Gönderen Konu: Lc prado mu Pajero mu?  (Okunma sayısı 29457 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Land Cruiser
  • Kan Grubu: A+
Lc prado mu Pajero mu?
« : Ağustos 13, 2012, 13:15:58 »
Arkadaşlar uzun zamandır süren hayalimi gerçekleştirme şansı buldum fakat kararsız kaldım , 2012 v60 ve eşime yeni aldıgım 2013 asx i satıp 2013 mitsubishi Pajero BK 3.2 DIDC GLS INS. AT ve Toyota land cruiser prado 3.0 D4-D arasında kaldık. Elimdeki araçları istegim fiyata satarsam Pajeroyu rahatlıkla kredisiz alabiliyorum ama proda için kredi ve birikmişimiz gerekiyor. Bu son aracımız olacak birdaha araç almayı düşünmüyoruz. Sizce hangisini seçmeliyiz ...
2013 TOYOTA LAND CRUİSER V8 4.5 D-4 D
          ALLAH VAR KORKU YOK
                    (M.U)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • 2011 Auris Sport
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 54000
  • Model Yılı: '11
  • 120 kere teşekkür etti
  • 222 kere teşekkür edildi
Ynt: Lc prado mu Pajero mu?
« Yanıtla #1 : Ağustos 13, 2012, 13:25:54 »
ikisi de güzel araç. ikisi de alınab,ilir
2011 Auris Sport
Atiker Nanofast, Eibach Pro-kit, Philips LumiLeds 5000k(farlar), Photon Xenon Effect 5000k(sisler), Cree Led 6000k (uzunlar), Amerikan Park(ayna ve sinyaller), Ayna Altı Kartalgöz Led, Ayakaltı Aydınlatma

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Land Cruiser
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Lc prado mu Pajero mu?
« Yanıtla #2 : Ağustos 13, 2012, 13:37:44 »
ikisi de güzel araç. ikisi de alınab,ilir
  Uzun süre ve arazide kullanacagımız için problem yaratmayacak ve  tasarruflu bir araç düşünüyoruz. İkiside gerçekten çok güzel araçlar ancak birini seçmek durumundayız ...
2013 TOYOTA LAND CRUİSER V8 4.5 D-4 D
          ALLAH VAR KORKU YOK
                    (M.U)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • .: Toyota Eco-Driver :.
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 11111
  • Model Yılı: '18
  • 66 kere teşekkür etti
  • 563 kere teşekkür edildi
Ynt: Lc prado mu Pajero mu?
« Yanıtla #3 : Ağustos 13, 2012, 13:52:34 »
birbirine yakın araçlar hangisinin donanımı daha iyiyse onu tercih edebilirsiniz. prado'da navigasyon var gibi gözüküyor. pajero'da da harici arazi takviyesi mevcut. test etme imkânınız varsa test edin öyle karar verin.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 100
  • Model Yılı: '10
  • 367 kere teşekkür etti
  • 316 kere teşekkür edildi
Ynt: Lc prado mu Pajero mu?
« Yanıtla #4 : Ağustos 13, 2012, 15:23:55 »
birbirine yakın araçlar hangisinin donanımı daha iyiyse onu tercih edebilirsiniz. prado'da navigasyon var gibi gözüküyor. pajero'da da harici arazi takviyesi mevcut. test etme imkânınız varsa test edin öyle karar verin.

+1
Test edin oyle karar verin bence de

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: A+
  • 3 kere teşekkür etti
  • 6 kere teşekkür edildi
Ynt: Lc prado mu Pajero mu?
« Yanıtla #5 : Ağustos 13, 2012, 15:26:43 »
Bence 2sinide alın  :D

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: A+
  • 4 kere teşekkür edildi
Ynt: Lc prado mu Pajero mu?
« Yanıtla #6 : Ağustos 13, 2012, 15:34:11 »
bu konuda bilgim ve tecrübem yok... ama landcruiser sanki daha popüler gibi

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: A+
  • 4 kere teşekkür edildi
Ynt: Lc prado mu Pajero mu?
« Yanıtla #7 : Ağustos 13, 2012, 15:37:47 »
Mitsubishi Pajero BK 3.2 DIDC GLS INS. AT:Mitsubishi Pajero BK 3.2 DIDC GLS INS. AT: Arazide kral11 Ağustos 2012 06:00:00Mitsubishi’nin arazi aracı konusundaki tecrübeleri 70 yılı aşıyor. Pajero ismi ise ilk olarak 1982 yılında duyuruldu. Şu anda dördüncü jenerasyonu ile yollarda olan Pajero, atalarından aldığı dayanıklılık mirasının üzerine konforu da katarak yoluna devam ediyor. 2006 yılında tanıtılan dördüncü nesil, 2012 yılında çok ufak değişikliklerle makyajlandı. Ülkemizde sadece 3.2 litrelik dizel motoruyla satılan Pajero’da tek donanım seçeneği sunuluyor. Nissan Patrol ve Toyota Land Cruiser gibi iki dişli rakibi olan Pajero, arazideki yetenekleri ile Avrupalı rakiplerinden ayrılıyor.

Tasarım
Mitsubishi Pajero gücünü ve sağlamlığını tasarımıyla anlatabilen bir araç. Sert köşeli hatların hakim olduğu dış tasarımda gri renkli tampon alt kısımları, yan basamaklar ve tavan raylarıyla araca biraz daha sportif bir hava katılmış. Çamurluklardaki Dakar logosunu gururla taşıyan Pajero, bagaj kapağına yerleştirilmiş yedek lastiği ile bu geleneği yaşatan ender modellerden biri olmayı sürdürüyor. Pajero’nun tasarımında asıl bahsedilmesi gereken nokta arazi açıları. 34,5 derecelik yaklaşma açısı çok başarılı olan olan modelin 24.5 derecelik uzaklaşma ve 22.2 derecelik karın açıları da yeterince iyi. Yerden 22 cm yüksekliğe sahip Pajero, 70 cm suyun içerisinde bile kendini evinde gibi hissediyor, 45 derece yanal eğimde devrilmeden ilerleyebiliyor ve 35 derecelik rampaları sıkıntısız şekilde tırmanabiliyor.


İç mekan
Mitsubishi yenilenen modellerinde dış tasarımı çekici bir hale getirmeyi başardı ama iç tasarım hala sıradan. Bu sıradanlık çok uzun zamandır devam ettiği için Pajero’nun iç mekanı da aynı şekilde heyecan vermekten uzak. Eski görünen ön konsol dik yapısı ile dikkat çekiyor, keza ön camın dikliği de eski model otomobillerden tanıdık. Üreticiler yeni modellerinde aerodinamik kaygılar nedeniyle camı yataylaştırdılar. Pajero, Rockford Fosgate marka ses sistemine sahip. Karmaşık görünen ses sisteminin kullanımı çok pratik değil. Ses kalitesi içinse tatmin edici diyebiliriz ama asla üst seviye bir ses alamıyorsunuz. Konsolun en üstünde ise piksellerini rahatlıkla sayabileceğiniz bir dijital ekran var. Yakıt tüketimi, yükseklik, basınç, pusula ve menzil gibi bilgileri barındıran ekran geceleri iyi görünürken güneş vurduğunda zor okunuyor. Deri koltukları çok rahat olan model, çok geniş bir iç hacme sahip. Bol sayıdaki eşya gözleri aynı zamanda gayet genişler.
Aracın devasa bagajında iki koltuk daha gizli. Bu koltukları açtığınızda Pajero 7 kişiye ev sahipliği yapabiliyor. Pajero’nun tüm yolculara ulaşabilen klima sistemini de beğendik. Arkadaki yolcular kendilerine göre ısı ayarı yapabiliyorlar.

 
Motor
Pajero’da çok da yeni olmayan 3.2 litrelik bir dizel motor görev yapıyor. Sesli ve sarsıntılı çalışan dört silindirli dizel ünite, 5 kademeli bir otomatik şanzımanla kombine edilmiş. 3800 d/d’de 200 hp güç üreten model, 2000 d/d’den itibaren 441 Nm tork elde ediyor. 2265 kg ağırlığındaki Pajero’yu 11.1 saniyede 100 km/s sürate ulaştıran ünitenin, 120 km/s’den sonra ivmelenmesi oldukça yavaşlıyor fakat aracı 180 km/s sürate ulaştırmayı başarıyor. Vites kolunun hemen yanındaki arazi vitesi yardımıyla sadece arkadan itişli olarak da sürülebilen Pajero, testimiz süresince 11.3 lt/100 km ortalama tüketim verisi yakaladı. Şehir içi ağırlıklı kullanımda 14 lt/100 km’yi geçen tüketim için ekonomik diyemiyoruz.

 Konfor ve yol tutuş
Pajero’nun süspansiyonları konfor anlamında iyi, koltukları rahat olabilir ama araçtaki motor sesi bu artı yönleri baltalıyor. Dizel motorun sesi içeriye çok yansıyor ve bu sadece yüksek devirlerle sınırlı değil. İç mekanda herkes için yeterince yaşam alanı fazlasıyla sunuluyor. Rahat oturma pozisyonu, iyi diz mesafeleri ve ferah iç mekan Pajero’nun puan topladığı noktalar oluyor.

Yumuşak süspansiyonlar, yüksek gövde yapısı ile birleşince yol tutuş zafiyetleri kaçınılmaz oluyor. Pajero kendisini yolda tutmaya yardım edecek elektronik sistemlere sahip ama hızlı yapılan manevralarda burnunun dikine gitmekten vazgeçemiyor. Frenleme anlarında öne biraz fazla yığılan model, sakin sürüşleri tercih edenleri memnun edecektir.

Pajero’nun asıl becerileri ise araziye çıktığınıza ortaya çıkıyor. Modelin 4H modu elektronik olarak ön arka tork dağılımını 33:67’den 50:50’ye kadar değiştiriyor. Şartlar biraz daha zorlaştığında ise tek yapmanız gereken arazi vitesi kolunu bir tık daha ileriye ittirmek. Orta diferansiyeli kilitleyen model tork dağılımını sabitliyor. Bu modun düşük devir çeviren bir farklı seçeneği de var ve tork maksimuma çıkarılıyor ve en dik yokuşlarda bile Pajero zorlanmıyor. Takıldığınız yerden sadece tek arka tekerinizi kullanarak çıkabilecek durumdaysanız, sınıfında sadece Pajero’da sunulan arka diferansiyeli kilitleyebilirsiniz. Bunların hepsi Pajero’nun atalarından kalma genetik mirası!

Güvenlik
Mitsubishi Pajero’nun EuroNcap çarpışma testine bir katılımı bulunmuyor.

 

Yorum-Selim ERKEK
Yerden yüksek, heybetli ve pahalı görünen aracınızla dağ taş demeden yol dışına çıkmak ister misiniz? Cevabınız ‘Hayır ne işim var toprakla çamurla, gösterişli olsun yeter!’ ise  Pajero’yu hemen kafanızdan  silin. Pajero alıp kimselerin gidemediği yerlere gitmek için kullanmayacaksanız paranızı çöpe atmışsınız diyebilirim. Aracın asfalt üzerindeki sürüşü 15 yıl önceki modelleri hatırlatıyor, motoru tutumlu değil ve şehir içinde kullanımı da zor. Peki ne için alınır? Örneğin 750 kg’lık karavanlardan dört tanesini çekmek için kullanabilir veya iki tane BMW X3’ü birbirine bağlayıp peşinize takabilirsiniz! Bu araç kırıcılığı ile meşhur Dakar rallisinde efsane oldu. Sağlamlığı konusunda kafanızda hiçbir şüphe olmasın. Çekiş sistemleri de onu neredeyse her koşuldan kurtaracak kadar iyi. Zor koşullarda bu kadar iyi olmasa, Dakar’ı 12 yıl kazanamazdı emin olun! Eğer aradığınız hem geniş hem de sizi yarı yolda bırakmayacak sadık bir dost ise Mitsubishi Pajero iyi bir seçenek



Toyota Land Cruiser Prado 3.0 D-4D:
Toyota Land Cruiser Prado 3.0 D-4D: 'Dağları Titretiyor!'14 Şubat 2011 07:30:00Toyota Land Cruiser, arazi aracı denildiğinde akla ilk gelen modellerden biridir. 60 yılı aşkın arazi tecrübesi ve milyonlarca kullanıcının deneyimleri bu modeli efsane haline getirdi. Land Cruiser model gamının biraz daha şehre uyarlanmış hali Prado, yine de ailenin genlerini taşıyor. 1990-1996 yıllarında üretilen Land Cruiser 70 serisi ilk defa ‘Prado’ uzantısı ile satılmaya başlanmıştı.


İkinci nesil Land Cruiser 90 ismiyle 1993-2002 yılları arasında üretildi. 2002-2009 yılları arasında üretilen üçüncü nesil, Prado’nun şehre iyice alıştığı seri oldu. Özellikle Arap ülkelerinde tercih edilen araç Land Cruiser 120 Prado olarak adlandırıldı. 2009’da yerini J150 Prado’ya yani güncel modele bırakan araç büyük bir miras da devretti.

Tasarım

Toyota Land Cruiser, heybetli tasarımını gizlemeyen bir model. Araç bütün ihtişamını göstermek için elinden geleni yapıyor. Köşeli hatların kullanıldığı tasarım pek güncel olmasa da güçlü göründüğü kesin. Aracın küt ön tasarımında, kromajlı ön ızgara ve dik yapılı farlar dikkat çekiyor.  Büyük yapılı aynaları Prado’nun görüş açılarını iyileştirirken, yan sinyallere de ev sahipliği yapıyorlar. Yan basamakları ve tavan raylarıyla güçlenen profil görünümünde, arka stop grubundan başlayıp arka kapının ortasına kadar uzanan çıkıntı dikkat çekiyor.
Arka kısımda tavan spoyleri ile tasarımına renk katmaya çalışan Prado’nun bagaj kapağı yana doğru açılıyor.  Ancak ufak eşyaları bagaja atmak için sadece cam kısmını açmayı tercih edebilirsiniz. Land Cruiser’ın rüzgar sürtünme katsayısı bir önceki jenerasyona göre 0.2 cd iyileştirilerek 0.35 cd’ye düşürülmüş.

Toyota Land Cruiser Prado, 4760 mm uzunluğa, 1885 mm genişliğe ve 1880 mm yüksekliğe sahip. Arazide de iddialı olan aracın sırasıyla yaklaşma, uzaklaşma ve tepe açıları 32-25-22 derece.  42 derece eğime tırmanabilen Prado’nun yanal eğim açısı da 42 derece. Bu araç ile 70 cm sudan problemsiz şekilde geçebiliyorsunuz.

 İç mekan

Şık bir iç mekana sahip Prado’ya alışmak biraz zaman alıyor. Konsolda o kadar çok düğme var ki, aradığınızı bulmak için vakit harcıyorsunuz.  Alışma evresini atlattıktan sonra ise Prado’nun içi eğlenceli gelmeye başlıyor.  4 kollu deri-ahşap kaplama direksiyon yol bilgisayarı, telefon, MTM (çoklu arazi monitörü), ses sistemi ve MTS (Çoklu arazi seçimi)’e ev sahipliği yapıyor. MTM, aracın dört bir yanına yerleştirilmiş olan kameraların orta konsoldaki ekrana birleştirilmiş bir görüntü vermesini sağlayan sistemin adı. Zorlu arazi koşullarında aracı yolda ve tehlikelerden uzak tutmanızı sağlayan sistem çok akıllıca düşünülmüş. Direksiyonun sağ alt tarafından aracın süspansiyon kontrolleri yapılarak yüksekliği ayarlanabiliyor. Buradaki bir diğer düğme ile araç spor moda veya konfor moduna alınabiliyor. Ayrıca ESP kapatma butonuna da burada yer verilmiş. Sol alt tarafta ise silecek suyu ısıtıcısı, far yıkama ve yükseklik ayarı gibi kontrol elemanları bulunuyor.

Orta konsolun en üstünde bulunan havalandırma ızgaralarının iyi durmadığını söylemeliyiz. Ancak altında bulunan büyük bilgi ekranı çok işlevsel. Buradan araç hakkında birçok bilgi alabiliyorsunuz. Bu ekran aynı zamanda geri görüş kamerası olarak da görev yapıyor.  Çok başarılı bir ses sistemine sahip Prado dahili bir hard diske de sahip. Kol dayamanın altında büyük bir buzdolabı bulunuyor. Aracın arazi kontrolleri ise vitesin hemen önünde bulunan kumandalardan yapılıyor.

Oldukça geniş bir iç hacim sunan Prado’nun üçüncü koltuk sırası elektrikli olarak açılıyor ve kısa yolculuklarda sıkıntı yaratmıyorlar. Toyota arkada yolculuk edenlerin konforunu düşünerek tavana bir LCD ekran yerleştirmiş. Açılıp kapanabilen bu ekrandan film izlenebiliyor.

 Motor
Toyota’nın D-4D dizel teknolojisini kullanan Prado motoru sesli çalışıyor. Eğer şehir içinde de kullanılacak bir SUV yapıyorsanız motor sesi bu kadar olmamalı. 3.0 litrelik sıralı 4 silindirli motor 3400 d/d’de 173 hp güç üretiyor. 1600-2800 d/d aralığında 410 Nm tork üreten ünite 2300 kg’yi bulan ağırlığıyla Prado’yu istenildiği gibi hızlandıramıyor. Araç 0’dan 100 km/s hıza ulaşmak için 11,7 saniyeye ihtiyaç duyuyor ve maksimum 175 km/s hıza ulaşabiliyor. 5 ileri klasik otomatik vitesle gücünü yere aktaran araç testimiz süresince 13 lt/100 km ortalama yakıt tüketimine imza attı.

 Konfor ve yol tutuş

Yumuşak süspansiyon yapısı ve rahat koltuklarıyla konfor olarak başarılı sayabileceğimiz aracın içerisine giren motor sesi rahatsız edici olabiliyor. Konfor donanımları hem ön hem de arka koltuklarda yolculuk yapanların beklentilerini karşılayacak düzeyde. İç mekan açık renk döşemelerin ve sunroofun da etkisiyle oldukça ferah.
Yüksek araçların en büyük problemlerinden biri yol tutuşu disiplininde istediğimiz performansları verememeleridir. Land Cruiser Prado’nun yol tutuşunu iyileştirmek için Kinetik Dinamik Süspansiyon Sistemi kullanılmış. Sistem aracın gövdesinin daha az yatmasını sağlamak için süspansiyonları elektronik supapları kontrol ediyor.  Bu sisteme rağmen Prado’nun gövdesi virajlarda kolayca yana yatıyor.  ESP sistemi aracın lastiklerindeki devir farkını algıladığı gibi devreye girip aracı yola sokuyor.

Land Cruiser Prado isminin öne çıktığı yer ise arazi koşulları oluyor. Aracın orta ve arka diferansiyel kilitleri arazide kendine olan güvenini gösteriyor aslında. Prado’nun orta konsolundan kontrol edilen Crawl kontrol sistemi, en zor koşullarda bile patinaja çok fazla düşmeden aracı ilerletiyor. Sistem gaz ve fren pedalının kontrolünü eline alıyor ve sizden sadece direksiyonu kontrol etmenizi istiyor.  Daha az zorlu arazi şartlarında ise MTS yetiyor.  MTS, aracın arazi koşullarına göre sürüş karakterini ayarlayan bir sistem. Yol bilgisayarında açılan MTS menüsünden Çamur ve kum, çakıl, tümsek ve taş ayarlarından birini seçerek daha iyi arazi performansı elde etmenizi sağlıyor.

Güvenlik

Toyota Land Cruiser Prado’nun, EuroNcap çarpışma testine katılımı bulunmuyor.  Prado’da sürücü, yolcu, yan, perde ve sürücü diz hava yastıkları standart olarak sunuluyor.

 
Yorum - Selim ERKEK


Toyota Land Cruiser Prado için;  tasarımı çirkin, iyi yol tutamayan ve güçsüz bir araç diyebilirim.  Evet aracın sürüş dinamikleri çok zayıf, direksiyonu hissiz, fren performansı bu sınıfın lüks modellerine yaklaşamıyor, hatta motor gücü de hacmine göre başarısız. Çok acımasız eleştiriyorsun diyenler olacaktır ama gerçek bu.  Peki Prado sahipleri neden bu aracı alırlar? Bu saydıklarımın hepsini Prado sahipleri de biliyor. Ancak onlar araçlarını zaten bu saydıklarım için almadılar ki!  Bu aracı gerçekten bilinçli bir şekilde alan kişiler; araçlarını sadece Nişantaşı’ndan İstinye’ye gitmek için kullanmayan,  canı sıkıldığında direksiyonu yol olmayan yöne çeviren, hiç kimsenin gidemediği yerlere ne olur endişesi taşımadan giren ve yaz tatillerini oteller yerine kimselerin ulaşamadığı yerlerde kamp yaparak geçiren kişiler. Bu araçla yolda kalabilmeniz için oldukça fazla uğraşmanız gerekiyor.  Limitli kaydırmalı merkezi diferansiyel kilidi ve elektronik arka diferansiyel kilidi olan aracın elektronik off road yardımcısı Crawl Control de çok iyi çalışıyor. Eğer maceracı bir ruha ve yeterli paraya sahipseniz Prado size çok iyi bir yol arkadaşı olabilir.

 

 

Yorum-Tulu DARICAN



Land Cruiser Prado gibi araçların son döneminin yaşandığı kesin. Dizel motorlu olmasına karşın görece müsrif olan ve havayı kirleten araçlar önümüzdeki 10 yıl içinde bir bir yok olacak. Nitekim test ortalaması olarak elde ettiğimiz 13 litrelik tüketimler pek çok kompakt sınıf otomobil 200-300 km arası yol yapabiliyor. Prado ise sadece 100 km yol yapabiliyor.

İstanbul gibi dar sokakları olan bir şehirse Prado gibi bir aracı kullanmak maharet gerektiriyor. Yerden yüksek olmak bu konuda avantaj sağlasa da yine de dikkatli olmak şart. Prado daha çok şehir dışındaki doğa ile iç içe sitelerde yaşayanların tercihi olabilecek bir araç. Arazi için yaratılmış olan araç bu konuda pek çok teknolojik öğeyi bünyesinde barındırıyor. Doğru lastik kombinasyonuyla Prado’nun arazide saplanıp kalması pek mümkün görünmüyor. Testi gerçekleştirdiğimiz dönemdeki hava koşullarından ötürü bataklık sayılabilecek yollarda bile aracın zorlanmadan ilerlediğini gördük. Prado’nun tasarımı kaba ve estetikten uzak. Buna karşın heybetli görünümüyle trafikte saygı uyandırıyor. Konfor düzeyiyse oldukça başarılı. Yol tutuş konusundaysa temkinli olunması gereken bir araç.

 

 

Yorum – Hasan AYTEKİN

Bazı otomobiller eve götürür. Bazıları evin kendisi gibidir. Trafiğinde işte Prado’nun bana hissettirdikleri. Rahat koltuklar, yükseklik ve Prado’ nun size verdiği güven hissi test aracımızı tanımlıyor. Prado’nun bol sıfırlı satış rakamının çoğu bu yüksek güveni kazanmak adına sayılıyor olsa gerek. İş yola çıkınca Prado’yu çok rahat kullanıyorsunuz. Ben araç kullanımında ve park yapmakta zorlanmadım. Küçük çukurlar ve tümsekler yolda Prado için hiç sorun olmuyor. Prado’nun arazide gücü, yolda yola hakimiyeti kendine hayran bırakıyor. Büyük boyutlar, Toyota’nın tecrübesi ile Prado’yu sürücüsü için kolayca kullanılan bir deve dönüştürüyor. Prado’nun bu kolay kullanımı şehir içinde bu aracın dikkatsiz kullanımı anlamına da gelmiyor. Prado’nun müzik sistemi, sunroof’ u ve gittiği yerlerde ilgi uyandıran büyüklüğünden keyif aldım. Her türlü konforun bulunduğu araçta, Prado, sizi daha fazla teknoloji beklentisinde bırakıyor. Ve bu kadar büyük ve yüksek bir aracın -verdiği güven hissi ile beraber - toplam maliyeti yaklaşık ( 106 000 €+2445 TL)’den başlıyor. Yine de bir Prado’ya sahip olmak, her mekanda kral dairesinde sahip olmanın ucuz bir yolu bence.


Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 100
  • Model Yılı: '10
  • 367 kere teşekkür etti
  • 316 kere teşekkür edildi
Ynt: Lc prado mu Pajero mu?
« Yanıtla #8 : Ağustos 13, 2012, 15:42:43 »
bu konuda bilgim ve tecrübem yok... ama landcruiser sanki daha popüler gibi

V8 LandCruiser populer. Prado biraz daha kucuk ve sehirli

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: A+
  • 4 kere teşekkür edildi
Ynt: Lc prado mu Pajero mu?
« Yanıtla #9 : Ağustos 13, 2012, 15:43:25 »

V8 LandCruiser populer. Prado biraz daha kucuk ve sehirli

allah razı olsun bilgi için :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Land Cruiser
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Lc prado mu Pajero mu?
« Yanıtla #10 : Ağustos 13, 2012, 17:21:24 »
Yorumlarınız için teşekkür ederim , pajeroyu test etme imkanı buldum yol tutuşu zayıf geldi, ama arazide mükemmelmiş ama lc pradonun test aracı olmadığından test edemedim. Lc pradoyu birkaç arkadaşıma sordum tavsiye etmediler parana yazık olur dediler. lc prado 3.0 D4D 132.700€ + 2.661 TL   Pajero BK 3.2 DIDC GLS INS. AT 82.000€ +3.600 Tl

 
2013 TOYOTA LAND CRUİSER V8 4.5 D-4 D
          ALLAH VAR KORKU YOK
                    (M.U)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • .: Toyota Eco-Driver :.
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 11111
  • Model Yılı: '18
  • 66 kere teşekkür etti
  • 563 kere teşekkür edildi
Ynt: Lc prado mu Pajero mu?
« Yanıtla #11 : Ağustos 13, 2012, 17:47:29 »
Yorumlarınız için teşekkür ederim , pajeroyu test etme imkanı buldum yol tutuşu zayıf geldi, ama arazide mükemmelmiş ama lc pradonun test aracı olmadığından test edemedim. Lc pradoyu birkaç arkadaşıma sordum tavsiye etmediler parana yazık olur dediler. lc prado 3.0 D4D 132.700€ + 2.661 TL   Pajero BK 3.2 DIDC GLS INS. AT 82.000€ +3.600 Tl

 

eğer 100 bin € gibi bir bütçe çıkarabiliyorsanız direk grand cherokee alın gözünüz kapalı olarak. arazide pajero ve prado'yu harcar. tasarımı da son derece güzel. 4x4 araçlara boşuna "jip" demiyorlar.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • onun ruhu japon...
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 29000
  • Model Yılı: '16
  • 128 kere teşekkür etti
  • 185 kere teşekkür edildi
Ynt: Lc prado mu Pajero mu?
« Yanıtla #12 : Ağustos 13, 2012, 18:01:49 »
Pajero tam bir arazi canavarıdır, sunduğu lüks ve konfora aldanıp da onu şehirli sanmamak lazım...
ben olsaydım tercihimi Pajero'dan yana kullanırdım,  sonuçta arada 50.000 € fark var, hiç de küçümsencek bir fark değil...
Herşeye rağmen; gülmek güzeldir...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Land Cruiser
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Lc prado mu Pajero mu?
« Yanıtla #13 : Ağustos 13, 2012, 18:36:11 »
Söyledigim gibi pajero alırsam borçsuz alıyorum ve birikmişim bana kalıyor, Lc prado alırsam kredi çekicem boçlanacagım ve birikmişimizin tümünü araca yatıracagım. Sadece arazide kullanmak için almıyorum aracı ,hafta içleri işe gidip gelecegiz hafta sonlarında araziye çıkmayı düşünüyoruz ...
2013 TOYOTA LAND CRUİSER V8 4.5 D-4 D
          ALLAH VAR KORKU YOK
                    (M.U)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • onun ruhu japon...
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 29000
  • Model Yılı: '16
  • 128 kere teşekkür etti
  • 185 kere teşekkür edildi
Ynt: Lc prado mu Pajero mu?
« Yanıtla #14 : Ağustos 13, 2012, 18:52:06 »
yani dediğim gibi, Prado serisi biraz daha şehirli duruyor, sonuçta araç çoğunlukla şehirde kullanılacak anladığım kadarıyla, bence Pajero fiyat yönünden oldukça avantajlı, yukarıda son aracımız olucak demişsiniz ama ben gene de belirteyim, Pradoyu satmak daha kolay olur, Pajeroyu millet bilmiyor bile...
tercih siniz... ben olsam pajero alırdım...
Herşeye rağmen; gülmek güzeldir...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • トヨタ オーリス
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 46
  • Model Yılı: '07
  • 29 kere teşekkür etti
  • 108 kere teşekkür edildi
Ynt: Lc prado mu Pajero mu?
« Yanıtla #15 : Ağustos 13, 2012, 18:59:48 »
1 Ay önce ankaradan kızılcahamama kadar uzun bir yoluluk şansım oldu pajero ile :) kesinlikle özellikleriyle araizye uyumuyla süper bir araç sunrofuu açtığınız zaman sanki panoramik cam hissi veriyor çok büyük yakıt olarak bence arazi aracı için çok uygun bir araç özellikle 4H Moduna aldığınızda virajlarda kesinlikle savrulma tarzı birşey yaşatmıyor gaza bastığın an arkana yaslıyor.Özel serisi Dakar edition modelini kullandım.Önde çeki halatı ve hava filtresi boyundaydı o kısma kadar suya girebiliyor.Ses ve navigasyon fazlasıyla yeterli.Araç uzun yolda elirken ödeki araç altın inşaat demirini alıyor ve fırlatıyor pajeronun ön tampon panjuru delip geçtikden sonra yakıt deposuna saplanıyor.Yakıt deposu için aylarca japonyadan malzeme beklendi
2 Eksisini gördüm
1-Kesinlikle ama kesinlikle çok fazla rüzgar sesi alıyor motor değil rüzgar sesi
2-TV anteni değiştirmek zorunda kalabilirsiniz çünkü çekmiyor :)Prado hakkında pek fazla bilgim yok :)
2007 Toyota Auris Comfort "1ZR-FE"

Xenon+Cruise Control+Far Yıkama

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Adrenalin kaldığı yerden devam ediyor... GT86
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: B+
  • 3 kere teşekkür etti
  • 7 kere teşekkür edildi
Ynt: Lc prado mu Pajero mu?
« Yanıtla #16 : Ağustos 13, 2012, 19:35:57 »
ikisi kıyaslanacak araçlar olmadığı ve son aracım diyorsanız Toyota Prado

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • SAFİR Auris...SIU Corolla T-Sport...
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 59088
  • Model Yılı: '12
  • 312 kere teşekkür etti
  • 512 kere teşekkür edildi
Ynt: Lc prado mu Pajero mu?
« Yanıtla #17 : Ağustos 13, 2012, 21:53:19 »
İki araçta iyi, bence LC Prado alınır hem görünüş açısından hem de arazideki baaşarıları oldukça fazla zira Pajeroda öyle ama Pradoya doyum olmuyor. :)
arikushimikato Dr.Auris 1ND forever Pure SİU T Sport ;)
İlk önce bilgi sahibi olun sonra yorum yapın
Taklitlerden sakının
 https://www.facebook.com/groups/aurisclubturkey/  Aurise dair her şey

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Land Cruiser
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Lc prado mu Pajero mu?
« Yanıtla #18 : Ağustos 14, 2012, 10:26:45 »
Bugün bir daha pajeroyu test etmeye gidecegim, bir bayide lc pardo buldum test aracı onuda test edip karar verecegim, görüşleriniz için teşekkürler ...
2013 TOYOTA LAND CRUİSER V8 4.5 D-4 D
          ALLAH VAR KORKU YOK
                    (M.U)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • 2011 Auris Sport
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 54000
  • Model Yılı: '11
  • 120 kere teşekkür etti
  • 222 kere teşekkür edildi
Ynt: Lc prado mu Pajero mu?
« Yanıtla #19 : Ağustos 15, 2012, 17:37:26 »
dün gece sahurdan sonra araba yıkamaya gittiğimde pajero gördüm benzinlikte. yanında da panemera vardı gayet hoşuma gitti
2011 Auris Sport
Atiker Nanofast, Eibach Pro-kit, Philips LumiLeds 5000k(farlar), Photon Xenon Effect 5000k(sisler), Cree Led 6000k (uzunlar), Amerikan Park(ayna ve sinyaller), Ayna Altı Kartalgöz Led, Ayakaltı Aydınlatma