Gönderen Konu: yeni corolladan soğudum  (Okunma sayısı 5953 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 65000
  • Model Yılı: '14
  • 12 kere teşekkür etti
  • 3 kere teşekkür edildi
yeni corolladan soğudum
« : Eylül 29, 2014, 11:05:16 »
 0 araçta kontak hiç basmadı.hani bizim türklerde hava atma mevzusu var .bende o denli hava atarken .siyah filim camlar,çelik jant vs derken araç kontak basmadı .Benim anlamadığım konu türkiye de toplanılan aracın parçası yutdışından nasıl gelir .hava yağışlı 3 gün araçsız kaldım .acaba bana araç tahsis ederler mi ?                                                                                                                                                                                                                                                               toyota iletişime yazdığım yazı ' 27.09.2014 de saat 16.40 da meydana gelen kontak anahtarı sorunu ile ilgili toyata acil yardımı aradım .yarım saat içerisinde uzman arkadaş geldi.mutakabinde adana yüreğir toyota onatça plaza ya  bıraktık.29.09.2014 de servisdeki arkadaşların parça yok .İstanbuldan ve yurtdışından gelecek demesi mağduriyetimi sürdürmeme olanak göstermiştir.Stokta parça bulundurmayıp 0 km araç satan ve servis olarak faaliyet gösteren plaza nızı ve sizi kınıyorum .3 gün boyunca araçsız kalmama rağmen kendini haklı çıkaran toyota 'İYİNİN DE İYİSİ ' felsefenizi üzüntü ile kınıyorum .bir daha toyota mı asla .Araç tahsis etmeyerek kötünün de kötüsü olma yolunda başarılar .araç trafiğe çıkış tarihi 01.09.2014 toyota corolla  km 2000. PLAKA 01 DEG 46   
new toyota corolla

Toyota Club Türkiye

yeni corolladan soğudum
« : Eylül 29, 2014, 11:05:16 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 43000
  • Model Yılı: '14
  • 281 kere teşekkür etti
  • 530 kere teşekkür edildi
Ynt: yeni corolladan soğudum
« Yanıtla #1 : Eylül 29, 2014, 11:17:26 »
Böyle bir sorun yeni kasa corolla lar da açıkçası ilk defa sizden öğrendim, geçmiş olsun. Bir çok sıfır km araçta sorunlar olabilmekte. Önemli olan bu sorunlara markanın yaklaşma açısıdır. Toyota bu tip arızalarına sahip çıkan bir markadır. Anlattığınız sıkıntı ise daha çok bayi ve servis odaklı bir sorun. Servisler ellerinde periyodik bakım malzemelerini bulundurur. Ancak bazı istisnai parçaların tedariği ana merkezden ya da yurtdışından gelmesini açıkçası ben yadırgamadım. Yadırganacak durum size tedarik sürecinde bir araç verilebilirdi. Tekrar geçmiş olsun.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 65000
  • Model Yılı: '14
  • 12 kere teşekkür etti
  • 3 kere teşekkür edildi
Ynt: yeni corolladan soğudum
« Yanıtla #2 : Eylül 29, 2014, 11:23:51 »
Teşekkürler Mustafa Bey az önce toyota merkez ile görüştüm .10.günü geçtiğinde istinaden araç vereceklerini belirttiler.Zoruma giden ise araç tamda lazım olacağı zaman da arıza yapması .2.ele güven konusunda şüpheci olduğumuz için 0 km araç aldık .kredi çekip 36 ay taksitle aldık .Umarım bu tavrımı  bazı arkadaşlar yadırgamaz
new toyota corolla

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 43000
  • Model Yılı: '14
  • 281 kere teşekkür etti
  • 530 kere teşekkür edildi
Ynt: yeni corolladan soğudum
« Yanıtla #3 : Eylül 29, 2014, 11:30:30 »
Teşekkürler Mustafa Bey az önce toyota merkez ile görüştüm .10.günü geçtiğinde istinaden araç vereceklerini belirttiler.Zoruma giden ise araç tamda lazım olacağı zaman da arıza yapması .2.ele güven konusunda şüpheci olduğumuz için 0 km araç aldık .kredi çekip 36 ay taksitle aldık .Umarım bu tavrımı  bazı arkadaşlar yadırgamaz

İkinci elden ziyade imkanlar ölçüsünde sıfır araç almak tabi ki daha iyidir. İkinci elde ise Toyota hele hele de corolla modeli bana göre birinci sırada gelen bir araçtır.  Maalesef bu tip durumlar her markada olabiliyor. Sizi de çok iyi anlıyorum ki tam da bayram ağzındayız ve aracın en lazım olduğu zaman ki yeni aldığınız bir araç, kötü bir durum. Servisten geçici araç tedariği konusunda biraz daha ısrarcı olmaya çalışın, belki bayramdan önce mağdur olmadan en azından altınızda bir araba ile bu durumu en az kayıp ile atlatırsınız.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 30000
  • Model Yılı: '13
  • 44 kere teşekkür etti
  • 14 kere teşekkür edildi
Ynt: yeni corolladan soğudum
« Yanıtla #4 : Eylül 29, 2014, 11:34:37 »
geçmiş olsun inşallah biran önce kavuşursunuz aracınıza

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 65000
  • Model Yılı: '14
  • 12 kere teşekkür etti
  • 3 kere teşekkür edildi
Ynt: yeni corolladan soğudum
« Yanıtla #5 : Eylül 29, 2014, 11:39:31 »
İnşallah bir an önce çıkar .akraba ziyaretine ford transit pickup ile gideceğim  -_-
geçmiş olsun inşallah biran önce kavuşursunuz aracınıza
Teşekkürler Mustafa Bey az önce toyota merkez ile görüştüm .10.günü geçtiğinde istinaden araç vereceklerini belirttiler.Zoruma giden ise araç tamda lazım olacağı zaman da arıza yapması .2.ele güven konusunda şüpheci olduğumuz için 0 km araç aldık .kredi çekip 36 ay taksitle aldık .Umarım bu tavrımı  bazı arkadaşlar yadırgamaz
new toyota corolla

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: '14
  • 48 kere teşekkür etti
  • 146 kere teşekkür edildi
Ynt: yeni corolladan soğudum
« Yanıtla #6 : Eylül 29, 2014, 11:46:43 »
Geçmiş olsun aracı aldığınız plazanın ve servisin sizi bilgilendirdikten sonra aracın tamirinin uzaması sonucunda size ikame araç vermeleri gerekirdi diye düşünüyorum.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Gayrimeşgul
    • INSTAGRAM
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 99000
  • Model Yılı: '13
  • 684 kere teşekkür etti
  • 2108 kere teşekkür edildi
Ynt: yeni corolladan soğudum
« Yanıtla #7 : Eylül 29, 2014, 12:18:50 »
Servisin bulunduğu şehir ve tedarik hızı önemli, örn; lastik basınç sensörünün biri bozuldu Çayırcıoğlu Şanlıurfa servisi ödül almış bi servis bununla övünüyorlar ama 15 günde tedarik ederiz dediler Bursa Çavdarlı plaza 3 günde getirtti ve bu servis önce ödeme alması gerekirken bizim ilçede olduğumuz için gidince ödeme aldılar. Aynı şekilde buğulanan farlar 2 günde geldi değişti. 1 ay far bekleyen üyeler oldu forumda
intagram.com/tosicorolla16
youtube.com/kaankara

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 130000
  • Model Yılı: '14
  • 506 kere teşekkür etti
  • 898 kere teşekkür edildi
Ynt: yeni corolladan soğudum
« Yanıtla #8 : Eylül 29, 2014, 12:37:11 »
0 araçta kontak hiç basmadı.hani bizim türklerde hava atma mevzusu var .bende o denli hava atarken .siyah filim camlar,çelik jant vs derken araç kontak basmadı .Benim anlamadığım konu türkiye de toplanılan aracın parçası yutdışından nasıl gelir .hava yağışlı 3 gün araçsız kaldım .acaba bana araç tahsis ederler mi ?                                                                                                                                                                                                                                                               toyota iletişime yazdığım yazı ' 27.09.2014 de saat 16.40 da meydana gelen kontak anahtarı sorunu ile ilgili toyata acil yardımı aradım .yarım saat içerisinde uzman arkadaş geldi.mutakabinde adana yüreğir toyota onatça plaza ya  bıraktık.29.09.2014 de servisdeki arkadaşların parça yok .İstanbuldan ve yurtdışından gelecek demesi mağduriyetimi sürdürmeme olanak göstermiştir.Stokta parça bulundurmayıp 0 km araç satan ve servis olarak faaliyet gösteren plaza nızı ve sizi kınıyorum .3 gün boyunca araçsız kalmama rağmen kendini haklı çıkaran toyota 'İYİNİN DE İYİSİ ' felsefenizi üzüntü ile kınıyorum .bir daha toyota mı asla .Araç tahsis etmeyerek kötünün de kötüsü olma yolunda başarılar .araç trafiğe çıkış tarihi 01.09.2014 toyota corolla  km 2000. PLAKA 01 DEG 46

Ariza neydi acaba?
İmmobilizer arizasi filanmi?
Gecmis olsun bu arada.
Birazda sans isi araba.
Gözünü açtın doğdun dediler,gözünü kapattın öldü dediler,bu ikisi arasındaki göz açıp kapamaya ise ömür dediler.(Hz.Mevlana)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 277 kere teşekkür etti
  • 406 kere teşekkür edildi
Ynt: yeni corolladan soğudum
« Yanıtla #9 : Eylül 29, 2014, 12:42:37 »
Geçmiş olsun.

Bende ikame araç verilebilirdi diye düşünüyorum.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 40000
  • Model Yılı: '14
  • 20 kere teşekkür etti
  • 73 kere teşekkür edildi
Ynt: yeni corolladan soğudum
« Yanıtla #10 : Eylül 29, 2014, 12:46:44 »
Geçmiş olsun, böyle durumlarda acaba kaskonun avantajlarını mı araştırmak gerekiyor. benzer durumlar için daha kısa sürede kasko firmaları araç temini yapabiliyor ama sadece kaza durumlarında mı geçerli o Kısımını netleştirmek gerekiyor
İnsan Neye Layık İse Ona Dönüşür...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • just do it
  • Araç: Camry
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 225000
  • Model Yılı: '06
  • 351 kere teşekkür etti
  • 565 kere teşekkür edildi
Ynt: yeni corolladan soğudum
« Yanıtla #11 : Eylül 29, 2014, 13:00:31 »
Abdullah bey yaşadığınız şanssız durum için geçmiş olsun demek lazım tabi ama bu sorunu çözmüyor doğrusu. Sizin durum biraz bedevi şansı olmuş tekrar geçmiş olsun. Aracınız dünyada ve Türkiye de kendini defalarca ispat etmiş bir araç . Şayet aracınız 1 aydan kısa süre önce alındı ise bire bir değiştirme hakkınız var,kullanabilirsiniz.
Diğer yanda yazık ki çoğu firmada servisler olması gerektiği gibi eğitimli değiller. Bu ise bazen basit arızaların farklı arızalara yol açmasına yada tamir sürelerinin uzamasına sebep olmaktadır.
Yaşadığınız duruma oldukça yakın bir durumu geçmişte bende yaşadım. Ancak bizim araba Skoda idi. 2010 yılı temmuz ayında sıfır fabia II aldık. Eşim kullanacağı için sıfır araç tercih etmiştim ancak aldıktan sadece 25 gün sonra kontak bastık ve araba çalışmadı... Servisi aradık, servis yarım saat sonra geldi. Aracı yetkili servise aldılar bir sürü test filan derken o gün gitti. Ertesi gün İstanbul doğuş otodan gerçekten teknisyen olduğu her halinden belli arkadaş geldi. Tesadüf isimde Doğan mış :)
Doğan bey arabayı inceledi ölçümler yaptı ve TEŞHİS :Akü bitmiş.... O anda ne sinirlenebildim nede gülebildim. Öylece baktım sadece....Neyse akü değişti bir kaç test yapıldı ve evimize gittik....
sonuçta yaşadığınız hoş bir durum değil ama münferit. Toyotaya yazdığınız mesaj sert ama iyi olmuş :)
Akıl ile sabrı birleştir ve zekan ile konuş...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 26000
  • Model Yılı: '22
  • 1214 kere teşekkür etti
  • 2229 kere teşekkür edildi
Ynt: yeni corolladan soğudum
« Yanıtla #12 : Eylül 29, 2014, 13:34:50 »
Geçmiş olsun Abdullah Bey. Başınıza gelen arıza sık rastlanan bir durum olmadığından, yedek parça vs bulundurulmuyor olabilir. Bu bir bahane olamaz tabi. Gereğini yapmak zorunda servis.
Emniyet kemeri sizi sevdiklerinize bağlar.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 185000
  • Model Yılı: '05
  • 10 kere teşekkür etti
  • 3 kere teşekkür edildi
Ynt: yeni corolladan soğudum
« Yanıtla #13 : Eylül 29, 2014, 14:18:01 »
burda sıkıntı servis kaynaklı geçmiş olsun diyorum   ülkemizde  hala daha servis olmanın ne  neşkilde olması gerektigini bilmeyen servislerimiz mevcut

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Moderatör
  • *****
  • Scientia Dux Vitae Certissimus
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 38000
  • Model Yılı: '21
  • 2106 kere teşekkür etti
  • 3134 kere teşekkür edildi
Ynt: yeni corolladan soğudum
« Yanıtla #14 : Eylül 29, 2014, 14:26:06 »
Geçmiş olsun, umarım bir daha servislik durum yaşamazsınız.
Ama bilgilenmemiz için araçtaki sorunun ne olduğunu, ve kasko şirketinizin ne olduğunu söyler misiniz? İkame aracı kasko şirketi verir diye biliyorum zira, plazadan çıkar çıkmaz bozulmamış çünkü, 2000 km yapmış.
Dacia Duster 1.3 TCE EDC Comfort 2021 model (2023-...) 38bin km- ...
Dacia Sandero Stepway 0.9 TCE Easy-R 2017 model (2021-2023) 32bin km-56bin km
Toyota Corolla 1.6 Multidrive S 2019 model (2019-2021) 0 km-23bin km.
Mazda 3 1.6 Touring 2010 model (2015-2019) 96bin km-171bin km Toyota Yaris 1.3 Terra 2007 model (2013-2015) 55bin-91bin km.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • onun ruhu japon...
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 29000
  • Model Yılı: '16
  • 128 kere teşekkür etti
  • 184 kere teşekkür edildi
Ynt: yeni corolladan soğudum
« Yanıtla #15 : Eylül 29, 2014, 20:59:46 »
Mundar olmuş artık o araba...
Satın siz en iyisi...
Herşeye rağmen; gülmek güzeldir...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 65000
  • Model Yılı: '14
  • 12 kere teşekkür etti
  • 3 kere teşekkür edildi
Ynt: yeni corolladan soğudum
« Yanıtla #16 : Eylül 29, 2014, 21:32:32 »
Geçmiş olsun aracı aldığınız plazanın ve servisin sizi bilgilendirdikten sonra aracın tamirinin uzaması sonucunda size ikame araç vermeleri gerekirdi diye düşünüyorum.
teşekkür ederim .sordum sadece 10 gün üzeri gecikmelerde vereceklerini söylediler .

Mesaj Birleştirildi: Eylül 29, 2014, 21:35:11
Geçmiş olsun, böyle durumlarda acaba kaskonun avantajlarını mı araştırmak gerekiyor. benzer durumlar için daha kısa sürede kasko firmaları araç temini yapabiliyor ama sadece kaza durumlarında mı geçerli o Kısımını netleştirmek gerekiyor
Ömer bey sadece kaza da allah göstermesin .kasko araç kiralayıp size temin ediyor .şehir dışında iseniz 4 kişi en fazla olacak şekilde otel kiralıyor kasko .bunun dışında her hangi bir bozulmada kaskonun sorunu olmaktan çıkıyor
new toyota corolla

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • T SPORT....
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 190000
  • Model Yılı: '02
  • 463 kere teşekkür etti
  • 674 kere teşekkür edildi
Ynt: yeni corolladan soğudum
« Yanıtla #17 : Eylül 29, 2014, 21:39:25 »
Mundar olmuş artık o araba...
Satın siz en iyisi...

 :D

Mesaj Birleştirildi: Eylül 29, 2014, 21:41:10
olay tamamen kötü servis ve şansızlıkdan ibaret.geçmiş olsun.
2002 corolla sol vvt-i

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 65000
  • Model Yılı: '14
  • 12 kere teşekkür etti
  • 3 kere teşekkür edildi
Ynt: yeni corolladan soğudum
« Yanıtla #18 : Eylül 29, 2014, 21:41:42 »
Abdullah bey yaşadığınız şanssız durum için geçmiş olsun demek lazım tabi ama bu sorunu çözmüyor doğrusu. Sizin durum biraz bedevi şansı olmuş tekrar geçmiş olsun. Aracınız dünyada ve Türkiye de kendini defalarca ispat etmiş bir araç . Şayet aracınız 1 aydan kısa süre önce alındı ise bire bir değiştirme hakkınız var,kullanabilirsiniz.
Diğer yanda yazık ki çoğu firmada servisler olması gerektiği gibi eğitimli değiller. Bu ise bazen basit arızaların farklı arızalara yol açmasına yada tamir sürelerinin uzamasına sebep olmaktadır.
Yaşadığınız duruma oldukça yakın bir durumu geçmişte bende yaşadım. Ancak bizim araba Skoda idi. 2010 yılı temmuz ayında sıfır fabia II aldık. Eşim kullanacağı için sıfır araç tercih etmiştim ancak aldıktan sadece 25 gün sonra kontak bastık ve araba çalışmadı... Servisi aradık, servis yarım saat sonra geldi. Aracı yetkili servise aldılar bir sürü test filan derken o gün gitti. Ertesi gün İstanbul doğuş otodan gerçekten teknisyen olduğu her halinden belli arkadaş geldi. Tesadüf isimde Doğan mış :)
Doğan bey arabayı inceledi ölçümler yaptı ve TEŞHİS :Akü bitmiş.... O anda ne sinirlenebildim nede gülebildim. Öylece baktım sadece....Neyse akü değişti bir kaç test yapıldı ve evimize gittik....
sonuçta yaşadığınız hoş bir durum değil ama münferit. Toyotaya yazdığınız mesaj sert ama iyi olmuş :)
evet kesinlikle şans .immolizer kendini kilitlemiş ve şifrelenmiş .Herhangi bir durumda çalınmaya karşı mahsup .Yine de en büyük ilim'sabır ' der ,yağan yağmurda evimde oturur çayımı içerim .Destekleyici yorumlarınız için teşekkür ederim .

Mesaj Birleştirildi: Eylül 29, 2014, 21:47:37
Geçmiş olsun, umarım bir daha servislik durum yaşamazsınız.
Ama bilgilenmemiz için araçtaki sorunun ne olduğunu, ve kasko şirketinizin ne olduğunu söyler misiniz? İkame aracı kasko şirketi verir diye biliyorum zira, plazadan çıkar çıkmaz bozulmamış çünkü, 2000 km yapmış.
kasko kaza yapmanız durumunda karşılar .servis ise vermek zorunda ama toyota merkez 10 gün beklenilen durumlarda verir diyor .araçta immolizer kontak anahtarı kendini kiltlemiş veya şifremiş bir şekilde .kasko şirketim axa sigorta .2000 km derken 1685 km deki araçtan bahsediyorum efenim

Mesaj Birleştirildi: Eylül 29, 2014, 21:50:42
Mundar olmuş artık o araba...
Satın siz en iyisi...
Siz hiç alınteriyle alınmış birşeyi kaybettiniz mi ve ya ilk ayda bozuldu mu .ben esnafım sabahın 7sinden akşamın 8 ine kadar çalışıp da bu arabayı 36 ay taksitle alıyorum ve siz bana satın en iyisi diyorsunuz .çok teşekkürler .darısı başınıza
new toyota corolla

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 26000
  • Model Yılı: '22
  • 1214 kere teşekkür etti
  • 2229 kere teşekkür edildi
Ynt: yeni corolladan soğudum
« Yanıtla #19 : Eylül 29, 2014, 22:02:18 »
Abdullah Bey, başınıza gelen gerçekten üzücü hem de binde bir karşılaşılacak cinsten. Aracınız garanti kapsamında olduğundan bir şekilde Toyota bunu halledecektir. Bu saatten sonra bence fazla üzülmeyin. Kötü bir sürprizle karşılaşmış olsanız da aracınız uzun vadede sizi memnun edecektir.
Emniyet kemeri sizi sevdiklerinize bağlar.