Gönderen Konu: Bu telefondan bıktım  (Okunma sayısı 6154 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • トヨタ オーリス
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 46
  • Model Yılı: '07
  • 29 kere teşekkür etti
  • 108 kere teşekkür edildi
Bu telefondan bıktım
« : Nisan 24, 2014, 21:17:02 »
Herkese merhabalar

Yaklaşık 1.5 yıl önce HTC One X Almıştım Htc hep merak ettiğim ve çok hoş gelen bir markaydı.Ama nalet olsun ki ne servisten nede HTC İstanbuldan bıktım. Telefonumu geçen hafta 4. kez servise verdim. 3 Defa Anakart değişti 1 defada batarya en son ne değişecek bilmiyorum Htc ye sayısız değişim mesajında bulundum. Şuan asıl sorunum benim telefonumun ilk imei numarası başka bir telefonla çakışıyor.Bu yüzden sürekli arayıp imei istiyorlar ortalık fena karıştı şimdi ben ne yapabilirim telefon değişimi istiyorum.Cihazım değiişmezse tüketici hakları hakem heyetine başvurmayı düşünüyorum sizce ne yapabilirim.
2007 Toyota Auris Comfort "1ZR-FE"

Xenon+Cruise Control+Far Yıkama

Toyota Club Türkiye

Bu telefondan bıktım
« : Nisan 24, 2014, 21:17:02 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: '20
  • 252 kere teşekkür etti
  • 709 kere teşekkür edildi
Ynt: Bu telefondan bıktım
« Yanıtla #1 : Nisan 24, 2014, 21:27:04 »
Mustafa telefonu sağlam eline almadıkça değiştirme. Parana yazık. Servisten sıfırını al sonra satarsın.
Yapılmadan bıraksan sıfırdan alman gerekecek.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • トヨタ オーリス
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 46
  • Model Yılı: '07
  • 29 kere teşekkür etti
  • 108 kere teşekkür edildi
Ynt: Bu telefondan bıktım
« Yanıtla #2 : Nisan 24, 2014, 21:33:41 »
Mustafa telefonu sağlam eline almadıkça değiştirme. Parana yazık. Servisten sıfırını al sonra satarsın.
Yapılmadan bıraksan sıfırdan alman gerekecek.

Abi  işte değiştirmiyorlar yani şuanlık öyle birşey yok imei probleminden dolayı HTC KVK Dan bilgi beklior.Eğer problem çözülürse cihazım büyük ihtimalle değişecek. Yani öyle umuyorum
2007 Toyota Auris Comfort "1ZR-FE"

Xenon+Cruise Control+Far Yıkama

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Eski Toprak Toyotacı
  • *****
  • <<<Toyotasını Bırakan Genç>>>
    • Facebook
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
  • Kilometre: 48048
  • Model Yılı: '06
  • 940 kere teşekkür etti
  • 930 kere teşekkür edildi
Ynt: Bu telefondan bıktım
« Yanıtla #3 : Nisan 24, 2014, 21:35:31 »
Abi 4. kez aynı arızayı verdiyse değiştirme hakkına sahipsin zaten. Olmazsa git tüketici hakem heyetine.
Geç kaldı desinler, geçmiş olsun demesinler...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • トヨタ オーリス
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 46
  • Model Yılı: '07
  • 29 kere teşekkür etti
  • 108 kere teşekkür edildi
Ynt: Bu telefondan bıktım
« Yanıtla #4 : Nisan 24, 2014, 21:47:30 »
Abi 4. kez aynı arızayı verdiyse değiştirme hakkına sahipsin zaten. Olmazsa git tüketici hakem heyetine.

Farklı arızalar ilke ilk öönce telellfon şarj olmadı açılmadı(batarya anakart değişti)
Sonra yine aynı arıza (anakart değişti)
Sonra şebeke kendi kendine gidiyor uçak moduna alıyor(anakart değişti)
Son olarak cihazımı aldım(Sensörler çalışmıyor-ekran karamıyor konuşmada ve yan dönmüyordu)Ama hala gelmedi
Ertesi gün geri verdim bunlalrın hep ard arda oldu.Birisini yapıp diğerini bozabiliyorlar
2007 Toyota Auris Comfort "1ZR-FE"

Xenon+Cruise Control+Far Yıkama

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: '20
  • 252 kere teşekkür etti
  • 709 kere teşekkür edildi
Ynt: Bu telefondan bıktım
« Yanıtla #5 : Nisan 24, 2014, 21:49:44 »
Abi  işte değiştirmiyorlar yani şuanlık öyle birşey yok imei probleminden dolayı HTC KVK Dan bilgi beklior.Eğer problem çözülürse cihazım büyük ihtimalle değişecek. Yani öyle umuyorum

günleri takip et. kaç gün beklemen gerekiyosa ertesi gün git kapıyı çal.
bide arkadaşın dediği gibi aynı arızayı  defa yaparsa değişim hakkın var.

servis yavaştan alır. garanti süresini bitirmeye çalışır. bide servis dediğin telefoncudan biraz hallice bir yerden ibaret. kvk dan doğrudan cihazı yapan kişi ile görüşmeyi talep et. sen yine haftada bir usandırmadan uğra kendini hatırlat. ağla biraz :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • E12 SPORT 3ZZ-FE (Auris - Yaris D4D MMT) Civic EK9
    • Model araçlar, uçaklar, helikopterler
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: A-
  • Model Yılı: -
  • 482 kere teşekkür etti
  • 760 kere teşekkür edildi
Ynt: Bu telefondan bıktım
« Yanıtla #6 : Nisan 24, 2014, 22:52:45 »
garanti suresi icinde yanlis bilmiyor isem ayni ariza 3 kez yaparsa degisim , farkli arizalari 5 kere yaparsa , kullanici maldan faydalanamama ayipli mal siyerek yine degisim olmasi gerekiyor


yalniz bende 1 yil HTC one X kullandim ama yurtdisindan getirmistim pasaportuma kayitli hic sorun yasamadim

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • RoadChaser
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: AB+
  • Kilometre: 17000
  • Model Yılı: '13
  • 3 kere teşekkür etti
  • 50 kere teşekkür edildi
Ynt: Bu telefondan bıktım
« Yanıtla #7 : Nisan 25, 2014, 02:39:47 »
hTC son zamanlarda kötü bir huy edindi. Buna DH de çok rastladım. İLk çıkan serilerdeki hata lı cihazları Tr ye çok fazla sürmeye başladı. MArka globalleşince ne yapacağını şaşırdı diğer bir çok firma gibi 3. dünya ülkesi kategorisine soktu bizi. Halbuki vaktinde ne cihazları vardı hTC nin ki benim en çok tuttuğum marka idi. Touch HD ilk çıktığında aldım hala da duruyor sıkıntısız. 6yıl oldu sanırsam.

One-x de seramik kapak olayı fiyasko oldu. hTC nin şimidye akdr ilk çıkış fiyatından sonra en çok değer kaybeden cihazı oldu.

Aynı durum One da devam etti ölü piksel pembeleşme ve kapak esnekliği bazı serilerde nedense çok görüldü ve bir sonraki kırmızı ile gelen seri de bu sorunlar tek tük yaşandı.

M8 çıkmış bakalım onda neler olacak.

Nexus programlarında Motorola, LG ve SAmsung a yenik düşen hTC çok darbe aldı. Artık kişisel kullanıma yönelik işler peşinde. Galiba benim gibi fenomen tabakayı elinde tutmak istiyor. s4-s5 gibi fiyaskoların karşısında yaptığı saçma sapan hatalar yüzünden hTC beni de LG g2 ye itti.

Şuan Siyah 32gb versiyonu kullanıyorum. Kitkat günceli geldi ve büyük oranda iyileşmeler olmuş OS günceli ile. Daha bi beğendim.

Mustafa hTC nin servisi başarıda iken de sıkıntıydı sonrasında kvk ve diğleri de sıkıntı oldu. Servise giren hTC eski ayarını almıyor tek kullanımlık cihazlar biran önce değişime git.
'13 Auris 1.4 D-4D M/M Advanced SkyPack-Beyaz
LG G2 Black 32GB with 4.4 KitKat
Junior Detailer

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • T SPORT....
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 190000
  • Model Yılı: '02
  • 463 kere teşekkür etti
  • 674 kere teşekkür edildi
Ynt: Bu telefondan bıktım
« Yanıtla #8 : Nisan 25, 2014, 03:38:00 »
biliyorsun olayı seninle birlikte takipediyorum geçmişolsun tekrar mustafa..birtek ben mi dikkat ettim yoksa yanlış mı anladım ya da bilmediğim birşey mi var anlamadım ama garantili cihaz alıyorsun ve ımei numarası çakışıyor?yapıcağım tek birşey olur.biraz daha bekler anılın dedigi gibi ürünün takibini sürekli yapar ne yapar ne eder o cihazın degişimi yaptırırım.yaptıramazsam ve ürün tekrar elime gelirse tüketici mahkemesine gider dava açarım.oldu ya sıfır ürün geldi elime aldıgım gibi kutusunu dahi açmadan gider aynı fiyata satarım ve yeni başka bir telefon alırım.bunu yapmak biraz daha ugraştırır belki beni ama o aletten kurtulurum.yapabilcegim birşey olursa söle muhakkak elimden ne gelse yaparım
2002 corolla sol vvt-i

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 270000
  • Model Yılı: '97
  • 4 kere teşekkür etti
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: Bu telefondan bıktım
« Yanıtla #9 : Nisan 25, 2014, 08:17:47 »
benim nacizane tavsiyem:O telefondan sana yar olmaz bu nedenle;
1 -Telefonu hangi semtten aldıysan oranın bağlı olduğu tüketici mahkemesine git.(kaymakamlık yanlarında oluyorlar genellikle)
2- Gerekli evrakları teslim et; faturanın fotokopisi, kimlik fotokopisi   v.s (bence dilekçe de para iadesi veya başka marka telefon talep et)
3 - 2-3 ay geçtikten sonra netice alırsın.

ben böyle yaptım oldu bozuk telefon yerine başka model dokunmatik telefon aldık.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • トヨタ オーリス
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 46
  • Model Yılı: '07
  • 29 kere teşekkür etti
  • 108 kere teşekkür edildi
Ynt: Bu telefondan bıktım
« Yanıtla #10 : Nisan 25, 2014, 08:53:18 »
Arkadaşlar yardımlarınız için çok teşekkür ederim şuan beklemekten bir alternatifim yok htc den dönüş bekleyeceğim.Dün KVK ya gidip görüştüm çok ilgili birisi var orada cihazıma neler olduğunu o daha iyi biliyor ve takip ediyor.Değişim mesjı atmıştı bana htc nin telefon numaralarını maillerini verdi dün tekrar kvk ya mail attı.Bakalım sonuç ne çıkacak telefonum değişssin değişmessin biran önce kurtulacağım.

Eğer değişim verilmezse Tüketici heyetine başvuracağım ama faturayı bulamıyorum kutusu garanti kağıdı herşeyi elimde mevcut sadece bu servis formlarıyla heyete başvurabileceklrimi söylediler.İlke konuyu görünce yardımcı olmak istedi İstanbul KVK Da bir tanıdığı varmış umarım o yardımcı olabilir.

Mesaj Birleştirildi: Nisan 25, 2014, 09:14:40
Şimdi tüketici hakları mahkemesini aradım ve görüştüm dedikleri kesinlikle faturanın olmasıdır.Ama ne yaptım ne ettim faturayı bulamadım ne  yapabilirim bu faturaya ulaşmak için
2007 Toyota Auris Comfort "1ZR-FE"

Xenon+Cruise Control+Far Yıkama

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Almost Stock
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 170000
  • Model Yılı: '97
  • 7 kere teşekkür etti
  • 13 kere teşekkür edildi
Ynt: Bu telefondan bıktım
« Yanıtla #11 : Nisan 25, 2014, 10:32:32 »
Yok Yok bu böyle olmaz TCT Ankara yıkım ekibi toplansın hemen adresi verin bana  :rofl:
Yek*06db1387

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 52000
  • Model Yılı: '16
  • 281 kere teşekkür etti
  • 530 kere teşekkür edildi
Ynt: Bu telefondan bıktım
« Yanıtla #12 : Nisan 25, 2014, 10:37:15 »
Tüketici Hakları Hakem Heyetine başvurun, gerekli şikayetlerinizi belirtin.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 288000
  • Model Yılı: '06
  • 19 kere teşekkür etti
  • 929 kere teşekkür edildi
Ynt: Bu telefondan bıktım
« Yanıtla #13 : Nisan 25, 2014, 11:48:26 »
Ben de iş arkadaşımın ısrarı üzerine HTC ONE S aldım 16 gb siyah şu ana kadar hiçbir sıkıntı çıkarmadı .Kamera ve fotoğraf kalitesi çok başarılı bazı özelliklerini hala çözemedim ama benim işimi fazlası ile görüyor şarj olayı da benim kız eline alıp oynamazsa sadece telefon amaçlı bana 2-3 gün çok rahat gidiyor .Ama radyo müzük ve biizm kız oyun oynayınca birde internete yüklenirsem 1 gün taş çatlasa 1,5
BAYRAKLARI BAYRAK YAPAN ÜSTÜNDEKİ KANDIR ; TOPRAK, EĞER UĞRUNA ÖLEN VARSA VATANDIR

1996 GLİ  - COROLLA " EFSANE "

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • T SPORT....
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 190000
  • Model Yılı: '02
  • 463 kere teşekkür etti
  • 674 kere teşekkür edildi
Ynt: Bu telefondan bıktım
« Yanıtla #14 : Nisan 25, 2014, 12:18:32 »
Yok Yok bu böyle olmaz TCT Ankara yıkım ekibi toplansın hemen adresi verin bana  :rofl:

Ne biri ankara ekibimi dedi..ney nerde hani kim nezaman :D

Mesaj Birleştirildi: Nisan 25, 2014, 12:20:02
Arkadaşlar yardımlarınız için çok teşekkür ederim şuan beklemekten bir alternatifim yok htc den dönüş bekleyeceğim.Dün KVK ya gidip görüştüm çok ilgili birisi var orada cihazıma neler olduğunu o daha iyi biliyor ve takip ediyor.Değişim mesjı atmıştı bana htc nin telefon numaralarını maillerini verdi dün tekrar kvk ya mail attı.Bakalım sonuç ne çıkacak telefonum değişssin değişmessin biran önce kurtulacağım.

Eğer değişim verilmezse Tüketici heyetine başvuracağım ama faturayı bulamıyorum kutusu garanti kağıdı herşeyi elimde mevcut sadece bu servis formlarıyla heyete başvurabileceklrimi söylediler.İlke konuyu görünce yardımcı olmak istedi İstanbul KVK Da bir tanıdığı varmış umarım o yardımcı olabilir.

Mesaj Birleştirildi: Nisan 25, 2014, 09:14:40
Şimdi tüketici hakları mahkemesini aradım ve görüştüm dedikleri kesinlikle faturanın olmasıdır.Ama ne yaptım ne ettim faturayı bulamadım ne  yapabilirim bu faturaya ulaşmak için

fatura olmali..yani o mala para verdigini gosteren bir belge olmali..urunu nerden aldin mustafa
2002 corolla sol vvt-i

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • E12 SPORT 3ZZ-FE (Auris - Yaris D4D MMT) Civic EK9
    • Model araçlar, uçaklar, helikopterler
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: A-
  • Model Yılı: -
  • 482 kere teşekkür etti
  • 760 kere teşekkür edildi
Ynt: Bu telefondan bıktım
« Yanıtla #15 : Nisan 25, 2014, 13:45:57 »
hTC son zamanlarda kötü bir huy edindi. Buna DH de çok rastladım. İLk çıkan serilerdeki hata lı cihazları Tr ye çok fazla sürmeye başladı. MArka globalleşince ne yapacağını şaşırdı diğer bir çok firma gibi 3. dünya ülkesi kategorisine soktu bizi. Halbuki vaktinde ne cihazları vardı hTC nin ki benim en çok tuttuğum marka idi. Touch HD ilk çıktığında aldım hala da duruyor sıkıntısız. 6yıl oldu sanırsam.

One-x de seramik kapak olayı fiyasko oldu. hTC nin şimidye akdr ilk çıkış fiyatından sonra en çok değer kaybeden cihazı oldu.

Aynı durum One da devam etti ölü piksel pembeleşme ve kapak esnekliği bazı serilerde nedense çok görüldü ve bir sonraki kırmızı ile gelen seri de bu sorunlar tek tük yaşandı.

M8 çıkmış bakalım onda neler olacak.

Nexus programlarında Motorola, LG ve SAmsung a yenik düşen hTC çok darbe aldı. Artık kişisel kullanıma yönelik işler peşinde. Galiba benim gibi fenomen tabakayı elinde tutmak istiyor. s4-s5 gibi fiyaskoların karşısında yaptığı saçma sapan hatalar yüzünden hTC beni de LG g2 ye itti.

Şuan Siyah 32gb versiyonu kullanıyorum. Kitkat günceli geldi ve büyük oranda iyileşmeler olmuş OS günceli ile. Daha bi beğendim.

Mustafa hTC nin servisi başarıda iken de sıkıntıydı sonrasında kvk ve diğleri de sıkıntı oldu. Servise giren hTC eski ayarını almıyor tek kullanımlık cihazlar biran önce değişime git.


bende fanatik HTC kullanıcısıydım ama LG G2 ye geçtim 5 ay önce beyaz kullanıyorum,  kit kat geldi ama yüklemedim DH yi takip ediyorumda kaç gündür cihazın ısınma sorunundan tut pilin erken bitmesine hatta gelen aramalarda gelen kişi ekranda 2 3 saniye sonra gözükmesine kadar sorunlardan bahsettikleri için henüz güncellemedim.  senin gözüne takılan bu tarz detaylar varmı ?

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • T SPORT....
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 190000
  • Model Yılı: '02
  • 463 kere teşekkür etti
  • 674 kere teşekkür edildi
Ynt: Bu telefondan bıktım
« Yanıtla #16 : Nisan 25, 2014, 13:55:50 »
ben gerçekten htc aşıgı bir insanım..ama kaç zamandır mustafadan bunları duyunca çok şaşırmıştım..htc desire z kullandım senelerce..hala bazen ararım o telefonumu..birkez olsun birtane sorun çıkarmamıştı bana yaaa..nasıl olduda htc bu hale geldi hayret verici..samsung s3lere yeni geçtim sayılır çok olmadı gene htc alacaktım vazgeçerek bunu aldım
2002 corolla sol vvt-i

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Almost Stock
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 170000
  • Model Yılı: '97
  • 7 kere teşekkür etti
  • 13 kere teşekkür edildi
Ynt: Bu telefondan bıktım
« Yanıtla #17 : Nisan 25, 2014, 14:43:45 »
Ne biri ankara ekibimi dedi..ney nerde hani kim nezaman :D

Bizim ekibe yanlış yapmışlar abi hadi gidiyoruz  :rofl:
Yek*06db1387

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • T SPORT....
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 190000
  • Model Yılı: '02
  • 463 kere teşekkür etti
  • 674 kere teşekkür edildi
Ynt: Bu telefondan bıktım
« Yanıtla #18 : Nisan 25, 2014, 14:58:00 »
Bizim ekibe yanlış yapmışlar abi hadi gidiyoruz  :rofl:

işte bu büyük bir hata çok büyük :D :D hemen mustafayla konuşuyorum ve toplanıyoruz :D
2002 corolla sol vvt-i

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Eski Toprak Toyotacı
  • *****
  • <<<Toyotasını Bırakan Genç>>>
    • Facebook
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
  • Kilometre: 48048
  • Model Yılı: '06
  • 940 kere teşekkür etti
  • 930 kere teşekkür edildi
Ynt: Bu telefondan bıktım
« Yanıtla #19 : Nisan 25, 2014, 15:26:44 »
abi telefonu nereden aldiysan oradan faturanın fotokopisini filan cikartabilirsin. Bende arkadaştan haber bekliyorum hala.
Geç kaldı desinler, geçmiş olsun demesinler...