Gönderen Konu: Shell V-Power Nitro (Kurşunsuz 97 + Diesel)  (Okunma sayısı 15575 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 257500
  • Model Yılı: '01
  • 395 kere teşekkür etti
  • 376 kere teşekkür edildi
Ynt: Shell V-Power Nitro (Kurşunsuz 97 + Diesel)
« Yanıtla #60 : Ekim 01, 2013, 19:53:19 »
Bu yorumlardan sonra korktum... Motor temizliği okeyde öğrenci adamız ne kadar çok km götürüyorsa bir benzin o daha avantajlıdır mantığı her zaman daha ağır basıyor. Her shell'e uğradığımda 95 mi nitro mu ikilemi yaşıuyorum pompacı tanıdı abi bundan vereyim iyiymiş falan diyorlar ama daha standartın dışına çıkamadım...
Toyota Corolla 2001 1.6vvt-i sol special 110+ bilmem kaç tane hp  BENZİNLİYDİ  Artık Prins Technomaxlı :rofl:

Simota Short Air İntake, 1.8 vvt-i İntake Manifold, 1.8 vvt-i Throttle Body, 1.8 vvt-i fuel injectors 51 mm straight pipe & sport muffler, Raizin Voltage Stabilizer, Greddy Oil Cacht Tank, Eibach pro kit 35 mm springs
Swimming coach :)

Toyota Club Türkiye

Ynt: Shell V-Power Nitro (Kurşunsuz 97 + Diesel)
« Yanıtla #60 : Ekim 01, 2013, 19:53:19 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • E12 SPORT 3ZZ-FE (Auris - Yaris D4D MMT) Civic EK9
    • Model araçlar, uçaklar, helikopterler
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: A-
  • Model Yılı: -
  • 482 kere teşekkür etti
  • 760 kere teşekkür edildi
Ynt: Shell V-Power Nitro (Kurşunsuz 97 + Diesel)
« Yanıtla #61 : Ekim 01, 2013, 20:11:54 »
Diesel ile benimki arasında ağırlık farkı çok olmaması gerekir. Benimkinde düşük sürat önlere 33 arkalara 29 önerilmiş ama ben 34 - 30 basıyorum ve ikisi arasında dahi tüketim farkı çıkıyor. Uygun artış yapmanı öneririm.

Sonucu bekliyor olacağız.

Tekin abi benim lastiklerim orjinal değil, 15 ten 16 ya geçtim . Lastik ebatımda orjinal değil doğal olarak ama GTL kullanırkende mevcunt jant lastiğimle tüketim daha azdı. Bu yakıt artışının bununla alakası yok bence. Herşeyim aynı sadece yakıt değişti. Yol güzergahım , trafik yoğunluğu ve kullanım tarzım hep aynı. 1 hafta işe git gel 450km total yolu 80 tl gtl ile kat ederken şuan rahat 100 110tl yakıyor

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • E12 SPORT 3ZZ-FE (Auris - Yaris D4D MMT) Civic EK9
    • Model araçlar, uçaklar, helikopterler
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: A-
  • Model Yılı: -
  • 482 kere teşekkür etti
  • 760 kere teşekkür edildi
Ynt: Shell V-Power Nitro (Kurşunsuz 97 + Diesel)
« Yanıtla #62 : Ekim 01, 2013, 20:12:56 »
Şunuda ekliyim . Araç bakımı daha 4000km önce yapıldı mazot filtresi dahi değişti.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: B+
  • 17 kere teşekkür etti
  • 14 kere teşekkür edildi
Ynt: Shell V-Power Nitro (Kurşunsuz 97 + Diesel)
« Yanıtla #63 : Ekim 01, 2013, 20:39:41 »
evet nitro dolu ilk depoyu bitirdim. bundan önce de arabayı aldığım ekim 2012'den beri sürekli GTL dizel kullanmıştım. ilk depo izlenimlerim şöyle;

- motor sesi olarak en az GTL kadar başarılı.
- düşük devirlerde GTL'den daha başarılı geldi bana. Arabanın beygir gücü arttı gibi bir etki yarattı.
- 47 litre yakıt ile tamamı şehir içi 910 km yol yaptım. GTL ile çok dikkatli kullandığımda 900 km civarı yapabiliyordum ama Nitro ile standart bir kullanım ile çok zorlanmadan 910km yaptım. Biraz zorlasam 1000 km olur gibi geldi. Bayramda bir de uzun yol performansına bakacağım.


Sonuç olarak ben memnun kaldım.  :alkis:

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Honda CRV 1.5 Turbo Executive-Life Style
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 63000
  • Model Yılı: '20
  • 2023 kere teşekkür etti
  • 2545 kere teşekkür edildi
Ynt: Shell V-Power Nitro (Kurşunsuz 97 + Diesel)
« Yanıtla #64 : Ekim 01, 2013, 20:46:10 »
Tekin abi benim lastiklerim orjinal değil, 15 ten 16 ya geçtim . Lastik ebatımda orjinal değil doğal olarak ama GTL kullanırkende mevcunt jant lastiğimle tüketim daha azdı. Bu yakıt artışının bununla alakası yok bence. Herşeyim aynı sadece yakıt değişti. Yol güzergahım , trafik yoğunluğu ve kullanım tarzım hep aynı. 1 hafta işe git gel 450km total yolu 80 tl gtl ile kat ederken şuan rahat 100 110tl yakıyor

Demekki normal olmayan GTL imiş, keşke devam etseydi, gerçekten çok iyi yakıttı. Fakat senin sorunun lastik ebadlarından dolayı motorun performansının düşmesi gibi görünüyor o zaman, yani diğer yakıtlarla dahada az menzil çıkmayacak mı?

Bu yorumlardan sonra korktum... Motor temizliği okeyde öğrenci adamız ne kadar çok km götürüyorsa bir benzin o daha avantajlıdır mantığı her zaman daha ağır basıyor. Her shell'e uğradığımda 95 mi nitro mu ikilemi yaşıuyorum pompacı tanıdı abi bundan vereyim iyiymiş falan diyorlar ama daha standartın dışına çıkamadım...

Hangi yakıtı kullanırsan kullan yeterki mıknatısıda kullan..

Shell'in yabancı sitesinde şöyle açıklama var; eğer bir araca uzun yıllar binmek istiyorsanız, bu süre içinde yavaşça kirlenen sistem nedeniyle harcayacağınız fazla tüketim miktarına karşı, aynı mesafe içinde bu yakıta verilen fark daha az kalacaktır.

Lastikler: Michelin Latitude Cross M+S (dört mevsim)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Deus ex machina
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 2904 kere teşekkür etti
  • 3269 kere teşekkür edildi
Ynt: Shell V-Power Nitro (Kurşunsuz 97 + Diesel)
« Yanıtla #65 : Ekim 02, 2013, 09:45:43 »
Hakan abi yaris dizel ve 4lt yağ alıyor. 1km sonra kalorifer sıcak üflüyor.

Corola benzinli ve 3.7lt yağ alıyordu ve 4 5km mesafede kalorifer ısıtmaya başlıyordu.


Tekin abi hava basmıyorum, nitrojen kullanıyorum 32psi
Çok farklı ısıtma sistemleri olabiliyor Mesut. Benim eski Corolla, kışın motor ısınmadan kesinlikle sıcak hava üflemezdi, o da 35-4lt arası yağ alıyordu yanlış hatırlamıyorsam. Ama bazı araçlarda aracı çalıştırır çalıştırmaz sıcak hava üfleyebiliyor kalorifer sistemine bağlı olarak. Tabi her motorun ideal çalışma ısısı da aynı değildir(marka ve modele göre).
 Yağ ısı göstergesi en iyi çözüm aslında. Şu fotoğrafta soğutma sıvısı ısısı ile motor yağ ısı değerleri.
 

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Honda CRV 1.5 Turbo Executive-Life Style
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 63000
  • Model Yılı: '20
  • 2023 kere teşekkür etti
  • 2545 kere teşekkür edildi
Ynt: Shell V-Power Nitro (Kurşunsuz 97 + Diesel)
« Yanıtla #66 : Ekim 02, 2013, 11:15:39 »
EGR'si veya elektrikli destek sistemleri olmayan motorlar ilk çalıştırmada sıcak hava üfleyemez, şöyleki,

Motor ısındıktan sonra egzosttan gelen çok sıcak gaz, EGR içindeki motor soğutma suyu ile sıcaklığı nasıl düşürülüyorsa,
Motor soğuk, termostad kapalı durumda, soğutma suyu motor içi re-sirkülasyonda, bu kez motor suyu EGR ile ısıtılır ve bu ısıtılmış su kaloriferde kullanılır.

D4-D ve yeni nesil benzinli motorlarda EGR kullanılmaktadır. Asıl amaç elbette egzost emisyonlarını düşürmektir ve olumlu yan getirisi motor soğukken kaloriferin sıcak üfleyebilmesidir.

Katalizör, EGR ve DPF sistemlerinin de temiz kalabilmesi için muhakkak Euro normunda kaliteli yakıtlar kullanma zorunluluğu vardır.
Lastikler: Michelin Latitude Cross M+S (dört mevsim)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Aşk-ı Derun
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: '00
  • 11 kere teşekkür etti
  • 108 kere teşekkür edildi
Ynt: Shell V-Power Nitro (Kurşunsuz 97 + Diesel)
« Yanıtla #67 : Ekim 02, 2013, 11:40:16 »
ben sürekli 95 oktan kullanıyorum bunun üzerine 97 oktan karıştırsam sıkıntı olurmu
Onlara: Yeryüzünde fesat çıkarmayın, denildiği zaman, "Biz ancak ıslah edicileriz" derler.
Şunu bilin ki, onlar bozguncuların ta kendileridir, lâkin anlamazlar.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Honda CRV 1.5 Turbo Executive-Life Style
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 63000
  • Model Yılı: '20
  • 2023 kere teşekkür etti
  • 2545 kere teşekkür edildi
Ynt: Shell V-Power Nitro (Kurşunsuz 97 + Diesel)
« Yanıtla #68 : Ekim 02, 2013, 11:47:58 »
ben sürekli 95 oktan kullanıyorum bunun üzerine 97 oktan karıştırsam sıkıntı olurmu

İçinde az tuz olan bir yemeğe biraz daha tuz eklemek gibidir, 95 ile 97 oktan.
Lastikler: Michelin Latitude Cross M+S (dört mevsim)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Aşk-ı Derun
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: '00
  • 11 kere teşekkür etti
  • 108 kere teşekkür edildi
Ynt: Shell V-Power Nitro (Kurşunsuz 97 + Diesel)
« Yanıtla #69 : Ekim 02, 2013, 11:54:39 »
fazla tuz vücuda zararlı, peki bu karışım motora zarar verirmi hocam ... :)
Onlara: Yeryüzünde fesat çıkarmayın, denildiği zaman, "Biz ancak ıslah edicileriz" derler.
Şunu bilin ki, onlar bozguncuların ta kendileridir, lâkin anlamazlar.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Honda CRV 1.5 Turbo Executive-Life Style
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 63000
  • Model Yılı: '20
  • 2023 kere teşekkür etti
  • 2545 kere teşekkür edildi
Ynt: Shell V-Power Nitro (Kurşunsuz 97 + Diesel)
« Yanıtla #70 : Ekim 02, 2013, 11:57:24 »
fazla tuz vücuda zararlı, peki bu karışım motora zarar verirmi hocam ... :)

Doğru söylüyorsunuz, herşeyin fazlası zarardır, o nedenle 97 oktanda karar kıldılar, 98'in iptal sebebi o olabilir.
Lastikler: Michelin Latitude Cross M+S (dört mevsim)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Aşk-ı Derun
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: '00
  • 11 kere teşekkür etti
  • 108 kere teşekkür edildi
Ynt: Shell V-Power Nitro (Kurşunsuz 97 + Diesel)
« Yanıtla #71 : Ekim 02, 2013, 12:03:16 »
karıştırayımmı hocam onu söyleyin  :lol:
Onlara: Yeryüzünde fesat çıkarmayın, denildiği zaman, "Biz ancak ıslah edicileriz" derler.
Şunu bilin ki, onlar bozguncuların ta kendileridir, lâkin anlamazlar.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Honda CRV 1.5 Turbo Executive-Life Style
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 63000
  • Model Yılı: '20
  • 2023 kere teşekkür etti
  • 2545 kere teşekkür edildi
Ynt: Shell V-Power Nitro (Kurşunsuz 97 + Diesel)
« Yanıtla #72 : Ekim 02, 2013, 12:31:45 »
karıştırayımmı hocam onu söyleyin  :lol:

95 üstüne 97 karıştırılabilir elbette.
Lastikler: Michelin Latitude Cross M+S (dört mevsim)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • E12 SPORT 3ZZ-FE (Auris - Yaris D4D MMT) Civic EK9
    • Model araçlar, uçaklar, helikopterler
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: A-
  • Model Yılı: -
  • 482 kere teşekkür etti
  • 760 kere teşekkür edildi
Ynt: Shell V-Power Nitro (Kurşunsuz 97 + Diesel)
« Yanıtla #73 : Ekim 02, 2013, 13:17:20 »
Demekki normal olmayan GTL imiş, keşke devam etseydi, gerçekten çok iyi yakıttı. Fakat senin sorunun lastik ebadlarından dolayı motorun performansının düşmesi gibi görünüyor o zaman, yani diğer yakıtlarla dahada az menzil çıkmayacak mı?

tekin abi ama aynı jant ve lastiklerle GTL den önce Turkuazdan yakıt alıyordum en az 8 10 depo almışımdır ve ondada menzil V-Powerdan daha fazla idi

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Honda CRV 1.5 Turbo Executive-Life Style
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 63000
  • Model Yılı: '20
  • 2023 kere teşekkür etti
  • 2545 kere teşekkür edildi
Ynt: Shell V-Power Nitro (Kurşunsuz 97 + Diesel)
« Yanıtla #74 : Ekim 02, 2013, 14:27:28 »
tekin abi ama aynı jant ve lastiklerle GTL den önce Turkuazdan yakıt alıyordum en az 8 10 depo almışımdır ve ondada menzil V-Powerdan daha fazla idi

O markaların yakıtları ile daha fazla menzile ulaşılması normal gibi ama içerikleri tam olarak bizim araçlara uygunmudur? uzun vadede kardan çok zarar vermesin? içeriklerini iyi karşılaştırmak lazım, sanırım onların en büyük dezavantajı 0.C civarlarında donuyor olmaları, ve yine sanırım onlardaki kükürt oranları daha fazla.
Lastikler: Michelin Latitude Cross M+S (dört mevsim)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Onaylı Firma
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 12000
  • Model Yılı: '15
  • 1041 kere teşekkür etti
  • 900 kere teşekkür edildi
Ynt: Shell V-Power Nitro (Kurşunsuz 97 + Diesel)
« Yanıtla #75 : Ekim 19, 2013, 21:46:23 »
Bugün ışık 680 km de yandı . Görüşlerim .

Motor bariz daha sessiz ve performanslı bu yönden çok çok iyi bir yakıt .

Tüketim konusunda .

Daha önce sürekli şehir içi normal trafikte 750 km gibi ışık yanardı . Bu sefer 680 km de yandı . Fakat kullanım olarak farklılıklar var.

1. Bu sefer şehir içinde çok daha kalabalık trafiklere girdim .(Kardeşimin okul alışverişi , bayram alışverişi v.s derken trafikte baya çile çektim )
2. Geçtiğimiz pazar Mersin'e gidip geldim . Giderken 120 km hızla gittim . Fakat dönüşte yol bomboştu ve aracı aldım alalı neredeyse hiç hız yapmamıştım ondan baya bir hızlı geldim yer yer son gaz yaptım ama anlıktı onun haricinde 120+40 km hız la geldim . Tabi bunu kimseye tavsiye etmiyorum bende yanlış yaptığımı biliyorum ama yol o kadar boştu ki kolay kolay bir daha denk gelemez dedim ve bastım .

Kısaca bu kullanımda eski kullandığım yakıtla aynı mı yakıyor veya fazla mı yakıyor ölçemedim ama bu kullanımdan dolayı çok fark olacağını sanmıyorum . Bence uzun vadede bana daha ekonomik geldi sonuçta bir enjektör arızası dünya para ve sağladığı performans ve sessizlikte cabası .

Ben memnun kaldım ve yine aynı yakıttan 100 tl lik aldım . Tavsiye ederim .

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB-
  • Kilometre: 120000
  • Model Yılı: '09
  • 111 kere teşekkür etti
  • 54 kere teşekkür edildi
Ynt: Shell V-Power Nitro (Kurşunsuz 97 + Diesel)
« Yanıtla #76 : Ekim 20, 2013, 01:04:39 »
Bugün ışık 680 km de yandı . Görüşlerim .

Motor bariz daha sessiz ve performanslı bu yönden çok çok iyi bir yakıt .

Tüketim konusunda .

Daha önce sürekli şehir içi normal trafikte 750 km gibi ışık yanardı . Bu sefer 680 km de yandı . Fakat kullanım olarak farklılıklar var.

1. Bu sefer şehir içinde çok daha kalabalık trafiklere girdim .(Kardeşimin okul alışverişi , bayram alışverişi v.s derken trafikte baya çile çektim )
2. Geçtiğimiz pazar Mersin'e gidip geldim . Giderken 120 km hızla gittim . Fakat dönüşte yol bomboştu ve aracı aldım alalı neredeyse hiç hız yapmamıştım ondan baya bir hızlı geldim yer yer son gaz yaptım ama anlıktı onun haricinde 120+40 km hız la geldim . Tabi bunu kimseye tavsiye etmiyorum bende yanlış yaptığımı biliyorum ama yol o kadar boştu ki kolay kolay bir daha denk gelemez dedim ve bastım .

Kısaca bu kullanımda eski kullandığım yakıtla aynı mı yakıyor veya fazla mı yakıyor ölçemedim ama bu kullanımdan dolayı çok fark olacağını sanmıyorum . Bence uzun vadede bana daha ekonomik geldi sonuçta bir enjektör arızası dünya para ve sağladığı performans ve sessizlikte cabası .

Ben memnun kaldım ve yine aynı yakıttan 100 tl lik aldım . Tavsiye ederim .


Bizim sehir ici ortalama 7.8 cikti bu nitrodan sonra :o anlamadim gitti. Bakimdan cikali daha 2bin km oldu. Eskisinden daha da dikkat ediyorum ama yinede fayda etmiyo. Lastikler 34 psi gaz mevcut.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: B+
  • 17 kere teşekkür etti
  • 14 kere teşekkür edildi
Ynt: Shell V-Power Nitro (Kurşunsuz 97 + Diesel)
« Yanıtla #77 : Ekim 20, 2013, 02:19:29 »
7,8 bayağı bir yüksek, diğer arkadaşın 680 km menzili de gerçekten çok düşük geldi. GTL ile 800-900 km arası yol yapıyordum genelde. Aynı güzergahta Nitro ile 3'üncü depom ve 3 ünde de 950 km civarı yol yaptım. Yalnız motor sesi GTL kadar iyi değil bence. Ya da 20 000 bakımım yaklaştı ondan da kaynaklanıyor olabilir. Yağ ve filtreler değişince daha iyi kıyaslama yapabilirim sanırım. Kısacası ben bu yakıtın menzile katkısından da memnun kaldım. Kullanıma göre oldukça değişiyor sanırım.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: A+
  • 2 kere teşekkür etti
  • 11 kere teşekkür edildi
Ynt: Shell V-Power Nitro (Kurşunsuz 97 + Diesel)
« Yanıtla #78 : Ekim 20, 2013, 11:08:23 »
785 km menzilim nitro dizelden sonra 730 lara kadar düştü neden bilemiyorum tabi...
seni öldürmeyen herşey güçlendirir.
         AURİS 2013  D4D ACTİVE SKYPACK BİYAZ

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Allah cümleye kaza bela vermesin.
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 38 kere teşekkür etti
  • 71 kere teşekkür edildi
Shell V-Power Nitro & FOREVER avantajlı BP Euro-dizel mi?
« Yanıtla #79 : Ekim 20, 2013, 16:50:28 »
Arkadaşlar merhaba.
Sağlık problemim nedeni ile kısa bir süre forumdan uzak kaldım. Yeni konu başlığı açmamak için buradan yazmak istiyorum.

Ben hep Shell'den yakıt alıyorum. Shell V-Power Nitro yakıtı piyasaya sürüldüğünden beri kullanmaktayım. Bu yakıtla ilgili, yukarıda arkadaşların bahsettiği motorun sessiz çalışması gibi olumlu yanları ve menzilde azalma gibi olumsuz yanlarını kendimde tecrübe ettim. Yakın zamanda TOYOTA FOREVER kartımı aldım. Puanım 1000 den fazla olduğundan Silver kart verdiler. Bu kartın sunduğu %3 yakıt hediyesinden faydalanmak için BP istasyonundan 100 TL lik Euro-dizel yakıt aldım. Forever kartına 3TL lik puan yansıdı. BP den aldığım yakıtla birlikte aracın çekişinde bir miktar azalma olduğunu düşünüyorum. Daha önceleri 6'da çıktığım rampalarda 5'i istedi ve daha çok gaz vermem gerekti. Motor sesinde bir farklılık ilk aşamada hissetmedim. Menzili ölçme fırsatım olmadı henüz. Ben Shell card ile 6 ayda bir 10TL kadar bedava yakıt almaktayım. 6 ayda en az 2100TL lik yakıt harcaması yaparım. Ben bu yakıtı BP'den alsam %3'ü 63TL yapar.

Şimdi can alıcı kısma gelelim. Piyasaya yeni çıkan ve mesafe anlamında daha az km götüren ancak aracın sağlığı açısından daha verimli Shell V-Power Nitro yakıtını mı kullanmalıyım? Yoksa FOREVER kart ile avantaj sağlayan BP Euro-dizel'imi kullanmalıyım. Sizce ne yapmalı?
2007 Yaris 1.3 Sol M/M
2012 Auris 1.4 D-4D Comfort Extra Satıldı :(
1996 Corolla 1.6GLİ A/T AC  Satıldı :(