0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
o elektriği sadece doğu değil heryerde kaçak kullanan var şereflerine kalmış...
yani şimdi burada açılan bu konuya tepki gösteren arkadaşlar siz araçlarınızın vergisini ödemiyormusunuz da tepki gösteriyorsunuz... madem verginizi zamanında ödüyorsunuz sizi kasan durum nedir..
Onu devlet bulup parasını alacak ben değil.
Tabi onun için herkesin faturasına doğunun harcadığı fatura ekleniyor.
Devlet doğuda ilk önce adam gibi güvenliği sağlasın,güvenliğin sağlanamadığı yerde elektrik faturasınımı toplayacak.
10 senede nelerin olduğunu bilen gayet iyi biliyor Uğur bey ,hükümet şakşaçılığına soyunmayın burada,objektif olun.
.Her gün ŞEHİT... Futbolu ŞİKELİ... Sınavı ŞAİBELİ... İnterneti YASAKLI... Gazetecisi TUTUKLU... Mizahı SANSÜRLÜ... Benzini KAZIK... Paşası İÇERDE... Teröristi DIŞARDA... BİR BAŞKADIR BENİM MEMLEKETİM Ülkenin satılmadık bir yeri kalmamış.Zavallı sıradan fakir halk için zaten değişen bir şey yok,yap din sömürüsünü,gönder makarna kömürü kap oyu.Ezilen halk yine ezilmekte,yandaş sermayenin cebi dolsun yeter.Bilen araştıran yolsuzluklarıda,yetim kul hakkı yiyenleride,ülkeyi peşkeş çekenleride gayet iyi biliyor.Ve onun içindir ki bu üzüntümüz kanla kazanılan bu topraklar parayla satılıyor..Siz hala bu olanları normal karşılyorsanız söylenecek sözüm yok.
Sizin vergi vermenize bir dediğimiz yok.Verebiliyorsunuz ki bir sıkıntı yok ,ben veremeyenin hakkını savunuyorum.Bu ülkede normal vatandaş fazlasıyla taşın altına elini sokuyor,asıl sorun sokmayanlar.Sokmayanın yükünüde sıradan vatandaşa yüklenilmesi.Bu sayfadaki konunun özüde bu zaten.
adam arabayı 20 yıl satmaz sa ne olacak .... devlete para lazım kardeşim onca insanın maaşı ödenecek vs vs yol yapılacak ... birisi senden borç alsa ve geri ödemese sende arabasına rehin koysan ama adam arabayı satana kadar beklemek zorunda kalsan kabul edermisin... insanımızın icra işlemlerinde 1 haftalık itiraz süresini bile beklemeye tahammülü yok...
adam vergisini o ay ödeyememiştir cezasına razı gelip sonra ödüyor.yasal faizini veriyor borcunu ödüyor aracı bağlamak ne demek.vergisini geciktiren bakkal,kasap,manavıda kapatmaya çalışır bunlar.ben öğretmenim ve hükümetin öğretmenlerle ilgili yaptığı şuursuz açıklamaları herkes biliyor bir gece de kendilerine 3 hanelei(%100) zam yapmayı biliyorlar.memura 6 ayın sonunda 2 haneli bile olmayan zammı verirken bile kırk takla attılar.
bende maç şike sansür falan karışınca aha dedim kontrolden çıktı bu konular tüm devetlerde var malesef... kayıtdışı olan her harcama malesef bize dönüyor ... bunda devletin yapacağı birşey yok ancak bizler gördüğümüz yerde şikayet ederek devlete yardımcı olabiliriz...bakın vergisini veremeyenin hakkını savunuyorum derken yanlış konuşuyorsunuz. böyle bir hak yok... anlaşılan siz esnaf değilsiniz ... çünkü birkaç kere ben zarar ediyorum diyen esnafa devlet kapat o zaman diyor... ya esnaflığı tam yap vergini öde yada kapat... mantık bu, haklıda