Gönderen Konu: Rampada D4D sorun yaşadım  (Okunma sayısı 19146 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • 1.4
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 22000
  • Model Yılı: '12
  • 62 kere teşekkür etti
  • 286 kere teşekkür edildi
Ynt: Rampada D4D sorun yaşadım
« Yanıtla #80 : Mayıs 10, 2013, 01:53:11 »
D4D ve MMT birleşimi, insana gerçekten ciddi sabır gerektirmektedir fakat normal koşullarda öyle rampada kalmaz hiçbir araç. Yukarıda bahsedilenler gibi, ya aracınızın debriyaj baskı balatasında sorun var, ya da kullandığınız şanzımanı doğru kullanmıyorsunuz.
Ayrıca 1200-1300devirde çekiş bekleyerken amacınız ne ? , dizellerde bile 1500-1800devirlerde güç gelmeye başlamaktadır. 1200-1300devirde arabayı yürütünce daha az yakacağınızımı düşünüyorsunuz, o zaman gaza hiç basmayın, yarım debriyajla gidip sadece vites atın, 1 ay sonra bir balata daha eskitirsiniz.
1) 1993 Toyota Corolla 1.6 GL      (1999-2004) stock
2) 2000 Volvo S40 2.0T               (2004- ???) turbo upgrade + cut out + dp + yazılım + yakıt
3) 2005 Toyota Corolla 1.6 sol hb (2012-2012) stock
4) 2012 VW Scirocco 1.4 TSI        (2012- ?? ) stage 2 ecu sw(yazılım)+ s3 cooler + vw racing air filter +forge dumpvalve + forge wastegate + r8 bobin+ custom downpipe+aem v2 water/methanol injectio

Toyota Club Türkiye

Ynt: Rampada D4D sorun yaşadım
« Yanıtla #80 : Mayıs 10, 2013, 01:53:11 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: Rampada D4D sorun yaşadım
« Yanıtla #81 : Mayıs 10, 2013, 15:04:47 »
öncelikle geçmiş olsun ancak arabanızın donanımı öğrenmeden yorum yapmışsınız,  birkere bu araçlarda bildiğiniz düz vitestekiş gibi debriyaj var çünkü araç otomatik Değil  , MMT  ,  otomatikleştirilmiş manuel vites ,



ya arkadaşım bu hiddet niye:) toyotayla ortaklıkmı imzaladın hayırdır:) evet belki bazı şeyleri bilmiyorum ve ya yanlış biliyorum biraz üsluba dikkat etmemiz gerekmez mi? sonuçta burası bilgi alışverişi yaptığımız bir yer.
dostum inanın aracı çok iyi tanıyorum ve inanın bir okadarda araca hakimim. evet aracı aldım araç gayet temiz kullanılmış ve servise düzenli olarak girmiş servisten öğrendiğim kadarıyla bol bol balata değişmiş ve bakımları zamanında yapılmış. ayrıca baskı balatasız araç olmaz bunu da sizin kadar iyi biliyorum anlatmak istediğim debriyaj pedalıydı:) bu arada siz istediğiniz kadar toyotaya kusura bakma diyebilirsiniz ama benim sorunum giderilmeden ben demem. öte taraftan bir kaç forumu takip edin sorunun kullanıcıdan değil aracın mmt denen şanzımanından kaynaklandığını göreceksiniz. iyi günler


Demir tava geldi ateş bitti, akıl başa geldi ömür bitti.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • E12 SPORT 3ZZ-FE (Auris - Yaris D4D MMT) Civic EK9
    • Model araçlar, uçaklar, helikopterler
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: A-
  • Model Yılı: -
  • 482 kere teşekkür etti
  • 760 kere teşekkür edildi
Ynt: Rampada D4D sorun yaşadım
« Yanıtla #82 : Mayıs 10, 2013, 15:59:30 »


ya arkadaşım bu hiddet niye:) toyotayla ortaklıkmı imzaladın hayırdır:) evet belki bazı şeyleri bilmiyorum ve ya yanlış biliyorum biraz üsluba dikkat etmemiz gerekmez mi? sonuçta burası bilgi alışverişi yaptığımız bir yer.
dostum inanın aracı çok iyi tanıyorum ve inanın bir okadarda araca hakimim. evet aracı aldım araç gayet temiz kullanılmış ve servise düzenli olarak girmiş servisten öğrendiğim kadarıyla bol bol balata değişmiş ve bakımları zamanında yapılmış. ayrıca baskı balatasız araç olmaz bunu da sizin kadar iyi biliyorum anlatmak istediğim debriyaj pedalıydı:) bu arada siz istediğiniz kadar toyotaya kusura bakma diyebilirsiniz ama benim sorunum giderilmeden ben demem. öte taraftan bir kaç forumu takip edin sorunun kullanıcıdan değil aracın mmt denen şanzımanından kaynaklandığını göreceksiniz. iyi günler




arkadaşım ! ! ! toyotayla hiçbir bağım yok 15 yıllık toyota kullanıcısı olma dışında ;) 15 yıldır 1 kere bile aracımın birşeyi bozuldu diye servise gitmedim,  (97 efsane kasa + 2005 corolla HB E12 + 2012 D4D Yaris ) ayrıca bende D4D  MMT araç kullanıyorum ;) kullanımınıza dikkat edin duruaklamalarda vitesi boşa alın , ayağınız frende beklemeyin,  birçok şey,i biliyorum diyorsunuzya ozaman şu sorumu cevaplayın bakalım ,

MMT şanzıman kaç km hızda iken vitesi kolunu kilitler ? kaç kilometrede iken vites kilit konumu açılır ?  şimdi bu tarz bilgileri kimse size öğretmez servis dahil, ki satış temsilcilerinin çoğu beyinsiz dir, bana aracı park edince boşa alın viteste bırakmayın demeleri gibi halbuki kendileri kullanma kılavuzunu okusalar idi öğrenirlerdi , kullanama kılavuzunda aracı bekleme konumunda iken boşa alın diyor ama bizim salak satıcılar bunu park anlıyor anlaşılan,  halbuki uzun süreli stop etmelerde aracı M yada E konumunda (viteste) bırakabilirsiniz diyor,   birde aracı boşa almayın demişlerdi bana mesela seyahat esnasında , araç gayette güel boşa alınıyor tekrar vitese takılıyor sıkıntısız ;)   


şimdi dikkat edilmesi gereken şey ,  araç ışıklarda iseniz boşa alın yoksa debriyaj hep kavrama yapar ve ısınır ayrıca miyadını erken doldurur, rampa aşağı sıkışık trafikte iseniz boşa alıp ilerleyebilirsiniz, araç eğer trafik açılırda hızlanır ise 8km hıza ulaştığınızda vites kildii açılır ve vşitesi aracıı durdurmadan yada frene basmadan vitese takabilirsiniz, 

gib gibi gibi bilgilere sahipmisiniz ?  öncelikle bunları bilerek aracı kullanın.



benim size kızdığım nokta şu tamam madursunuz anlıyorumda araştırmadan saldırıya geçmeyin + yazdığınız forum şahsi bir forumdur toyota seven 3 5 kişinin yıllar önce bir araya gelerek kurduğu bir forumdur , burası  TOYOTASA A.Ş nin değil bu yazdıklarınızı okuyup size bir yardımda bulunmayacaklardır

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: Rampada D4D sorun yaşadım
« Yanıtla #83 : Mayıs 10, 2013, 22:18:52 »
arkadaşım ! ! ! toyotayla hiçbir bağım yok 15 yıllık toyota kullanıcısı olma dışında ;) 15 yıldır 1 kere bile aracımın birşeyi bozuldu diye servise gitmedim,  (97 efsane kasa + 2005 corolla HB E12 + 2012 D4D Yaris ) ayrıca bende D4D  MMT araç kullanıyorum ;) kullanımınıza dikkat edin duruaklamalarda vitesi boşa alın , ayağınız frende beklemeyin,  birçok şey,i biliyorum diyorsunuzya ozaman şu sorumu cevaplayın bakalım ,

MMT şanzıman kaç km hızda iken vitesi kolunu kilitler ? kaç kilometrede iken vites kilit konumu açılır ?  şimdi bu tarz bilgileri kimse size öğretmez servis dahil, ki satış temsilcilerinin çoğu beyinsiz dir, bana aracı park edince boşa alın viteste bırakmayın demeleri gibi halbuki kendileri kullanma kılavuzunu okusalar idi öğrenirlerdi , kullanama kılavuzunda aracı bekleme konumunda iken boşa alın diyor ama bizim salak satıcılar bunu park anlıyor anlaşılan,  halbuki uzun süreli stop etmelerde aracı M yada E konumunda (viteste) bırakabilirsiniz diyor,   birde aracı boşa almayın demişlerdi bana mesela seyahat esnasında , araç gayette güel boşa alınıyor tekrar vitese takılıyor sıkıntısız ;)   


şimdi dikkat edilmesi gereken şey ,  araç ışıklarda iseniz boşa alın yoksa debriyaj hep kavrama yapar ve ısınır ayrıca miyadını erken doldurur, rampa aşağı sıkışık trafikte iseniz boşa alıp ilerleyebilirsiniz, araç eğer trafik açılırda hızlanır ise 8km hıza ulaştığınızda vites kildii açılır ve vşitesi aracıı durdurmadan yada frene basmadan vitese takabilirsiniz, 

gib gibi gibi bilgilere sahipmisiniz ?  öncelikle bunları bilerek aracı kullanın.



benim size kızdığım nokta şu tamam madursunuz anlıyorumda araştırmadan saldırıya geçmeyin + yazdığınız forum şahsi bir forumdur toyota seven 3 5 kişinin yıllar önce bir araya gelerek kurduğu bir forumdur , burası  TOYOTASA A.Ş nin değil bu yazdıklarınızı okuyup size bir yardımda bulunmayacaklardır

dostum haklısın ama üslup biraz sert geldi bana. neyse yardımların için teşekür ederim. gerçekten beni de yanıltan sözüm ona mmt den çok anlayan satış elemanlarıydı, ve birden üstüme geldikleri için inanın çok kızdım. bazı arkadaşlar toyota çalışanı değil sanki oranın sahibi gibi davranınca bende film koptu. neyse sorunum çözülmek üzere pazartesi servise davet ettiler, parasal konudada anlaştık artık hayırlısı olsun. sizede hayırlı akşamlar diliyorum. bu arada forumdan dolayıda sizleri kutluyorum gayet başarılı, aradığım herşeyi buldum.
Demir tava geldi ateş bitti, akıl başa geldi ömür bitti.