Gönderen Konu: Toyota Corona'cılar burayaaa...  (Okunma sayısı 68129 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Corona apex
  • Araç: Corona
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 250000
  • Model Yılı: '94
  • 3 kere teşekkür etti
  • 7 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Corona'cılar burayaaa...
« Yanıtla #80 : Eylül 29, 2014, 11:56:55 »
Ayni tekleme sorunu benim coronam da da devam ediyor sadece sicakken relantide tam gaz yaptigimda oluyor atesleme bobini veya modulu dediler ama baktirma firsatim olmadi sorunu cozerseniz lutfen burada nasil cozdugunuzu paylasiniz kolay gelsin.
1994 toyota corona apex

Toyota Club Türkiye

Ynt: Toyota Corona'cılar burayaaa...
« Yanıtla #80 : Eylül 29, 2014, 11:56:55 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Camry
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 177000
  • Model Yılı: '07
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Corona'cılar burayaaa...
« Yanıtla #81 : Eylül 29, 2014, 15:26:10 »
eşimde 1993 2,0 gli otomatik corona var yaklaşık 3 senedir kullanıyor araç otomatik ve 320,000 de ben 312,000 de aldım ve ilk sahibinden araç 310,000 e kadar Toyota yetkili servise gitmiş
forever puanı 19,000 olmuş araba da tüp yok bende taktırmadım kaporta harici hiç bir sorunu yok. iki kere muayeneye soktum ilk seferde geçti.uzun yolda 40krş yakıyor 110,120 km ortalama ile geçen 1,8 Accord ile kapıştım peşime gelemedi performans da sıkıntı yok ,sorun yaşayanlar lpg den veya bakım kalitesinden olabilir.ama şunu belirteyim ki  coronalardaki malzeme kalitesi konsol olsun koltuk döşemesine kadar şimdiki arabalarda yok şimdi her yer plastik koltuk kumaşları incecik zamanında bu arabaları ticari düşünce ile yapmadılar kalite ön planda idi o yıllardaki o segmentte ki arabaların müşterisi belliydi şimdi BMW bile sırf fazla araba satmak için 1,6 motorlu 5 kasa yapıp getirdi varın gerisini hesaplayın dostlar.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Corona
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 150000
  • Model Yılı: '94
  • 1 kere teşekkür etti
Ynt: Toyota Corona'cılar burayaaa...
« Yanıtla #82 : Eylül 29, 2014, 19:59:42 »
Ayni tekleme sorunu benim coronam da da devam ediyor sadece sicakken relantide tam gaz yaptigimda oluyor atesleme bobini veya modulu dediler ama baktirma firsatim olmadi sorunu cozerseniz lutfen burada nasil cozdugunuzu paylasiniz kolay gelsin.
Yarın tekrar sanayiye götüreceğim.Sorun çözülürse gelişmeleri bildireceğim,teşekkür ederim.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corona
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 50000
  • Model Yılı: '94
  • 272 kere teşekkür etti
  • 77 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Corona'cılar burayaaa...
« Yanıtla #83 : Ekim 14, 2014, 22:01:46 »
Herkese iyi akşamlar yeni konu açmak yerine buradan devam etmeyi tercih ettim.coronama lpg taktırcam bazı ustalar eski tip(karbüratörlü)sistemi öneriyor.bazılar sıralı sistemi.tecrübeli arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Corona apex
  • Araç: Corona
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 250000
  • Model Yılı: '94
  • 3 kere teşekkür etti
  • 7 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Corona'cılar burayaaa...
« Yanıtla #84 : Ekim 15, 2014, 04:52:07 »
Merhabalar aracimdaki tekleme sorununu hallettim ayni sorunu yasayanlar icin paylasmak istedim. Sorun atesleme bobiniymiş degistirince duzeldi cekiste farkedilir derecede artti 0-100km hizlanmasi 9.7 saniye olarak olctum. Bir diger performans kaybi nedeni ise egzantrik millerinin uzerindeki dislilerin yanlis takilmasiymis egzoz supaplarini acip kapayan milin uzerindeki dislinin kurulmadan takildigini farkettim ve dun kurdurarak taktirdim.

Benim aracimda duz sistem lpg sistemi mevcut sirali sistemin montaji cok zor oldugu icin ugrasmak istemiyorlar duz sistem tavsiye ediyorlar bende su anki yakit tuketimi ve performansindan gayet memnun oldugum icin sirali sisteme gerek duymadim. Şu anki yakit tuketimim sehir ici 35 sehir disi 25 kurus seviyelerinde.

Kulbulutor kapagi uzerindeki emme manifolduna giden hortumla ilgili bilgiye benimde ihtiyacim var cunku benim aracimda bu noktalar körlenmiş kapatilmiş bu hortumun büyük bir fonksiyonu yoksa dokunmaknistemiyorum çünkü yağ buharini gaz kelebeginden once veren bir hortum daha var vakum sistemini etkilemeyecekse dokunmamayi dusunuyorum herkese saygilar.
1994 toyota corona apex

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Corona
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 252000
  • Model Yılı: '93
Ynt: Toyota Corona'cılar burayaaa...
« Yanıtla #85 : Aralık 20, 2014, 01:06:35 »
arkadaşlar aracımdaki rolanti dalgalanma sorunu  lpg map sensöründen cıktı deiştirince sıkıntı kalmadı

yalnız otomatik  corona kullanıcılarına bi sorum olacak . benim aracımdan örnek verecek olursak  araç rolantıde  P konumunda  900 rpm  de  R ye çekince  550  600 rpm ye düşüyor titriyor 

helede D ye çekersek  450  500 civarı stop etti edecek. 

kayınbiraderimde  2014 audi a3 1.6 tdi tiptronik var  boşta rolanti aynen 900 civarı  D ye atınca  yine 900 rpm  belki kıyaslama yaptıgım aracların arasında  hem marka hem model olarak dağlar kadar fark var  ama neden corona  900 rpm den 500 e kadar düşüyor 

sizin coronalardada bu böylemi yoksa bi sorunmu var  geçen hafta buji buji kabloları triger seti deişti  triger fark yapmaz belki ama bujiler deişince düzelir die düşündük bu hem lpg de hemde benzinde aynı  sizce sorun nedir.?  acil yardım bekliyorum arkadaşlar şimdiden teşekkürler...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Carina
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 265700
  • Model Yılı: '98
  • 18 kere teşekkür etti
  • 31 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Corona'cılar burayaaa...
« Yanıtla #86 : Aralık 20, 2014, 13:39:37 »
arkadaşlar aracımdaki rolanti dalgalanma sorunu  lpg map sensöründen cıktı deiştirince sıkıntı kalmadı

yalnız otomatik  corona kullanıcılarına bi sorum olacak . benim aracımdan örnek verecek olursak  araç rolantıde  P konumunda  900 rpm  de  R ye çekince  550  600 rpm ye düşüyor titriyor 

helede D ye çekersek  450  500 civarı stop etti edecek. 

kayınbiraderimde  2014 audi a3 1.6 tdi tiptronik var  boşta rolanti aynen 900 civarı  D ye atınca  yine 900 rpm  belki kıyaslama yaptıgım aracların arasında  hem marka hem model olarak dağlar kadar fark var  ama neden corona  900 rpm den 500 e kadar düşüyor 

sizin coronalardada bu böylemi yoksa bi sorunmu var  geçen hafta buji buji kabloları triger seti deişti  triger fark yapmaz belki ama bujiler deişince düzelir die düşündük bu hem lpg de hemde benzinde aynı  sizce sorun nedir.?  acil yardım bekliyorum arkadaşlar şimdiden teşekkürler...
otomatik araç sahibi değilim ama senin aracın otomatik olduğuna göre, boşta 900 devir, düz vites ve geriye aldığında devir düşüklüğü mantıken düşünürsek kavrama yaptığı zaman oluyordur, ateşlemeden değilde debriyajdan kaynaklanıyor olabilir
2013 mk3 leon style, 98 Carina E 2.0 GLİ (satıldı)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Corona
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 252000
  • Model Yılı: '93
Ynt: Toyota Corona'cılar burayaaa...
« Yanıtla #87 : Aralık 21, 2014, 14:11:13 »
otomatik araç sahibi değilim ama senin aracın otomatik olduğuna göre, boşta 900 devir, düz vites ve geriye aldığında devir düşüklüğü mantıken düşünürsek kavrama yaptığı zaman oluyordur, ateşlemeden değilde debriyajdan kaynaklanıyor olabilir

otomatikle manuelin  çalışma mantıgı cok farklı  manuelde debriyaj otomatikte türbin var  rolanti dalgalanması olarak bahsettigim bu videoda görünüyor toyota corona rolanti sorunu

bu videoyu ben çektim araç otomatik oldugu için bu şekilde kullanılmıyor d ye cekince stop ediyor, ama düz vites olsaydı bu şekilde kullanılırdı  konuya otomatik corona sahipleride bi bakarsa belki bana yardımcı olabilirler...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Carina
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 265700
  • Model Yılı: '98
  • 18 kere teşekkür etti
  • 31 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Corona'cılar burayaaa...
« Yanıtla #88 : Aralık 23, 2014, 02:29:32 »
Motor tarafından üretilen gücü tekerleklere aktarmak için muhtelif yöntemler var. İçten patlamalı bir motor elektrik motoru gibi aniden çalışmaya başlayıp aynı anda da tahrik gücü üretemediğinden rölanti gibi bir çalışma şekline ihtiyaç duyar ve dönen bir milden güç sevk etmek için dişli düzeneklerine veya kayışlı koniklere dayalı ve motor ile bunların arasına yerleştirilen bir sıyırma tabakası (kavrama/debriyaj balatası) konulmuştur.
Konfora olan merak (ya da talep) nedeni ile otomatik vites kutuları da geliştirilmiş, sıyırma tabakası (kavrama/debriyaj balatası) yerini otomatik vites kutusunun çalışma prensibinden ötürü motorun dönme hareketinin yarattığı yağ basıncına göre çalışan tork konvertörüne (stator/rotor = pompa/türbin) bırakmıştır.
Zamanla otomatik vites kutusunun elektronik hale getirilmesi vites değişimleri yeterince hızlı ve çalışma verimini yeterince yüksek hale getiremediğinden şoförden daha hızlı vites değiştiren, şoförden daha hızlı debriyaja basan, tek veya çift debriyajlı, robotlaştırılmış otomatik vitesler geliştirilmiştir. Ancak bunlar sıyırma tabakası (kavrama/debriyaj balatası) prensibine göre çalışsa da manüel (düz) vitesteki gibi bir değişim/yenileme işlemine ihtiyaç duymazlar.
Tüm bu gelişmelerin arasında kayışlı olarak tqabir edilen CVT'ler de geliştirilmiş ki onlarda da sıyırma tabakası (kavrama/debriyaj balatası) bulunammakta ancak kullanılan madeni kayışın çok yüksek kalitede malzemeden üretilmesi gerektiği bilindiği halde maliyetleri asgariye düşürmek için arızalanmaya meyilli ürünlerin tercih edilmesi bu otomatik vites kutusunun 2010 yılında olmamıza rağmen halen hakettiği veya gereken yaygınlığa ulaşamadığı ortada.


donanımhaberden alıntıdır, mantık farklı olsa bile kavrama ve debriyaj balatası olduğundan kontrol ettirmenizde fayda var diye düşünüyorum
2013 mk3 leon style, 98 Carina E 2.0 GLİ (satıldı)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Corona
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 252000
  • Model Yılı: '93
Ynt: Toyota Corona\'cılar burayaaa...
« Yanıtla #89 : Aralık 26, 2014, 00:04:15 »
Motor tarafından üretilen gücü tekerleklere aktarmak için muhtelif yöntemler var. İçten patlamalı bir motor elektrik motoru gibi aniden çalışmaya başlayıp aynı anda da tahrik gücü üretemediğinden rölanti gibi bir çalışma şekline ihtiyaç duyar ve dönen bir milden güç sevk etmek için dişli düzeneklerine veya kayışlı koniklere dayalı ve motor ile bunların arasına yerleştirilen bir sıyırma tabakası (kavrama/debriyaj balatası) konulmuştur.
Konfora olan merak (ya da talep) nedeni ile otomatik vites kutuları da geliştirilmiş, sıyırma tabakası (kavrama/debriyaj balatası) yerini otomatik vites kutusunun çalışma prensibinden ötürü motorun dönme hareketinin yarattığı yağ basıncına göre çalışan tork konvertörüne (stator/rotor = pompa/türbin) bırakmıştır.
Zamanla otomatik vites kutusunun elektronik hale getirilmesi vites değişimleri yeterince hızlı ve çalışma verimini yeterince yüksek hale getiremediğinden şoförden daha hızlı vites değiştiren, şoförden daha hızlı debriyaja basan, tek veya çift debriyajlı, robotlaştırılmış otomatik vitesler geliştirilmiştir. Ancak bunlar sıyırma tabakası (kavrama/debriyaj balatası) prensibine göre çalışsa da manüel (düz) vitesteki gibi bir değişim/yenileme işlemine ihtiyaç duymazlar.
Tüm bu gelişmelerin arasında kayışlı olarak tqabir edilen CVT'ler de geliştirilmiş ki onlarda da sıyırma tabakası (kavrama/debriyaj balatası) bulunammakta ancak kullanılan madeni kayışın çok yüksek kalitede malzemeden üretilmesi gerektiği bilindiği halde maliyetleri asgariye düşürmek için arızalanmaya meyilli ürünlerin tercih edilmesi bu otomatik vites kutusunun 2010 yılında olmamıza rağmen halen hakettiği veya gereken yaygınlığa ulaşamadığı ortada.


donanımhaberden alıntıdır, mantık farklı olsa bile kavrama ve debriyaj balatası olduğundan kontrol ettirmenizde fayda var diye düşünüyorum

bilgiler için teşekkür ederim asıl ögrenmek istediğim bi önceki mesajımda belirttiğim gibi

rolantı neden p de 900 rpm  iken D veya R konumunda 500 600  rpm ye düşüyor  900 rpmden 850 ye falan inse sıkıntı olmayacak

diğer otomatik corona sahiplerindede aynı sorun varmı

yoksa dediğim gibi 900 den 850 ye mi iniyor bunu öğrenmek istiyorum + otomatik vitesin tamir maliyeti yüksek oldugu için

ya aracımı satmayı satamassam manuele çevirmek istiyorumki bıktırdı ...

Mesaj Birleştirildi: Aralık 26, 2014, 00:09:32
videoyu izlediyseniz  rolanti dalgalanıyor N konumundayken,  D ye çektiğimde titriyor ve stop decek duruma geliyor, hemen N ye çekiyorum rolanti bi süre normal duruyor ve tekrar dalga yapıyor dalgalanmayı lpg map sensörünü değiştirerek hallettik ama D veya R ye atınca aradaki 400 rpm farkı 50 100 rpm gibi bi farka düşüremedik aynı sorun benzindede oluyor... 

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Corona
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 150000
  • Model Yılı: '94
  • 1 kere teşekkür etti
Ynt: Toyota Corona'cılar burayaaa...
« Yanıtla #90 : Aralık 26, 2014, 01:23:59 »
Okul yüzünden aracımdaki tekleme sorunuyla anca ilgilenebildim.Bursadaki serviste gaz kelebeği sensörü,ısı sensörü veya enjektörlerle alakalı bir durum olabileceği söylendi.Parçalar yenileriyle değişti,enjektörler temizlendi ve aracımdaki rolanti ve seyir halindeki tekleme sorunu ortadan kalktı.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Corona
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 244000
  • Model Yılı: '93
  • 4 kere teşekkür etti
  • 3 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Corona'cılar burayaaa...
« Yanıtla #91 : Aralık 26, 2014, 03:36:45 »
Bende yeni kayıt oldum foruma tanışma bölümünde tanıttım kendimi 93 Apex sahibiyim bende 1 aylık bende de rölantide sıkıntı devir 900 iken birden düşüyor 500 e sonra 600 e geliyor araçta titreme var bunu sadece gazda yapıyor acaba ga ayarından olabilirmi birde fark veya kaloriferialıştırınca yapıyor bunu elektirikçi şase yok dedi motor ustasına gösterin dedi böyle bir durumla karşılaşan var mı acaba

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • 1993 corona 3sfe
  • Araç: Corona
  • Kan Grubu: AB-
  • Kilometre: 270000
  • Model Yılı: '93
  • 59 kere teşekkür etti
  • 32 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Corona'cılar burayaaa...
« Yanıtla #92 : Aralık 28, 2014, 12:48:17 »
arkadaşlar merhaba. yeni aldığım corona mın kalorifer kumanda yerinin ışıkları çok zayıf yanıyor. muhtemelen kirlenmiş toz tutmuş diye düşünüyorum. daha önce söküp temizleyen arkadaşlar var mı. nereden sökmeye başladıklarını yazarlarsa memnun olurum
1993 corona 3sfe

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Corona
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 244000
  • Model Yılı: '93
  • 4 kere teşekkür etti
  • 3 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Corona'cılar burayaaa...
« Yanıtla #93 : Aralık 29, 2014, 04:28:49 »
Ben daha geçenlerde değiştirdim o kontrol panelini tırnakları kırıktı çıkma 250 tl istediler tanıdık vasıtası ile başka yerden 90 YTL'ye aldım onunda tırnakları kırıktı 10 tl verip tırnak yaptırdım usta bunun lambalar yanmıyor içinde lambası var dedi onu değiştirdi bu kadar uzun anlatmamın sebebi aman iyi bir elektiriçiye götürün tırnakları kırmasın daha önce elektirikçi tarafından kırılmış benim tırnaklar pahalı ve bulunmayan bir parça o yüzden takıntınız yoksa çokta sorun değil bence usta demese ben farkına bile varmadım lambasının yanmadığının

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • 1993 corona 3sfe
  • Araç: Corona
  • Kan Grubu: AB-
  • Kilometre: 270000
  • Model Yılı: '93
  • 59 kere teşekkür etti
  • 32 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Corona'cılar burayaaa...
« Yanıtla #94 : Aralık 29, 2014, 10:20:19 »
ben biraz takıntılıyım bu konuda :)
1993 corona 3sfe

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Corona
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 244000
  • Model Yılı: '93
  • 4 kere teşekkür etti
  • 3 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Corona'cılar burayaaa...
« Yanıtla #95 : Aralık 29, 2014, 15:57:16 »
 O zaman şöyle yardımcı olmaya çalışim sökmeye niyetlenirseniz önce üst panel sökülecek onlar tırnaklı kenarlardan dikkatlice sökün alt panelin iki vidasını görürsünüz orda onları söktükten sonra altında da iki vida var onudda dökün ama telleri ve elektrik tesısatınada zarar vermemeye dikkat edin :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Corona apex
  • Araç: Corona
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 250000
  • Model Yılı: '94
  • 3 kere teşekkür etti
  • 7 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Corona'cılar burayaaa...
« Yanıtla #96 : Aralık 29, 2014, 17:46:37 »
Bende yeni kayıt oldum foruma tanışma bölümünde tanıttım kendimi 93 Apex sahibiyim bende 1 aylık bende de rölantide sıkıntı devir 900 iken birden düşüyor 500 e sonra 600 e geliyor araçta tithakkında  bunu sadece gazda yapıyor acaba ga ayarından olabilirmi birde fark veya kaloriferialıştırıncadüz ıyor bunu elektirikçi şase yok dedi motor ustasına gösterin dedi böyle bir durumla karşılaşan var mı acaba

Benim coronam da da farları yada kaloriferi açtığımda çok az devir değişikliği oluyor bu normal bence, normal relanti devir aralığı zaten 600 750dir benimki soğukken 1000 ısınınca normal devir aralığında çalışıyor klima açtığımda devir yükseliyor bu normaldir titreme sorununuz hakkinda bilgim yok açıkçası benzinde boyle bir sorun yoksa muhtemelen lpg ayarindandir. sirali sistemmi düz mü sizinki?  Benimki düz.
1994 toyota corona apex

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Camry
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: '98
  • 3 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Corona'cılar burayaaa...
« Yanıtla #97 : Aralık 29, 2014, 18:52:48 »
Ben de Carina da o ampulleri değiştirdim ama biraz zor oldu. üst deki 2 vida ve alt daki 2 vidayı çıkardım ama o parçayı çekmeye kalkınca içerideki mekanik bölümlere zarar verecekmişim gibi geldi zorlamadım, çarklar ve teller arkalarda bağlantılı gibi geldi.
Teyp bölümü boşaldığı için oradan elimi sokup ampul soketlerini çıkardım, el zor tutuyor, yolcu tarafı yönünde çevrilerek çıkıyor, 2 tane var..

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Corona
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 244000
  • Model Yılı: '93
  • 4 kere teşekkür etti
  • 3 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Corona'cılar burayaaa...
« Yanıtla #98 : Aralık 31, 2014, 03:51:57 »
Benim coronam da da farları yada kaloriferi açtığımda çok az devir değişikliği oluyor bu normal bence, normal relanti devir aralığı zaten 600 750dir benimki soğukken 1000 ısınınca normal devir aralığında çalışıyor klima açtığımda devir yükseliyor bu normaldir titreme sorununuz hakkinda bilgim yok açıkçası benzinde boyle bir sorun yoksa muhtemelen lpg ayarindandir. sirali sistemmi düz mü sizinki?  Benimki düz.

benimki sıralı sistem atiker ama aynı sorunu benzinde de ypıyormuş ben farketmemişim ilk çalıştığında soğuk olduğundan yüksek devirde çalışıyormuş benzinde boğaz kelebeği dediler temizlettim ama söktürmeden onu daha detaylı temizletip göreceğim bakalım sonucu iyi gelir gibi oldu çünkü birde hocam birşey soracam bu araba kafasına göre mi yakıyor gazlarda mı hile var adana ankara geçen gelişte 120 ile 8,2 yaktı ankaradan bu sefer gelişimde yağmurluydu pozantı aşırı derecede 8,8 yaktı iki lpgyide aynı bpden aldım tek fark sadece ön lastiklerim değişti goodyear u9 var arkada kumho kış lastiği var sizde de bu durum görülüyor mu acaba

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • I <3 Corona :)
  • Araç: Corona
  • Kan Grubu: B+
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Corona'cılar burayaaa...
« Yanıtla #99 : Ocak 02, 2015, 18:53:00 »
Okul yüzünden aracımdaki tekleme sorunuyla anca ilgilenebildim.Bursadaki serviste gaz kelebeği sensörü,ısı sensörü veya enjektörlerle alakalı bir durum olabileceği söylendi.Parçalar yenileriyle değişti,enjektörler temizlendi ve aracımdaki rolanti ve seyir halindeki tekleme sorunu ortadan kalktı.

merhaba arkadaşlar. rölantıdaki dalgalanma bende de mevcut ama seyir halinde iken herhangi bir tekleme falan yapmıyor. sadece rolantı sizinde dediğiniz gibi dalgalanıyor. bu ısı ve gaz kelebeği sensörünü bulmak kolaymıdır ortalama maliyeti nedir bilgi verirseniz sevinirim. teşekkürler..
I've ßeen aLone aLL aLong....