Gönderen Konu: hava akış metre değişmesine rağmen..!!!yardım...  (Okunma sayısı 25270 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: hava akış metre değişmesine rağmen..!!!yardım...
« Yanıtla #20 : Eylül 27, 2011, 04:15:03 »
mehmet abı benım araba o soketı çıkardıgımızda stop etmezmı  veya etmemesı mı lazım  dogal olarak...hanı bazıları stop eder bazıları etmez dıyorlar ya.. benımaraba 2001 terra 1.4 ...  zaten senın araba soketı çıkarsanda stop etmemesımı lazım...benımarabanın dogal olarak stop etmemesımı lazım anlamadıgım konu bu...4a-fe     3zz-fe bunlar  ne?  benım arabam bunlardan hangı kategorıye gırıyor  :)  soketi çıkardıgımızda stop etmeyenler kategorısınemı gırıyor.?

İbrahim, ercüment senin soruna cevap vermiş aslında. Mantık olarak stop etmeyip çalışmaya devam etmesi lazım. Ancak devir yükseldikçe araba dengesiz çalışmaya başlayacaktır. Ben böyle düşünüyorum.

Ayrıca Ufuk'ta bazı açıklamalar yapmış, bunlarında değerlendirilmesi gerekir.

Bu durumda en kolay yol, aracı cihaza bağlayıp, hata kodunu görmektir. Deneme yanılma yoluyla çözüm bulmak size vakit ve para kaybettirir.

Birde LPG kalibrasyonu yapılmadan önce aracın sağlıklı olarak çalıştığı verileri ECU'ya kaydetmek için, aracı bir süre sürekli benzinde kullanmak gerekir. (ya da fabrika verilerine dönmek için ECU resetlemesi yapılabilir ama doğru olan aracı sadece benzinde kullanıp; sağlık verilerin ECU ya bu şekilde kaydedilmesidir) Mantık olarak araç benzinde sorunsuz çalıştığı sürece, bu veriler sağlıklı olarak ECU ya kaydedilir; LPG kalibrasyonu yapılırken de, aracın ECU'sunda ki veriler, gerekli düzenlemeler yapılarak LPG ECU'suna aktarılır.
Denizlerin deryaların benki taşkın delisi
Ehli gönül muhabbetin benki şaşkın delisi
Benki kelamın yolcusu benki aşkın delisi
Beni benden alan almış kula mihnet eylemem

Toyota Club Türkiye

Ynt: hava akış metre değişmesine rağmen..!!!yardım...
« Yanıtla #20 : Eylül 27, 2011, 04:15:03 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
Ynt: hava akış metre değişmesine rağmen..!!!yardım...
« Yanıtla #21 : Eylül 27, 2011, 11:10:28 »
İbrahim, ercüment senin soruna cevap vermiş aslında. Mantık olarak stop etmeyip çalışmaya devam etmesi lazım. Ancak devir yükseldikçe araba dengesiz çalışmaya başlayacaktır. Ben böyle düşünüyorum.

Ayrıca Ufuk'ta bazı açıklamalar yapmış, bunlarında değerlendirilmesi gerekir.

Bu durumda en kolay yol, aracı cihaza bağlayıp, hata kodunu görmektir. Deneme yanılma yoluyla çözüm bulmak size vakit ve para kaybettirir.

Birde LPG kalibrasyonu yapılmadan önce aracın sağlıklı olarak çalıştığı verileri ECU'ya kaydetmek için, aracı bir süre sürekli benzinde kullanmak gerekir. (ya da fabrika verilerine dönmek için ECU resetlemesi yapılabilir ama doğru olan aracı sadece benzinde kullanıp; sağlık verilerin ECU ya bu şekilde kaydedilmesidir) Mantık olarak araç benzinde sorunsuz çalıştığı sürece, bu veriler sağlıklı olarak ECU ya kaydedilir; LPG kalibrasyonu yapılırken de, aracın ECU'sunda ki veriler, gerekli düzenlemeler yapılarak LPG ECU'suna aktarılır.

mehmet abı ufuk kardeşe gereklı msj yolladım..
 arabayı cihaza bagladık kaç defa  ama  her  baglamamızın sonunda  hata  sayısı sıfır  hata sayısı  sıfır   dıye  sonuç aldık...

resetleme  konusundada:: arabanın beynındekı sıgortanın ıkı tanesını söktum  ve  gerı taktım demıstı en son gıttıgım  usta...arabayı resetledım demıstı usta...işte  bu işlemı yaptıkdan sonra araba duzelmıstı fakat  sabah kalktıgımda arabam yıne aynı sorunu  çıkarmıştı...

şöyle bıse  aklıma  geliyor  :::  resetlendıkden sonra araba düzeldı  fakat  sabahleyın tekrar  nıye  aynı sorunla karşılastım arabamda...  acaba kablolarda sorun yokda arabanın beynındemı veya  baska parçalarda sorun yokda arabanın beynındemı sorun var...??  beyın saglam verıyı beynınde tutamıyormu artık beyın laşka mı olmuskı  resetledıgın zaman duzelıyo bır muddet sonra arızalı  oldugu için kendı kendıne komut verıyor...  mesela  resetledın araba  tmm  fakat  30 dk kaya  kadar saglam tutabılıyor kendını sonrasında  saçmalıyor olabılırmıkı...   

şarz olabılır piller  aklıma  geldıde dolum yap kullan bır muddet sonra  tekrar dolum tekrar boşalt  falan böylelıkle pilin ömrü azaldıgı zaman artık doldurduktan sonra senı  ılk zamanlardakı gıbı ıdare etmez çünkü yıpranmış olur..artık  laşka olmuş olur  ve  ne  kadarda  doldursanda senı  çok kısa  sure  ıdare  eder...

acaba  beyınde  zamanını doldurdugu içinmı resetledıkden sonra  kendını   bı muddet duzelttı sonra  yıne aptallastı ve  verılerı sağlam ulaştırmamaya devem ettı    mı ????  diye  dusunuyorum...   

 

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
Ynt: hava akış metre değişmesine rağmen..!!!yardım...
« Yanıtla #22 : Eylül 27, 2011, 11:16:38 »
arabayı istanbulda cıhaza baglattıgımda  hıçbır sorunu yok fakat ----düşük voltaj sorunu---  var  demıstı  cıhazla  ugrasan usta....sadece  bu  baska  hıçbır  problemı  yok  demıstı..  kablolardakı  sorun varsa  dıyelım  acaba  bu  düşük  voltaj sorunundan ileri gelebılrımı???  kablolara  debımetreye  sokete  sorun  soluşturup   bu  sorunumun  dogmasıne sebep olabılırmı  kı  acaba...düşük  voltaj...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: hava akış metre değişmesine rağmen..!!!yardım...
« Yanıtla #23 : Eylül 27, 2011, 13:05:51 »
Sen resetledikten sonra, arabayı çalıştırır çalıştırmaz yeni verileri kaydetmeye başlıyor. Yani sen ne kadar resetlersen resetle, araba kendi bulduğu, sağlıklı olduğunu düşündüğü verileri ECU'ya kaydediyor. Bu nedenle bir süre benzinde kullanıp (belki 150 - 200km), daha sonra LPG kalibrasyonu yaptırmanı tavsiye etmiştim.

Eğer resetleme sonrasında araç düzeliyor ancak bir süre sonra yeniden bozuluyorsa, çok büyük ihtimalle ustanı değiştirip başka bir yerde yeniden kalibrasyon yaptırmanı önereceğim. Benim tahminim; senin ustanın yaptığı kalibrasyon düzgün olmadığı için araç hatalı verileri ECU'ya kaydediyor bu ise bir süre kullanım sonrasında sorunun yeniden oluşmasına sebep oluyor.

Diğer ihtimal; elektrik veya elektronik bir donanım hatası ama bu durumun araç cihaza bağlandığında ortaya çıkması lazım. Çünkü bununla ilgili bir problem olsa, hata kodunu görebilmeniz lazım

Umarım sorunun kısa zamanda çözülür
Denizlerin deryaların benki taşkın delisi
Ehli gönül muhabbetin benki şaşkın delisi
Benki kelamın yolcusu benki aşkın delisi
Beni benden alan almış kula mihnet eylemem

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
Ynt: hava akış metre değişmesine rağmen..!!!yardım...
« Yanıtla #24 : Eylül 28, 2011, 16:50:54 »
Sen resetledikten sonra, arabayı çalıştırır çalıştırmaz yeni verileri kaydetmeye başlıyor. Yani sen ne kadar resetlersen resetle, araba kendi bulduğu, sağlıklı olduğunu düşündüğü verileri ECU'ya kaydediyor. Bu nedenle bir süre benzinde kullanıp (belki 150 - 200km), daha sonra LPG kalibrasyonu yaptırmanı tavsiye etmiştim.

Eğer resetleme sonrasında araç düzeliyor ancak bir süre sonra yeniden bozuluyorsa, çok büyük ihtimalle ustanı değiştirip başka bir yerde yeniden kalibrasyon yaptırmanı önereceğim. Benim tahminim; senin ustanın yaptığı kalibrasyon düzgün olmadığı için araç hatalı verileri ECU'ya kaydediyor bu ise bir süre kullanım sonrasında sorunun yeniden oluşmasına sebep oluyor.

Diğer ihtimal; elektrik veya elektronik bir donanım hatası ama bu durumun araç cihaza bağlandığında ortaya çıkması lazım. Çünkü bununla ilgili bir problem olsa, hata kodunu görebilmeniz lazım

Umarım sorunun kısa zamanda çözülür

en mantıklısı bu gıbı  ufuguda arayıp bıde onunlada görüşecem ankaraya bı ara gıtmek lazım  o zaaman   en yakınım orası OMVL servisi orda  var en yakın... çok teşekkür  herkese...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • fastest 3zzf(t)e in turkey :)
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: hava akış metre değişmesine rağmen..!!!yardım...
« Yanıtla #25 : Eylül 28, 2011, 19:23:16 »
ecu resetlemek sigorta söküp takmakla olmuyor malesef
1. Arabayı rolatinde fan devreye girecek kadar calıstırıyorsunuz.
2. Sonra motoru stop edip. Aku kutup baslarını sokuyorsunuz. (Ecu nun sigoratasını sokmek de işe yarar)
3. Yaklasık 10 dak bekliyorsunuz.
4. Aku kutup basını (sigortayı) takıp marsa basıyoruz.
5. Yine yaklasık 10 dak araba rolantide calısıyor. Burası cok onemli: bu calısma esnasında hic bir elektronik veya elektrikli bir seyi calıstırmıyoruz. (Or: arac teybi tavan lambası, kalorifer vb.) Bu 10 dak icerisinde aracın rolantide daha sessiz ve sarsıntısız calıstıgına da şait oluyoruz.
6. Arabayı stop ediyoruz. Anahtarı sonunda kadar geri ceviriyoruz ama cıkarmıyoruz. Sonra hemen marsa basmadan bir onceki konum olan tum lambaların yandıgı ekran gelene kadar anahtarı ileri ceviriyoruz. Bundan sonra anahtarı sonuna kadar cevirip. Kontaktan cıkartıyoruz.
7. Ecu resetlenmis oluyor ve 10 dak calısmada idle ayarını tutturuyor. Resetten sonra 300-500 km biraz fazla yakabiliyor (LTF ayarını map edene kadar)


yöntem budur bizim beyinlerde
sorun gider ilk başta ancak long term ve short term diye 2 veri toplar araba
veri toplarken resetlemeden önceki hiç bişeyi hatırlamaz gelen verileri işler ve hata olursa uyarı verir...tabiki en ufak sorunda hata vermez o hata belirli süre devam ederse kullanıcıya "e bak bir yerde hata var bir süredir düzelmedi haberin olsun"diye ışık yakar
3sgte swaped rolla?awd?

skyrolla01@yahoo.com.tr
ufuk L. yalçın

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
Ynt: hava akış metre değişmesine rağmen..!!!yardım...
« Yanıtla #26 : Eylül 29, 2011, 16:00:49 »
ecu resetlemek sigorta söküp takmakla olmuyor malesef
1. Arabayı rolatinde fan devreye girecek kadar calıstırıyorsunuz.
2. Sonra motoru stop edip. Aku kutup baslarını sokuyorsunuz. (Ecu nun sigoratasını sokmek de işe yarar)
3. Yaklasık 10 dak bekliyorsunuz.
4. Aku kutup basını (sigortayı) takıp marsa basıyoruz.
5. Yine yaklasık 10 dak araba rolantide calısıyor. Burası cok onemli: bu calısma esnasında hic bir elektronik veya elektrikli bir seyi calıstırmıyoruz. (Or: arac teybi tavan lambası, kalorifer vb.) Bu 10 dak icerisinde aracın rolantide daha sessiz ve sarsıntısız calıstıgına da şait oluyoruz.
6. Arabayı stop ediyoruz. Anahtarı sonunda kadar geri ceviriyoruz ama cıkarmıyoruz. Sonra hemen marsa basmadan bir onceki konum olan tum lambaların yandıgı ekran gelene kadar anahtarı ileri ceviriyoruz. Bundan sonra anahtarı sonuna kadar cevirip. Kontaktan cıkartıyoruz.
7. Ecu resetlenmis oluyor ve 10 dak calısmada idle ayarını tutturuyor. Resetten sonra 300-500 km biraz fazla yakabiliyor (LTF ayarını map edene kadar)


yöntem budur bizim beyinlerde
sorun gider ilk başta ancak long term ve short term diye 2 veri toplar araba
veri toplarken resetlemeden önceki hiç bişeyi hatırlamaz gelen verileri işler ve hata olursa uyarı verir...tabiki en ufak sorunda hata vermez o hata belirli süre devam ederse kullanıcıya "e bak bir yerde hata var bir süredir düzelmedi haberin olsun"diye ışık yakar

tmm kardeş arayacaktım  ama sen acıklamasını genıs  genıs yapmıssın çok  teşekkür ederım zamanını  aldım  kusura bakma...  tekrar  teşekkür  ederım..

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
Ynt: hava akış metre değişmesine rağmen..!!!yardım...
« Yanıtla #27 : Ekim 04, 2011, 11:46:42 »
ecu resetlemek sigorta söküp takmakla olmuyor malesef
1. Arabayı rolatinde fan devreye girecek kadar calıstırıyorsunuz.
2. Sonra motoru stop edip. Aku kutup baslarını sokuyorsunuz. (Ecu nun sigoratasını sokmek de işe yarar)
3. Yaklasık 10 dak bekliyorsunuz.
4. Aku kutup basını (sigortayı) takıp marsa basıyoruz.
5. Yine yaklasık 10 dak araba rolantide calısıyor. Burası cok onemli: bu calısma esnasında hic bir elektronik veya elektrikli bir seyi calıstırmıyoruz. (Or: arac teybi tavan lambası, kalorifer vb.) Bu 10 dak icerisinde aracın rolantide daha sessiz ve sarsıntısız calıstıgına da şait oluyoruz.
6. Arabayı stop ediyoruz. Anahtarı sonunda kadar geri ceviriyoruz ama cıkarmıyoruz. Sonra hemen marsa basmadan bir onceki konum olan tum lambaların yandıgı ekran gelene kadar anahtarı ileri ceviriyoruz. Bundan sonra anahtarı sonuna kadar cevirip. Kontaktan cıkartıyoruz.
7. Ecu resetlenmis oluyor ve 10 dak calısmada idle ayarını tutturuyor. Resetten sonra 300-500 km biraz fazla yakabiliyor (LTF ayarını map edene kadar)


yöntem budur bizim beyinlerde
sorun gider ilk başta ancak long term ve short term diye 2 veri toplar araba
veri toplarken resetlemeden önceki hiç bişeyi hatırlamaz gelen verileri işler ve hata olursa uyarı verir...tabiki en ufak sorunda hata vermez o hata belirli süre devam ederse kullanıcıya "e bak bir yerde hata var bir süredir düzelmedi haberin olsun"diye ışık yakar


resetleme olayını yaptım 2-3 gün devam etti düzgün bişekilde ama dün yıne aynı sorun karşıma çıktı yine...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 140000
  • Model Yılı: '10
  • 4 kere teşekkür etti
  • 7 kere teşekkür edildi
Ynt: hava akış metre değişmesine rağmen..!!!yardım...
« Yanıtla #28 : Ekim 04, 2011, 11:55:13 »

resetleme olayını yaptım 2-3 gün devam etti düzgün bişekilde ama dün yıne aynı sorun karşıma çıktı yine...
İbrahim abi bence size en yakın yerdeki plaza servise gidip arıza tespiti yaptırın bu şekilde motoru aşındırıyor olabilirsiniz... Motorda benzin hava karışım miktarını ayarlayan mekanizmalar ne durumda ecep?

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
Ynt: hava akış metre değişmesine rağmen..!!!yardım...
« Yanıtla #29 : Ekim 04, 2011, 12:08:51 »
İbrahim abi bence size en yakın yerdeki plaza servise gidip arıza tespiti yaptırın bu şekilde motoru aşındırıyor olabilirsiniz... Motorda benzin hava karışım miktarını ayarlayan mekanizmalar ne durumda ecep?

gidecem  gidecem de şu sıralar işlerimın en yogun oldugu haftalar..bıde  kastamonuda yok  toyota servısı...ankara  en yakını oda  5  saat....

ama gıdecem... toyotadan uzaklaşmak mı gerek acaba ...çünku  bu  2. toyota aracım...1. sındede sorun vardı  kımse bulamadı sattım..2.sindede sorun var bulamıyorlar  satacam  galıba  ama  kıyamıyorum...satarsamda bıdaha  toyotaya bakmam gıbı galıba...  hayırlısı bakalımm...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 140000
  • Model Yılı: '10
  • 4 kere teşekkür etti
  • 7 kere teşekkür edildi
Ynt: hava akış metre değişmesine rağmen..!!!yardım...
« Yanıtla #30 : Ekim 04, 2011, 12:15:29 »
gidecem  gidecem de şu sıralar işlerimın en yogun oldugu haftalar..bıde  kastamonuda yok  toyota servısı...ankara  en yakını oda  5  saat....

ama gıdecem... toyotadan uzaklaşmak mı gerek acaba ...çünku  bu  2. toyota aracım...1. sındede sorun vardı  kımse bulamadı sattım..2.sindede sorun var bulamıyorlar  satacam  galıba  ama  kıyamıyorum...satarsamda bıdaha  toyotaya bakmam gıbı galıba...  hayırlısı bakalımm...
En sorunsuz bilinen araba bile bukadar büyük sorunlar açıyorsa şanssızlık derim kader derim nasip kısmet derim başkada birşey diyemem malesef adınıza üzüldüm abim temiz araç bulmak zor ama zorunlu

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Hergün biraz daha fazla Toyota sevgisi... <3
    • JDM TÜRK
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • 6 kere teşekkür edildi
Ynt: hava akış metre değişmesine rağmen..!!!yardım...
« Yanıtla #31 : Ekim 05, 2011, 03:35:49 »
İbrahim bey bence sorununuz büyük ihtimalle lpg sisteminden kaynaklanıyor. Baktırmanızı tavsiye ederim. Bu arada birinci sorun benim arabamdada başladı.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
Ynt: hava akış metre değişmesine rağmen..!!!yardım...
« Yanıtla #32 : Ekim 05, 2011, 08:51:12 »
İbrahim bey bence sorununuz büyük ihtimalle lpg sisteminden kaynaklanıyor. Baktırmanızı tavsiye ederim. Bu arada birinci sorun benim arabamdada başladı.

erdem kardeş  Allah kurtarsın dıyorum...ıns sorununu çözersın...lpg servısı en yakın ankarada var omvl...gidecem inş..ankarada iyi bı usta bulursan tavsıyelerını beklerım..

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Hergün biraz daha fazla Toyota sevgisi... <3
    • JDM TÜRK
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • 6 kere teşekkür edildi
Ynt: hava akış metre değişmesine rağmen..!!!yardım...
« Yanıtla #33 : Ekim 05, 2011, 18:15:28 »
erdem kardeş  Allah kurtarsın dıyorum...ıns sorununu çözersın...lpg servısı en yakın ankarada var omvl...gidecem inş..ankarada iyi bı usta bulursan tavsıyelerını beklerım..
Ankaraya geldiğinizde görüşelim, burada sizin probleminizi çözeriz. Ben sırf vakit ve nakit sıkıntısından kendi arabamıda doğru düzgün baktıramıyorum.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
Ynt: hava akış metre değişmesine rağmen..!!!yardım...
« Yanıtla #34 : Ekim 06, 2011, 17:15:44 »
bı sıkıntı olmazsa
geldıgımde  haber  ederım...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • fastest 3zzf(t)e in turkey :)
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: hava akış metre değişmesine rağmen..!!!yardım...
« Yanıtla #35 : Ekim 07, 2011, 16:46:15 »
sorun devam ettiyse
1 sensör bozuk doğru veri okuyamıyor
2 lpg ayarınız iyi yapılmadı yada ayarı bozuldu çok fakir yada çok zengin çalışıyor

şimdi şöle bişey var...benim aracımda ara ara arıza lambası yakıyor...nedeni kullandığım yakıt...bazen doğru karışım yapamıyorum ışık yanıyor 10 liralık benzin alıyorum 2-3 gün sonra sönüyor...
3sgte swaped rolla?awd?

skyrolla01@yahoo.com.tr
ufuk L. yalçın

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 140000
  • Model Yılı: '10
  • 4 kere teşekkür etti
  • 7 kere teşekkür edildi
Ynt: hava akış metre değişmesine rağmen..!!!yardım...
« Yanıtla #36 : Ekim 08, 2011, 11:13:14 »
sorun devam ettiyse
1 sensör bozuk doğru veri okuyamıyor
2 lpg ayarınız iyi yapılmadı yada ayarı bozuldu çok fakir yada çok zengin çalışıyor

şimdi şöle bişey var...benim aracımda ara ara arıza lambası yakıyor...nedeni kullandığım yakıt...bazen doğru karışım yapamıyorum ışık yanıyor 10 liralık benzin alıyorum 2-3 gün sonra sönüyor...
Ufuk abi sorun sadece benzindeyken oluyormuş

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • fastest 3zzf(t)e in turkey :)
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: hava akış metre değişmesine rağmen..!!!yardım...
« Yanıtla #37 : Ekim 09, 2011, 12:20:59 »
gazda çalışırken sorun devam ediyor ama arda
benzindeyken olduğunu var sayalım sadece
sensöre bakılması gerek yine
belki sorun enjektör yada benzin regülatöründe belkide pompada...ama sensörden başlanmalı araştırmaya
o ışığa 70 tane sensör bağlı burdan ezbere konuşyoruz ne kadar tahmin etsekse
3sgte swaped rolla?awd?

skyrolla01@yahoo.com.tr
ufuk L. yalçın

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 140000
  • Model Yılı: '10
  • 4 kere teşekkür etti
  • 7 kere teşekkür edildi
Ynt: hava akış metre değişmesine rağmen..!!!yardım...
« Yanıtla #38 : Ekim 09, 2011, 13:08:41 »
gazda çalışırken sorun devam ediyor ama arda
benzindeyken olduğunu var sayalım sadece
sensöre bakılması gerek yine
belki sorun enjektör yada benzin regülatöründe belkide pompada...ama sensörden başlanmalı araştırmaya
o ışığa 70 tane sensör bağlı burdan ezbere konuşyoruz ne kadar tahmin etsekse
Yine en mantıklısı arza tespit cihazı :) okulda atelyede birtane var ama :D

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • fastest 3zzf(t)e in turkey :)
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: hava akış metre değişmesine rağmen..!!!yardım...
« Yanıtla #39 : Ekim 09, 2011, 13:36:05 »
sorunu bulmayı kolaylaştırır ama olayı çözmez :)
3sgte swaped rolla?awd?

skyrolla01@yahoo.com.tr
ufuk L. yalçın