0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
uzun yolda veya devir yüksekken ısıtıyormu?
T bağlantısının düzeltilmesi işi için nereyi önerebilirsiniz İstanbul’da? (mümkünse Avrupa yakası.) @Ayhan Kenan (42736) @Ahmet Güve (8047)
T bağlantısının neyi düzeltilecek zaten LPG regülatörü için su alınmak zorunda bu bağlantı için iki tane t kullanılır birisi kalorifer gidiş borusuna diğeri dönüş borusuna takılır başka ne gibi bir işlem yapılması gerekiyor (en fazla giriş çıkış yönleri ters bağlanmıştır onu sizde düzeltebilirsiniz hepsi iki klepçe var ama o ısıtmayı etkilemez)
sıcak su hortumu lpg regülatörüne direk bağlanırsa daha sağlıklı olduğunu okumuştum. Bunun ılgili çokça yazı var google de.
Direk bağlantı sadece regülatörün daha iyi daha çabuk ısınmasına ve erken lpg'ye geçmesine yarar kalorifer ısıtmasına bir faydası olmaz fatih Bey'in aracının kalorifer radyatöründe bölgesel tıkanmalar var temizlik yapılmış ama bazı yerleri açılmamış bu tıkanmaları ana sebebi antifiriz kullanmamaktan veya doğru ürünü kullanmamaktan kaynaklanıyor yaz boyu kapalı kalan kalorifer kazanı içinde torgulaşmalar oluşuyor zamanla o tortular taşlaşmaya dönüyor ve kazanı tıkıyor zaten dar olan japon gurubu radyatörleri çok daha çabuk tıkanıyor,tekrar bir temşzlik yaptırmayı deneyin.
Ümit Bey bağlantıyı t alarak yapmak suyun debisini düşürür. O yüzden işinde ıyi bir lpg ci direk bağlantı yapar.yani kalorifer giden hortum regülatöre girer ve direk çıkarak kalorifere gider. Mantıklısı da budur. Uzmanlardan da yorum bekliyoruz bu arada..
O zaman kolaydan başlayalım.Kontagı kapatın.Klimanın iç sikülasyon ve auto tuşlarına basılı tutun.Kontagı açın.Klima check mode yapacaktır.Kısa süre sonra ekranda rakam yazacak onu buraya yazın.00 Hiç sorun yok.23/24 Karanlık yerde test yapılıyorsa ışık sensörü arızası normal.Bunlar dışında ne yazacak.Birde dış ısı normal çalışıyormu?HI yaptıgınızda fark varmı?