goo.gl/JM6Hqh

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 257500
  • Model Yılı: '01
  • 395 kere teşekkür etti
  • 376 kere teşekkür edildi
Ynt: 3zz-Fe ye 1zz-Fe piston Uygulaması
« Yanıtla #48 : Kasım 07, 2014, 10:46:46 »
Iyide abimizin yaptigi sadece 3zzfeden 1zzfeye cevirmek gani 1.8 vvti avensis motoru. Sizin soylediginiz tsport motoru 2zzge ve ona cevirmek icin uzun ugras lazim onun icin direk sandik motor daha mantikli. Cunku en buyuk farklari piston caplari vvti 1.4 1.6 1.8 farketmeksizin 79 mm vvtl-i ise 85 mm yani aracin herhangi bir tsport olma durumu mevcut degil.

Abicim hayirli olsun umarim agiz tadiyla binersin gelismeleri lutfen buraya aktar benim aklimda olan birsey ama tabi babamin arabasina yapmam boyle seyleri boyle kucuk hassas bir konuda var  artik kendi arabama kaldi :)
Toyota Corolla 2001 1.6vvt-i sol special 110+ bilmem kaç tane hp  BENZİNLİYDİ  Artık Prins Technomaxlı :rofl:

Simota Short Air İntake, 1.8 vvt-i İntake Manifold, 1.8 vvt-i Throttle Body, 1.8 vvt-i fuel injectors 51 mm straight pipe & sport muffler, Raizin Voltage Stabilizer, Greddy Oil Cacht Tank, Eibach pro kit 35 mm springs
Swimming coach :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 92000
  • Model Yılı: '05
  • 6 kere teşekkür etti
  • 4 kere teşekkür edildi
Ynt: 3zz-Fe ye 1zz-Fe piston Uygulaması
« Yanıtla #49 : Kasım 08, 2014, 09:49:55 »
arac zaten kesınlıkle bır t sport olmayacak orda ufak bir espri var onu kaçırmayalım arkadaşlar aracı t sport yapacak olsak fautarasız bir t sport motoru bulup koyardık zaten. trafikte kımse motor koduna bakmıyor sonucta.. biz 110 hp aracı yürütmeye çalışıyoruz... ve 1,6 is hondalara 1,2 km de 0 dan kalkışta yaklaşık iki direk boy atabiliyoruz.. stock 110 hp.. kapak krank ve pistondan once.. cai kit egzoz headersla 119 hp güç alabildik..

Mesaj Birleştirildi: Kasım 08, 2014, 10:33:16
Iyide abimizin yaptigi sadece 3zzfeden 1zzfeye cevirmek gani 1.8 vvti avensis motoru. Sizin soylediginiz tsport motoru 2zzge ve ona cevirmek icin uzun ugras lazim onun icin direk sandik motor daha mantikli. Cunku en buyuk farklari piston caplari vvti 1.4 1.6 1.8 farketmeksizin 79 mm vvtl-i ise 85 mm yani aracin herhangi bir tsport olma durumu mevcut degil.

Abicim hayirli olsun umarim agiz tadiyla binersin gelismeleri lutfen buraya aktar benim aklimda olan birsey ama tabi babamin arabasina yapmam boyle seyleri boyle kucuk hassas bir konuda var  artik kendi arabama kaldi :)

zaten baba arabasına yapma olurda inş kendı arabana yaparsın keyıfle bınersın :) dahda olucak gelişmelerle durum paylaşıcam inş.. video yakında farkı gorucez hep birlikte

Mesaj Birleştirildi: Kasım 08, 2014, 10:42:31
corolla e12 exhaust

bu aracın stock videosu sadece son susturucu cai headers vs bulunmadan

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • E12 SPORT 3ZZ-FE (Auris - Yaris D4D MMT) Civic EK9
    • Model araçlar, uçaklar, helikopterler
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: A-
  • Model Yılı: -
  • 482 kere teşekkür etti
  • 760 kere teşekkür edildi
Ynt: 3zz-Fe ye 1zz-Fe piston Uygulaması
« Yanıtla #50 : Kasım 08, 2014, 19:02:56 »
Krank şuan t sport krankı mı ?. Bi şanzıman farkı olacak yani t sport ile :).

Mesut abi 4 kapılı T sport yapan kim forumdan mı :), fotoğraf bilgi filan var mı görelim de yolda görürsek filan toz yutmayalım :).

farbika uretimi orjinal 4 kapili var ya :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Vazgeçemeyeceğiniz bir ilişki; TOYOTA! -
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 140000
  • Model Yılı: '06
  • 836 kere teşekkür etti
  • 836 kere teşekkür edildi
Ynt: 3zz-Fe ye 1zz-Fe piston Uygulaması
« Yanıtla #51 : Kasım 08, 2014, 20:05:10 »
corolla e12 exhaust

bu aracın stock videosu sadece son susturucu cai headers vs bulunmadan
5 kere başa sarıp dinledim.  :alkis:
1.6 VVT-i

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Gayrimeşgul
    • INSTAGRAM
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 99000
  • Model Yılı: '13
  • 684 kere teşekkür etti
  • 2110 kere teşekkür edildi
Ynt: 3zz-Fe ye 1zz-Fe piston Uygulaması
« Yanıtla #52 : Kasım 08, 2014, 23:08:26 »
Asfalt ağladı bee [emoji12][emoji1]
intagram.com/tosicorolla16
youtube.com/kaankara

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Moderatör
  • *****
  • Sheer Driving Pleasure
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 135000
  • Model Yılı: '07
  • 2229 kere teşekkür etti
  • 3428 kere teşekkür edildi
Ynt: 3zz-Fe ye 1zz-Fe piston Uygulaması
« Yanıtla #53 : Kasım 08, 2014, 23:34:52 »
Asfalt ağladı bee [emoji12][emoji1]

Kaan hoşuna gitti ise senin arabanın 1ZR motorunu aynı şekilde 2ZR yapabiliriz.   ;)
Avensis 1.8 A/T 2007 LPG (Tomasetto)
AP900 Cruise control
www.toyotaclubtr.com/index.php?topic=50407.new#new

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Dr. Driver
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 63 kere teşekkür etti
  • 384 kere teşekkür edildi
Ynt: 3zz-Fe ye 1zz-Fe piston Uygulaması
« Yanıtla #54 : Kasım 09, 2014, 00:02:36 »
Kaan hoşuna gitti ise senin arabanın 1ZR motorunu aynı şekilde 2ZR yapabiliriz.   ;)
Abi kaan zaten çok dehşet şeyler düşünüyo biyerden para bulsa önünü alamayacaz yani :D
R1 35 
╚╬╬╬     Yolumuza Auris olmadan devam ediyoruz :(
  24 6   
Bu sene de şampiyon görelim sizi!! Beşiktaşk En Büyük Aşk

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Gayrimeşgul
    • INSTAGRAM
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 99000
  • Model Yılı: '13
  • 684 kere teşekkür etti
  • 2110 kere teşekkür edildi
Ynt: 3zz-Fe ye 1zz-Fe piston Uygulaması
« Yanıtla #55 : Kasım 09, 2014, 01:24:10 »

Kaan hoşuna gitti ise senin arabanın 1ZR motorunu aynı şekilde 2ZR yapabiliriz.   ;)

Hımm, aslında çok iyi olur ama Yasinin dediği gibi

Abi kaan zaten çok dehşet şeyler düşünüyo biyerden para bulsa önünü alamayacaz yani :D

Benim para biriktirmem lazım. Şimdiden başladım işte artık yaza kadar ne kadar olur allah bilir :)

Bu parçalar sıfır mı olacak ? Çıkma bulma ihtimali var mıdır? İlk hedefim paddle shift Ahmet abi,yazın uğrayabilirim size :)
intagram.com/tosicorolla16
youtube.com/kaankara

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • CCCXXXXVIII-RollaFx Usdm
    • Rc Garage & Fotoğraf Albümü
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 999
  • Model Yılı: '95
  • 171 kere teşekkür etti
  • 352 kere teşekkür edildi
Ynt: 3zz-Fe ye 1zz-Fe piston Uygulaması
« Yanıtla #56 : Kasım 10, 2014, 08:48:54 »
farbika uretimi orjinal 4 kapili var ya :)

:D abi hiç düşünmedim ben o durumu ya evet yurt dışındaki araçlarda görmüştüm :D. Türkiye'de hiç görmedim de acaba birisi motor mu yükledi dedim :)
http://etna81.blogspot.com/ AE101TR Eibach Pro-Kit <--> FX Ön Tampon ,Usdm Arka Tampon ve Arka Stop Reflektör(Kırmızı Beyaz) <--> Parlak Siyah Panjur <--> Kristal Kara Far(Mercek Bi-Xenon) <--> Anatomik Spoiler <-->  Japan Pioneer Müzik Sistemi <--> 15” Darwin Racing GTX Jant <--> Eibach ProKit Yay <--> https://goo.gl/JM6Hqh

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 100
  • Model Yılı: '10
  • 367 kere teşekkür etti
  • 316 kere teşekkür edildi
Ynt: 3zz-Fe ye 1zz-Fe piston Uygulaması
« Yanıtla #57 : Kasım 10, 2014, 21:05:08 »
Kaan hoşuna gitti ise senin arabanın 1ZR motorunu aynı şekilde 2ZR yapabiliriz.   ;)
Abi 3ZR icin bisiler dusun :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Moderatör
  • *****
  • Sheer Driving Pleasure
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 135000
  • Model Yılı: '07
  • 2229 kere teşekkür etti
  • 3428 kere teşekkür edildi
Ynt: 3zz-Fe ye 1zz-Fe piston Uygulaması
« Yanıtla #58 : Kasım 10, 2014, 21:08:23 »
Abi 3ZR icin bisiler dusun :)

O zaman arabaya bide kanat takmamız lazım çok masraflı. ;)
Avensis 1.8 A/T 2007 LPG (Tomasetto)
AP900 Cruise control
www.toyotaclubtr.com/index.php?topic=50407.new#new

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: '20
  • 252 kere teşekkür etti
  • 712 kere teşekkür edildi
Ynt: 3zz-Fe ye 1zz-Fe piston Uygulaması
« Yanıtla #59 : Kasım 10, 2014, 22:07:02 »
bilmiyorum daha ne kadar hızlı gideceksiniz :) amaç yarışmak değil mutlu olmak olmalı. dünya üzerinde 1000hp hatta daha daha fazla güce sahip arabalar var. yani yarışın sonu yok. bazen hondaları falan görüyorum , her yerinden bişey çıkıyor :)
toyotanında motoru 500hp olsa bile freni 100hp lik. şanzıman öyle. amortisör öyle. lastikler ve genişlikleri öyle.

bırakın arabalar tatlı hızlarda kalsın. gaza bassanızda gitmesin :) hem yarışın hem hız yapmayın ama tadını alın :)