Gönderen Konu: hava akış metre değişmesine rağmen..!!!yardım...  (Okunma sayısı 25271 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
arkadaşlar ***oksijen sensörümü maf sensörümü yok ne???*** başlıklı konuyu iptal ederek yeni bir konu açma gereği duydum...

eskı sorunum:

2001 1.4 terra düz vites var.

1-arabam fazla yakıyor.en hafif kullanışımla aldıgım sonuç şehir içi 30 krş şehir dışı 24 krş ( maf sensörünü kendım söküp ıslak mendılle temızledıkden sonrakı ölçümüm) o sensöre el bıle degmemesı lazımmıs ama ben bıde tornavıdayla dokundum o tozlar kalıplaşmış sert tozmu dıye bı bakayım dedım dedım demez olaydım...   

2-ilk çalıstırdıgımda benzınden gaza geçene kadar rolanti yerlerde sürünüyor nerdeyse stop edecek.gaza geçene kadar beklemeyeyım dıye gaz pedalına bastıgımda boguluyo nerdeyse stop edecek..bogulma olayı canımı sıktıgı için bende elimle gaza geçırıyorum..gazdayken sorun yok  çekışi gaz yemesı  vs.  -0- sorun.sorun sadece benzınden gaza geçiş sürecinde.

ancak şunuda eklemeden geçemıyecegım  ::: yakıtı fazla yakma sorunu ve benzınden gaza geçiş sürecindekı o bogulma olayı maf sensorunu temızlemeden öncede vardı..bu sensörünü temızledıkden sonra bu 2 sorunum aşırı derecede arttı.. acaba bu sorunlarımdakı artışlar maf sensörüyle alakası varmı??varsa??

----maf sensörünü nerden ne kadara temın edebılırım.?

oksıjen sensörunu de duydum bu sorunlarımı gıderebılecegını söyledıler
----oksıjen sensörunu de  nerden ne kadara temın edebılırım...

servıse gıtmek ıstemıyorum gıtmeme sebebım herkes tarafından tahmın edılır umarım...yınede parçayı servisten al, taktırma işlemını ustanda yaptır dıyen arkadaslar varsa serviste bu parçalar ne kadar ?


bu konularda deneyımlı veya bılgısı olan arkadaslar yardımlarınızı beklıyorum.


not: 1 ay önce boğaz kelebeği temızlendı adaptasyon yapıldı.lpg filtresı degıstı.

yeni sorunum eskısıyle alakalı olarak şu::::

yukardakı sorunumda geçen maf sensörünü sizlerden özür dileyerek  hava akış metre olarak düzeltiyorumm..
ben maf diye yanlış ögrenmısım..hava akış sensörüne süreklı maf  sensörü maf sensörü deyıp durmusum...

şimdi asıl konu şu : ben hava akış sensörüne tornavıda degdırdıgımı ustaya gittigimde söyledım...ustada dırekmen o sensöre yogunlasstı , baktı ,oynadı ve degısmesı lazım dedı tmm dedım değiştirdikkk(orjinaliyle)

ama sorun yıne gıderılmedı...nedenını usta da anlayamadı...

çünkü  çünkü ::::  yenı orjınal sensörü taktık düzelmedi ya, sensörün soketini çıkardıgımız an arabamdakı benzınde bogulma sorunu ortadan kalkıyor...ama sadece sensörün soketi çıkıkken sorun yapmıyor soketi tak sorun yıne var  soketi çıkardımmı düzeliyor takdımmı sorun ortaya çıkıyor.çıkar sorun yok-tak sorun var..tam tersı olması lazım diye düşünüyorum...aksiliğe bak soketi çıkardıgın an araba bogulmaya baslaması lazımken soketi çıkardıgımda araba düzeliyor...

işte ustanın ve benım kafayı yedığımız an bu an...

arkadaşlar, yönetim, sorumlular, moderatör,  ustalar artık feryadımı duyan kım varsa yardımlarınızı beklıyorum....

Toyota Club Türkiye


Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
Ynt: hava akış metre değişmesine rağmen..!!!yardım...
« Yanıtla #1 : Eylül 23, 2011, 15:59:15 »
bıde o değiştirdiğim sensörü değiştirmeye giderken yolda gazım bıtmışti o sırada araba direkmen benzıne geçti ve 15 km yi hiç teklemeden ve boğulmadan benzınle gitti...

bunuda söyleme gereği duydum.. saygılarımla beklıyorum cevaplarınızı...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: hava akış metre değişmesine rağmen..!!!yardım...
« Yanıtla #2 : Eylül 23, 2011, 16:12:39 »
benzin valfini (sizin aracınızı tam olarak bilmiyorum) kontrol ettirdiniz mi?

Eğer sorun yanlış LPG kalibrasyonundan gelmiyorsa (bu da aracınızda LPG için ECU olup olmadığı ile ilgili) ve bu sorun araç sadece soğukken yapıyorsa valf ile ilgili olması muhtemeldir.

Özellikle LPG'li araçlarda sık karşılaşılan bir problemmiş; babamın aracıda da karşılaşmıştık bu sorunla. En son iyi bir LPG kalibrasyonu, benzin valfi ve filitresinin değişimi sonrasında düzelmişti.
Denizlerin deryaların benki taşkın delisi
Ehli gönül muhabbetin benki şaşkın delisi
Benki kelamın yolcusu benki aşkın delisi
Beni benden alan almış kula mihnet eylemem

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Hergün biraz daha fazla Toyota sevgisi... <3
    • JDM TÜRK
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • 6 kere teşekkür edildi
Ynt: hava akış metre değişmesine rağmen..!!!yardım...
« Yanıtla #3 : Eylül 23, 2011, 16:15:54 »
bıde o değiştirdiğim sensörü değiştirmeye giderken yolda gazım bıtmışti o sırada araba direkmen benzıne geçti ve 15 km yi hiç teklemeden ve boğulmadan benzınle gitti...

bunuda söyleme gereği duydum.. saygılarımla beklıyorum cevaplarınızı...

İyide soketi çıkarttığınızda arabanın direk stop etmesi gerek.. Soket takılı değilken araba çalışabiliyorsa buradada bir anormallik var demektir.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: hava akış metre değişmesine rağmen..!!!yardım...
« Yanıtla #4 : Eylül 23, 2011, 16:19:30 »
İyide soketi çıkarttığınızda arabanın direk stop etmesi gerek.. Soket takılı değilken araba çalışabiliyorsa buradada bir anormallik var demektir.

Sanırım stop etmez, ama yüksek devirlerde dengesiz çalışır ;)
Denizlerin deryaların benki taşkın delisi
Ehli gönül muhabbetin benki şaşkın delisi
Benki kelamın yolcusu benki aşkın delisi
Beni benden alan almış kula mihnet eylemem

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 257500
  • Model Yılı: '01
  • 395 kere teşekkür etti
  • 376 kere teşekkür edildi
Ynt: hava akış metre değişmesine rağmen..!!!yardım...
« Yanıtla #5 : Eylül 23, 2011, 16:21:43 »
Bujileri değiştirin bujilerin üstünde bobin tarzı şeyler var onları kontrol ettirin ve buji kablolarına baktırın ama bunlarla ilgili bir sorun değil gibi duruyor.. Soketin kablolarını kontrol edin kopuk vs olabilir içeriden :)
Toyota Corolla 2001 1.6vvt-i sol special 110+ bilmem kaç tane hp  BENZİNLİYDİ  Artık Prins Technomaxlı :rofl:

Simota Short Air İntake, 1.8 vvt-i İntake Manifold, 1.8 vvt-i Throttle Body, 1.8 vvt-i fuel injectors 51 mm straight pipe & sport muffler, Raizin Voltage Stabilizer, Greddy Oil Cacht Tank, Eibach pro kit 35 mm springs
Swimming coach :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Hergün biraz daha fazla Toyota sevgisi... <3
    • JDM TÜRK
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • 6 kere teşekkür edildi
Ynt: hava akış metre değişmesine rağmen..!!!yardım...
« Yanıtla #6 : Eylül 23, 2011, 16:36:25 »
Sanırım stop etmez, ama yüksek devirlerde dengesiz çalışır ;)
4a-fe lerde çalışmaya devam eder ama 3zz-fe lerde stop ediyor Mehmet abi, İbrahim abinin arabasıda 4zz-fe olduğu için 3zz-fe ile aynıdır muhtemelen...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: hava akış metre değişmesine rağmen..!!!yardım...
« Yanıtla #7 : Eylül 23, 2011, 16:44:58 »
4a-fe lerde çalışmaya devam eder ama 3zz-fe lerde stop ediyor Mehmet abi, İbrahim abinin arabasıda 4zz-fe olduğu için 3zz-fe ile aynıdır muhtemelen...

Yukarda da yazdığım gibi, emin değilim, arkadaşın arabasını pek bilmiyorum. O zaman bu durumu biraz daha incelemek lazım.

Yani normal olan stop etmesi ise; yazılımsal bir problem veya elektrik-elektronik devrelerle ilgili bölümlere yoğunlaşmak lazım.
Denizlerin deryaların benki taşkın delisi
Ehli gönül muhabbetin benki şaşkın delisi
Benki kelamın yolcusu benki aşkın delisi
Beni benden alan almış kula mihnet eylemem

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 257500
  • Model Yılı: '01
  • 395 kere teşekkür etti
  • 376 kere teşekkür edildi
Ynt: hava akış metre değişmesine rağmen..!!!yardım...
« Yanıtla #8 : Eylül 24, 2011, 13:38:44 »
4a-fe lerde çalışmaya devam eder ama 3zz-fe lerde stop ediyor Mehmet abi, İbrahim abinin arabasıda 4zz-fe olduğu için 3zz-fe ile aynıdır muhtemelen...

Erdem soketi çıkarttığın zaman araç çalışıyor arıza ışığı yakıp sonuna kadar abansanda 3000 deviri geçmiyor şahsi ve bizzati olarak denedim...
Toyota Corolla 2001 1.6vvt-i sol special 110+ bilmem kaç tane hp  BENZİNLİYDİ  Artık Prins Technomaxlı :rofl:

Simota Short Air İntake, 1.8 vvt-i İntake Manifold, 1.8 vvt-i Throttle Body, 1.8 vvt-i fuel injectors 51 mm straight pipe & sport muffler, Raizin Voltage Stabilizer, Greddy Oil Cacht Tank, Eibach pro kit 35 mm springs
Swimming coach :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • fastest 3zzf(t)e in turkey :)
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: hava akış metre değişmesine rağmen..!!!yardım...
« Yanıtla #9 : Eylül 24, 2011, 23:25:24 »
önce ecu restleyin sensörden gelen verileri yanlış okuyor olabilir
soket sökük çalışır open loop şeklinde....
birde gazda sorun yoksa yakıt pompası yakıt yolu regülatör bunları kontrol edin
enjektör ve benzin rayına bakın
hatta imkanınız varsa wideband takın bi kontrol edin ne afr görcek araba
bi yerlerde kaçak olabilir yakıt hattında benzin basındı düşer bu yüzden ve bu gibi sorunlar olur
sensör bozukken ki düzelmede bundan olabilir çünkü sensörden gelen bi veri yok ve araç güvenli yazılıma geçer...bu yazılımla sensörler önemli değildir fabrikanın belirlediği veriler üstünden gidilir ki motor zarar görmeden en yakın servise gidilsin
benzer bir sorun bayram dönüşü benimde başıma geldi benzin hattımda çatlak varmış ve benzin sızıyormuş....çatlak tamir edildi ve sorun kalmadı....yakıtta şöle ki 1 depo ile 150km uzun yol yaptım....serviste sorun sensörde demişti temizledik gene sorun devam etmişti....dediğim gibi yakıt sistemini kontrol edin kaçak vs varsa tamir edin depo içindeki parları kontrol edin
3sgte swaped rolla?awd?

skyrolla01@yahoo.com.tr
ufuk L. yalçın

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
Ynt: hava akış metre değişmesine rağmen..!!!yardım...
« Yanıtla #10 : Eylül 26, 2011, 10:21:35 »
İyide soketi çıkarttığınızda arabanın direk stop etmesi gerek.. Soket takılı değilken araba çalışabiliyorsa buradada bir anormallik var demektir.

işte  ustanın kafayı yedıgı ve içinden çıkamadıgı konu da  bu  soketı çıkardıgımızda arabamdakı o benzını yememe olayı son buluyor sdoketı taktıgımızda araba boguluyor...  bılmıoyorum artık..

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
Ynt: hava akış metre değişmesine rağmen..!!!yardım...
« Yanıtla #11 : Eylül 26, 2011, 10:41:54 »
benzin valfini (sizin aracınızı tam olarak bilmiyorum) kontrol ettirdiniz mi?

Eğer sorun yanlış LPG kalibrasyonundan gelmiyorsa (bu da aracınızda LPG için ECU olup olmadığı ile ilgili) ve bu sorun araç sadece soğukken yapıyorsa valf ile ilgili olması muhtemeldir.

Özellikle LPG'li araçlarda sık karşılaşılan bir problemmiş; babamın aracıda da karşılaşmıştık bu sorunla. En son iyi bir LPG kalibrasyonu, benzin valfi ve filitresinin değişimi sonrasında düzelmişti.

***mehmet abi,  istanbulda filtre falan degıstırdım demıstım ya ordakı usta manyetık valf arabanda yok demıstı senın bahsettıgın benzın valfı  dıyosun o valf istanbuldakı ustanın dedıgı manyetık valf mı??(muayeneden geçirmezler bu şekılde demısti bide)

kalıbrasyonu (lpg ayarını bilgisayara baglayıp)yıne o ustada yaptırdım çunku omvl sıralı sıstem var arabamda servısıde yıone o ustaydı o yuzden ayarıda o  usta yaptı...(kalıbrasyon dedıgın bu galıba)

arabam o sorunu sabahda  yapıyor gunun dıger vakıtlerındede yapıyor...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
Ynt: hava akış metre değişmesine rağmen..!!!yardım...
« Yanıtla #12 : Eylül 26, 2011, 10:56:12 »
Sanırım stop etmez, ama yüksek devirlerde dengesiz çalışır ;)

mehmet abı benım araba o soketı çıkardıgımızda stop etmezmı  veya etmemesı mı lazım  dogal olarak...hanı bazıları stop eder bazıları etmez dıyorlar ya.. benımaraba 2001 terra 1.4 ...  zaten senın araba soketı çıkarsanda stop etmemesımı lazım...benımarabanın dogal olarak stop etmemesımı lazım anlamadıgım konu bu...4a-fe     3zz-fe bunlar  ne?  benım arabam bunlardan hangı kategorıye gırıyor  :)  soketi çıkardıgımızda stop etmeyenler kategorısınemı gırıyor.?

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 140000
  • Model Yılı: '10
  • 4 kere teşekkür etti
  • 7 kere teşekkür edildi
Ynt: hava akış metre değişmesine rağmen..!!!yardım...
« Yanıtla #13 : Eylül 26, 2011, 12:09:36 »
işte  ustanın kafayı yedıgı ve içinden çıkamadıgı konu da  bu  soketı çıkardıgımızda arabamdakı o benzını yememe olayı son buluyor sdoketı taktıgımızda araba boguluyor...  bılmıoyorum artık..
İşte bu gerçekten çok garip :( normalde soket çıkarıldığında rolantide ya stop eder yada traktör gibi sallanır motor çünkü devir çok düşer gaza abansanızda 3000devri geçmez ve bunu fazla denemeyin çekici götürmesin sanayiye sonra... Bukadar kurcalanmamalı bence motor son çareye kaldı gibi bir servis şart gibi...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 257500
  • Model Yılı: '01
  • 395 kere teşekkür etti
  • 376 kere teşekkür edildi
Ynt: hava akış metre değişmesine rağmen..!!!yardım...
« Yanıtla #14 : Eylül 26, 2011, 14:50:18 »
mehmet abı benım araba o soketı çıkardıgımızda stop etmezmı  veya etmemesı mı lazım  dogal olarak...hanı bazıları stop eder bazıları etmez dıyorlar ya.. benımaraba 2001 terra 1.4 ...  zaten senın araba soketı çıkarsanda stop etmemesımı lazım...benımarabanın dogal olarak stop etmemesımı lazım anlamadıgım konu bu...4a-fe     3zz-fe bunlar  ne?  benım arabam bunlardan hangı kategorıye gırıyor  :)  soketi çıkardıgımızda stop etmeyenler kategorısınemı gırıyor.?

Şimdi İbrahim abi şöyle açıklıyayım..

Toyotanın vvt-i diye çıkarttığı motorların kodları zzfe. 1.6 vvt-ilar 3zzfe , 1.4 vvt-ilar 4zzfe diye geçiyorlar.. Bu küçük  ayrıntıyı geçelim ve asıl olan konuya dönelim.

Bu araçlarda sensörün kablosu takılıyken hortumu gaz kelebeğinden çıkartıp marşa basmayı denediğinizde araba izin vermez. Ama sensörün kablosunu çıkartıp yine gaz kelebeğinden hortumu çıkartsanızda stop etmez fakaaat !! Göstergede motor arıza ışığı yanar ve ve sonuna kadar abansanızda motor 6550de yaptığı kesiciyi 3000devirde yapar ve üzerine çıkartmaz ayrıca gelen havayı okuyamadığından dolayı aşırı derecede benzin tüketimi söz konusu olur.. Ben hala sensör kablosunda sorun var diye düşünmekteyim kontrol ettirin çünkü tam okuyamayıp yanlış değerler göndermesi sonucunda bu gibi durumlar ortaya çıkabilir...
Toyota Corolla 2001 1.6vvt-i sol special 110+ bilmem kaç tane hp  BENZİNLİYDİ  Artık Prins Technomaxlı :rofl:

Simota Short Air İntake, 1.8 vvt-i İntake Manifold, 1.8 vvt-i Throttle Body, 1.8 vvt-i fuel injectors 51 mm straight pipe & sport muffler, Raizin Voltage Stabilizer, Greddy Oil Cacht Tank, Eibach pro kit 35 mm springs
Swimming coach :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
Ynt: hava akış metre değişmesine rağmen..!!!yardım...
« Yanıtla #15 : Eylül 26, 2011, 16:59:15 »
Şimdi İbrahim abi şöyle açıklıyayım..

Toyotanın vvt-i diye çıkarttığı motorların kodları zzfe. 1.6 vvt-ilar 3zzfe , 1.4 vvt-ilar 4zzfe diye geçiyorlar.. Bu küçük  ayrıntıyı geçelim ve asıl olan konuya dönelim.

Bu araçlarda sensörün kablosu takılıyken hortumu gaz kelebeğinden çıkartıp marşa basmayı denediğinizde araba izin vermez. Ama sensörün kablosunu çıkartıp yine gaz kelebeğinden hortumu çıkartsanızda stop etmez fakaaat !! Göstergede motor arıza ışığı yanar ve ve sonuna kadar abansanızda motor 6550de yaptığı kesiciyi 3000devirde yapar ve üzerine çıkartmaz ayrıca gelen havayı okuyamadığından dolayı aşırı derecede benzin tüketimi söz konusu olur.. Ben hala sensör kablosunda sorun var diye düşünmekteyim kontrol ettirin çünkü tam okuyamayıp yanlış değerler göndermesi sonucunda bu gibi durumlar ortaya çıkabilir...

bende soket te  veya kablolarında sorun olabılır dıye düşünürken anında şu soru aklıma gelıyor---madem soket veya kablolarında sorun varssa  nıye soketi taktıgımızda sorun ortaya çıkıyor da  soketı çıkardıgımızda sorun ortadan kalkıyor  nıye...?  düşündürüypr... 

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: '14
  • 7 kere teşekkür edildi
Ynt: hava akış metre değişmesine rağmen..!!!yardım...
« Yanıtla #16 : Eylül 26, 2011, 17:41:05 »
bende soket te  veya kablolarında sorun olabılır dıye düşünürken anında şu soru aklıma gelıyor---madem soket veya kablolarında sorun varssa  nıye soketi taktıgımızda sorun ortaya çıkıyor da  soketı çıkardıgımızda sorun ortadan kalkıyor  nıye...?  düşündürüypr... 

kablolar bir yerde şase yapıyor olabilir. şu şekilde bir ölçüm yapın. multimetrelerde kısa devre testi yapan bir mod var. probun birini aracın şasesine diğerini de soketteki kablonun birine değdirin. ötme yapacak mı test edin. ardından soketteki diğer kabloya değdirin ve yine test edin. ardın da soketteki iki kabloya iki probu değdirerek test edin. ötme olan yerde şase vardır. sadece birinde varsa normal olabilir. ama her ikisinde de öterse problem vardır.

tabii ki bu işlemler sırasında kontak kapalı olması gerekmektedir.
2015 vw golf 7 1.4 comfortline (2018- ...)
2014 honda crv 1.6 elegant (2016- ... )
2011 toyota yaris 1.33 terra sporty (2012- 2018), 2011 toyota corolla comfort extra 1.6 d-vvti (2011- 2016), 2004 toyota corolla terra sedan 1.4 vvti (2007-2011)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 257500
  • Model Yılı: '01
  • 395 kere teşekkür etti
  • 376 kere teşekkür edildi
Ynt: hava akış metre değişmesine rağmen..!!!yardım...
« Yanıtla #17 : Eylül 26, 2011, 17:59:07 »
bende soket te  veya kablolarında sorun olabılır dıye düşünürken anında şu soru aklıma gelıyor---madem soket veya kablolarında sorun varssa  nıye soketi taktıgımızda sorun ortaya çıkıyor da  soketı çıkardıgımızda sorun ortadan kalkıyor  nıye...?  düşündürüypr... 

Kabloda sorun varsa çıkarttığınızda motora bilgi yollamadığından herhangi bir sorun çıkartmıyor..
Toyota Corolla 2001 1.6vvt-i sol special 110+ bilmem kaç tane hp  BENZİNLİYDİ  Artık Prins Technomaxlı :rofl:

Simota Short Air İntake, 1.8 vvt-i İntake Manifold, 1.8 vvt-i Throttle Body, 1.8 vvt-i fuel injectors 51 mm straight pipe & sport muffler, Raizin Voltage Stabilizer, Greddy Oil Cacht Tank, Eibach pro kit 35 mm springs
Swimming coach :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 140000
  • Model Yılı: '10
  • 4 kere teşekkür etti
  • 7 kere teşekkür edildi
Ynt: hava akış metre değişmesine rağmen..!!!yardım...
« Yanıtla #18 : Eylül 26, 2011, 21:47:24 »
Kabloda sorun varsa çıkarttığınızda motora bilgi yollamadığından herhangi bir sorun çıkartmıyor..
Ercü kesici devreye 3000de girmez araç havayı nekadar çektiğini sıcaklığının nekadar olduğunu vs vs bilmediği için fakir karışım oluşturur verimsiz yanmada motora yetmez :) içerde fazla benzin çiğ çiğ çıkar :) Bu sorun konusunda neden sadece debimetre üzerinde duruluyor anlamadımki :) hocam bir ampül bağlayın sokete bakın doğru akım geliyormu gelmiyormu soketi inceleyin pas falan varmı yokmu varsa pas sökücü yağ tavsiyemdir. Kablolarıda serviste baktırın yahu :D

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • fastest 3zzf(t)e in turkey :)
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: hava akış metre değişmesine rağmen..!!!yardım...
« Yanıtla #19 : Eylül 27, 2011, 01:20:46 »
dur bakayım yukarda yazdıkalrımı okuyan olcak mı :)
sensörden veri gelemeyince zengin karışıma çeker arabayı....zengin karışımda hiç bi zaman motor kırılmaz ama fakir karışımda kırılır dip not olsun :)
3sgte swaped rolla?awd?

skyrolla01@yahoo.com.tr
ufuk L. yalçın