0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
bugün Avcılar Sonkar a aracı bıraktım ve şikayetlerimi söyledim, garantiden balatalar değişiyor ve diskeler tornalanıyor işin sonucu bu,tabii olayı izahetmek için bir ton laf salatası yaptılar sebepleri sonuçları falanı filanı balata ham maddesi,balata disk ilişkisi onları hiç söylemeye gerek yok burda netice budur arkadaşlar,
merhaba bende avcılar sonkarda yaptırıyorum bakımları 2011 corolla var bende arka balataları 30 binde değiştirip diskleri tornaya gönderdiler. km nin normal olduğu hatta ortalama 20 bin km gittiği söylendi servis tarafından. 3. aracım teknik olarak pek ilgilenmesemde iyi kullanırım çok fazla frenle işim olmaz...
servis müşteri avına çıkmış galiba. bizim aracımızın ön balataları 70 bin arkadakiler de 80 bin km'de değişti. çok frenle işim olmaz diyen birinin balatalarının en az 40 bin km gitmesi gerek.
Sevgin bey sinirlenmkete gerçekten haklısınız , ben bu tarz sebepler yüzünden aracımın başında dururm öyle bekleme salonuna geçip beklemem, tabi normalde içeri almazlar ama 15 yıldır toyota kullanıcı olunca gittiğimiz servisle artık çok sıkı fıkıyız ve hiçbirzaman aracımı bırakıp bekleme salolnuna geçmem, eğer içeri almama derlerse aracımıda alır çıkarım ne halleri varsa görsünler , böyle bir zihniyet yok, yağı kontrol edilsin diyip edilmiyorsa bu tamamen servisin ve servis elemanının iş güzarlığıdır. Yazık ülkemiz hala bu konularda düzgün işler yapmayı öğrenenmi. para alırken çuvalla alırlar ama karşılığında hizmet vermeye gelince bahaneler bahaneler.
sorun belli arkadaşlar kronik bir sorun yağ sorunu sadece bekleme salonunda beklerken 6 kiş yağ sorunu ile geldi servise,söylenenler belli; bakıma cok az kalmış, toyotanın dizel araçları sessiz çalıştığı için bu yağ eksiltme oluyormuş,kitapçığında belirtilmiş,hiç önemli değilmiş bu eksiltmelerbu güne kadar sorun yaşayan olmamış falan;ortada net bir sıkıntı var sorunu çözüp müşterilerini memnun etmek yerine süreci çeşitli bahanelerle uzatıyorlar arabadan biraz anlayan insanlar bu konunun üstüne gidip hakkını arıyor , ya bu işi takip etmeyen aynı sıkıntıya sahip bir sürü insan noolacak?garanti süresi bittimi belki çok ciddi rakamlar ödeyecekler bu sorunun çözümü için.sorun çözülür ,sorunlu araç sahiplerine ulaşılır (şikayet beklemeksizin),randevu verilir garanti kapsamında ne gerekiyosa yapılır araç problemsiz bir şekilde müşteriye teslim edilir. bir örnek porche cayanne i olan bir arkadaşım yetkili servis tarafından arandı aydınlatma sisteminde bir sorun olacağından şüphelenildiği için servise çağrıldı garantiden tüm işler yapıldı ve araç teslim edildi.Arkadaşımın servis tarafından aranana kadar böyle bir sorundan haberi bile yoktu.örnekleri çoğaltabiliriz.bence asıl müşteri memnuniyeti budur...inşallah bu forumda konuşulanları sn.toyota yetkilileri de okurda markanın geleceği açısından önlem alırlar.
Balata disk sorunu diye konuyu açtık ama galiba bu gidişle diskide balatayıda biz sıyırıcaz...umarım diğer arkadaşlarda bu tür sorunlar cıkmaz herkes keyifle aracını kullanır.
Mahmut kardeşim yağı fazla koymalarına neden izin verdin. Bence pek mantıklı değil.