Gönderen Konu: e12 kasalarda karşılaşılan sorunlar.  (Okunma sayısı 24398 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 277 kere teşekkür etti
  • 406 kere teşekkür edildi
Ynt: e12 kasalarda karşılaşılan sorunlar.
« Yanıtla #80 : Eylül 14, 2014, 21:40:51 »


Pirelli, :D 10sn burnout yapacak kadar çok seviyorum aracımı :), bizimkiler narin.

Yazılım sonrası aşırı besleme araç için normal, kalkışta geriye gitme, önemli olan ivmelenme 60-200 metre :P , ondada 12sn kadar kazandık

Pirelli'lerin soğukken gripi çok düşük kalıyor diye biliyorum. Zaten F1'den ötürü gicigim Pirelli'ye.

Şu anda tork ne kadar?

Toyota Club Türkiye

Ynt: e12 kasalarda karşılaşılan sorunlar.
« Yanıtla #80 : Eylül 14, 2014, 21:40:51 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • 1.4
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 22000
  • Model Yılı: '12
  • 62 kere teşekkür etti
  • 286 kere teşekkür edildi
Ynt: e12 kasalarda karşılaşılan sorunlar.
« Yanıtla #81 : Eylül 14, 2014, 22:02:10 »

Pirelli'lerin soğukken gripi çok düşük kalıyor diye biliyorum. Zaten F1'den ötürü gicigim Pirelli'ye.

Şu anda tork ne kadar?
vagcom da 335 tork aldık, dyno üzerinde yakıtı tam ayarladıktan sonra bir daha bakıcaz
1) 1993 Toyota Corolla 1.6 GL      (1999-2004) stock
2) 2000 Volvo S40 2.0T               (2004- ???) turbo upgrade + cut out + dp + yazılım + yakıt
3) 2005 Toyota Corolla 1.6 sol hb (2012-2012) stock
4) 2012 VW Scirocco 1.4 TSI        (2012- ?? ) stage 2 ecu sw(yazılım)+ s3 cooler + vw racing air filter +forge dumpvalve + forge wastegate + r8 bobin+ custom downpipe+aem v2 water/methanol injectio

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 277 kere teşekkür etti
  • 406 kere teşekkür edildi
Ynt: e12 kasalarda karşılaşılan sorunlar.
« Yanıtla #82 : Eylül 14, 2014, 22:02:54 »
vagcom da 335 tork aldık, dyno üzerinde yakıtı tam ayarladıktan sonra bir daha bakıcaz
335 nm ile bir zahmet sarsin yani. [emoji4]

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 257500
  • Model Yılı: '01
  • 395 kere teşekkür etti
  • 376 kere teşekkür edildi
Ynt: e12 kasalarda karşılaşılan sorunlar.
« Yanıtla #83 : Eylül 14, 2014, 23:56:08 »
Ben bol bol cekiyorum abi sorun yok :D fişek gibi gidiyor 3 ten 2 ye çekince :D

O isler oyle olmuyo iste uygun hizda deviri yakalayip dusersen problem yok ama ben 3. Vites 6500den sonra yanlislik eseri 4e atinca dogal olarak 1-2 saniyeligine 7000+ rpm gordum bu baya sikintili :D
Toyota Corolla 2001 1.6vvt-i sol special 110+ bilmem kaç tane hp  BENZİNLİYDİ  Artık Prins Technomaxlı :rofl:

Simota Short Air İntake, 1.8 vvt-i İntake Manifold, 1.8 vvt-i Throttle Body, 1.8 vvt-i fuel injectors 51 mm straight pipe & sport muffler, Raizin Voltage Stabilizer, Greddy Oil Cacht Tank, Eibach pro kit 35 mm springs
Swimming coach :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: '20
  • 252 kere teşekkür etti
  • 710 kere teşekkür edildi
Ynt: e12 kasalarda karşılaşılan sorunlar.
« Yanıtla #84 : Eylül 14, 2014, 23:58:45 »
O isler oyle olmuyo iste uygun hizda deviri yakalayip dusersen problem yok ama ben 3. Vites 6500den sonra yanlislik eseri 4e atinca dogal olarak 1-2 saniyeligine 7000+ rpm gordum bu baya sikintili :D
böyle devam et ;)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 277 kere teşekkür etti
  • 406 kere teşekkür edildi
Ynt: e12 kasalarda karşılaşılan sorunlar.
« Yanıtla #85 : Eylül 15, 2014, 00:02:59 »
O isler oyle olmuyo iste uygun hizda deviri yakalayip dusersen problem yok ama ben 3. Vites 6500den sonra yanlislik eseri 4e atinca dogal olarak 1-2 saniyeligine 7000+ rpm gordum bu baya sikintili :D

3. vitesten 4'e atınca devir nasıl yükseliyor? [emoji4]

Büyük ihtimalle dalgınliginiza gelmiş. Çaktırmayın. [emoji14]


Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • 1.4
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 22000
  • Model Yılı: '12
  • 62 kere teşekkür etti
  • 286 kere teşekkür edildi
Ynt: e12 kasalarda karşılaşılan sorunlar.
« Yanıtla #86 : Eylül 15, 2014, 00:13:25 »
ercü yine şanslı, ben saniyenin 3 te biri sürede o viteste kaldım , devir saati 1.5tur dönünce, herşey için çok geç kalmıştık, bu tür olaylar çok fazla yaşanıyor ama, benim gibi kol çıkartabilmek için, fazla şanslı olmak lazım. Birde e12 lerin vites kutusunda bu konuda kronik durumlar mevcut, ben aracımı yaptırdığım usta, daha önce 2 defa daha karşılaştığını anlattı, detaylı bir açıklamada yaptı ama, o günün rehavetiyle pek bişey hatırlayamıyorum açıklamalarından. ama şu var, normal bir araç o viteslere ya girmez, yada girdiğinde ön tekerleri kitler, benim e12 gibi 16bin devir dönmez.
1) 1993 Toyota Corolla 1.6 GL      (1999-2004) stock
2) 2000 Volvo S40 2.0T               (2004- ???) turbo upgrade + cut out + dp + yazılım + yakıt
3) 2005 Toyota Corolla 1.6 sol hb (2012-2012) stock
4) 2012 VW Scirocco 1.4 TSI        (2012- ?? ) stage 2 ecu sw(yazılım)+ s3 cooler + vw racing air filter +forge dumpvalve + forge wastegate + r8 bobin+ custom downpipe+aem v2 water/methanol injectio

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 277 kere teşekkür etti
  • 406 kere teşekkür edildi
Ynt: e12 kasalarda karşılaşılan sorunlar.
« Yanıtla #87 : Eylül 15, 2014, 00:22:18 »
ercü yine şanslı, ben saniyenin 3 te biri sürede o viteste kaldım , devir saati 1.5tur dönünce, herşey için çok geç kalmıştık, bu tür olaylar çok fazla yaşanıyor ama, benim gibi kol çıkartabilmek için, fazla şanslı olmak lazım. Birde e12 lerin vites kutusunda bu konuda kronik durumlar mevcut, ben aracımı yaptırdığım usta, daha önce 2 defa daha karşılaştığını anlattı, detaylı bir açıklamada yaptı ama, o günün rehavetiyle pek bişey hatırlayamıyorum açıklamalarından. ama şu var, normal bir araç o viteslere ya girmez, yada girdiğinde ön tekerleri kitler, benim e12 gibi 16bin devir dönmez.
16 bin devir mi?

F1 aracı mübarek. [emoji4]

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 100 kere teşekkür etti
  • 425 kere teşekkür edildi
Ynt: e12 kasalarda karşılaşılan sorunlar.
« Yanıtla #88 : Eylül 15, 2014, 00:23:13 »
sonuç olarak e12 sorunsuz masrafsız binilebilcek bir araç  :)
E12 COROLLA SİMOTA AİR INTAKE

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • T SPORT....
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 190000
  • Model Yılı: '02
  • 463 kere teşekkür etti
  • 674 kere teşekkür edildi
Ynt: e12 kasalarda karşılaşılan sorunlar.
« Yanıtla #89 : Eylül 15, 2014, 00:25:24 »
konu gene sapmış gitmiş  :)
hiç düşünmedim ben böle birşey.sagladıgı güzellikler yanında sanırım gözükmüyor hiç gözüme.
2002 corolla sol vvt-i

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 277 kere teşekkür etti
  • 406 kere teşekkür edildi
Ynt: e12 kasalarda karşılaşılan sorunlar.
« Yanıtla #90 : Eylül 15, 2014, 00:25:28 »
sonuç olarak e12 sorunsuz masrafsız binilebilcek bir araç  :)
Bir Opel değil. Lütfen yanıltıcı olmayalım.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 257500
  • Model Yılı: '01
  • 395 kere teşekkür etti
  • 376 kere teşekkür edildi
Ynt: e12 kasalarda karşılaşılan sorunlar.
« Yanıtla #91 : Eylül 15, 2014, 01:07:41 »
3. vitesten 4'e atınca devir nasıl yükseliyor? [emoji4]

Büyük ihtimalle dalgınliginiza gelmiş. Çaktırmayın. [emoji14]

Yanlis yazmisim 4yerine 2ye atinca olacakti o.

Iyi gidiyorum dimi Anil abi.

Valla Alper abi cok korkutucu birsey durunca 5 dakika falan rolantide beklettim dinlensin diye kaputu actim falan baya tirstim :D
Toyota Corolla 2001 1.6vvt-i sol special 110+ bilmem kaç tane hp  BENZİNLİYDİ  Artık Prins Technomaxlı :rofl:

Simota Short Air İntake, 1.8 vvt-i İntake Manifold, 1.8 vvt-i Throttle Body, 1.8 vvt-i fuel injectors 51 mm straight pipe & sport muffler, Raizin Voltage Stabilizer, Greddy Oil Cacht Tank, Eibach pro kit 35 mm springs
Swimming coach :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • 1.4
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 22000
  • Model Yılı: '12
  • 62 kere teşekkür etti
  • 286 kere teşekkür edildi
Ynt: e12 kasalarda karşılaşılan sorunlar.
« Yanıtla #92 : Eylül 15, 2014, 01:49:37 »
Yanlis yazmisim 4yerine 2ye atinca olacakti o.

Iyi gidiyorum dimi Anil abi.

Valla Alper abi cok korkutucu birsey durunca 5 dakika falan rolantide beklettim dinlensin diye kaputu actim falan baya tirstim :D
Hacı o korkutucu şeyler , başına bişey gelmediği zaman, ben volvoyu 3 defa kırmıştım, aynı yıl içerisinde 7 defa çekici kullandım,  araba erken vites atsa, açıp kapuya bakıyordum :D , ama bişey başına geldiğinde, bazı şeyler için çok geç oluyor. Benden size tavsiye, gereksiz arabalarla uğraşmayın, tutupta bir hafif ticari için vites küçültmeyin, ayrıca en büyük sıkıntılar hep 2 den 3 e atarken meydana geliyor, 2 den 3 e geçişi net yapın, çok az bir süre kaybı olacaktır ama, o vites 1 e girerse, çok daha kötü şeylere neden açar, ha şu var, ben hiç 3 yerine 1 e takmadım vitesi ama, en riskli hamle o, insan 4 den 5e atarken yüksek süratte olduğu için, orda sıkıntı olmuyor. Ama 2 den 3 e büyük risk var. Biz bu arada konudan saptıkta, konu neydi yahu ? :)
1) 1993 Toyota Corolla 1.6 GL      (1999-2004) stock
2) 2000 Volvo S40 2.0T               (2004- ???) turbo upgrade + cut out + dp + yazılım + yakıt
3) 2005 Toyota Corolla 1.6 sol hb (2012-2012) stock
4) 2012 VW Scirocco 1.4 TSI        (2012- ?? ) stage 2 ecu sw(yazılım)+ s3 cooler + vw racing air filter +forge dumpvalve + forge wastegate + r8 bobin+ custom downpipe+aem v2 water/methanol injectio

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Eski Toprak Toyotacı
  • *****
  • <<<Toyotasını Bırakan Genç>>>
    • Facebook
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
  • Kilometre: 48048
  • Model Yılı: '06
  • 940 kere teşekkür etti
  • 930 kere teşekkür edildi
Ynt: e12 kasalarda karşılaşılan sorunlar.
« Yanıtla #93 : Eylül 15, 2014, 07:01:07 »
Hacı o korkutucu şeyler , başına bişey gelmediği zaman, ben volvoyu 3 defa kırmıştım, aynı yıl içerisinde 7 defa çekici kullandım,  araba erken vites atsa, açıp kapuya bakıyordum :D , ama bişey başına geldiğinde, bazı şeyler için çok geç oluyor. Benden size tavsiye, gereksiz arabalarla uğraşmayın, tutupta bir hafif ticari için vites küçültmeyin, ayrıca en büyük sıkıntılar hep 2 den 3 e atarken meydana geliyor, 2 den 3 e geçişi net yapın, çok az bir süre kaybı olacaktır ama, o vites 1 e girerse, çok daha kötü şeylere neden açar, ha şu var, ben hiç 3 yerine 1 e takmadım vitesi ama, en riskli hamle o, insan 4 den 5e atarken yüksek süratte olduğu için, orda sıkıntı olmuyor. Ama 2 den 3 e büyük risk var. Biz bu arada konudan saptıkta, konu neydi yahu ? :)
Konuyu ben scirocco nun kalkisiyla dagittim sonra buralara geldi :D :D :D
Geç kaldı desinler, geçmiş olsun demesinler...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 277 kere teşekkür etti
  • 406 kere teşekkür edildi
Ynt: e12 kasalarda karşılaşılan sorunlar.
« Yanıtla #94 : Eylül 15, 2014, 14:43:27 »
Hacı o korkutucu şeyler , başına bişey gelmediği zaman, ben volvoyu 3 defa kırmıştım, aynı yıl içerisinde 7 defa çekici kullandım,  araba erken vites atsa, açıp kapuya bakıyordum :D , ama bişey başına geldiğinde, bazı şeyler için çok geç oluyor. Benden size tavsiye, gereksiz arabalarla uğraşmayın, tutupta bir hafif ticari için vites küçültmeyin, ayrıca en büyük sıkıntılar hep 2 den 3 e atarken meydana geliyor, 2 den 3 e geçişi net yapın, çok az bir süre kaybı olacaktır ama, o vites 1 e girerse, çok daha kötü şeylere neden açar, ha şu var, ben hiç 3 yerine 1 e takmadım vitesi ama, en riskli hamle o, insan 4 den 5e atarken yüksek süratte olduğu için, orda sıkıntı olmuyor. Ama 2 den 3 e büyük risk var. Biz bu arada konudan saptıkta, konu neydi yahu ? :)
Kesinlikle katılıyorum.

Bende 2'den 3'e atacağıma 1'e atmıştım.
Birşey olmadı ama korkusu bile yetti. [emoji4]

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: -
  • 18 kere teşekkür etti
  • 10 kere teşekkür edildi
Ynt: e12 kasalarda karşılaşılan sorunlar.
« Yanıtla #95 : Aralık 26, 2016, 10:05:52 »
ön göğüsteki saklama kabındaki dişli yamulmuş o yüzden kapanmıyor..bunu nasıl halledebilirim ? oto aksesuarcıya gittim yapamadılar..bir arkadas cırt cırt bant koy filan dedi öle..oda bir iki gün dayanır diye düşünüyorum..kesin çözüm sizce nedir ?

Ön Askı Rotları (Güzel ülkemin yol şartlarında...)
Aks Bilyaları (Özellikle daha büyük ve ağır jant ve lastik kullanıldığında)
El Freni Balataları (Düzgün kullanılmadığında)
Ön Göğüste ki saklama gözü kapağının hassaslığı
Düz viteslerde, vites seçici telinin erken (200.000km civarında) kopması.
Sol modellerinde vites topuzu nikelajının soyulması (bazıları garanti kapsamında değiştirilmişti o sorun giderildi ancak giderilmeyenler de var)
Manifold uğultusu (Revizyon ile giderildi ancak 900 lira verip almak yerine içine vida atıp sesi kesmeye çalışanlarımız da mevcut)
E12

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 66 kere teşekkür etti
  • 254 kere teşekkür edildi
Ynt: e12 kasalarda karşılaşılan sorunlar.
« Yanıtla #96 : Ocak 01, 2017, 12:27:01 »
E12 yaşadığım sorunlar
Direksiyon kutusu tıkırtısı (alıştım)
Debriyaja basınca gelen cıyaklama sesi (debriyaj üst merkezi değiştirdim)
Alternatör arızası (konjektör değişti zaten toyotanın şarj sistemi zayıf bunu müzik tesisatı yapanlarda söylüyor)
Kapı içi döşemelerin sarkması (kapı döşemesini söküp üzerini sunni deri kapladım)
Özellikle sol ön kapı fitilinin parçalanması ( Kapı fitili değişmesi gerekicek biraz daha parçalanırsa)
Fren kaliper pimlerinin boşluk yapması (tornalattık)
Teyp ile konsol arasında zamanla boşluk  oluşması (Aracı 40 derece sıcakta bırakıp konsolun üerine 5 kiloluk geniş bir ağırlık koydum sıcaktan yumuşayıp eski şekline geldi boşluk kapandı )
Benzini resmen içmesi  ( lpg benzinli bu araca bu zamanda binmek zor bana göre )
Farların üst kısımları sararması (zımpara pasta cila vs ile temizlendi arkasından şefaf folyo çekildi tavsiye ederim)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • merhaba 1.4 d-4d sedan mm/t
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 239500
  • Model Yılı: '06
  • 254 kere teşekkür etti
  • 58 kere teşekkür edildi
Ynt: e12 kasalarda karşılaşılan sorunlar.
« Yanıtla #97 : Ocak 01, 2017, 22:15:13 »
E12 yaşadığım sorunlar
Direksiyon kutusu tıkırtısı (alıştım)
Debriyaja basınca gelen cıyaklama sesi (debriyaj üst merkezi değiştirdim)
Alternatör arızası (konjektör değişti zaten toyotanın şarj sistemi zayıf bunu müzik tesisatı yapanlarda söylüyor)
Kapı içi döşemelerin sarkması (kapı döşemesini söküp üzerini sunni deri kapladım)
Özellikle sol ön kapı fitilinin parçalanması ( Kapı fitili değişmesi gerekicek biraz daha parçalanırsa)
Fren kaliper pimlerinin boşluk yapması (tornalattık)
Teyp ile konsol arasında zamanla boşluk  oluşması (Aracı 40 derece sıcakta bırakıp konsolun üerine 5 kiloluk geniş bir ağırlık koydum sıcaktan yumuşayıp eski şekline geldi boşluk kapandı )
Benzini resmen içmesi  ( lpg benzinli bu araca bu zamanda binmek zor bana göre )
Farların üst kısımları sararması (zımpara pasta cila vs ile temizlendi arkasından şefaf folyo çekildi tavsiye ederim)
Tolga bey merhaba:İyi yıllar.Nerede bulunuyorsunuz bilmiyorum ama direksiyon kutusunun tıkırtısını çekmek zorunda değilsiniz,ben Samsun'da direksiyoncuya gidip tıkırtı burcunu yaptırdım,yaklaşık bir sene oldu,tık yok.Servis komple değiştiriyor zannediyorum yaklaşık 2750-3000 Tl.civarında .Diğer alternatif SİSMAK yedek parça üreticisi bizim araçların direksiyon kutusunu aynen üretti(Yerli malı)OEM numarası orijinali ile aynı 300-400 tl.civarı idi en son baktığımda şu an ne kadar bilemiyorum.Samsun'da bir kaç arkadaş aldı taktırdı çok memnunlar hiç şikayet yok.Sol kapı fitiline gelince ben aracımı aldığımda perişan vaziyette idi maalesef.Serviste çok para isteyince çıkma araştırdım.İstanbul'da bir çıkmacı da buldum,100 tl+25 tl.Uçak kargo=125 Tl.sıfırladım,gelen fitil sanki 0 Araçtan sökülmüş gibiydi.Bir de biz aracımıza binmeyi bilmiyoruz,bende dahil.Binerken resmen fitile yaslanarak araca biniyoruz,fitillerde zaten köpük gibi sanki,eriyip gidiyor.Kaliper pimlerinin torna işini neresine yaptırdınız merak ettim.Ben indirimden (Forever kart)faydalanarak 77 Tl.ye aldım,kış sonu kış lastiklerini söktürürken balataları yenileyip taktırmayı düşünüyorum.Göğüsle konsol arasında benim araçta da boşluk var rahatsız edici boyutta olmasa da.Yazın sizin yaptığınızı mutlaka deneyeceğim.Biraz uzun oldu ama bildiklerimi yazmak istedim,İyi günler
1993te 87 Renault tx, 1994te 0 Renault Toros binek,1996da 91 skoda formen,1997de 90 renault manacer,(2001-2013 arası maalesef arabasız)nihayet 2013 nisan  Toyota Corolla 2006 1.4 d-4d mmt  182.000 km.
İstemek yetmez
Öyle bakarsın işte 28

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Gezgin
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: '07
  • 39 kere teşekkür etti
  • 10 kere teşekkür edildi
Ynt: e12 kasalarda karşılaşılan sorunlar.
« Yanıtla #98 : Ocak 10, 2017, 14:14:08 »
Merhabalar arkadaşlar
bende 3 ay önce aldım bir tanıgımdan aracı 78000 de temız aractı masallahı var toyota candır.
sorunsuz sessız arac ama yakıyor masallah da bu konuda :)
Trafik kurallarına uyalım.ROMANO Sistem.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • 2007 sol
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: '07
  • 3 kere teşekkür etti
  • 3 kere teşekkür edildi
Ynt: e12 kasalarda karşılaşılan sorunlar.
« Yanıtla #99 : Ocak 16, 2017, 09:20:46 »
selam  arkadaşlar, serviste subabların değişmesinin gerektiğini söylemişlerdi ama yaptırmadım sonra bildiğim bi ustaya götürdüm herhengi bir makineye bağlamadı ama sibob (sübab) ayarı olması gerektiğini söyledi yaptırdım araç süper oldu bide boğaz kelebeği temizlendi. Şikayetim araçtan rolantisi düşük ve vuruntu yapıyodu, çekiş düşüktü ve biraz fazla yakıyodu şuan maşallah canavar oldu 4. viteste gaza dokunduğumda şaha kalkıyo, aynı sorunu yaşayanlara belki sizde bu şekilde halledebilirsiniz
Susarak kazandığın değeri, boş konuşarak harcama...