Gönderen Konu: Shell V-Power Nitro (Kurşunsuz 97 + Diesel)  (Okunma sayısı 15576 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Honda CRV 1.5 Turbo Executive-Life Style
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 63000
  • Model Yılı: '20
  • 2023 kere teşekkür etti
  • 2545 kere teşekkür edildi
Ynt: Shell V-Power Nitro (Kurşunsuz 97 + Diesel)
« Yanıtla #20 : Eylül 09, 2013, 12:14:46 »
  Aslında ürünün sitesinde, alt bölümde, uygunluk için gerekli bilgiler aktarılmış. Yine de gerçek hayat tecrübeleri hem kullanıcılar, hem de geliştiriciler için önemli bir kaynak olacaktır düşüncesindeyim.

 Peki bu yakıtları sek(sadece bu yakıtı :) ) olarak mı kullanıyorsunuz yoksa zaman zaman kullanıp, karışım mı oluyor. Yani yoğunluk vs. göre depodaki diğer yakıtla aralarındaki fark ve pompa-enjektör aksamına etkileri nasıl acaba?

 :D

Düşük yakıt seviye uyarı ışığı yandıktan sonra yeni yakıta geçiyorum, dolayısiyle depodaki eski yakıt yeni yakıtın özelliklerini değiştiremiyor. 2. defa yeni yakıtı yükledikten sonra ortalarına doğru kesin yanıt verebiliyorum. Bir yakıttan performans, temizlik, menzil ve sessizlik konularında memnun kaldıktan sonra daha iyisi çıkana kadar değiştirmiyorum.

Bu arada 2 günlük şehir içi kullanımda dikkatimi çeken en önemli fark, motorun stop ederken titrememesi şeklinde.
Lastikler: Michelin Latitude Cross M+S (dört mevsim)

Toyota Club Türkiye

Ynt: Shell V-Power Nitro (Kurşunsuz 97 + Diesel)
« Yanıtla #20 : Eylül 09, 2013, 12:14:46 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • 8 kere teşekkür etti
  • 22 kere teşekkür edildi
Ynt: Shell V-Power Nitro (Kurşunsuz 97 + Diesel)
« Yanıtla #21 : Eylül 09, 2013, 12:43:23 »
2005 model 113 bin km de e12 benzinli araçta kullansak bir sıkıntı çıkarırmı acaba?

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Honda CRV 1.5 Turbo Executive-Life Style
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 63000
  • Model Yılı: '20
  • 2023 kere teşekkür etti
  • 2545 kere teşekkür edildi
Ynt: Shell V-Power Nitro (Kurşunsuz 97 + Diesel)
« Yanıtla #22 : Eylül 09, 2013, 12:55:30 »
2005 model 113 bin km de e12 benzinli araçta kullansak bir sıkıntı çıkarırmı acaba?

Neden sorun çıksın? sadece temizleme özelliği artırılmış daha kaliteli bir yakıt, kullanıcı olarak karşılaştırmamız gereken en önemli şey sağlayacağı menzili. Bunu öğrenebilmek için de 2 depo kullanmak gerekiyor. 
Lastikler: Michelin Latitude Cross M+S (dört mevsim)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • 8 kere teşekkür etti
  • 22 kere teşekkür edildi
Ynt: Shell V-Power Nitro (Kurşunsuz 97 + Diesel)
« Yanıtla #23 : Eylül 09, 2013, 12:59:36 »
Neden sorun çıksın? sadece temizleme özelliği artırılmış daha kaliteli bir yakıt, kullanıcı olarak karşılaştırmamız gereken en önemli şey sağlayacağı menzili. Bunu öğrenebilmek için de 2 depo kullanmak gerekiyor.
Çıkmaz diyorsanız deniyeyim bende, menzil çok da önemli değil benim için çünkü sürekli şehiriçi ve günde 3-4 km ancak kullanıyorum.  Sadece motoru temizleme amaçlı kullanacağım Tekin Bey.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Honda CRV 1.5 Turbo Executive-Life Style
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 63000
  • Model Yılı: '20
  • 2023 kere teşekkür etti
  • 2545 kere teşekkür edildi
Ynt: Shell V-Power Nitro (Kurşunsuz 97 + Diesel)
« Yanıtla #24 : Eylül 09, 2013, 13:05:27 »
Çıkmaz diyorsanız deniyeyim bende, menzil çok da önemli değil benim için çünkü sürekli şehiriçi ve günde 3-4 km ancak kullanıyorum.  Sadece motoru temizleme amaçlı kullanacağım Tekin Bey.

Günlük çok az km yapıyorsanız bu yakıt sizin için ideal olabilir, zira sizde karbon birikimi çok daha fazla oluşmaktadır.

Açıklandığı kadar temizleme özelliğine sahipse, Injector Cleaner ürününden 50.000km'de bir kullanmak yada hiç kullanmamak gibi bir durum oluşabilir.
Lastikler: Michelin Latitude Cross M+S (dört mevsim)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Deus ex machina
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 2904 kere teşekkür etti
  • 3269 kere teşekkür edildi
Ynt: Shell V-Power Nitro (Kurşunsuz 97 + Diesel)
« Yanıtla #25 : Eylül 19, 2013, 18:23:26 »
  Bunları kullanmaya başlayanların izlenimleri ne acaba?

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Honda CRV 1.5 Turbo Executive-Life Style
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 63000
  • Model Yılı: '20
  • 2023 kere teşekkür etti
  • 2545 kere teşekkür edildi
Ynt: Shell V-Power Nitro (Kurşunsuz 97 + Diesel)
« Yanıtla #26 : Eylül 19, 2013, 18:47:06 »
Havalar serinlediği halde 4L/100km,  normal 95 ve 97 (PO - Shell) 4.1 ile 4.4 arasıydı. Genel anlamda iyileşme var diyebilirim fakat kesin olarak şu kadar tasarruf yaptırır demek zor. Yalnız fiyat farkını amorti ederek daha tasarruf yaptırdığı belli.
Lastikler: Michelin Latitude Cross M+S (dört mevsim)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
  • 3 kere teşekkür etti
Ynt: Shell V-Power Nitro (Kurşunsuz 97 + Diesel)
« Yanıtla #27 : Eylül 19, 2013, 20:04:22 »
Havalar serinlediği halde 4L/100km,  normal 95 ve 97 (PO - Shell) 4.1 ile 4.4 arasıydı. Genel anlamda iyileşme var diyebilirim fakat kesin olarak şu kadar tasarruf yaptırır demek zor. Yalnız fiyat farkını amorti ederek daha tasarruf yaptırdığı belli.
100km/4 lt mi.o günleri göremeyeceğiz.
2011 4D4 AURİS DİZEL

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Allah cümleye kaza bela vermesin.
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 38 kere teşekkür etti
  • 71 kere teşekkür edildi
Ynt: Shell V-Power Nitro (Kurşunsuz 97 + Diesel)
« Yanıtla #28 : Eylül 19, 2013, 20:29:23 »
Bende bugün yakıt almak için Shell'e gittim. GTL alıyım dedim. Artık GTL kalktı dediler. Şaşırdım. 100liralık nitro doldurdum. Bereketli olur inşallah :)
2007 Yaris 1.3 Sol M/M
2012 Auris 1.4 D-4D Comfort Extra Satıldı :(
1996 Corolla 1.6GLİ A/T AC  Satıldı :(

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Teknoloji Müdürü
  • *
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 10300
  • Model Yılı: '23
  • 424 kere teşekkür etti
  • 983 kere teşekkür edildi
Ynt: Shell V-Power Nitro (Kurşunsuz 97 + Diesel)
« Yanıtla #29 : Eylül 19, 2013, 20:33:18 »
Pazarlama taktikleri tam gaz...
İnsanlar 10'a ayrılır
Binary saymayı bilenler ve bilmeyenler   

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • 2011 Auris Sport
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 54000
  • Model Yılı: '11
  • 120 kere teşekkür etti
  • 222 kere teşekkür edildi
Ynt: Shell V-Power Nitro (Kurşunsuz 97 + Diesel)
« Yanıtla #30 : Eylül 19, 2013, 23:21:52 »
ben 4.10 tl ye motorin alıyorum. ucuz oluyor hatta 10 numara yağı da deniycem yakın bir zamanda
2011 Auris Sport
Atiker Nanofast, Eibach Pro-kit, Philips LumiLeds 5000k(farlar), Photon Xenon Effect 5000k(sisler), Cree Led 6000k (uzunlar), Amerikan Park(ayna ve sinyaller), Ayna Altı Kartalgöz Led, Ayakaltı Aydınlatma

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 257500
  • Model Yılı: '01
  • 395 kere teşekkür etti
  • 376 kere teşekkür edildi
Ynt: Shell V-Power Nitro (Kurşunsuz 97 + Diesel)
« Yanıtla #31 : Eylül 19, 2013, 23:41:19 »
ben 4.10 tl ye motorin alıyorum. ucuz oluyor hatta 10 numara yağı da deniycem yakın bir zamanda

Silindirlere tam anlamıyla koruma doğal olarak yağ gönderiyorsun :D :D
Toyota Corolla 2001 1.6vvt-i sol special 110+ bilmem kaç tane hp  BENZİNLİYDİ  Artık Prins Technomaxlı :rofl:

Simota Short Air İntake, 1.8 vvt-i İntake Manifold, 1.8 vvt-i Throttle Body, 1.8 vvt-i fuel injectors 51 mm straight pipe & sport muffler, Raizin Voltage Stabilizer, Greddy Oil Cacht Tank, Eibach pro kit 35 mm springs
Swimming coach :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • SAFİR Auris...SIU Corolla T-Sport...
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 59088
  • Model Yılı: '12
  • 312 kere teşekkür etti
  • 512 kere teşekkür edildi
Ynt: Shell V-Power Nitro (Kurşunsuz 97 + Diesel)
« Yanıtla #32 : Eylül 19, 2013, 23:43:24 »
Shellin en cok guvendigi V-Power adini verdikleri yakitin oldukca ustunde bir performans sergilemis, V-Powerin 3 depoda yaptigi temizligi tek depoda yapmis Nitro,ayrica performansida bu konuda rol oynuyor. Yuzdeleri ilerleyen zamanda paylasirim.
arikushimikato Dr.Auris 1ND forever Pure SİU T Sport ;)
İlk önce bilgi sahibi olun sonra yorum yapın
Taklitlerden sakının
 https://www.facebook.com/groups/aurisclubturkey/  Aurise dair her şey

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Onaylı Firma
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 12000
  • Model Yılı: '15
  • 1041 kere teşekkür etti
  • 900 kere teşekkür edildi
Ynt: Shell V-Power Nitro (Kurşunsuz 97 + Diesel)
« Yanıtla #33 : Eylül 19, 2013, 23:49:30 »
Silindirlere tam anlamıyla koruma doğal olarak yağ gönderiyorsun :D :D

Ercüment bu arada silindirleri koruduğunun 10 katı zararı enjektörlere veriyor .   :argh:

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • 2011 Auris Sport
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 54000
  • Model Yılı: '11
  • 120 kere teşekkür etti
  • 222 kere teşekkür edildi
Ynt: Shell V-Power Nitro (Kurşunsuz 97 + Diesel)
« Yanıtla #34 : Eylül 19, 2013, 23:50:01 »
Silindirlere tam anlamıyla koruma doğal olarak yağ gönderiyorsun :D :D
tabi canım en iyisi en sağlamı. ses biraz artacak traktör gibi olacak ama az yaktırma konusunda yapılan herşey mübahtır
2011 Auris Sport
Atiker Nanofast, Eibach Pro-kit, Philips LumiLeds 5000k(farlar), Photon Xenon Effect 5000k(sisler), Cree Led 6000k (uzunlar), Amerikan Park(ayna ve sinyaller), Ayna Altı Kartalgöz Led, Ayakaltı Aydınlatma

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 15000
  • Model Yılı: '14
  • 65 kere teşekkür etti
  • 22 kere teşekkür edildi
Ynt: Shell V-Power Nitro (Kurşunsuz 97 + Diesel)
« Yanıtla #35 : Eylül 20, 2013, 09:14:15 »
tabi canım en iyisi en sağlamı. ses biraz artacak traktör gibi olacak ama az yaktırma konusunda yapılan herşey mübahtır
sesi hiç artmasın, hep fazla yaksın benimki:) opet - maksimum kart kampanyası bitseydi de şu nitroyu deneseydik ::)
2013 - 2018 AURİS
2018 - ??? VW PASSAT

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Honda CRV 1.5 Turbo Executive-Life Style
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 63000
  • Model Yılı: '20
  • 2023 kere teşekkür etti
  • 2545 kere teşekkür edildi
Ynt: Shell V-Power Nitro (Kurşunsuz 97 + Diesel)
« Yanıtla #36 : Eylül 20, 2013, 11:48:57 »
100km/4 lt mi.o günleri göremeyeceğiz.

Bulunduğu arazi koşulu Max. 25m irtifalı düz satıha yakın şehirdeyseniz, 1/4 oran daha azaltabilirsiniz  :) , elbette bu değer Hybrid için geçerli, fakat diğer sistemler için de bu yakıtın faydalı olabileceği sizler tarafından da denendikten sonra belirginleşecektir.
Lastikler: Michelin Latitude Cross M+S (dört mevsim)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Teknoloji Müdürü
  • *
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 10300
  • Model Yılı: '23
  • 424 kere teşekkür etti
  • 983 kere teşekkür edildi
Ynt: Shell V-Power Nitro (Kurşunsuz 97 + Diesel)
« Yanıtla #37 : Eylül 20, 2013, 16:03:04 »
Nitro aldım 1/3 depo kadar bugün. 15bin km'dir %99 LPG kullandığım için biraz da benzin kullanmayı düşünüyorum 1-2 gün :)
İnsanlar 10'a ayrılır
Binary saymayı bilenler ve bilmeyenler   

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Honda CRV 1.5 Turbo Executive-Life Style
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 63000
  • Model Yılı: '20
  • 2023 kere teşekkür etti
  • 2545 kere teşekkür edildi
Ynt: Shell V-Power Nitro (Kurşunsuz 97 + Diesel)
« Yanıtla #38 : Eylül 20, 2013, 16:39:50 »
Nitro aldım 1/3 depo kadar bugün. 15bin km'dir %99 LPG kullandığım için biraz da benzin kullanmayı düşünüyorum 1-2 gün :)

Hayırlı olsun, umarım km ve ort. tüketim değerlerinizi sıfırlamayı unutmadınız, değerlerinizi bekliyoruz..
Lastikler: Michelin Latitude Cross M+S (dört mevsim)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Teknoloji Müdürü
  • *
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 10300
  • Model Yılı: '23
  • 424 kere teşekkür etti
  • 983 kere teşekkür edildi
Ynt: Shell V-Power Nitro (Kurşunsuz 97 + Diesel)
« Yanıtla #39 : Eylül 20, 2013, 16:48:39 »
hehe, yol bilgisayarını sıfırların iş çıkışı ama kullanma tarzım ve 2.0 motor olduğu için elde edilecek değerler ne kadar işe yarar bilmiyorum :)
İnsanlar 10'a ayrılır
Binary saymayı bilenler ve bilmeyenler