Gönderen Konu: Toyota Corolla [J:11] [E160] [2013-2018]  (Okunma sayısı 61763 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 220000
  • Model Yılı: '04
  • 85 kere teşekkür etti
  • 5 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Toyota Corolla [J:11] [E160] [2013-]
« Yanıtla #160 : Kasım 27, 2014, 23:28:58 »
Oldum olası Corolla'ları severim. Özellikle 90'lardan sonra 2002 de çıkan kasaya hayranım. Ama alamamıştım o zamanlar, 2004 yılında 131 arabamı verip 2005 model Symbol almıştım ve geçen hafta hoşça kal Symbol deyip 145367. km'de Toyota'ya takasa verdim ve 2014 model inci beyazı / krem döşeme 1.33 motorlu Corollamı aldım. Bu yeni kasa benim çok hoşuma gider geçen yıldan beri. Hatta yazın 1.6'lara bakıyordum, bilinç altıma 1.6 yerleşmişti ama beni aşıyordu. 2 hafta önce yeniden araba alma düşüncesi fişeklendi ve CLIO IV'lere baktım. Ama çok küçüktü, arkası daracık, ve ev halkı küçük araba istemiyor. Bende B segmenti araba istemiyordum artık. CLIO elendi. Megane desen bagaj yine yetersiz. Leon desen öyle. Hadi kalbimin sesini dinleyip Corolla'ya yine bakayım dedim. 1.33 vardı Showroom da, içime sindi. Güvenlik desen tüm donanımlarda standart. E dedim milletle kapışacak değilim, trafik ışıklarında önce kalkıp depar atacak da değilim, fiyatta bana uygun, hem sedan, hem geniş, hem sevdiğim araba "oğlum Burak sen buna dadan" dedim ve annemi de alıp ertesi gün Toyota ya gittik. İmzayı attık ve geçen pazartesi Renault'u verdim, işlemler başladı. Perşembe günü zaten aldım. 1 haftalık daha 229 km de. Memnunum çok şükür. Severek aldım, ilk gün gaz tepkisine alışamadım Symbol'den kalma alışkanlık. Ama alıştım artık. Pazar 7.9'a düşürdüm yakıtı. KM yaptıkça düşer. Hele de şu 1.000 km bakımına gireyim, sonra bir güzel devirleyip fişekleyeyim azcık. Ufak tefek aksaklıkları var. Cam düğmeleri figürsüz ve siyah. Efsane saat mesela. Ama o da bana 80'li yıllar da babamın aldığı Casio'ları hatırlatıyor. Yazın nefes aldığım bir zamanda 4 jant taktıracağım.
Hepinize iyi sürüşler olsun ve en güzel arabalar sizlerin olsun.
hayırlı uğurlu olsun. Rabbim kazasız belasız binmek nasip etsin.

Toyota Club Türkiye

Ynt: Yeni Toyota Corolla [J:11] [E160] [2013-]
« Yanıtla #160 : Kasım 27, 2014, 23:28:58 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Gayrimeşgul
    • INSTAGRAM
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 99000
  • Model Yılı: '13
  • 684 kere teşekkür etti
  • 2110 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Toyota Corolla [J:11] [E160] [2013-]
« Yanıtla #161 : Kasım 28, 2014, 00:39:06 »

Merakımdan soruyorum Corolla Premium donanımlarda bile cam açma tuşlarının hepsi tek dokunuş değil mi? Işıklandırma yok mu bu tuşlarda?
Malesef değil abi :( acımız büyük
intagram.com/tosicorolla16
youtube.com/kaankara

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 277 kere teşekkür etti
  • 406 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Toyota Corolla [J:11] [E160] [2013-]
« Yanıtla #162 : Kasım 28, 2014, 07:16:28 »
Merakımdan soruyorum Corolla Premium donanımlarda bile cam açma tuşlarının hepsi tek dokunuş değil mi? Işıklandırma yok mu bu tuşlarda?
Evet. Sadece sürücü cami tek dokunuslu.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 100
  • Model Yılı: '10
  • 367 kere teşekkür etti
  • 316 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Toyota Corolla [J:11] [E160] [2013-]
« Yanıtla #163 : Kasım 28, 2014, 07:26:33 »
Evet. Sadece sürücü cami tek dokunuslu.
Auris premiumda 4 cam auto degilmi? Corollada neden degil?

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Gayrimeşgul
    • INSTAGRAM
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 99000
  • Model Yılı: '13
  • 684 kere teşekkür etti
  • 2110 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Toyota Corolla [J:11] [E160] [2013-]
« Yanıtla #164 : Kasım 28, 2014, 08:16:55 »
Auris premiumda 4 cam auto degilmi? Corollada neden degil?

abileyim ezmeyin bizi bizim all auto camımız yok :(
intagram.com/tosicorolla16
youtube.com/kaankara

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: '14
  • 203 kere teşekkür etti
  • 468 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Toyota Corolla [J:11] [E160] [2013-]
« Yanıtla #165 : Kasım 28, 2014, 08:22:35 »
Ozaman yaşasın e12 :)
| Toyota Corolla Sol Sedan
| Opel Astra Cosmo Sedan
| Renault Clio 4 İcon
| Şamp. GALATASARAY

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 100
  • Model Yılı: '10
  • 367 kere teşekkür etti
  • 316 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Toyota Corolla [J:11] [E160] [2013-]
« Yanıtla #166 : Kasım 28, 2014, 09:56:34 »
abileyim ezmeyin bizi bizim all auto camımız yok :(
Toyota Turkiye utansin. :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 277 kere teşekkür etti
  • 406 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Toyota Corolla [J:11] [E160] [2013-]
« Yanıtla #167 : Kasım 28, 2014, 12:37:22 »
Toyota Turkiye utansin. :)
Bu özellik Thailand'da ki araçlarda varsa Toyota Türkiye utansin. [emoji4]

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: '14
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Toyota Corolla [J:11] [E160] [2013-]
« Yanıtla #168 : Kasım 28, 2014, 12:47:01 »
Oldum olası Corolla'ları severim. Özellikle 90'lardan sonra 2002 de çıkan kasaya hayranım. Ama alamamıştım o zamanlar, 2004 yılında 131 arabamı verip 2005 model Symbol almıştım ve geçen hafta hoşça kal Symbol deyip 145367. km'de Toyota'ya takasa verdim ve 2014 model inci beyazı / krem döşeme 1.33 motorlu Corollamı aldım. Bu yeni kasa benim çok hoşuma gider geçen yıldan beri. Hatta yazın 1.6'lara bakıyordum, bilinç altıma 1.6 yerleşmişti ama beni aşıyordu. 2 hafta önce yeniden araba alma düşüncesi fişeklendi ve CLIO IV'lere baktım. Ama çok küçüktü, arkası daracık, ve ev halkı küçük araba istemiyor. Bende B segmenti araba istemiyordum artık. CLIO elendi. Megane desen bagaj yine yetersiz. Leon desen öyle. Hadi kalbimin sesini dinleyip Corolla'ya yine bakayım dedim. 1.33 vardı Showroom da, içime sindi. Güvenlik desen tüm donanımlarda standart. E dedim milletle kapışacak değilim, trafik ışıklarında önce kalkıp depar atacak da değilim, fiyatta bana uygun, hem sedan, hem geniş, hem sevdiğim araba "oğlum Burak sen buna dadan" dedim ve annemi de alıp ertesi gün Toyota ya gittik. İmzayı attık ve geçen pazartesi Renault'u verdim, işlemler başladı. Perşembe günü zaten aldım. 1 haftalık daha 229 km de. Memnunum çok şükür. Severek aldım, ilk gün gaz tepkisine alışamadım Symbol'den kalma alışkanlık. Ama alıştım artık. Pazar 7.9'a düşürdüm yakıtı. KM yaptıkça düşer. Hele de şu 1.000 km bakımına gireyim, sonra bir güzel devirleyip fişekleyeyim azcık. Ufak tefek aksaklıkları var. Cam düğmeleri figürsüz ve siyah. Efsane saat mesela. Ama o da bana 80'li yıllar da babamın aldığı Casio'ları hatırlatıyor. Yazın nefes aldığım bir zamanda 4 jant taktıracağım.
Hepinize iyi sürüşler olsun ve en güzel arabalar sizlerin olsun.


hayırlı olsun,güle güle kullanın,bende 1.33 corolla siparişi verdim,test ettim motor yeterli gibiydi,kullandıkça tecrübelerinizi bekliyorum,birde istanbulda liste fiyatından ne kadar iskonto yapıyorlar onu merak ediyorum..

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 26000
  • Model Yılı: '22
  • 1214 kere teşekkür etti
  • 2229 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Toyota Corolla [J:11] [E160] [2013-]
« Yanıtla #169 : Kasım 28, 2014, 12:49:04 »
@Hasan Hoca (32892) İskonto bayinin elindeki araca ve satış kotasına göre değişiyor, bir çok bayiden teklif almakta yarar var, son bırakılan fiyatlarda bazen bariz farklar olabiliyor. Ancak 1.33 lerde kar marjı az fazla indirim yapmıyorlar. 1.33 sakin kullanımda ve özellikle şehir içinde yakıt tüketiminde başarılı. Şehiriçi 7-8 şehirler arası 5,5-6 bandını görürsünüz.
Emniyet kemeri sizi sevdiklerinize bağlar.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 100
  • Model Yılı: '10
  • 367 kere teşekkür etti
  • 316 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Toyota Corolla [J:11] [E160] [2013-]
« Yanıtla #170 : Kasım 28, 2014, 13:21:25 »
Bu özellik Thailand'da ki araçlarda varsa Toyota Türkiye utansin. [emoji4]
Benim corollada yok. E170'te varmi bilmiyorum ama Prius ve Camry'de var.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Corolla 1.33 Life / İnci beyazı
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 22460
  • Model Yılı: '14
  • 1151 kere teşekkür etti
  • 735 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Toyota Corolla [J:11] [E160] [2013-]
« Yanıtla #171 : Kasım 28, 2014, 13:39:50 »

hayırlı olsun,güle güle kullanın,bende 1.33 corolla siparişi verdim,test ettim motor yeterli gibiydi,kullandıkça tecrübelerinizi bekliyorum,birde istanbulda liste fiyatından ne kadar iskonto yapıyorlar onu merak ediyorum..

Size de hayırlı olsun. Güle güle kullanın. Ben 48.500'e aldım. Park sensörü, bagaj havuzu ve kauçuk paspas hediye edildi. Bu sabah itibarı ile 259 km deyim. Sabah yine çıktım erkenden ve arabama alışmak, kullanmak ve yol yapmak maksadıyla 30 km yol yaptım. Benim ev ve iş 10 dk yürüme mesafesi olduğundan yaya gitmek daha cazip çünkü. Trafiğin yoğun olmadığı saatlerde, E-5 ve şehir içi yol olmak üzere 8.4 ve 8.3 civarı yaktım. Pazar FSM'den Avrupa yakasına gidip gelmiştim ve 7.9'a düşmüştüm. Arabayı ilk aldığımda 4 km de teslim almıştım ve 200 liralık benzin almıştım. Şu an 348 km yol gidebileceğimi söylüyor yol bilgisayarı. 259'dan 4'ü düş 255 km yol yapmışım. 255 + 348 = 603 km ediyor. Tabi daha yeni araba, 4-5 bin km'ye gelince ve birde uzun yol yapınca kendine gelir ve ben bu menzili 700'lere çıkartırım diye düşünüyorum şehir içinde.
Çekişine gelirsek, bir önce ki arabam 1.4 benzinli 75 HP'lik 2005 model Symbol olup ilk sahibiydim. Yani küçük motorlu arabaya alışkınım ve bana göre yeterli performansı. Yani bu motoru bilerek alıyorsanız sorun yaşamazsınız. 150 HP araba performansı beklemiyorsanız bu motor yeter size.
Daima Rock ve daima Erkin baba..!

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: '14
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Toyota Corolla [J:11] [E160] [2013-]
« Yanıtla #172 : Kasım 28, 2014, 22:10:00 »
yazdıklarınızdan araçtan memnun kalacağım sonucuna vardım.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: A-
  • Model Yılı: '13
  • 28 kere teşekkür etti
  • 82 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Toyota Corolla [J:11] [E160] [2013-]
« Yanıtla #173 : Kasım 28, 2014, 23:02:42 »
Auris Advance versiyonda tüm camlar tek dokunuş ve düğmeler ışıklandırmalı. Yani bu seçenek advanceden başlıyor. Benzinli versiyonlarda anahtarsız giriş ve hız sabitleme mevcut. Corolla advance ve auris advance arasında bu farklılıklar var. Ayrıca kumandaya bağlı otomatik katlanan aynalar var auris advancede. Far yikamada Auriste yok.   
Toyocuk :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • TOYOTACI
  • Araç: Verso
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 31000
  • Model Yılı: '15
  • 5 kere teşekkür etti
  • 52 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Toyota Corolla [J:11] [E160] [2013-]
« Yanıtla #174 : Aralık 14, 2014, 15:05:06 »
arkadaşlar bu ekranda video oynata bilen var mı geçenlerde burda bi yerde okumuştum bi arkadaşımız mpeg2 formatına çevirdin oynuyor falan demişti ben internetten bi kaç dönüştürücü indirdim ama onlarda mpeg2 ibaresi yok.. acaba yanlış mı indiriyorum anlamadım şu pc yi daha iyi kullanan bi arkadaş link atsa süper olur ve tarif etse:)) free vidoe converter , total video ve 2-3 tane daha indirdim ama hiç birinde döniştirme yerinde mpeg2 bulamadım:((
toyota candır,aşktır, tutkudur....

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 40000
  • Model Yılı: '14
  • 3 kere teşekkür etti
  • 27 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Toyota Corolla [J:11] [E160] [2013-]
« Yanıtla #175 : Ocak 19, 2015, 13:17:58 »
Cam düğmelerinde ışıklandırmayı ve otomatik modunu geçtim. Bir sembol bile yok. Hadi ışıklandırma yapmadın fosforlu bir ibare yerleştirde karanlıkken en azından düğmeleri bulabilelim...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 277 kere teşekkür etti
  • 406 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Toyota Corolla [J:11] [E160] [2013-]
« Yanıtla #176 : Ocak 19, 2015, 13:22:37 »
Cam düğmelerinde ışıklandırmayı ve otomatik modunu geçtim. Bir sembol bile yok. Hadi ışıklandırma yapmadın fosforlu bir ibare yerleştirde karanlıkken en azından düğmeleri bulabilelim...
Bence de. 1994 model Doğan S'te bile düğmeler fosforluydu.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 2500
  • Model Yılı: '15
  • 7 kere teşekkür etti
  • 4 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Toyota Corolla [J:11] [E160] [2013-]
« Yanıtla #177 : Mart 24, 2015, 19:01:18 »
Bence de. 1994 model Doğan S'te bile düğmeler fosforluydu.

Benimkiler de aşağıdaki site sayesinde kromlu oldu.
http://www.aliexpress.com/snapshot/6515411235.html?orderId=66036041924490
2015 Yeni Corolla Dizel 1.4 D-4D Advance

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Emniyet Kemeri Hayat Kurtarır
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: 0+
  • 8 kere teşekkür etti
  • 55 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Toyota Corolla [J:11] [E160] [2013-]
« Yanıtla #178 : Mayıs 18, 2015, 10:12:15 »
Arkadaşlar rent a car arabası olan 2013 1.33 life donanımlı ekstra olarak sis farı alınmış bir corollayla 2 günde 590 km yol yaptım izlenimleri paylaşmak istedim.
Aracın süspansiyonu şehir içinde mükemmel derecede. belli limitlere kadar gayet güzel çalışıyorlar ancak limit üstü bir hızda arka taraftan süspansiyon sesini ve kabinde etkisini hissediyorsunuz.
ön süspansiyonundan bahsetmek istemedim çünkü rent a car aracı olduğu için z rotlar ses yapıyordu nedir ne değildir anlayamadım pek ama ön taraftada sıkıntı yaratacak bir durum yoktu şehir içinde.
uzun yolda ise tüm corolla modellerinde olduğu gibi limit üstü hızlarda 16x km hızlarda araçta rüzgar yüzünden gezinme başlıyor. direksiyonu sıka sıka tutarsanız gezinme biraz düşüyor ancak çok fazla tedirgin etmesede tedirgin edici bir durum oluşturuyor.
motor konusunda ise araçta 6 ile düz şanzıman vardı. şehir içi 2 kişi rampalarda aman aman performansı olmasada 2 vites yüksek devirle kurtarabiliyorsunuz ama 5 kişi + bagajınız varsa bu araba at arabasına dönüşüyor 1.viteste dik rampa çıkmak durumunda bırakıyor.
uzun yolda ise dediğim gibi limit üstü hızlara kadar çıktım 6 viteste bile hızlanması güzel bir durum. 14x -18x hızlarda 6.vitesin ekonomisi ile kastamonu - karabük -istanbul yaptım ortalama tüketim 7.2 lt oldu. iyi bir rakama benziyor bence.
donanım olarak araç bir garipti . esp asr abs lastik basınç sensörü vs vardı . 6 tane airbag saydım araçta. koltuklarda kılıf vardı koltuktada varmıdır bilmiyorum ama sanırım vardır. bilen arkadaşlar durumu teyitleyebilir.
abs çok devreye giriyor araçta lastiklerden şüphelendim ancak durumları gayet iyiydi lastiklerin. esp ise tam kararında çalışıyordu. el freni ile bir iki haraket yaptım boş alanda araç arkası kayarken sınırlı kaydırma yaparak hizalıyor ama sesi biraz ürkütücü :D
direksiyonu ise aracın ne iyi ne kötü . hissiz direksiyon elektrik destekli olduğu için .kafadan kayma durumunda sanki araba düz yolda devam ediyormuş gibi. tepkileri çok çok net değil. sertleşmesi ise bence yetersiz yüksek hızlarda direksiyon tedirgin ediyor.
müzik sistemi araç life ve ekstra olarak multimedia alınmadığı için düz bir teyp ile gelmiş. ses kalitesi vasat üstü vasat. bası -  duruma getimeme rağmen yüksek seslere çıkamıyorsunuz. çıkarsanızda bozluyor. ne bas ne tiz var teypte :D
yalıtım olarak sınıf standartlarının altında bir araç. arka taraftan özellikle lastik sesleri direk kabinde.
aracın en sıkıntılı bölümü debriyaj ve fren pedal konumu. çok yakınlar. debriyaj +fren kombinasyonunda tehlike arz ediyor. iki üç defa debriyaj pedalına basarken fren pedalına ayağım dokundu sıkıntlı bir durum.
aracın motor sesi ise iç gıdıklayıcı. tuhaf bir homurtusu var hoşuma gitti.
klima konusunada değinmek istedim aracın kliması çok çok iyi soğutma yapmıyor. manuel bir klima zaten. ayrıca özellikmidir anlamadım ama rampada araç bayılınca klima kendisini kısıyor. rampada güç kaybını önlemek içinmi yapıldı bilmiyorum ama iyi oluyor bu araç için rampada.  aynı zamanda soğutmalı ve ışıksız torpidosu var klimadan bir boru çekmemişler. ve torpidoya cd koysanız bile takur tukur ses yapıyor. kadife gibi bir kaplama yapılabilirdi. sesi keserdi en azından. gerçi lamba bile yok önemsememişler hiç torpidoyu.
 torpido demişken. lastik basınç sensörünün düğme konumunada değinmeden geçemeyeceğim :) abi o tuşu oraya koymak için çokmu uğraştılar. vistes çerceve yeri müsait. arabada heryer müsait . bulunmaması adına yapılmış bir konum resmen.
cam düğmeleri ışıksız ve ilkel. halen tek dokunuşu kabullenememek tuhaf. dünyanın parasını veriyor millet demiyorlar. 7 adet ledi çok görmüş toyota kullanıcısına.
cepler olarak araç gayet yeterli. kolçak 2 kademe ileri geri gelmiyor sıkıntısı bu. iki gözü var kullanışlı. bardaklıklar yan kapılardaki gözler vs saklama bakımından gayet iyi.
arka tarafta ise diz mesafesi yeterli şaft tünelinin olmaması 3 kişiye rahatlık sunuyor.
bagaj olarak kaç lt bilmiyorum ama yeterli bir bagajı var göz kararı.
elimden geldiğince anlatmaya çalıştım aracı. merak edenler olursa seve seve cevaplarım.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: B-
  • Kilometre: 7000
  • Model Yılı: '14
  • 129 kere teşekkür etti
  • 40 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Toyota Corolla [J:11] [E160] [2013-]
« Yanıtla #179 : Mayıs 18, 2015, 10:49:11 »
Olumsuz yorumlarınızın çoğu doğru. :tamam:
2014 1.6 Auris Touch