0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Yaklaşık 8 yıl VW Polo 1.6 araç kullandık. Aracın konforu zamanın şartlarına göre iyiydi. Ancak satana kadar aracın değişmedik parçası kalmadı. Servise verdiğimiz para ile herhalde yeni bir araç alabilirdik. Servis bakımlı (Mez) araç 2 defa gece yarısı yolda kaldı. Parçaları çok pahalı ve ömrü kısa. Şehir içi en az 11-12 litre/100 km yakıt yakıyordu.Nihayet daha fazla sabredemeyip fırsatını bulunca VW Polo'yu satıp 1.33 Auris aldık. Aynı şartlarda ve aynı kişi tarafından kullanılan araç 7.5-8 litre/100 km şehir içi yakıyor. Çok daha konforlu,emniyetli ve sessiz. Yokuşları sevmiyor ama sevse ne yazar dur-kalk giden yolda. Kayınpederin 96 model xei'si 1 defa bile arıza yapmadı. Hala tıkır tıkır çalışıyor. Verso'yuda neredeyse 8 yıldır sorunsuz kullanıyoruz. VW'in her tarafı turbo olsa ne yazar. Ben aynı şartlarda bir daha kesinlikle VW almam. Hiç bir yakınıma da tavsiye etmem. Rahat performanslı araçlar ama servisten çıkamıyorlar. Yine de karar sizin. Ben kendi tecrübemi aktarmak istedim.Selamlar
Geçenlerde bir arkadaşımın biri Golf 5 aldı...Umarım yanlış yönlendirmemişimdir..Pişman olmaz..
paran varsa alman paran yoksa japon alman dediysek öyle vw opel değil, mercedes bmwo yüzden orta gelirliye her zaman japon
1.6 8V 102HP'lik motor (Bu motorun lakabi Hitler Motor'dur) sanilanin aksine gayet yeterli bir motordur. 2001 model Bora Variant ve 2010 Model Golf 6'da kullanma firsatim oldu, yillara bas kaldirmis, kendini ispatlamis bir motor. Golf daha 9000km'de ona yorum yapamam fakat Bora Variant 200,000km'yi devirdi ve emsallerine tas cikariyor Volkswagen'in bu motoru.
kesinlikle valvematik...1.4 bir aractan turbosuz atmosferik olarak en fazla120 tork70- 100hp elde edilebilir.siz bu motora tek turbo ile180-200 tork 122-140hp cift turbo takarsanız 200-240 tork160-180 hp güç alabilirsiniz. bu şekilde alınan gücün motora zarar vermemesi mümkün degildir.normalden iki kat basınç oluşumu pistonların aşımasını hızlandırır.ancak kaliteli yağ ve kaliteli parça kullanarak aşınma süresini uzatabilirsiniz. Hareketli parcaların çok çabuk aşınması demek , aşınan parcaları sık değiştirmek demek. buda pahalı bakım masrafları demek bence TSİ ler uzatmaları oynuyor.önceki FSI leri fis çıktıgı gibi tsı leride TIS cıkacaktır...başka bir açıdanda bakmak gerek olaya.... almanların biz türklere olan sempatisi............biz türklerde anlayamadığım hudutsuz bir alman sevgisi var..........dünyanın en adi en pahalı malı alman malı olsa yine alır yine göklere cıkarırız.bizden nefret etmelerine rağmen. Milliyetçilik bizde sıfır onlarda tavan..mersedesin montaj kamyon fabrikasıdan başka ülkemizde çakılı çivileri yok otomotiv adına.... oysa WV nin Avrupadaki en büyük pazarı bizim ülkemiz buna rağmen fabrikanın adı bile yok... cari açıkta alman araç ve parcalarının ithalinden kaynaklanan oran %15-20 civarında....ek olarak şikayetimvar.com a girerseniz wolkswagen in pekde sanıldıgı gibi bir marka olmadıgını görürsünüz. ama bizim sonradan görme orta sınıfımız ile binbir hile ile zenginleşen sosyotemiz alın teri ile kazanamadıkları prestiji alman arabalarında arıyor.... bizim sorunuz bu...GELİN HELGALARI BIRAKIP GEYŞALARA BAKALIM....)))) SON OLARAKALLAH BU MİLLETE TEZ ZAMANDA KENDİ ARACINI YAPMAYI NASİP ETSİN.