0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Çalışmadıktan sonra performanslı olsa ne olacak.Bir çok sıkıntı yaşayan insan varken çevremde hayatta almam şahsen
en temizi 1.6 102 hp hitler motoru bir sürü 300 bin görmüş Golf III var piyasada..
arkadaşlar 1.33 comfort s/d modelindeki s/d ne anlama geliyor? sedan/düz vites olabilir mi?
Ertan bey teşekkürler çok yardımcı oluyorsunuz. peki m/t a/t bunlar ne anlama geliyor? buna benzer uzantılardan başka bildikleriniz varsa öğrenmek isterim.
İyi günler;aracım 1200 km civarında1000 km bakımını hangi km kadar yaptıra biliyoruz net bilgisi olan veya yönlendirebilecek birim bilen varsa yardımcı olabılirmi.
Müsait zamanınızda yaptırabilirsiniz. Çok kapsamlı bir kontrol değil zaten 1000km yi geçirmiş olmanızın önemi yok.
3000 devri geçmekten,uzun süre sabit hızla gitmekten,yüksek vites düşük devir kullanımdan,ani dur-kalklardan ilk 3000 km kaçının.Birde ilk 1000 bakımına 1000 kmde değilde 3000 km civarında gidin(yanılmıyorsam 5000 km ye kadar gidilmesi gerekiyor,yani sınırı ile başlangıcının ortası olsun) Birde gidince yağ ve filtreyi değiştirin,motor ömrü açısından iyi olur.Sonrasındada ara ara 4000-4500 devirlere anlık olarak çıkın yeterli olur.Umarım faydalı olmuştur.
konun başında 5000km kadar yaptrılabiliyor. ama 3000km yaptırın denmiş onun için sorumuştum, yağ filteri ve yağını da değiştirin denmiş.birde arac 10*20 km hızda iken direksiyonu sağa veya sola cevirince ses geliyor boyle bir problem yaşayan oldumu.Mesaj Birleştirildi: Mart 26, 2015, 16:41:35ertan bey 1000 km bakımı konusunda bbu ilginiz kesinmidir, veya yönlendirebileceğiniz birim biliyormusunuz.
bilgi paylaşımınız için teşekkür 5000 km kadar gidilebiliyor mu?
@Arif Kurt (34236) 1000 bedelsiz bakımda yağ vs. değişmez genel kontrol yapılır. Yağ değişimini normal 10 bin bakımda yaptıracaksınız. Direksiyondan düşük hızlarda gelen ses elektrik motorunun sesi olabilir sorun olduğunu sanmam. Bu arada Ertan Kara artık aramızda değil.
teşekkürler Ahmet bey cümlemize allah kaza bela vermesin. Haziranda 3 kişilik bir aile olacağız o yüzden bu motor yeterli gelir diye düşündüm. Zaten Adana'da rampa, dağ, bayır olmadığı için bir sorun yaşayacağımı düşünmüyorum. Acaba doğru mu düşünüyorum?
Pozantı var Zorkun var [emoji3]
Aynen Nizam bey, herkes 1.33 le şu yokuşta kalktım burda böyle gittim diyorda dediğiniz yollarda 1.6 bile giderken sesli gidiyor
Yapmayın yahu her şey 270 cc mi? Bu kadar da yerin dibine sokmayın 1.33 motoru. 1.6 motor 4 ile rampa çıkıyorsa 1.33 de 3 ile çıkar. Hepsi bu. Büyük vites ile rampa çıkmak marifet değil ayrıca. 1996 yılında şirket arabası vardı Tempra. Bostancı da Yaşar usta diye harbi bir tamirciye götürmüştüm. Adam işinin piriydi. Aradan geçmiş 19 yıl, hayatta mı değil mi bilemem Yaşar usta. Neyse, o gün adamın tamirhanesinde ben vardım 1993 model Tempra SX olarak, 84 model Murat 131 Şahin vardı (ilk sahibi ile) bir de 91 model Ford Taunus vardı. Genel bir konuşma geçiyordu ve Yaşar usta aynen şöyle dedi "sen kalkıp Bolu dağını 3. vites ile değil de 4. vites ile çıkarsan senin arabanın trigeri'de gider, debriyaj baltası da ömürden ömür yer" demişti. 1.33 motordan bu derece korkmayın. Dik yokuş da kalktım diyenlerden biri de benim. Acıbadem de kalkış yaptığım yokuş yabana atılacak bir yokuş değil. 21 yıldır araba kullanıyorum. Birileri yokuş da kalkamadı diye bende kalkamamazlık yapacak değilim hoş. İsteyen olursa gelir bir cumartesi sabahı Göztepe / Petrol Ofisi benzincisine geçer yanıma oturur çıkarız birlikte yola. O dik yokuşa da gideriz, kalkarız da, çıkarız oto yola 140 üzeri hıza da çıkarım, icap eder tüketim testi de yaparım ve canlı canlı görür ve ben kazanırsam öğlen de İskenderi ısmarlar. Yok o kazanırsa ben İskender ısmarlarım. Bu derece de eminim kendimden.
Ben çikar diyorum burak abi iskenderi de ismarlarim ama kunefeler senden.[emoji1]