0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Teşekkürler Mustafa Bey az önce toyota merkez ile görüştüm .10.günü geçtiğinde istinaden araç vereceklerini belirttiler.Zoruma giden ise araç tamda lazım olacağı zaman da arıza yapması .2.ele güven konusunda şüpheci olduğumuz için 0 km araç aldık .kredi çekip 36 ay taksitle aldık .Umarım bu tavrımı bazı arkadaşlar yadırgamaz
geçmiş olsun inşallah biran önce kavuşursunuz aracınıza
0 araçta kontak hiç basmadı.hani bizim türklerde hava atma mevzusu var .bende o denli hava atarken .siyah filim camlar,çelik jant vs derken araç kontak basmadı .Benim anlamadığım konu türkiye de toplanılan aracın parçası yutdışından nasıl gelir .hava yağışlı 3 gün araçsız kaldım .acaba bana araç tahsis ederler mi ? toyota iletişime yazdığım yazı ' 27.09.2014 de saat 16.40 da meydana gelen kontak anahtarı sorunu ile ilgili toyata acil yardımı aradım .yarım saat içerisinde uzman arkadaş geldi.mutakabinde adana yüreğir toyota onatça plaza ya bıraktık.29.09.2014 de servisdeki arkadaşların parça yok .İstanbuldan ve yurtdışından gelecek demesi mağduriyetimi sürdürmeme olanak göstermiştir.Stokta parça bulundurmayıp 0 km araç satan ve servis olarak faaliyet gösteren plaza nızı ve sizi kınıyorum .3 gün boyunca araçsız kalmama rağmen kendini haklı çıkaran toyota 'İYİNİN DE İYİSİ ' felsefenizi üzüntü ile kınıyorum .bir daha toyota mı asla .Araç tahsis etmeyerek kötünün de kötüsü olma yolunda başarılar .araç trafiğe çıkış tarihi 01.09.2014 toyota corolla km 2000. PLAKA 01 DEG 46
Geçmiş olsun aracı aldığınız plazanın ve servisin sizi bilgilendirdikten sonra aracın tamirinin uzaması sonucunda size ikame araç vermeleri gerekirdi diye düşünüyorum.
Geçmiş olsun, böyle durumlarda acaba kaskonun avantajlarını mı araştırmak gerekiyor. benzer durumlar için daha kısa sürede kasko firmaları araç temini yapabiliyor ama sadece kaza durumlarında mı geçerli o Kısımını netleştirmek gerekiyor
Mundar olmuş artık o araba...Satın siz en iyisi...
Abdullah bey yaşadığınız şanssız durum için geçmiş olsun demek lazım tabi ama bu sorunu çözmüyor doğrusu. Sizin durum biraz bedevi şansı olmuş tekrar geçmiş olsun. Aracınız dünyada ve Türkiye de kendini defalarca ispat etmiş bir araç . Şayet aracınız 1 aydan kısa süre önce alındı ise bire bir değiştirme hakkınız var,kullanabilirsiniz.Diğer yanda yazık ki çoğu firmada servisler olması gerektiği gibi eğitimli değiller. Bu ise bazen basit arızaların farklı arızalara yol açmasına yada tamir sürelerinin uzamasına sebep olmaktadır.Yaşadığınız duruma oldukça yakın bir durumu geçmişte bende yaşadım. Ancak bizim araba Skoda idi. 2010 yılı temmuz ayında sıfır fabia II aldık. Eşim kullanacağı için sıfır araç tercih etmiştim ancak aldıktan sadece 25 gün sonra kontak bastık ve araba çalışmadı... Servisi aradık, servis yarım saat sonra geldi. Aracı yetkili servise aldılar bir sürü test filan derken o gün gitti. Ertesi gün İstanbul doğuş otodan gerçekten teknisyen olduğu her halinden belli arkadaş geldi. Tesadüf isimde Doğan mış Doğan bey arabayı inceledi ölçümler yaptı ve TEŞHİS :Akü bitmiş.... O anda ne sinirlenebildim nede gülebildim. Öylece baktım sadece....Neyse akü değişti bir kaç test yapıldı ve evimize gittik....sonuçta yaşadığınız hoş bir durum değil ama münferit. Toyotaya yazdığınız mesaj sert ama iyi olmuş
Geçmiş olsun, umarım bir daha servislik durum yaşamazsınız. Ama bilgilenmemiz için araçtaki sorunun ne olduğunu, ve kasko şirketinizin ne olduğunu söyler misiniz? İkame aracı kasko şirketi verir diye biliyorum zira, plazadan çıkar çıkmaz bozulmamış çünkü, 2000 km yapmış.