Gönderen Konu: Klasik torpidoya muhteşem ek sorun !  (Okunma sayısı 8071 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • 2011 Corolla 1.33 Comfort
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • 1 kere teşekkür edildi
Klasik torpidoya muhteşem ek sorun !
« : Şubat 27, 2012, 23:45:21 »
Herkesin başağrısı haline gelen torpido tıkırtılarından aynı şekilde bende epeyce muzdarip oldum gerek 1000km bakımında gerekse aralık2011 10000km bakımında süspanse ediyoruz deyip, birşeyler tıkmaktan başka birşey yapmadılar. Ama son 1 aydır yaşadığım sıkıntı öyle böyle değil.

Bilmiyorum içinizde şoför kapısının camını yarıya yakın ya da 1/4 oranında açınca resmen TOROS imajı yaratıyormu? Cam sallanırmı ya? Bu nasıl bir teknoloji?

Aracı alırken (ilk toyota) sordugumda torpido sogutması falan varmı? diye, servisteki arkadaşlar aksesuar ve konfordan ziyade güvenlik ön planda toyota için demişlerdi. Ama cam tabiri caizse takır takır sallanacak kadar da konfor eksikliğinden bahsetmemişlerdi.  Sonuç: bu tarz bir sorun yaşayanınız varmı? Ben servise gitmekle kalmamalı mıyım?
“Fırtına gibi esmek mi istersin yoksa Hızır gibi tam zamanında yetişmek mi? Çiçek gibi narin görünmek mi istersin yoksa kaya gibi sağlam durmak mı? Kılıç gibi keskin mi olmak istersin yoksa kalem gibi geleceği yazmak mı? Başkaları gibi olmaya çalışmak mı istersin, kendi yolunu kendin çizmek mi? Kim olmak istersin? Sıradan bir adam mı? Toyota gibi adam mı?”

Toyota Club Türkiye

Klasik torpidoya muhteşem ek sorun !
« : Şubat 27, 2012, 23:45:21 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 10500
  • Model Yılı: '19
  • 132 kere teşekkür etti
  • 354 kere teşekkür edildi
Ynt: Klasik torpidoya muhteşem ek sorun !
« Yanıtla #1 : Şubat 28, 2012, 00:30:19 »
Benim sağ camdan da biraz açınca ses geliyor.Önemsemedim.Camı pek açmam.Servis bunu kolayca giderebilir.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Verso
  • Kan Grubu: A+
  • 10 kere teşekkür edildi
Ynt: Klasik torpidoya muhteşem ek sorun !
« Yanıtla #2 : Şubat 28, 2012, 01:23:49 »
dediğiniz sesi 2005 model corollam ,2008 model yeni kasa corollam,2011 model versomda yapıyor.bu araçların hepsinide sıfır aldım ,ne fikmetse hepside bu sesi yapdı,ayrıca torpidodan gelen tıkırtılar ve fren kaliperindeki boşluk tıkırtısı  toyotanın vazgeçilmezi :P ,benim anlamadığın  bukadar çok araba satan bir firmanın, neden senelerdir bu şikayetleri bir türlü çözemediği ,acaba bu şikayetlerden zevk mi alıyorlar.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 10500
  • Model Yılı: '19
  • 132 kere teşekkür etti
  • 354 kere teşekkür edildi
Ynt: Klasik torpidoya muhteşem ek sorun !
« Yanıtla #3 : Şubat 28, 2012, 10:32:39 »
Bunlar ufak şikayetler.Başka markalarda 2-3 yıl sonra her yer sos veriyor.Takmayın.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • 2011 Corolla 1.33 Comfort
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: Klasik torpidoya muhteşem ek sorun !
« Yanıtla #4 : Şubat 28, 2012, 23:24:42 »
dediğiniz sesi 2005 model corollam ,2008 model yeni kasa corollam,2011 model versomda yapıyor.bu araçların hepsinide sıfır aldım ,ne fikmetse hepside bu sesi yapdı,ayrıca torpidodan gelen tıkırtılar ve fren kaliperindeki boşluk tıkırtısı  toyotanın vazgeçilmezi :P ,benim anlamadığın  bukadar çok araba satan bir firmanın, neden senelerdir bu şikayetleri bir türlü çözemediği ,acaba bu şikayetlerden zevk mi alıyorlar.

Sanırım japonlar yapıyorda bizimkiler çalıyor. Geçmiş zaman 96-97 falan kuzenim tata almıştı. Direksiyondan koltuğa mercedes ama o zamanlar deniliyordu gemide gelirken parçalar değiştiriliyormuş diye. Türk Yapar ! inanırım...

Şimdi kalkıp yerli malı araç üretmeye kalkıyorlar. Ne kadar kusursuz olabilir ki?
“Fırtına gibi esmek mi istersin yoksa Hızır gibi tam zamanında yetişmek mi? Çiçek gibi narin görünmek mi istersin yoksa kaya gibi sağlam durmak mı? Kılıç gibi keskin mi olmak istersin yoksa kalem gibi geleceği yazmak mı? Başkaları gibi olmaya çalışmak mı istersin, kendi yolunu kendin çizmek mi? Kim olmak istersin? Sıradan bir adam mı? Toyota gibi adam mı?”

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Toyosundan uzakta, harap ve bitap...
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • 25 kere teşekkür etti
  • 54 kere teşekkür edildi
Ynt: Klasik torpidoya muhteşem ek sorun !
« Yanıtla #5 : Şubat 28, 2012, 23:50:07 »
Bizim Corolla da Türkiye de üretildi ama şükür ki böyle tip sorunlar yok..:) frene basıyorken arabadan inip binenlerin sebep olduğu gıcırtılar dışında :D

Edit : İmla
..modifiye, modifiye dediğin nedir ki gülüm, ben senin için stock gezmeyi göze almışım..

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Klasik torpidoya muhteşem ek sorun !
« Yanıtla #6 : Şubat 29, 2012, 00:14:34 »
sizde sadece camdanmı geliyor bu tıkırtılar? ben birçok yerden tıkırtı duyuyorum ama frenlerde hiç ses yok.
ön göğüsteki fareyi bir türlü bulamadım,
beynimi kemirmeye devam ediyor :P

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • 1998 TOYOTA RAV4 2.0
    • atilla abinin araba ve toyota dostları
  • Araç: Rav 4
  • Kan Grubu: AB+
  • Kilometre: 247500
  • Model Yılı: '98
  • 580 kere teşekkür etti
  • 958 kere teşekkür edildi
Ynt: Klasik torpidoya muhteşem ek sorun !
« Yanıtla #7 : Şubat 29, 2012, 00:30:45 »
Sanırım japonlar yapıyorda bizimkiler çalıyor. Geçmiş zaman 96-97 falan kuzenim tata almıştı. Direksiyondan koltuğa mercedes ama o zamanlar deniliyordu gemide gelirken parçalar değiştiriliyormuş diye. Türk Yapar ! inanırım...

Şimdi kalkıp yerli malı araç üretmeye kalkıyorlar. Ne kadar kusursuz olabilir ki?
   bir Türkün bu şekilde kendi milletini aşağılaması kanımı dondurdu. böyle abuk sabuk ithamlarda bulunmak kimseye yakışmaz. tata hint malı mercedes koltuğunun o arabada işi ne? ssang yong jiplerde bir vakitler mercedes motoru vardı herhalde oradan aklında kaldı.
1998 TOYOTA RAV4 2.0 manuel ,http://www.toyotadostlari.com/

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • pahalı zevklerim var, benzin gibi
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A-
  • 10 kere teşekkür edildi
Ynt: Klasik torpidoya muhteşem ek sorun !
« Yanıtla #8 : Şubat 29, 2012, 09:36:32 »
   bir Türkün bu şekilde kendi milletini aşağılaması kanımı dondurdu. böyle abuk sabuk ithamlarda bulunmak kimseye yakışmaz. tata hint malı mercedes koltuğunun o arabada işi ne? ssang yong jiplerde bir vakitler mercedes motoru vardı herhalde oradan aklında kaldı.
:alkis:


bir de camı belli bir seviyede açık tutunca sallanma meselesi her arabada olur. camı tutan şey camın en alt noktasındaki bir parça. siz camı azcık açtığınızda camı yukardan tutan bir parça olmuyor doğal olarak kapıya girdiği noktadan birazcık boşluk olsa da en üst daha çok sallanıyor. en iyi bildiğiniz arabada da bu böyle. hiç bir kapı camı sıkıştırıp sallanmasını engellemez. kapıya giren nokta serbesttir, cam en alt noktadan tutulur, az açma durumunda sallanır!
ae101 4a-fe+ junyan angel eye+ 8000k xenon+ usdm oem stop+ racing stripes+ 16" astra H jant+ 195/45r16 continental sport contact2 ve michelin pilot sport+ sonax cam filmi+ ışıklı kapı eşiği+ ayak aydınlatması+ beyaz gösterge aydınlatması+ oem anatomik spoyler+ bagaj led aydınlatma+ e34 paspas+ alpine CDE-9873RB teyp+ alpine mrv-f450 amfi+ alpine MRP-M500 mono amfi+ jbl komponent+ fli

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • 2011 Corolla 1.33 Comfort
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: Klasik torpidoya muhteşem ek sorun !
« Yanıtla #9 : Şubat 29, 2012, 17:59:38 »
   bir Türkün bu şekilde kendi milletini aşağılaması kanımı dondurdu. böyle abuk sabuk ithamlarda bulunmak kimseye yakışmaz. tata hint malı mercedes koltuğunun o arabada işi ne? ssang yong jiplerde bir vakitler mercedes motoru vardı herhalde oradan aklında kaldı.

Atilla bey amcacım ben milletimi neden kötüleyeyim. Tata hint malı doğrudur. Yaşınız Türkiye'ye ilk giren tataları bilecek kadar var. Zaten bakarsanız direksiyonun Mercedes ile 1e1 aynı oldugunu sadece amblemin Tata 'ya ait olduğunu göreceksiniz.

Ayrıca sizin bu yorumunuza gerçektende doğru buldugu içinmi alkışlayan Türkay kardeşimede sormak gerek. 96-97 yılında kaç yaşında olduğunu?

Bu polemiğe dönüşecekse de kapatalım bu konuyu olsun bitsin. Saygılarımla


Edit : İmla
“Fırtına gibi esmek mi istersin yoksa Hızır gibi tam zamanında yetişmek mi? Çiçek gibi narin görünmek mi istersin yoksa kaya gibi sağlam durmak mı? Kılıç gibi keskin mi olmak istersin yoksa kalem gibi geleceği yazmak mı? Başkaları gibi olmaya çalışmak mı istersin, kendi yolunu kendin çizmek mi? Kim olmak istersin? Sıradan bir adam mı? Toyota gibi adam mı?”

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • 1998 TOYOTA RAV4 2.0
    • atilla abinin araba ve toyota dostları
  • Araç: Rav 4
  • Kan Grubu: AB+
  • Kilometre: 247500
  • Model Yılı: '98
  • 580 kere teşekkür etti
  • 958 kere teşekkür edildi
Ynt: Klasik torpidoya muhteşem ek sorun !
« Yanıtla #10 : Şubat 29, 2012, 22:33:51 »
atilla bey amcacım ben milletimi neden kötüleyeyim. Tata hint malı doğrudur. Yaşınız türkiyeye ilk giren tataları bilecek kadar var. Zaten bakarsanız direksiyonun mercedes ile 1e1 aynı oldugunu sadece amblemin tata ya ait oldugunu göreceksiniz.

Ayrıca sizin bu yorumunuza gerçektende doğru buldugu içinmi alkışlayan türkay kardeşimede sormak gerek. 96-97 yılında kaç yasında oldugunu ?

Bu polemiğe dönüşecekse de kapatalım bu konuyu olsun bitsin.Saygılarımla
  Ümit kardeşim, bir Alman Fransız veya İngilizden böyle bir ifade göremezsin. uzakdoğu firmalarının tamamı önceleri avrupa ve amerikan arabalarını taklitle işe başladılar. hala bütün araba fuarlarında ellerindeki fotoğraf makineleriyle sanayi casusluğu yapan uzakdoğuluları görürsünüz. gemide montajı en çok japonlar kullanırdı, hintlileri hiç duymadım. bazılarımızda kendimizi hakir görmek illeti var, bugün mercedes, opel ve bmw gibi avrupanın otomotiv devleri koltuk, dişli, ön takım parçaları gibi birçok girdiyi ülkemizden temin ediyor. çin, taiwan, hindistan gibi ülkelerden çok daha kaliteli ürünlerimiz var. izeltaş takımları bugün avrupanın bile ilerisinde. Türkay kardeşime gönül koyma kibarlığından benim ifademi alkışlamakla yetinmiş yoksa lafını esirgemeyen bir kişidir. senin kullandığın ifadeleri, bizim anladığımız manada kullanmadığına inanmak istiyoruz ve bu polemiği de burada bitiriyoruz.
1998 TOYOTA RAV4 2.0 manuel ,http://www.toyotadostlari.com/

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • 2015 Honda Civic Beyaz :)
    • Online Matematik
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
Ynt: Klasik torpidoya muhteşem ek sorun !
« Yanıtla #11 : Şubat 29, 2012, 22:45:46 »
bizim corolla da türküye de üretildi ama şükür ki böyle tip sorunlar yok..:) frene basıyorken arabadan inip binenlerin sebep olduğu gıcırtılar dışında :D

Arkadaşım toyotanın türkiye fabrikasında mühendis ve ondan aldığım bilgiler toyota fabrikaları içinde hata oranı en düşük fabrikanın türkiye fabrikası olduğu yönünde.

cam hususuna gelince türkayın söylediklerini şöyle destekleyeyıim. camı azcık aşağı indirdiğinizde onu tutan şey sadece aşağısı olacaktr. eh aşağıda zaten belli bir boşluk olmazsa camın hareketinden bahsedilemez. ayrıca aracınızla ilgili sorununuzun sizi üzdüğü belli ancak bu üzüntü bir millete bunu söyleyecek kadar kontrolsüz olmamalı. zira bunun polemiği yapılır. hatta fazlasıda...

atilla abiyi ben de alkışlıyorum ama yaşımda yetiyor ne yapsak ki(?)
Matematik sever, öğretir...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • pahalı zevklerim var, benzin gibi
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A-
  • 10 kere teşekkür edildi
Ynt: Klasik torpidoya muhteşem ek sorun !
« Yanıtla #12 : Şubat 29, 2012, 23:26:44 »
Ayrıca sizin bu yorumunuza gerçektende doğru buldugu içinmi alkışlayan türkay kardeşimede sormak gerek. 96-97 yılında kaç yasında oldugunu ?
arada 6 yaş yok da 20 yaş var sanki :) alkışladığım şeyin tatayla mercedesle alakası olmadığını anlamaya yaşınız fazla geldi herhalde. milletimin kendini hakir görmesine sinirim bozuluyor onunla ilgili olan kısmaydı alkış
ae101 4a-fe+ junyan angel eye+ 8000k xenon+ usdm oem stop+ racing stripes+ 16" astra H jant+ 195/45r16 continental sport contact2 ve michelin pilot sport+ sonax cam filmi+ ışıklı kapı eşiği+ ayak aydınlatması+ beyaz gösterge aydınlatması+ oem anatomik spoyler+ bagaj led aydınlatma+ e34 paspas+ alpine CDE-9873RB teyp+ alpine mrv-f450 amfi+ alpine MRP-M500 mono amfi+ jbl komponent+ fli

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Verso
  • Kan Grubu: A+
  • 10 kere teşekkür edildi
Ynt: Klasik torpidoya muhteşem ek sorun !
« Yanıtla #13 : Şubat 29, 2012, 23:57:18 »
Arkadaşım toyotanın türkiye fabrikasında mühendis ve ondan aldığım bilgiler toyota fabrikaları içinde hata oranı en düşük fabrikanın türkiye fabrikası olduğu yönünde.

cam hususuna gelince türkayın söylediklerini şöyle destekleyeyıim. camı azcık aşağı indirdiğinizde onu tutan şey sadece aşağısı olacaktr. eh aşağıda zaten belli bir boşluk olmazsa camın hareketinden bahsedilemez. ayrıca aracınızla ilgili sorununuzun sizi üzdüğü belli ancak bu üzüntü bir millete bunu söyleyecek kadar kontrolsüz olmamalı. zira bunun polemiği yapılır. hatta fazlasıda...

atilla abiyi ben de alkışlıyorum ama yaşımda yetiyor ne yapsak ki(?)
hayatımda ilk defa yerli üretim toyotaya bindim ,hiçbir yabancı üretim toyotada duymadığım sesleri 4 ay içinde bu arabada duydum , en basit örnek far gurubunu farsa diye türk şirketi yapmış daha 4 aylık aracımın farları buğu yapmaya başladı ,kornası  yerli yapım  toplasan 10 kere kornaya basmadım ,sesi bozuk çıkmaya başladı.debriyaj ve şanzımanından gelen seslerin ne olduğunu daha servis bile çözemedi,toyotanın yerli malzeme tedarikçileri kalitesiz ürün veriyor,kabak toyotanın başında patlıyor .zamanında opel de türkiyede vectra modelini üretmiş ,arabadaki sorunlar yüzünden  türkiyedeki üretimini durdurmuştu.
bu işlerle uğraşan işcilere dolgun maaş verseler, herkes işini severek yapar ve daha çok özenirler,yoksa ürettiği arabada gözü kalan işciden ,dünyanın neresine giderseniz gidin fayda gelmez.


Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • just do it
  • Araç: Camry
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 225000
  • Model Yılı: '06
  • 351 kere teşekkür etti
  • 565 kere teşekkür edildi
Ynt: Klasik torpidoya muhteşem ek sorun !
« Yanıtla #14 : Mart 01, 2012, 11:26:16 »
hayatımda ilk defa yerli üretim toyotaya bindim ,hiçbir yabancı üretim toyotada duymadığım sesleri 4 ay içinde bu arabada duydum , en basit örnek far gurubunu farsa diye türk şirketi yapmış daha 4 aylık aracımın farları buğu yapmaya başladı ,kornası  yerli yapım  toplasan 10 kere kornaya basmadım ,sesi bozuk çıkmaya başladı.debriyaj ve şanzımanından gelen seslerin ne olduğunu daha servis bile çözemedi,toyotanın yerli malzeme tedarikçileri kalitesiz ürün veriyor,kabak toyotanın başında patlıyor .zamanında opel de türkiyede vectra modelini üretmiş ,arabadaki sorunlar yüzünden  türkiyedeki üretimini durdurmuştu.
bu işlerle uğraşan işcilere dolgun maaş verseler, herkes işini severek yapar ve daha çok özenirler,yoksa ürettiği arabada gözü kalan işciden ,dünyanın neresine giderseniz gidin fayda gelmez.


Atilla bey amcacım ben milletimi neden kötüleyeyim. Tata hint malı doğrudur. Yaşınız Türkiye'ye ilk giren tataları bilecek kadar var. Zaten bakarsanız direksiyonun Mercedes ile 1e1 aynı oldugunu sadece amblemin Tata 'ya ait olduğunu göreceksiniz.

Ayrıca sizin bu yorumunuza gerçektende doğru buldugu içinmi alkışlayan Türkay kardeşimede sormak gerek. 96-97 yılında kaç yaşında olduğunu?

Bu polemiğe dönüşecekse de kapatalım bu konuyu olsun bitsin. Saygılarımla


Edit : İmla
Arkadaşlar hitap şekillerinize biraz daha dikkat etmenizi rica edeceğim.Özellikle forumun Çınarı Atilla abiye karşı.
Üretim meselesine gelince.Global firmalar başka ülkelerde kurdukları fabrikalarda üst düzey mühendisleri kendileri seçerler ve üretim yöntem,aşamaları ana merkez tarafından belirlenen üretim ve kalite planlarına göre yapılır.Kraldan çok kralcı olmak istemem ama alman sanayisini tekrar ayağa kaldıran Türk işçilerdir.O zamanlar itilip kakılmalarına ve köle gibi çalıştırılmalarına ragmen.Opel eğer üretim durdurdu ise üretim kalitesinden değil ekonomik krizden ve/veya politika değişikliğindendir.
Firmalar bazen ucuz ürün üretmek adına kaliteden ödün verirler.Araçlardan gelen ses vs iste bunun sebebidir.Endüstri mühendislerinin görevi zaten makine mühendisleri ile birlikte geliştirdikleri projelerle maliyeti kısmaya çalışmaktır.Örnek Benzinli corollada kaput altı koruma ve yalıtım malzemesi bulunmaz.Sadece bu parçayı listeden çıkarmakla toyota binlerce dolar tasarruf sağlar.Pencere cam kaldırma tuşlarında ışık olmamasıda buna örnektir.
Akıl ile sabrı birleştir ve zekan ile konuş...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Toyosundan uzakta, harap ve bitap...
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • 25 kere teşekkür etti
  • 54 kere teşekkür edildi
Ynt: Klasik torpidoya muhteşem ek sorun !
« Yanıtla #15 : Mart 01, 2012, 13:28:34 »
Arkadaşım toyotanın türkiye fabrikasında mühendis ve ondan aldığım bilgiler toyota fabrikaları içinde hata oranı en düşük fabrikanın türkiye fabrikası olduğu yönünde.

evet katılıyorum bende buna.. demek istediğim seslerin aracın Türkiye'de üretilip üretilmemesiyle bi alakası yok :)
..modifiye, modifiye dediğin nedir ki gülüm, ben senin için stock gezmeyi göze almışım..

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Resim gençliğimden (42 yaşımdayken)
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • 15 kere teşekkür etti
  • 84 kere teşekkür edildi
Ynt: Klasik torpidoya muhteşem ek sorun !
« Yanıtla #16 : Mart 01, 2012, 13:37:12 »
Alıntı
Arkadaşım toyotanın türkiye fabrikasında mühendis ve ondan aldığım bilgiler toyota fabrikaları içinde hata oranı en düşük fabrikanın türkiye fabrikası olduğu yönünde.

Sanırım arkadaşın duygusal davranıyor
Sadece japonya üretimleri idare eder sorunsuzluk ta,
geriye kallanı  "biz bu işi bilmiyoruz" diye haykırıyor
güney afrika olayında olduğu gibi

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Verso
  • Kan Grubu: A+
  • 10 kere teşekkür edildi
Ynt: Klasik torpidoya muhteşem ek sorun !
« Yanıtla #17 : Mart 01, 2012, 13:50:52 »
evet katılıyorum bende buna.. demek istediğim seslerin aracın Türkiye'de üretilip üretilmemesiyle bir alakası yok :)
madem yok ,yerli üretim far ve stoplar neden buğulanmaya başladı,yada 10 kere bile basmadığım kornam neden bozuldu.yada debriyaj ve şanzımanımdan neden  sebebi anlaşılamnayan sesler gelmeye başladı,bu sorunların hiçbirini ,daha önce japon üretimi olan 5 toyotamdada görmemiştim

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • 2015 Honda Civic Beyaz :)
    • Online Matematik
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
Ynt: Klasik torpidoya muhteşem ek sorun !
« Yanıtla #18 : Mart 01, 2012, 13:58:18 »
Sanırım arkadaşın duygusal davranıyor
Sadece japonya üretimleri idare eder sorunsuzluk ta,
geriye kallanı  "biz bu işi bilmiyoruz" diye haykırıyor
güney afrika olayında olduğu gibi

 Abi bunlar toyotanın verileri. Arkadaşımın kişisel görüşü değil.
Matematik sever, öğretir...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • 2015 Honda Civic Beyaz :)
    • Online Matematik
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
Ynt: Klasik torpidoya muhteşem ek sorun !
« Yanıtla #19 : Mart 01, 2012, 14:02:32 »
Ahmet yaramış aracınızın modeli ve markasını söyler misiniz?
Matematik sever, öğretir...