0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Bagaj butonu sadece bagaj kilidini açar tahminimce. Yani kapağı manuel açarsınız. Diğerleri hakkında bilgim yok.
öncelikle selamlar yaklaşık 10 gün önce avensis elegant extra aldık ama bir takım sorularım olacak aydınlatırsanız sevinirim 1. sorum :d segment olarak büyük umutlarla aldığımız bazı forum sitelerinde passatla kıyaslanan bu araçta açık kalan camın kumanda ile indirilmemesi sadece bizim araca özgü bi sorun mu yoksa standart özelliği mi bu (kumandadan kitleme tuşuna uzun bastım ama olmadı ) corolla'dan avensis'e geçerken arzuladığımız en büyük özelliklerden biri buydu : ) 2.sorum:aynanın katlanması ile ilgili araçta bunun için bir tuş mevcut ama bana saçma geldi d segmenti bi araç için manuel bırakmak internnete gezinirken bulduğum şu videodan sonra bu araçla ilgilide böyle bir şeyler olacağını düşündüm Opel Corsa Çok Bilinmeyen Gizli Özellikler Görüntülü Anlatım (Opel Corsa D )3.sorum:verilen anahtarların üzerinde bagaj şekli lan bir tuş var ben otomatik bagaj kapağının fırlamasına yordum ama tuşa basıyorum sadece 4 lü yanıp sönüyor başka bir eylem göremedim bizim kumanda mı bozuk yoksa öyle bi özellik yok mu 4.son olarak bluteooh özelliğinin devre girmesi için her araca bindiğimde direksiyonun üzerinde bulunan telefon işaretine basmak zorunda mıyım otomatik devreye girmiyor mu ..birazcık uzun oldu ama kusuruma bakmayın bilgilendirirseniz sevinirim iyi forumlar dipnot :elegant extra bildiğim kadarıyla en full modeli ama kullanım klavuzunda otomatik park asistan tarzı şeylerde yazıyor elegant extradan yüksek paket var mı 2011 de ?
çok saoğolun Ali bey tam istediğim cevap olmuş.. yoksa servise gidip arabayı yakacaktım önceki bir mesajımda da belirttim ama gene yazim 207 ve corsa sahibi olan arkadaşlarım var ...207 de torpido soğutması var corsa da o otomatik cam kaldırma hız sınırlama falan mevcut Toyotanın satış stratejisi olsa gerek ... tekrardan bilgilendirdiğiniz için çok sağolun ...
buraya kadar toyotaya salladık ama avensistetüm güvenlik donanımlarıı standart geliyor hakkını yemeyelimabs-direksiyoın destekli esp-asr-brake asist 9 hava yastığı gergili kemerler öne doğru patlayan kafalıklar vs vs bu durum sadece mitsubishide var yoksa diğer araçlarda özellikle wag grubundaki araçlarda esp yi falan ayrıca paket olarak alıyorsunuz açıkçası kıytırık torpido soğutmayı karda kalkış yaparken ya da viraja sert girdiğimde hayatımı kurtaran esp ve asr ye değişebilirim sorun değil
tabiki de güvenlik daha ön planda ama insanın aklının ucunu kurcalıyor işte şunlar şunlarda olsa iyi olurdu diye bi soru daha yönelteyim kalkış falan diyince aklıma geldi bizdeki araç genelde pati çekerek kalkıyor (ben kış lastiği olmasına yordum ) ondan mıdır ?
TRC kapatamaz kapatsada araç durup kalkınca otomatik devreye girer.Lastikler bence çok sertleşmiş TRC güç düşürüyordur ama sanırım gaza fazla yükleniyorsunuz bu durumda sizde.
Evet sadece TRC yi kapatırsan otomatik tekrar devreye girer, belki VSC ile birlikte kapatılmıştır.
gaza çok yüklendiğimi düşünmüyorum çoğu kişi kış lastiğinden kaynaklı dedi evet patinaj çok uzun sürmüyor ekranda o patinaj şeyi yanıp sönüyor ..not:araç lpg li ali bey öyle çok atak değil malesef not2:arabaya alışana kadar biraz başınızı şişirebilirim ::)çok sağolun yardımlarınız için Mesaj Birleştirildi: Nisan 22, 2014, 15:06:01direksiyonun altındaki benzin kapağı açma tuşunun yanındaki tuştan bahsediyorsunuz galiba bizden önce sahibinin onu kapatma ihtimali var mı ? bide kapalı olması bi sorun çıkarır mı açık durması mı gerek
Kapatılmış olabilir, açık olmazsa TRC ve VSC özelliği aktif olmadığından aracınız bu özelliği olmayan araçlar gibi olur, kontrol etmekte fayda var çünkü özellikle VSC hayat kurtarır.
önemli değil birde lpg de öldürdünüz arabayı o kadarda kötü değil
TRC ve VSC tam olarak nedir size zahmet açıklayabilir misiniz ? bide nasıl açar kapatırım bi tane tuş var onu bi açıp kapattım ama ...Mesaj Birleştirildi: Nisan 22, 2014, 15:22:00tabi o kadar da kötü değil de k araç geç hızlanıyor ben baya pollanayım onuda aracın kilosuna yordum
Şu linki bir inceleyinhttp://www.toyotaclubtr.com/index.php?topic=50058.0
çok sağolun hemen inceleyim ..Mesaj Birleştirildi: Nisan 22, 2014, 15:35:48inceledim sağolun bir soru daha yöneltmek isterim araç bazende stop etme derecesine(kalkışta) geliyor bunun nedeni nedir dipnot: o sarı patinaj uyarısı kontağı on konumuna getirdiğimde yanıyor ama ötekisi dikkatimi çekmedi onunda test ışığını yanması lazım mı aktif olması için
Aurislerde devreden çıkarınca TRC VSC off lambası yanıyor. Normal çalışırken göstergede birşey yanmıyorsa sistem devrede demektir. Kalkışlarda devrin düşmesinin birçok nedeni olabilir aracınız lpg'li ise önce lpg sistemini kontrol ettirmenizde fayda var.